michal13225 Opublikowano 7 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2011 No to przynajmniej jedna kwestia się wyjaśniła, teraz tylko czekać na ich odzew. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 7 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2011 Ale jeżeli jest stępel z dnia 2.02 to muszę płacić abonament za luty ? Tak, liczy się data wpłynięcia czy też zarejestrowania w systemie CP. To, kiedy wysłałeś absolutnie ich nie interesuje. Co za bzdury piszesz. Wystarczy że na tej żółtej zwrotce masz datę odbioru pisma z wypowiedzeniem wcześniejszą niż datę zakończenia kolejnego okresu rozliczeniowego to uprawnia Cię już do nie opłacania abonamentu na kolejny okres rozliczeniowy. W końcu 2 lutego Cyfrowy Polsat mógł już zapoznać się z treścią pisma a to, że później wprowadził to ktoś do systemu to mnie guzik obchodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek9341 Opublikowano 7 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2011 @wally79 ma rację. Liczy się data odbioru (wpłynięcia) do Polsatu. Potwierdzenie odbioru oraz data odbioru będzie na "zwrotce" która niebawem powinna wrócić do nadawcy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arasel Opublikowano 7 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2011 Ale jeżeli jest stępel z dnia 2.02 to muszę płacić abonament za luty ? Tak, liczy się data wpłynięcia czy też zarejestrowania w systemie CP. To, kiedy wysłałeś absolutnie ich nie interesuje. Co za bzdury piszesz. Wystarczy że na tej żółtej zwrotce masz datę odbioru pisma z wypowiedzeniem wcześniejszą niż datę zakończenia kolejnego okresu rozliczeniowego to uprawnia Cię już do nie opłacania abonamentu na kolejny okres rozliczeniowy. W końcu 2 lutego Cyfrowy Polsat mógł już zapoznać się z treścią pisma[...] Panie bzdura - polecam cofnąć się parę stron w tym temacie gdzie było to już objaśniane. I jeśli pismo nadane jest 2 lutego, to wysoce nieprawdopodobne jest, aby CP mógł się zapoznać z pismem tego samego dnia (nawet z Wawy do Wawy). Więc zanim palniesz kolejną nieprzemyślaną "bzdurę" polecam najpierw pomyśleć. [...]a to, że później wprowadził to ktoś do systemu to mnie guzik obchodzi. A CP jeszcze bardziej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeneka Opublikowano 7 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2011 nawet jak zapłacicie a umowa zostanie rozwiązana to macie możliwościowa odzyskanie pieniędzy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cp3 Opublikowano 7 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2011 Witam.Mam pytanie,moze juz bylo poruszane ale niemam czasu przegladac bylych stron,oto pytanie;do kiedy czeba wyslac wypowiedzenie i czy ja moge jezeli mam abonament w nowym cyfrowym polsacie.Dziekuje za odpowiedz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cosanostra_pl Opublikowano 7 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2011 Ja wysłałem 28.01.2011 i o dziwo dzisiaj wpłynęło. Konsultant niestety nie miał szczegółowych danych, data wpływu, data rejestracji w systemie. Czekam na informacje na ten temat. Daje rękę uciąć że wpłynęło w zeszłym tygodniu. Dzisiaj mija mi okres rozliczeniowy - na razie nie płacę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 7 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2011 @cp3 Tak możesz. Wysyłaj jak najszybciej. Masz 30 dni czasu od wycofania kanałów BBC, pod warunkiem, że w umowie masz te kanały wymienione. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzejkop Opublikowano 7 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2011 Ja wysłałem w piatek i czekam... jutro zadzwonię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Per Pan Opublikowano 7 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2011 Ja wysłałem 28.01.2011 i o dziwo dzisiaj wpłynęło. Konsultant niestety nie miał szczegółowych danych, data wpływu, data rejestracji w systemie. Czekam na informacje na ten temat. Daje rękę uciąć że wpłynęło w zeszłym tygodniu. Dzisiaj mija mi okres rozliczeniowy - na razie nie płacę. lepiej zapłącic, bo jak będzisz miał zaległość na rachunku to ci nie wypowiedza umowy i zostaniesz z nimi na dłużej niż bys chciał, lepiej zapłacić na wszelki wypadek a potem napisz pismo żeby ci zwrócili na konto lub jak nie wyślesz listu to ci przekazem przyjdzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Graba11 Opublikowano 7 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2011 Dziś wysłałem rezygnację do CP, czy mogę być pewny, że zostanie ona zaakceptowana? Pytam, ponieważ chciałbym wziąć sobie N za podobne pieniądze (w CP 44zł) w N w promocji 48zł będę miał 2 razy tyle kanałów i co ważne kanały sportowe bez dopłat. Jak myślicie mogę brać spokojnie N czy lepiej czekać na akceptację ze strony CP? Zdarzyło się, że odrzucili rezygnację, czy też wyciągali jakieś konsekwencje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzejkop Opublikowano 7 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2011 Ja tam wolę poczekać jak mi usuną sygnał, bo tak to dwa abo płacić... nie bardzo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Graba11 Opublikowano 7 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2011 Stwierdziłem, że nie będę czekał i zamówiłem N. Mam nadzieję, że będzie bezproblemowo, a jak będą kłopoty to i tak sobie poradzę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pucis Opublikowano 7 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2011 To ja wtrącę swoje 5 groszy data otrzymania pisma przez CP i data wprowadzenia pisma przez CP do swojego systemu to dwie różne rzeczy. Pismo może wpłynąć np. 1 lutego a w systemie będzie np. wprowadzone dopiero 10 lutego. Liczy się oczywiście data wpływu czyli dla tego przykładu 1 luty. Do CP dziennie wpływa kilkaset, kilka tysięcy listów dziennie i ktoś to musi wprowadzić (a człowiek jest tylko człowiekiem i tutaj bym nie patrzył na samą firmę moloch, tam też pracują ludzie). Druga rzecz, jeżeli np. okres rozliczeniowy to 2 dzień miesiąc (2 dnia miesiąca została podpisana umowa) i wypowiedzenie wpłynęło 2 lutego to nie fart - jest to pierwszy dzień nowego okresu rozliczeniowego i umowa zostanie rozwiązana 2 marca. I trzecia rzecz. Wielu osobom na tym forum radziłbym opanowanie, bo wiele sprawia wrażenie poparzonych wrzątkiem (bez obrazy) Musicie wziąć pod uwagę, że w tej chwili może do CP wpływać dużo wypowiedzeń i jak dzwonicie jednego dnia to dostajecie informacje, że wypowiedzenia jeszcze nie ma a na drugi dzień dzwonicie i dostajecie info, że pismo wpłynęło trzy dni temu. To jest normalne (patrz pkt 1) a nie wynik niedorozwoju pierwszego konsultanta Czwarta. Jeżeli w umowie macie kanały BBC wymienione i w wypowiedzeniu są zawarte wszystkie potrzebne rzeczy do identyfikacji klienta, czytelny podpis i wyraźny zapis, że umowa jest wypowiadana z powodu usunięcia kanałów BBC z oferty to umowa zostanie na pewno rozwiązana. Piąta i ostatnia rzecz. Taka uwaga. CP wysyła z reguły potwierdzenia rozwiązania umowy do klientów z dekoderami udostępnionymi. Do osób z dekoderami własnościowymi takie potwierdzenia nie są wysyłane, chyba że na prośbę właściciela. P.S. Jestem przekonany, że pojawi się jeszcze mnóstwo pytań na które można znaleźć odpowiedź w tym poście Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amper20 Opublikowano 8 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2011 A ja mam pytanie takie. Czy jeśli posiadam umowę na czas nieokreślony (na pakiet familijny) to czy również mogę wypowiedzieć umowę w związku z usunięciem kanałów BBC?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Graba11 Opublikowano 8 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2011 Jeżeli posiadasz umowę na czas nieokreślony to możesz w każdej chwili wypowiedzieć umowę podając każdy powód masz takie prawo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biff Opublikowano 8 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2011 Przestrzegam przed telefonami od polsatu z ofertami majacymi na celu utrzymanie klienta, gdyz nawet najmniejsze zainteresowanie z Waszej strony moze skonczyc sie przejsciem rozwiazania umowy na nastepny okres rozliczeniowy.. Dzwonili do mnie 03.02, ze maja dla mnie superoferte ale dopiero 09.02, w miedzyczasie, tj. 06.02, konczyl mi sie okres rozliczeniowy. I tym sposobem zawineli mi 37.90 za luty. Co prawda przysluguje mi prawo do reklamacji i zwrotu kasy, jednak jest to dla mnie swiadome wprowadzanie klienta w blad, gdyz nie zostalem poinformowany o tym, ze tak sie to skonczy. Moral z tego taki, ze nalezy sie o kazda [beep]olke dopytywac bo sami nic nie powiedza (chyba sie wczoraj urodzilem). BTW, dzisiaj zaoferowali mi pol roku pakietow (extra,sport,VOD) za darmo, familijny hd przez ten okres 37,90, po pol roku 39,90.Umowa 29 miesiecy. Smieszna oferta porownujac z ta dla nowych klientow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alilee Opublikowano 8 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2011 Witam dorzucę kilka informacji odnośnie rozwiązywania umowy, wypowiedzenie wysłałem 27 stycznia (oczywiście poleconym) i nastała cisz ze strony CP. W ICOK nadal widniała data kolejnej płatności za CP (17 luty) żadnego pisma nie dostałem. Dziś zadzwoniłem i miła pani po weryfikacji moich danych poinformowała mnie że: - wypowiedzenie wpłynęło 5 lutego, -umowa kończy się 17 lutego, pomijam fakt że list szedł 8 dni (lub oczekiwał na weryfikację) ale udało się , trochę to trwa i nie informują ani przez ICOK ani w żaden inny sposób (oczywiście nie twierdzę że w końcu jakąś informację przyślą) ale teraz myślę że już mogę bezproblemowo brać N (choć mam tylko ustne potwierdzenie konsultantki) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2011 Piąta i ostatnia rzecz. Taka uwaga. CP wysyła z reguły potwierdzenia rozwiązania umowy do klientów z dekoderami udostępnionymi. Do osób z dekoderami własnościowymi takie potwierdzenia nie są wysyłane, chyba że na prośbę właściciela. Rozwiązałem umowę, zadzwonił konsultant z ofertą, odmówiłem, o potwierdzenie nie prosiłem, a jednak przysłali. Tuner oczywiście na własność. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek1982 Opublikowano 8 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2011 @biff Ta opłata za luty jest bezprawna. Jeżeli wpłynęło do nich wypowiedzenie i nadszedł koniec okresu rozliczeniowego umowa zostaje rozwiązana. Tylko przy wycofaniu wypowiedzenia mogą policzyć za następny miesiąc, a podtrzymanie zdania o wypowiedzeniu lub brak zdecydowania nie unieważnia wypowiedzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CSA Opublikowano 8 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2011 moim zdaniem wcale nie musiał płacić ale zapłacił jak to sie mówi płacisz - masz, CP raczej na pewno skasuje go za kolejny miesiąc a umowa i tak zostanie wypowiedziana 6 lutego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 8 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2011 Druga rzecz, jeżeli np. okres rozliczeniowy to 2 dzień miesiąc (2 dnia miesiąca została podpisana umowa) i wypowiedzenie wpłynęło 2 lutego to nie fart - jest to pierwszy dzień nowego okresu rozliczeniowego i umowa zostanie rozwiązana 2 marca. To nie do końca jest w ten sposób. Muszą rozwiązać umowę w lutym. Oto cytat z regulaminu: W takim przypadku abonentowi przysługuje prawo do rozwiązania Umowy Abonenckiej bez zachowania terminu wypowiedzenia, jednakże nie później niż 30 dni od dokonania takiej zmiany, ze skutkiem na koniec Okresu Rozliczeniowego w którym przyjęto pisemne oświadczenie Abonenta o rozwiązaniu Umowy Abonenckiej bez zachowania okresu wypowiedzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek9341 Opublikowano 8 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2011 Moim zdaniem warto wejść do ICOK i zobaczyć do którego dnia ma się opłacony abonament. Jeśli rezygnację przyjęto w Polsacie przed tym dniem lub w tym dniu (data będzie na zwrotce) to wówczas nie trzeba opłacać abonamentu za nowy okres rozliczeniowy. Natomiast jeśli rezygnację przyjęto po tym dniu (data będzie na zwrotce) to rozwiązanie umowy nastąpi na koniec następnego Okresu Rozliczeniowego. Wówczas należy opłacić abonament na następny okres rozliczeniowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cosanostra_pl Opublikowano 8 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2011 Ja wysłałem 28.01.2011 i o dziwo dzisiaj wpłynęło. Konsultant niestety nie miał szczegółowych danych, data wpływu, data rejestracji w systemie. Czekam na informacje na ten temat. Daje rękę uciąć że wpłynęło w zeszłym tygodniu. Dzisiaj mija mi okres rozliczeniowy - na razie nie płacę. lepiej zapłącic, bo jak będzisz miał zaległość na rachunku to ci nie wypowiedza umowy i zostaniesz z nimi na dłużej niż bys chciał, lepiej zapłacić na wszelki wypadek a potem napisz pismo żeby ci zwrócili na konto lub jak nie wyślesz listu to ci przekazem przyjdzie Sprawa wyjaśniona. Wypowiedzenie dotarło 03.02.2011. 04.02.2011 wysłali do mnie pismo z instrukcjami zwrotu dekodera. Płatności przypadającej na 07.02.2011 oczywiście nie musze płacić. Sukces Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jassper Opublikowano 8 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2011 Pisemko mam juz gotowe do wyslania. Jedna mala watpliwosc zostala. Mianowicie w Promocyjnych Warunkach Umowy mam napisane o "uldze" przyznanej przez cyfrowy polsat, oraz o koniecznosci zwrotu tej ulgi w przypadku rozwiazania przeze mnie umowy. Czy na pewno polsat nie zażąda ode mnie tej kasy? Czy ktos na forum ma ten zapis o uldze w umowie i z sukcesem ją rozwiązał? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.