Skocz do zawartości

Zmiany w ofercie (kanałach Polsat Box) - czy można wypowiedzieć umowę?


Duro Hombre
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

nie wiem czy zauważyliście ale do końca stycznia są jeszcze prawie dwa tygodnie. myślę że to jest przemyślane działanie ze strony CP. cały czas CP nie przyznało że kanały znikną bo sprawdzają na infolinii ile osób w ciągu tygodnia zapyta o to czy zostaną i czy będzie można wypowiedzieć umowę i jak statystyki się za tydzień ukażą to okaże się że CP miało cały czas otwartą furtkę i podpiszą porozumienie z BBC i oferta się nie zmieni. chyba że zainteresowanie będzie zbyt małe. zresztą odpływ będzie pewnie nie większy niż 100.000 klientów bo większość nie ma jaj żeby wypowiadać umowę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam . Mam do Szanownych Forumowiczów pytanie związane z dzisiejszą jakże szczęśliwą nowiną - mianowicie , czy mając jedną umowę z cp ( czyli tv i telefon ) rozwiązując umowe ze względu na wycofanie 4 KANAŁÓW BBC rozwiązuje się ona zarówno w zakresie tv i telefonu??? Dodam ,że Umowa ma jeden numer i w niej są dwie usługi tv i telefon .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Orientuje sie ktos czy abonenci Nowego Cyfrowego Polsatu - Oferta Świąteczna 2010 beda mogli wypowiedziec umowe w związku z odlaczeniem kanalow BBC? Bo jakos w umowie nie widze listy zagwarantowanych kanalow, wiec CP bedize mogl usuwac dowolne kanaly, a ja nie bede mogl przez to umowy rozwiazac?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam ten sam problem, umowę podpisałem pod koniec grudnia. W mojej umowie w świadczonych usługach, jako pakiet podstawowy jest pakiet familijny nie jest co prawda wymieniona jego zawartość ale mam ulotkę, którą dostałem razem z umową i w niej wszystkie 4 kanały BBC są wymienione jako część pakietu familijnego. Nie ukrywam, że dokonałem zakupu CP głównie ze względu na Cbeebies i BBC Knowledge, zamiast tych kanałów ma wejść kolejny Disney Playhouse, Fox i National Geographic ten od marca. Dodatkowo wpienia mnie coś innego. Przez święta spodobało mi się HBO, które szybciutko wyłączyli, zadzwoniłem do Call center z prośbą o zmianę pakietu na najwyższy i dowiedziałem się, że mogę to zrobić dopiero po pół roku po zakończeniu promocji paranoja jakaś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

HBO HD możesz dołączyć w każdej chwili (jeżeli oczywiście masz nowe pakiety).

 

UWAGA: Wszyscy abonenci, którzy mają pakiet Familijny lub wyższy i Ci którzy w świadczonych usługach mają wymienione te kanały - kanały są wymienione na umowie lub w przypadku NCP w PWU (Promocyjne Warunki Umowy). Z umową jest, jak napisał @swojadroga, regulamin, cennik i PWU. To mogą wypowiedzieć umowę bez okresu wypowiedzenia. Stosowne pismo musi wpłynąć do CP w ciągu 30 dni od dokonanej zmiany, czyli najpóźniej 2 marca 2011r. i wtedy umowa jest rozwiązywana z końcem aktualnie trwającego okresu rozliczeniowego. Bez żadnych konsekwencji !!! W wypowiedzeniu trzeba zaznaczyć, że z tego powodu rozwiązuje się umowę. Jeśli tego się nie zrobi to CP potraktuje to jako normalne wypowiedzenie.

 

I nie ważne jest to czy umowę się podpisało 2 tygodnie temu i jest się w okresie gratisowym czy 2 lata temu, itp., itd. Każdy abonent, który ma zapewniony ten kanał przez umowę może rozwiązać umowę. Mam nadzieje, że to wyczerpie odpowiedzi na kolejne, powtarzające się pytania ;)

 

P.S. Oczywiście ta zmiana nie obowiązuje abonentów z Mini oraz MiniMax.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:brawo: Można powiedzieć że to dla mnie taki prezent noworoczny bo po ostatnich komplikacjach w CP miałam serdecznie dosyć tej platformy.Jestem z nimi już szmat czasu od samego początku i w grudniu 2009 dałam się wmanewrować w nową umowę na29 miesięcy,myślałam sobie i tak jestem z nimi co mi tam jakiś podpisany papier,mam nowy dekoder i drugi dla córki.Kłopoty zaczęły się w tym roku gdy chciałam wziąć HD,zaczęły się korowody z telefonami i tam kompletna dezinformacja i nerwówka.Zaznaczam że zawsze płaciłam najwyższy pakiet,ostatnio ten za 87,80 gdyż jak podpisywałam umowę nie było wyższego.W tym roku chciałam przejść na premium i figa z makiem.Oczywiście jak się pójdzie do bok tam nie robią problemu,można wziąć wyższy pakiet tyle że umowa zostaje przedłużona o jakiś kolejny okres.Jak tak można traktować klienta kasa wydana na godzinne pertraktacje z konsultantami i nic nie można zrobić w tej sprawie a w Bok można?!.Oczywiście nie podpisałam nowej umowy bo pomyślałam sobie że mam ich dosyć,dociągnę jakoś jeszcze te prawie półtora roku a potem stracą wieloletniego dobrze płacącego klienta a tu nagle taka niespodzianka :jupi:

PC schodzi na psy za jednym zamachem zabierając cała paczkę BBC,której nie da się zastąpić żadnym zapchaj dziurą i jak się ładnie tłumaczą,, kierując się dobrem klienta,, nie wiadomo śmiać się czy płakać.Jak pisałam wyżej dla mnie to prawdziwy prezent bo mam możliwość pożegnania się z tą platformą,dla której najzwyczajniej w świecie straciłam,nerwy i zaufanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam takie pytanko. Jakie dane muszę podac w piśmie dotyczącym rozwiązania umowy. Oprócz imienia, nazwiska, adresu potrzebne są jakieś inne dane? Numer karty dekodera, numer PESEL lub numer i seria dowodu osobistego? Pismo to muszę wysłac do CP do Warszawy, czy udac się z nim do najbliższego punktu sprzedaży. Moi rodzice posiadają dwa dekodery, jeden z familijnym relax mix hbo, a drugi z minimaxem w ramach promocji z drugim dekoderem za 0zł (promocja świąteczna w 2009 roku). Czy rozwiązując umowę rozwiąże ją także na ten drugi dekoder? Nie podpisywałem na niego osobnej umowy, tylko oba dekodery otrzymałem w ramach jednej promocji. I w jaki sposób wygląda zwrot dekodera? Osobiście w punkcie sprzedaży, czy muszę do nich wysłac wraz z wymówieniem, czy osobno. Oczywiście to wszystko po 1. lutego ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przykład wypowiedzenia umowy:

 

Wypowiedzenie umowy

 

 

 

Informuję, iż nie zgadzam się z wprowadzonymi zmianami w dniu .................. w ofercie programowej i wycofaniem kanału .............. W związku z tym nie zamierzam kontynuować umowy. Zgodnie z prawem, rozwiązuję umowę bez ponoszenia kary. Umowa zawarta była w dniu ..........

pomiędzy mną tj.

nr Dowodu osobistego –

ID Kontraktu – , nr karty abonenta -

a Cyfrowy Polsat S.A. ul. Łubinowa 4A, 03-878 Warszawa

 

 

Z poważaniem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

HBO HD możesz dołączyć w każdej chwili (jeżeli oczywiście masz nowe pakiety).

 

No niestety nie mogę, po sprawdzeniu w swoim komputerku,to samo powiedział mi gość u którego kupowałem CP

 

Zawierałeś umowę w ofercie NCP, tak ? Brałeś HBO HD na czas nieokreślony i później z niego rezygnowałeś ?

 

Czy po prostu włączyłeś dekoder HBO jest, 2 tygodnie mijają i HBO się wyłącza ?

 

---

 

Niedługo wielkie eseje będą wysyłane do CP jako wypowiedzenie :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://img513.imageshack.us/img513/8448/cyfrowypolatrozwiazanie.jpg - tu macie przykład pisma które należy wysłać. Można to zrobić już nawet dziś (najlepiej poleconym priorytetem), gdyż informację są już pewne. Czym szybciej tym lepiej. Pozdrawiam

 

Nie jestem przekonany, chyba musimy poczekać z wysłaniem rozwiązania umowy aż kanały znikną faktycznie 01.02.2011.

 

"Abonentowi przysługuje prawo do rozwiązania Umowy Abonenckiej bez

zachowania terminu wypowiedzenia, jednakże nie później niż do 30 dni od

dnia dokonania takiej zmiany, ze skutkiem na koniec Okresu Rozliczeniowego,

w którym przyjęto pisemne oświadczenie Abonenta o rozwiązaniu Umowy

Abonenckiej bez zachowania terminu wypowiedzenia. Klient zobowiązany jest

drogą pisemną wysłać wypowiedzenie umowy na adres Cyfrowego Polsatu."

 

 

Ależ się wściekłem... że mój młody nie będzie miał Listonosza Pata...

 

Śmigam do n-ki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

HBO HD możesz dołączyć w każdej chwili (jeżeli oczywiście masz nowe pakiety).

 

No niestety nie mogę, po sprawdzeniu w swoim komputerku,to samo powiedział mi gość u którego kupowałem CP

 

Zawierałeś umowę w ofercie NCP, tak ? Brałeś HBO HD na czas nieokreślony i później z niego rezygnowałeś ?

 

Czy po prostu włączyłeś dekoder HBO jest, 2 tygodnie mijają i HBO się wyłącza ?

 

---

 

Niedługo wielkie eseje będą wysyłane do CP jako wypowiedzenie :twisted:

Brałem bez HBO, familijny + extra HD, po prostu włączyli na czas świąt wszystkie HBO i Cinemax a po świętach szlus.

.....Czekam na telewizję w której rzeczywiście będę płacił za to co oglądam, albo będę miał do wyboru pojedyncze kanały, a nie bezsensowne pakiety....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej. A co w moim przypadku? We wrześniu 2010 brałem dekoder Sagemcom ze wszystkimi pakietami a także drugi dekoder za 1zł z pakietem mini za 9,9o na 24 miesiące z dodatkowym pakietem dla dzieci. Czy mogę zrezygnować z obu czy ten dodatkowy, który de facto nie odbiera BBC musi pozostać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@spock

Kary nie będzie , miałeś w umowie kanały BBC , a teraz nie będziesz ich miał . Ja rozwiązuję dwie umowy z CP i zostawiam tylko Mini . W C+ za te pieniądze będę miał lepszą ofertę i multirom za 1 zł. miesięcznie .

Piszę o ofercie C+ dla zmieniających platformę . Mam dość użerania się z CP .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Czytałem na pewnej stronie, w sumie też widziałem na antenie BBC Knowledge, że CP nie przedłużyło umowy z BBC o nadawanie kanałów tego nadawcy, przeczytałem również, że w takim wypadku można bezkarnie rozwiązać umowę z CP z powodu nie wywiązywania się z umowy poprzez usunięcie kanałów. Teraz moje pytanie, czy mogę tak zrobić, jeżeli tak to prosiłbym o podanie mi nazwy pakietów w których mógłbym wziąć dekoder HD za 1zł lub 49zł(?). Interesowały by mnie pakiety upodobnione do pakietu Familijnego i Sportowego z kanałami HD. Nie wiem czy to możliwe ale jakby można było to by pakiety kosztowały razem tyle samo ile Familijny + Sport czyli 57,80 PLN.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...