Skocz do zawartości

Zmiany w ofercie (kanałach Polsat Box) - czy można wypowiedzieć umowę?


Duro Hombre
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Na pewno bez żadnych problemów można rozwiązać umowę z CP ? Wybrałem już pakiet na stronie CP. Powiedzcie mi jak to wygląda z tym pakietem Familijny HD + 3 pakiety do wyboru - kwota do zapłaty 89.99PLN, lecz ta cena obowiązuje tylko w czasie gdy wybiorę wszystkie pakiety ? I czy po tych 6 miesiącach(29m umowa) normalnie dzwonię do nich lub na ICOK i wybieram pakiety ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludzie, czy tak ciężko przeczytać post..., na poprzedniej stronie jest jak wół

 

 

"Abonentowi przysługuje prawo do rozwiązania Umowy Abonenckiej bez

zachowania terminu wypowiedzenia, jednakże nie później niż do 30 dni od

dnia dokonania takiej zmiany, ze skutkiem na koniec Okresu Rozliczeniowego,

w którym przyjęto pisemne oświadczenie Abonenta o rozwiązaniu Umowy

Abonenckiej bez zachowania terminu wypowiedzenia. Klient zobowiązany jest

drogą pisemną wysłać wypowiedzenie umowy na adres Cyfrowego Polsatu."

 

Jak wyślecie wypowiedzenia przed 1 lutego, czyli przed momentem gdy wycofane będzie z oferty BBC to możecie się jak dla mnie na kare umowna załapać... wszak na razie jeszcze wszystko jest OK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic się nie zdaży ale wypowiedzenia trzeba wysyłać w terminie 1 luty - 2 marzec 2011. Po tym terminie nie będzie możliwości rezygnacji w związku z wycofaniem 4xBBC. A przed BBC są więc nie można wysłać wypowiedzenia, zresztą mogą je potraktować jako z winy abonenta i naliczyć kare.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie jestem po rozmowie z konsultantem CP w sprawie procedury wypowiedzenia umowy. Mój okres rozliczeniowy jest do 5 dnia każdego miesiąca, Chciałbym żeby umowa już przed 5 lutym została wypowiedziana. Poinformowano mnie że mogę wysłać wypowiedzenie 1 lutego, ale żeby mieć pewność że dojdzie do 5 lutego (a musi dojsć 24h przed 5 lutego) mogę wysłać już teraz i zaznaczyć że chodzi o zmianę oferty która nastąpi 1 lutego. Ponieważ jest oficjalna informacja na stronie CP jak i planszach informacyjnych mogę wypowiedzenie wysłać wcześniej bo jestem o zmianie poinformowany. Czy możecie to potwierdzić? Żeby nie wyszło tak że moje wypowiedzenie zostanie anulowane bo zostało wysłane zbyt wcześnie :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Regulamin świadczenia usług, Rozdział 5 Warunki świadczenia usług, paragraf 7: (...)W takim przypadku Abo-

nentowi przysługuje prawo do rozwiązania Umowy Abonenckiej bez zachowania terminu wypowie-

dzenia, jednakże nie później niż 30 dni od dokonania takiej zmiany, ze skutkiem na koniec Okresu

Rozliczeniowego, w którym przyjęto pisemne oświadczenie Abonenta o rozwiązaniu Umowy Abo-

nenckiej bez zachowania okresu wypowiedzenia." :wink: "Od dokonania zmiany" - czyli muszą kanały najpierw zniknąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy to prawda, ze w przypadku rozwiązania umowy, w związku ze zmianą oferty programowej, Cyfrowy Polsat żąda aby odesłać kartę kodową i dekoder nie może służyć nawet do oglądania FTA ? (Kilka osób pisało w sieci o otrzymaniu takiego pisma od CP, przy okazji rozwiązania umowy, przy wcześniejszych zmianach programowych)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak - wypowiedzenie możesz wysłać wcześniej - ale jak dotrze w styczniu to znając CP - wypowiedzenie zostanie uznane jako standardowe - z 3 miesięcznym okresem itd. Najlepiej wysłać 31 stycznia, wtedy dotrze 1-2 lutego i umowa zostanie rozwiązana 5.

Znając CP to co piszesz jest możliwe, mam nadzieje że jak wyśle 31 stycznia to zostanie zarejestrowane do 5 lutego, bo mogą mieć wtedy troszkę tych wypowiedzeń w skrzynce :lol2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy wiecie, ale od jakiegoś czasu w Polsce działają firmy kurierskie. :D Poza tym Poczta Polska oferuje przesyłki polecone priorytetowe (z ewentualnym potwierdzeniem odbioru) i na tej usłudze PP dotychczas się nie zawiodłem. Tak więc za bardzo nie rozumiem problemu. Wysyłasz kwity 1. lutego i najprawdopodobniej 2 (a najpóźniej 3) lutego są one u adresata.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...