Skocz do zawartości

Zmiany w ofercie (kanałach Polsat Box) - czy można wypowiedzieć umowę?


Duro Hombre
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous
Myslisz, ze maja taki plan, zeby sie uwstecznic? Majac tak duzego partnera myslalbym raczej o dalszym rozwoju...

Tak czy siak umowa jest na m-cy 12, a nie jak w cp na 29! Fakt ten daje duza elastycznosc sam w sobie.

Pozdrawiam!

Kolego trzymaj się faktów. W Cyfrowym Polsacie są cztery wersje długości umowy, w tym na 12 miesięcy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te 12 m-cy w cp to bardzo swieza sprawa i mowiac szczerze, wcale sie im nie dziwie-trzeba sie dostosowac do sytuacji na rynku. Jak podpisywalem ja to nie bylo przepros-chcesz dekoder hd pvr to podpisuj na 29m-cy!

 

Co do dekoderow cyfry+ to faktycznie zdziwil mnie fakt, ze zachwalaja i oferuja wyzej juz wspomniany Esi88!? Osobiscie z firmware pod cyfre go w akcji nie widzialem... Ciekawi mnie czy jest to taka sama katastrofa jak w cp? Moze sie ktos wypowie? Wszak z calej trojki, moim zdaniem to cyfra wypada najdrozej (porownujac zawartość programowa).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie rozwiązanie umowy z Polsatem z powodu usunięcia TVN HD+1 przebiegło sprawnie. 13.02.2012 zarejestrowano mój wniosek w tej sprawie a 16.02.2012 rozmawiałem już z konsultantem. Gdyby nie fakt, że napaliłem się na canal+, szczególnie ofertę sportową, na pewno skorzystałbym z promocji oferowanej przez Pana z infolinii. Po długiej dyskusji, przedstawieniu mojej subiektywnej opinii nt. oferty Polsatu, został mi zaproponowany 8 miesięczny okres promocyjny bezpłatny z pakietem familijnym hd, extra hd, sport hd i hbo. Piszę o tym, gdyż mój tato pośpieszył się z podpisaniem nowej umowy z Polsatem, nie czekając na kontakt ze strony konsultanta i otrzymał okres promocyjny bezpłatny 6 miesięczny dla tego pakietu najwyższego premium, a gdyby się wstrzymał cieszyłby się z z okresu o 2 miesiące dłuższego.

 

Ale tak jak napisałem wcześniej, decyzję o wyborze operatora podjąłem już w chwili zniknięcia TVN HD+1. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

a u mnie wypowiedzenie idzie jak krew z nosa.... wysłałem pismo 1.02.2012 z powodu wycofania TVN HD +1... pismo zarejestrowane 9.02.2012r. okres rozliczeniowy do 25 tak więc formalnie 25.02 zakończyła się umowa... ale do dziś mam możliwość odbioru sygnału na mojej karcie w dekoderze, na telefon przychodzi alert SMS z informacją o nieuregulowaniu płatnosci, nie otrzymałem również pisma potwierdzającego zakończenie umowy po kontakcie z TCOK CP dowiedziałem się tyle że jest to dziwne i byc tak niepowinno ma się ktoś tym zająć ale jak to w każdej umowie liczą się fakty i papiery a na papierze nie mam potwierdzenia że umowa jest rozwiązana....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dekoder mam na udostępnienie.... i zobowiązany jestem go w ciagu 30 dni odesłać do CP

tylko dlaczego

1. sygnał nie został wyłaczony

2. otrzymuję alerty sms o zaległosciach w płatnosci

3. konsultanci sami są zaskoczeni tą sytuacja - pomimo faktu, że pismo jest zarejestrowane

4. nikt nie dzwonił z cp z propozycją przedłużenia umowy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a u mnie wypowiedzenie idzie jak krew z nosa.... wysłałem pismo 1.02.2012 z powodu wycofania TVN HD +1... pismo zarejestrowane 9.02.2012r. okres rozliczeniowy do 25 tak więc formalnie 25.02 zakończyła się umowa... ale do dziś mam możliwość odbioru sygnału na mojej karcie w dekoderze, na telefon przychodzi alert SMS z informacją o nieuregulowaniu płatnosci, nie otrzymałem również pisma potwierdzającego zakończenie umowy po kontakcie z TCOK CP dowiedziałem się tyle że jest to dziwne i byc tak niepowinno ma się ktoś tym zająć ale jak to w każdej umowie liczą się fakty i papiery a na papierze nie mam potwierdzenia że umowa jest rozwiązana....

 

mam to samo, koniec umowy z dniem 25 lutego, jak dzwoniłem próbowano mi wcisnć, ze 3 miesiace oboawiazuje wypowiedzenie gdy ich przysisnełeme to najpierw miesiac a potem okazało sie ze do konca okresu rozliczeniowego czyli 25.02. Gdy mi nie wyłaczyi zadzwoniłem sie dowiedziec 27.02, pani wpisała w komputer ze ich blad i td i zwróca mi nadwyzke z konta(mam nadpłątę) i nada tej sprawie pryjorytet. I co 1 marca dostaje telefon z cyfrowego polsatu czemu zrezygnowałem, to informuje ze w zwiazku z wycofaniem hd+1, a panienka mi mowi ze mam okres 3 miesiace, grzecznie jej tlumacze ze jest wbłedzie, ona sprawdza i mowi ze mam racje i w ciagu kilku dni mi wyłaczą . Sie pytam czy maja dla mnie oferte to mi proponuja oferte z przed zakonczenia umowy(36 miesiecy w tym pierwsze dwa za 14,90 i reszta normalnie :? ) mimo ze miala byc dla mnie przygotowana z multiroomem nowa. Powiedzialem ze jak sprawy nie załatwia do poniedziałku to nie maja po co dzwonic do mnie z nowa oferta

 

pismo ci wysla , tez mam dekoder i zapewnili mnie ze mi wysla pismo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...