Skocz do zawartości

Zmiany w ofercie (kanałach Polsat Box) - czy można wypowiedzieć umowę?


Duro Hombre
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ale jeżeli jest stępel z dnia 2.02 to muszę płacić abonament za luty ?

 

Tak, liczy się data wpłynięcia czy też zarejestrowania w systemie CP. To, kiedy wysłałeś absolutnie ich nie interesuje.

 

Co za bzdury piszesz. Wystarczy że na tej żółtej zwrotce masz datę odbioru pisma z wypowiedzeniem wcześniejszą niż datę zakończenia kolejnego okresu rozliczeniowego to uprawnia Cię już do nie opłacania abonamentu na kolejny okres rozliczeniowy. W końcu 2 lutego Cyfrowy Polsat mógł już zapoznać się z treścią pisma a to, że później wprowadził to ktoś do systemu to mnie guzik obchodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale jeżeli jest stępel z dnia 2.02 to muszę płacić abonament za luty ?

 

Tak, liczy się data wpłynięcia czy też zarejestrowania w systemie CP. To, kiedy wysłałeś absolutnie ich nie interesuje.

 

Co za bzdury piszesz. Wystarczy że na tej żółtej zwrotce masz datę odbioru pisma z wypowiedzeniem wcześniejszą niż datę zakończenia kolejnego okresu rozliczeniowego to uprawnia Cię już do nie opłacania abonamentu na kolejny okres rozliczeniowy. W końcu 2 lutego Cyfrowy Polsat mógł już zapoznać się z treścią pisma[...]

 

Panie bzdura - polecam cofnąć się parę stron w tym temacie gdzie było to już objaśniane. I jeśli pismo nadane jest 2 lutego, to wysoce nieprawdopodobne jest, aby CP mógł się zapoznać z pismem tego samego dnia (nawet z Wawy do Wawy). Więc zanim palniesz kolejną nieprzemyślaną "bzdurę" polecam najpierw pomyśleć.

 

[...]a to, że później wprowadził to ktoś do systemu to mnie guzik obchodzi.

A CP jeszcze bardziej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wysłałem 28.01.2011 i o dziwo dzisiaj wpłynęło. Konsultant niestety nie miał szczegółowych danych, data wpływu, data rejestracji w systemie. Czekam na informacje na ten temat. Daje rękę uciąć że wpłynęło w zeszłym tygodniu. Dzisiaj mija mi okres rozliczeniowy - na razie nie płacę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wysłałem 28.01.2011 i o dziwo dzisiaj wpłynęło. Konsultant niestety nie miał szczegółowych danych, data wpływu, data rejestracji w systemie. Czekam na informacje na ten temat. Daje rękę uciąć że wpłynęło w zeszłym tygodniu. Dzisiaj mija mi okres rozliczeniowy - na razie nie płacę.

 

 

lepiej zapłącic, bo jak będzisz miał zaległość na rachunku to ci nie wypowiedza umowy i zostaniesz z nimi na dłużej niż bys chciał, lepiej zapłacić na wszelki wypadek a potem napisz pismo żeby ci zwrócili na konto lub jak nie wyślesz listu to ci przekazem przyjdzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś wysłałem rezygnację do CP, czy mogę być pewny, że zostanie ona zaakceptowana? Pytam, ponieważ chciałbym wziąć sobie N za podobne pieniądze (w CP 44zł) w N w promocji 48zł będę miał 2 razy tyle kanałów i co ważne kanały sportowe bez dopłat. Jak myślicie mogę brać spokojnie N czy lepiej czekać na akceptację ze strony CP? Zdarzyło się, że odrzucili rezygnację, czy też wyciągali jakieś konsekwencje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja wtrącę swoje 5 groszy ;) data otrzymania pisma przez CP i data wprowadzenia pisma przez CP do swojego systemu to dwie różne rzeczy. Pismo może wpłynąć np. 1 lutego a w systemie będzie np. wprowadzone dopiero 10 lutego. Liczy się oczywiście data wpływu czyli dla tego przykładu 1 luty. Do CP dziennie wpływa kilkaset, kilka tysięcy listów dziennie i ktoś to musi wprowadzić (a człowiek jest tylko człowiekiem i tutaj bym nie patrzył na samą firmę moloch, tam też pracują ludzie).

 

Druga rzecz, jeżeli np. okres rozliczeniowy to 2 dzień miesiąc (2 dnia miesiąca została podpisana umowa) i wypowiedzenie wpłynęło 2 lutego to nie fart - jest to pierwszy dzień nowego okresu rozliczeniowego i umowa zostanie rozwiązana 2 marca.

 

I trzecia rzecz. Wielu osobom na tym forum radziłbym opanowanie, bo wiele sprawia wrażenie poparzonych wrzątkiem (bez obrazy) ;) Musicie wziąć pod uwagę, że w tej chwili może do CP wpływać dużo wypowiedzeń i jak dzwonicie jednego dnia to dostajecie informacje, że wypowiedzenia jeszcze nie ma a na drugi dzień dzwonicie i dostajecie info, że pismo wpłynęło trzy dni temu. To jest normalne (patrz pkt 1) a nie wynik niedorozwoju pierwszego konsultanta ;)

 

Czwarta. Jeżeli w umowie macie kanały BBC wymienione i w wypowiedzeniu są zawarte wszystkie potrzebne rzeczy do identyfikacji klienta, czytelny podpis i wyraźny zapis, że umowa jest wypowiadana z powodu usunięcia kanałów BBC z oferty to umowa zostanie na pewno rozwiązana.

 

Piąta i ostatnia rzecz. Taka uwaga. CP wysyła z reguły potwierdzenia rozwiązania umowy do klientów z dekoderami udostępnionymi. Do osób z dekoderami własnościowymi takie potwierdzenia nie są wysyłane, chyba że na prośbę właściciela.

 

P.S. Jestem przekonany, że pojawi się jeszcze mnóstwo pytań na które można znaleźć odpowiedź w tym poście ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przestrzegam przed telefonami od polsatu z ofertami majacymi na celu utrzymanie klienta, gdyz nawet najmniejsze zainteresowanie z Waszej strony moze skonczyc sie przejsciem rozwiazania umowy na nastepny okres rozliczeniowy.. Dzwonili do mnie 03.02, ze maja dla mnie superoferte ale dopiero 09.02, w miedzyczasie, tj. 06.02, konczyl mi sie okres rozliczeniowy. I tym sposobem zawineli mi 37.90 za luty. Co prawda przysluguje mi prawo do reklamacji i zwrotu kasy, jednak jest to dla mnie swiadome wprowadzanie klienta w blad, gdyz nie zostalem poinformowany o tym, ze tak sie to skonczy. Moral z tego taki, ze nalezy sie o kazda [beep]olke dopytywac bo sami nic nie powiedza (chyba sie wczoraj urodzilem).

 

BTW, dzisiaj zaoferowali mi pol roku pakietow (extra,sport,VOD) za darmo, familijny hd przez ten okres 37,90, po pol roku 39,90.Umowa 29 miesiecy. Smieszna oferta porownujac z ta dla nowych klientow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam dorzucę kilka informacji odnośnie rozwiązywania umowy, wypowiedzenie wysłałem 27 stycznia (oczywiście poleconym) i nastała cisz ze strony CP. W ICOK nadal widniała data kolejnej płatności za CP (17 luty) żadnego pisma nie dostałem. Dziś zadzwoniłem i miła pani po weryfikacji moich danych poinformowała mnie że: - wypowiedzenie wpłynęło 5 lutego, -umowa kończy się 17 lutego,

 

pomijam fakt że list szedł 8 dni (lub oczekiwał na weryfikację) ale udało się:) , trochę to trwa i nie informują ani przez ICOK ani w żaden inny sposób (oczywiście nie twierdzę że w końcu jakąś informację przyślą) ale teraz myślę że już mogę bezproblemowo brać N (choć mam tylko ustne potwierdzenie konsultantki)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous
Piąta i ostatnia rzecz. Taka uwaga. CP wysyła z reguły potwierdzenia rozwiązania umowy do klientów z dekoderami udostępnionymi. Do osób z dekoderami własnościowymi takie potwierdzenia nie są wysyłane, chyba że na prośbę właściciela.

Rozwiązałem umowę, zadzwonił konsultant z ofertą, odmówiłem, o potwierdzenie nie prosiłem, a jednak przysłali. Tuner oczywiście na własność.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@biff Ta opłata za luty jest bezprawna. Jeżeli wpłynęło do nich wypowiedzenie i nadszedł koniec okresu rozliczeniowego umowa zostaje rozwiązana. Tylko przy wycofaniu wypowiedzenia mogą policzyć za następny miesiąc, a podtrzymanie zdania o wypowiedzeniu lub brak zdecydowania nie unieważnia wypowiedzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Druga rzecz, jeżeli np. okres rozliczeniowy to 2 dzień miesiąc (2 dnia miesiąca została podpisana umowa) i wypowiedzenie wpłynęło 2 lutego to nie fart - jest to pierwszy dzień nowego okresu rozliczeniowego i umowa zostanie rozwiązana 2 marca.

To nie do końca jest w ten sposób. Muszą rozwiązać umowę w lutym. Oto cytat z regulaminu:

W takim przypadku abonentowi przysługuje prawo do rozwiązania Umowy Abonenckiej bez zachowania terminu wypowiedzenia, jednakże nie później niż 30 dni od dokonania takiej zmiany, ze skutkiem na koniec Okresu Rozliczeniowego w którym przyjęto pisemne oświadczenie Abonenta o rozwiązaniu Umowy Abonenckiej bez zachowania okresu wypowiedzenia.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem warto wejść do ICOK i zobaczyć do którego dnia ma się opłacony abonament.

Jeśli rezygnację przyjęto w Polsacie przed tym dniem lub w tym dniu (data będzie na zwrotce) to wówczas nie trzeba opłacać abonamentu za nowy okres rozliczeniowy.

Natomiast jeśli rezygnację przyjęto po tym dniu (data będzie na zwrotce) to rozwiązanie umowy nastąpi na koniec następnego Okresu Rozliczeniowego. Wówczas należy opłacić abonament na następny okres rozliczeniowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wysłałem 28.01.2011 i o dziwo dzisiaj wpłynęło. Konsultant niestety nie miał szczegółowych danych, data wpływu, data rejestracji w systemie. Czekam na informacje na ten temat. Daje rękę uciąć że wpłynęło w zeszłym tygodniu. Dzisiaj mija mi okres rozliczeniowy - na razie nie płacę.

 

 

lepiej zapłącic, bo jak będzisz miał zaległość na rachunku to ci nie wypowiedza umowy i zostaniesz z nimi na dłużej niż bys chciał, lepiej zapłacić na wszelki wypadek a potem napisz pismo żeby ci zwrócili na konto lub jak nie wyślesz listu to ci przekazem przyjdzie

 

Sprawa wyjaśniona. Wypowiedzenie dotarło 03.02.2011. 04.02.2011 wysłali do mnie pismo z instrukcjami zwrotu dekodera. Płatności przypadającej na 07.02.2011 oczywiście nie musze płacić.

 

Sukces :brawo:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisemko mam juz gotowe do wyslania.

 

Jedna mala watpliwosc zostala. Mianowicie w Promocyjnych Warunkach Umowy mam napisane o "uldze" przyznanej przez cyfrowy polsat, oraz o koniecznosci zwrotu tej ulgi w przypadku rozwiazania przeze mnie umowy.

 

Czy na pewno polsat nie zażąda ode mnie tej kasy?

Czy ktos na forum ma ten zapis o uldze w umowie i z sukcesem ją rozwiązał?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...