Aurelius Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 Jeżeli chodzi o okres wypowiedzenia to trzeba patrzeć na ostatnią podpisaną umowę i mimo tego,że np.umowa przeszla na czas nieokreślony to dajmy na to 3miesięczny okres wypowiedzenia takiej umowy również obowiązuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaro25 Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 Panowie Jestem Tu Nowy chciałbym się zapytać czy mogę rozwiązać umowę z cyfrowym polsatem bez żadnych konsekwencji proszę o odpowiedz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz149 Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 od kiedy masz umowę dokładnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bloo411 Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 @jaro25, a na jakiej podstawie chcesz rozwiązać umowę z CP?. Jeśli z powodu TVN HD+1, to tylko wtedy jeśli masz ten kanał zagwarantowany w PWU. Jeśli nie masz, to niestety, ale nie rozwiążesz bezkarnie umowy z CP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaro25 Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 ja mam umowę od 2010-11-24. bo mentoris. tak napisał Jakis czas tak będzie. To normalnie. Nie wszyscy w CP już wiedzą, że umowa jest zakończona.chciałem dowiedzieć się o co chodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bloo411 Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 @jaro25, to nie ma takiej możliwości, abyś bezkarnie rozwiązał umowę z CP w chwili obecnej. Taka możliwość będzie dopiero, jeśli Polsat Futbol zostanie zlikwidowany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaro25 Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 ja kanał Polsat Futbol mam wymieniony w PW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bloo411 Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 @jaro25, skoro masz, to o ile zostanie zlikwidowany, to wtedy będziesz mógł bezkarnie rozwiązać umowę z CP. Obecnie nie masz takiej możliwości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zielony1910 Opublikowano 22 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2012 Ktoś napisał, że z powodu usunięcia TVN HD+1 można zerwać umowę z CP bez żadnych konsekwencji. Jak mogę zobaczyć czy podczas podpisywania umowy ten kanał też był czy go nie było? Dodam, że umowę podpisywałem 31 marca 2011 roku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucass Opublikowano 22 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2012 umowę mogą rozwiązać osoby, które podpisały umowę między 5 maja 2011, a 13 października 2011. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zielony1910 Opublikowano 22 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2012 No cóż szkoda. Dzięki za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bloo411 Opublikowano 22 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2012 @termostat1000, ciesz się póki możesz, bo jak już Cyfra+ łyknie całowicie N, to nic z tej nowoczesności i funkcjoinalności nie pozostanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
termostat1000 Opublikowano 22 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2012 Myslisz, ze maja taki plan, zeby sie uwstecznic? Majac tak duzego partnera myslalbym raczej o dalszym rozwoju... Tak czy siak umowa jest na m-cy 12, a nie jak w cp na 29! Fakt ten daje duza elastycznosc sam w sobie. Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bloo411 Opublikowano 22 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2012 @termostat1000, wystarczy tylko, że po fuzji Cyfra+ będzie oferowała swoje cudowne dekodery. Reszty chyba dodawać nie muszę, bo jest to oczywiste. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 22 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2012 Myslisz, ze maja taki plan, zeby sie uwstecznic? Majac tak duzego partnera myslalbym raczej o dalszym rozwoju...Tak czy siak umowa jest na m-cy 12, a nie jak w cp na 29! Fakt ten daje duza elastycznosc sam w sobie. Pozdrawiam! Kolego trzymaj się faktów. W Cyfrowym Polsacie są cztery wersje długości umowy, w tym na 12 miesięcy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
termostat1000 Opublikowano 22 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2012 Te 12 m-cy w cp to bardzo swieza sprawa i mowiac szczerze, wcale sie im nie dziwie-trzeba sie dostosowac do sytuacji na rynku. Jak podpisywalem ja to nie bylo przepros-chcesz dekoder hd pvr to podpisuj na 29m-cy! Co do dekoderow cyfry+ to faktycznie zdziwil mnie fakt, ze zachwalaja i oferuja wyzej juz wspomniany Esi88!? Osobiscie z firmware pod cyfre go w akcji nie widzialem... Ciekawi mnie czy jest to taka sama katastrofa jak w cp? Moze sie ktos wypowie? Wszak z calej trojki, moim zdaniem to cyfra wypada najdrozej (porownujac zawartość programowa). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaro25 Opublikowano 22 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2012 a ja po likwidacji kanału POLSAT FUTBOL przenoszę się właśnie do CYFRY+ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damixsat Opublikowano 22 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2012 Może krótko mają ten dekoder i dlatego zachwalają. A w kwestii likwidacji kanału polsat futbol to cięższa sprawa, bardzo cenie sobie cały pakiet sport,bo jest stosunkowo niedrogi a kilak fajnych kanałów do wyboru,. wtedy również przeniósłbym się do C+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin0103 Opublikowano 22 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2012 pakiet Sport jest niedrogi? dobre jest bardzo drogi, z taką zawartością kanałów to powinien być o połowę tańszy niż jest teraz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jawor86 Opublikowano 24 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2012 U mnie rozwiązanie umowy z Polsatem z powodu usunięcia TVN HD+1 przebiegło sprawnie. 13.02.2012 zarejestrowano mój wniosek w tej sprawie a 16.02.2012 rozmawiałem już z konsultantem. Gdyby nie fakt, że napaliłem się na canal+, szczególnie ofertę sportową, na pewno skorzystałbym z promocji oferowanej przez Pana z infolinii. Po długiej dyskusji, przedstawieniu mojej subiektywnej opinii nt. oferty Polsatu, został mi zaproponowany 8 miesięczny okres promocyjny bezpłatny z pakietem familijnym hd, extra hd, sport hd i hbo. Piszę o tym, gdyż mój tato pośpieszył się z podpisaniem nowej umowy z Polsatem, nie czekając na kontakt ze strony konsultanta i otrzymał okres promocyjny bezpłatny 6 miesięczny dla tego pakietu najwyższego premium, a gdyby się wstrzymał cieszyłby się z z okresu o 2 miesiące dłuższego. Ale tak jak napisałem wcześniej, decyzję o wyborze operatora podjąłem już w chwili zniknięcia TVN HD+1. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek509 Opublikowano 3 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 a u mnie wypowiedzenie idzie jak krew z nosa.... wysłałem pismo 1.02.2012 z powodu wycofania TVN HD +1... pismo zarejestrowane 9.02.2012r. okres rozliczeniowy do 25 tak więc formalnie 25.02 zakończyła się umowa... ale do dziś mam możliwość odbioru sygnału na mojej karcie w dekoderze, na telefon przychodzi alert SMS z informacją o nieuregulowaniu płatnosci, nie otrzymałem również pisma potwierdzającego zakończenie umowy po kontakcie z TCOK CP dowiedziałem się tyle że jest to dziwne i byc tak niepowinno ma się ktoś tym zająć ale jak to w każdej umowie liczą się fakty i papiery a na papierze nie mam potwierdzenia że umowa jest rozwiązana.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 3 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 Jeżeli masz dekoder na własność to pisma nie dostaniesz. Twoje oświadczenie woli o odstąpieniu od umowy jest dokumentem wiążącym, nie muszą Ci wysyłać potwierdzenia przyjęcia, bo dzieje się to z automatu. Jakby odrzucili to wtedy muszą Cię o tym poinformować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek509 Opublikowano 3 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 dekoder mam na udostępnienie.... i zobowiązany jestem go w ciagu 30 dni odesłać do CP tylko dlaczego 1. sygnał nie został wyłaczony 2. otrzymuję alerty sms o zaległosciach w płatnosci 3. konsultanci sami są zaskoczeni tą sytuacja - pomimo faktu, że pismo jest zarejestrowane 4. nikt nie dzwonił z cp z propozycją przedłużenia umowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz18st Opublikowano 3 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 a u mnie wypowiedzenie idzie jak krew z nosa.... wysłałem pismo 1.02.2012 z powodu wycofania TVN HD +1... pismo zarejestrowane 9.02.2012r. okres rozliczeniowy do 25 tak więc formalnie 25.02 zakończyła się umowa... ale do dziś mam możliwość odbioru sygnału na mojej karcie w dekoderze, na telefon przychodzi alert SMS z informacją o nieuregulowaniu płatnosci, nie otrzymałem również pisma potwierdzającego zakończenie umowy po kontakcie z TCOK CP dowiedziałem się tyle że jest to dziwne i byc tak niepowinno ma się ktoś tym zająć ale jak to w każdej umowie liczą się fakty i papiery a na papierze nie mam potwierdzenia że umowa jest rozwiązana.... mam to samo, koniec umowy z dniem 25 lutego, jak dzwoniłem próbowano mi wcisnć, ze 3 miesiace oboawiazuje wypowiedzenie gdy ich przysisnełeme to najpierw miesiac a potem okazało sie ze do konca okresu rozliczeniowego czyli 25.02. Gdy mi nie wyłaczyi zadzwoniłem sie dowiedziec 27.02, pani wpisała w komputer ze ich blad i td i zwróca mi nadwyzke z konta(mam nadpłątę) i nada tej sprawie pryjorytet. I co 1 marca dostaje telefon z cyfrowego polsatu czemu zrezygnowałem, to informuje ze w zwiazku z wycofaniem hd+1, a panienka mi mowi ze mam okres 3 miesiace, grzecznie jej tlumacze ze jest wbłedzie, ona sprawdza i mowi ze mam racje i w ciagu kilku dni mi wyłaczą . Sie pytam czy maja dla mnie oferte to mi proponuja oferte z przed zakonczenia umowy(36 miesiecy w tym pierwsze dwa za 14,90 i reszta normalnie ) mimo ze miala byc dla mnie przygotowana z multiroomem nowa. Powiedzialem ze jak sprawy nie załatwia do poniedziałku to nie maja po co dzwonic do mnie z nowa oferta pismo ci wysla , tez mam dekoder i zapewnili mnie ze mi wysla pismo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 3 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 4. nikt nie dzwonił z cp z propozycją przedłużenia umowy Może po prostu należysz do abonentów na których CP nie zależy? Może kiedyś zalegałeś z abonamentem, lub coś innego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.