dziabolek7 Opublikowano 14 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 Muszą zarejestrować w ciągu 7 dni od daty otrzymania. Chociaż jak ktoś uparty i odpowiednio ich przyciśnie (nie krzykiem, a znajomością regulaminów i prawa) to dzień doręczenia do CP jest kluczowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
asder Opublikowano 14 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 jak sprawdzic fakt zarejestrowania wypowiedzenia ?? czy tylko infolinia czy widac to przez ICOK?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 14 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 Zawsze używaj listu z POTWIERDZENIEM ODBIORU kosztuje to kilkanaście groszy więcej a będziesz miał pewność że wypowiedzenie do nich dotarło w konkretnym dniu a to czy oni je zarejestrują to mówiąc szczerze g Cię to już może obchodzić to już ich problem liczy się data wpływu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zjkz Opublikowano 14 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 Muszą zarejestrować w ciągu 7 dni od daty otrzymania. Chociaż jak ktoś uparty i odpowiednio ich przyciśnie (nie krzykiem, a znajomością regulaminów i prawa) to dzień doręczenia do CP jest kluczowy. I właśnie termin dostarczenia pisma do CP jest brany pod uwagę w wypowiedzeniach. Pomiędzy datą dostarczenia pisma a jego rejestracją mija parę dni - pismo trzeba opisać, zeskanować itp. Dlatego jak dzwonicie na BOK i słyszycie, że pismo zostało zarejestrowane np. 7 lutego, a wysłaliście przykładowo 2 tygodnie wstecz, to można poprosić pracownika BOK, aby sprawdził kiedy pismo wpłynęło do CP. Jak rozmawiacie z osobą kompetentną, to wie jak to zrobić, a jak nie, to rozmowy wyglądają tak jak opisał wojtmen. Dodatkowo polecam wysyłać wszelkie pisma dotyczące wypowiadania umów listem poleconym za potwierdzeniem odbioru - i to obojętnie czy do jakiej firmy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 14 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 Zastanawiam się dlaczego niektórzy są niecierpliwi i po wysłaniu wypowiedzenia dzwonią do CP. Kilka razy wypowiadałem już różne umowy i nie przyszło mi do głowy, żeby jeszcze tracić pieniądze na telefony. Przecież mamy w ręku potwierdzenie wysłania wypowiedzenia umowy listem poleconym na dodatek ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru (czy jak to się tam nazywa), więc nie ma się czym martwić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 14 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 Nadgorliwość bywa gorsza od faszyzmu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moryl Opublikowano 14 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 Zastanawiam się dlaczego niektórzy są niecierpliwi i po wysłaniu wypowiedzenia dzwonią do CP. Kilka razy wypowiadałem już różne umowy i nie przyszło mi do głowy, żeby jeszcze tracić pieniądze na telefony. Przecież mamy w ręku potwierdzenie wysłania wypowiedzenia umowy listem poleconym na dodatek ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru (czy jak to się tam nazywa), więc nie ma się czym martwić. Prosze moj przyklad wypowiedzenie wyslane 31-01-2012 TVN HD+1 do CP dotarlo 02-02-2012 potwierdzenie z poczty okres rozliczeniowy 07-02-2012 czyli juz umowa powinna byc rozwiazana.Pierwsza rozmowa z konsultantem wypowiedzenie dotarlo dnia 07-02-2012 koniec umowy w marcu zaplacilem za kolejny miesiac.Rozmowa druga wypowiedzenie tez dotarlo 07-02-2012 na pytanie kiedy bedzie rozwiazana umowa konsultant powiedzial ze nie udzieli mi takiej wiadomosci.Rozmowa trzecia wypowiedzenie nagle dotarlo 02-02-2012 umowe rzekomo mam rozwiazana 07-02-2012 zadnego kontaktu ze strony CP odnosnie zwrotu sprzetu kanaly odblokowane a kiedy koniec umowy nie wiem.Chyba jednak warto dzwonic bo widac rozne cuda w CP sie dzieja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirko1801 Opublikowano 14 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 @moryl { ,, zadnego kontaktu ze strony CP odnosnie zwrotu sprzetu kanaly odblokowane a kiedy koniec umowy nie wiem.Chyba jednak warto dzwonic bo widac rozne cuda w CP sie dzieja. ,, } Na odesłanie tunera masz miesiąc czasu , a że kanały masz odblokowane - nie przejmuj się tym faktem , ja po rozwiązaniu umowy ( mam tuner na własność ) z powodu usunięcia kanałów BBC do dzisiaj oglądam całą paczkę kanałów CP . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moryl Opublikowano 14 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 @mirko1801 wiem ze na zwrot dekodera jest 30 dni ale od kiedy od 7 lutego czy od 7 marca bo mam dwie daty konca umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 15 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2012 Trzymając się litery prawa rozwiązanie umowy nastąpiło 7 lutego 2012 roku. Decyduje data wpływu pisma a nie data rejestracji pisma w systemie informatycznym operatora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moryl Opublikowano 15 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2012 @swojadroga a odnosnie zwrotu sprzetu dostaje sie jakies pismo czy jak to wyglada bo od konsultantow nie dostalem zadnej informacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
asder Opublikowano 15 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2012 naprawdę tak ciężko jest ''wydostać '' od CP datę rozwiązania umowy ?? rozumiem że nie piszą pisma , dzwonią -- dodatkowe koszta ale choć adnotacja w iCOK by się pojawiła choćby o granicznej dacie zwrotu sprzętu -- odżałowałem kasę i zapłaciłem za kolejny miesiąc choć pewnie przed 07 wypowiedzenie wpłynęło -- chciałbym jednak jakieś POTWIERDZENIE faktu rozwiązania umowy od CP dostać -- to w cywilizowanym kraju prawa nie za wiele mam nadzieję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zjkz Opublikowano 15 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2012 @ moryl jeżeli ma się sprzęt wypożyczony, to CP wysyła pismo informujące o terminie i adresie wysyłki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin0103 Opublikowano 15 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2012 kiedy najlepiej dokupić pakiet Sport HD, żeby swobodnie wypowiedzieć umowę z powodu zniknięcia Polsat Futbol? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 15 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2012 Już chyba na to za późno. Gdybyś go miał włączony od czasu kiedy PF był gwarantowany, to by było w porządku, a tak to chyba nic z tego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin0103 Opublikowano 15 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2012 PWU jest ważne przez cały czas trwania umowy. Tylko chce się upewnić, czy ma jakieś znaczenie kiedy włącze sobie ten pakiet Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaś Fasola Opublikowano 15 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2012 Zawsze liczy się PWU,które dostałeś przy podpisaniu umowy.Dobranie dodatkowego pakietu nic tu nie da. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sonik79 Opublikowano 15 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2012 Włącz tak żebyś był odbiorcą tego pakietu kiedy kanał zniknie. W tym momencie nabędziesz podstawę do rozwiązania umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek509 Opublikowano 16 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2012 a to nie jest tak że PWU gwarantuje nam ewentualną możliwność włączenia pakietów dodatkowych i wystarczającym argumentem do wypowiedzenia umowy winno być samo zakończenie emisji kanału bez konieczności posiadania go w "aktywnym" pakiecie w chwili wyłaczenia? Wszak pakiet Sport HD abonent może właczyć w dowolnym momencie np. za 15 miesięcy bo akurat rozgrywany jest mundial w krykieta i wówczas obowiazuje go PWU z chwili podpisania umowy przez co CP zobowiązany jest zagwarantować wszystkie kanały wymienione w magicznym załaczniku... Czyż w myśl logiki taka interpretacja nie wydaje się być rozsądna a możliwość wypowiedzenia umowy na skutek wycofania PF dotyczyć winno kazdego kto ma możliwość właczenia pakietu sport? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 16 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2012 Włączenie pakietu dodatkowego to zmiana warunków umowy, więc same Promocyjne Warunki Umowy z zagwarantowanym Polsatem Futbol nie wystarczą. Trzeba mieć aktywny pakiet dodatkowy Sport HD, aby rozwiązać umowę z powodu wycofania Polsatu Futbol z oferty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czucza2005 Opublikowano 17 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2012 A ja mam takie pytanie. Wysłałem wypowiedzenie 02.02.12r., konsultant CP dzwonił około 13.02 i mu podziękowałem i chcę odejść od CP, a termin wpłat mam 20.02 i non stop wysyłają mi sms o wpłacie i ne e-meila. Konsultant mówił, że nie muszę płacić 20.02. Czy to jest normalne? W ICOK też mam płatność 20.02. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 17 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2012 Jakis czas tak będzie. To normalnie. Nie wszyscy w CP już wiedzą, że umowa jest zakończona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4flex Opublikowano 19 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2012 A ja mam takie pytanie. Wysłałem wypowiedzenie 02.02.12r., konsultant CP dzwonił około 13.02 i mu podziękowałem i chcę odejść od CP, a termin wpłat mam 20.02 i non stop wysyłają mi sms o wpłacie i ne e-meila. Konsultant mówił, że nie muszę płacić 20.02. Czy to jest normalne? W ICOK też mam płatność 20.02. Rozwiązanie następuje z najbliższym pełnym okresem rozliczeniowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezydentelektryk Opublikowano 20 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 no i w zależności jaka była umowa - jak na czas określony to obowiązuje 1 miesięczny okres wypowiedzenia a jak na czas nieokreślony to bodajże okres wypowiedzenia to 3 miesiące... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czucza2005 Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 prezydentelektryk - chyba odwrotnie na czas określony to 3 miechy, a w tym przypadku "najbliższym pełnym okresem rozliczeniowym". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.