Skocz do zawartości

Zmiany w ofercie (kanałach Polsat Box) - czy można wypowiedzieć umowę?


Duro Hombre
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gdyby ktoś szukał informacji to ZR nie jest gwarantowana od 22 listopada 2012.

 

A gdy umowa została podpisana przed 22 listopada i mam ZR wymienione w umowie to mogę wypowiedzieć umowę? ( brałem to jakoś w październiku 2012 pak. Familijny + extra hd).Dawno nie korzystałem z CP ponieważ dekoder udostępniłem komuś innemu i nie wiem co się po prostu w CP na liście kanałów dzieje :smile: a z tego co pamiętam to było kiedyś zamieszanie z wypowiedzeniami z powodu ZR a i tak go nie usuneli, tak więc wolę się was dopytać i upewnić czy można śmiało rezygnować z CP.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Jak wielu tu obecnych, mialem zle doswiadczenia z CP i chce wypowiedziec umowe.

Rok temu podpisalem umowe na Family hd+ extra hd lub sport hd aktualnie mialem wlaczony sport i przegapilem rozwiazanie. Ale mam taki plan, dzwonilem dzis do bok i zamienilem sport hd na extra hd( w ktorym to mam gwarantowana zone romantice) 11.09 wejdzie to w zycie z okresem rozliczeniowym a 12.09 wysle wypowiedzenie. Czy to sie uda?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwne by to było gdyby puścili ci pakiet, w którym zagwarantowaliby Ci kanał którego w ofercie nie ma... Też mam podobną umowę tylko z tym że miałem włączony dodatkowy extra hd zamiast sport hd. Dzwoniłem dzisiaj do biura obsługi, zapytałem czy w mojej konfiguracji można wypowiedzieć umowę, a miły pan na to nieśmiale że można, tak więc poleconym już poszło pisemko :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam umowę podpisałem w 2011.11 wysłałem parę dni temu pismo że rezygnuję z CP z 3 miesięcznym wypowiedzeniem ( trochę się pomyliłem bo umowa kończy mi się dopiero w kwietniu :) a myślałem że w listopadzie okazało się że jest na 29 miesięcy )

Pakiet jaki posiadam to :

Pakiet familijny HD - Pakiety dodatkowe : VOD Pakiet Extra HD , Pakiet sport

dziś miły pan dodzwonił bo wczoraj nie odebrałem i odrazu proponował mi umowę od października na 15 miesięcy pakiet premium za 90zł i M-room z Hd za jednorazową opłatą :)

może ja też mogę zrezygnować z CP ?? i dlatego odrazu tak zaczęli dzwonić ?

mogę dosłać kolejne pismo o rezygnację w trybie 30 dni ? jak takie pismo ma wyglądać ? z góry dzięki za odp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro miałeś pakiet Sport to dlaczego od razu nie wypowiedziałeś umowy z powodu ESPN :?:

a teraz to trudno wyczuć, ale wychodzi na to że z rozpędu potraktowali Twoje wypowiedzenie jako rezygnacja z powodu wyłączenia kanału ( może już im sie nie chce treści czytać :wink: ), ale skoro Ci proponują na nowych zasadach a Tobie pasi ... to bierz :) może spróbuj jeszcze np. multiroom (jak Ci potrzebny) i pare miechów za fre wytargować - w pape nie dostaniesz a co wytargasz to Twoje.

A w razie czego to możesz teraz skorzystać z wyłączenia Zone Romantici.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie i Panie powiedzcie mi jeszcze.

Moja mama przegapiła okres możliwości wypowiedzenia umowy poprzez wyłączenie ESPN ale teraz z tego co widzę pojawiła sie kolejna okazja poprzez wył. Zone Romantica.

Umowę miała podpisywaną w grudniu 2011 na fuulll pakiet. Zatem czy może zerwać umowę z nimi czy nie bardzo z tytułu wyłączenia ZR.

Dzięki za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wysłałem im dziś przez stronę internetową o 10:19 a 12:24 miałem odpowiedz tylko że się pomyliłem i wkleiłem szablon z ESPN Clasic. :oops:

Teraz poprawiłem i czekam na odpowiedz.

Najgorsze że też wysłałem listem poleconym z potwierdzeniem i szlag trafił 6 zł. :evil:

 

 

Szanowny Panie,

 

Uprzejmie informujemy, że kanał ESPN Classic został usunięty z oferty

Cyfrowego Polsatu z dniem 1 sierpnia 2013 r. Zgodnie z § 7 pkt 5

Regulaminu świadczenia usług "Cyfrowy Polsat zastrzega sobie prawo

zastępowania programów telewizyjnych i/lub radiowych w ramach Pakietu

Programów przez inne programy lub zmniejszenie ich liczby, jeżeli wynika

to z ważnych przyczyn prawnych, technicznych, organizacyjnych lub

ekonomicznych. W szczególności zalicza się do nich: utratę przez

Cyfrowy Polsat uprawnień do rozprowadzania programów, zaprzestanie

nadawania programu przez nadawcę, zmianę satelity lub systemu nadawania,

zakończenie rozprowadzania z powodu zbyt niskiego poziomu oglądalności.

O zmianach takich Abonenci/Użytkownicy będą uprzednio informowani, w

szczególności poprzez emisję stosownego komunikatu tekstowego na ekranie

odbiornika telewizyjnego Abonenta/Użytkownika, poprzez emisję w trakcie

odbioru programów przez Abonenta scrolla

(przewijanego tekstu) informacyjnego dotyczącego zmiany lub poprzez

zamieszczenie informacji o takiej zmianie na stronie internetowej Cyfrowego

Polsatu i w programie dla Abonentów. W takim przypadku Abonentowi

przysługuje prawo do rozwiązania Umowy Abonenckiej bez zachowania terminu

wypowiedzenia, jednakże nie później niż 30 dni od dokonania takiej

zmiany, ze skutkiem na koniec Okresu Rozliczeniowego,

w którym przyjęto pisemne oświadczenie Abonenta o rozwiązaniu Umowy

Abonenckiej bez zachowania okresu wypowiedzenia."

 

W związku z powyższym informujemy, że rozwiązanie Umowy z powodu

usunięcia przedmiotowego kanału nie jest możliwe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dostałem teraz taką odpowiedz.

To teraz znowu 6 zł. :evil:

 

Szanowny Panie

 

Uprzejmie informujemy, że rozwiązanie Umowy, podpisane przez Klienta i

zawierające dane umożliwiające jego identyfikację oraz przyczynę

rozwiązania, należy wysłać, najlepiej listem poleconym, na adres:

Cyfrowy Polsat S.A.

ul. Łubinowa 4A

03-878 Warszawa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, niestety o tym ESPN dowiedziałem się niedawno gdyż nie jestem tvmaniakiem i nie siedzę 24h przy TV, nie dostałem żadnej informacji od Cyfrowego Polsatu że ten program znika, chciałem teraz rozwiązać w związku z tym umowę niestety dostałem informacje z CP że już 30 dni od wyłączenia mineły, niestety skąd mogłem wiedzieć kiedy wyłączają nie miałem ani na ekranie nic ani w skrzynce pisma w tej sprawie. Idzie jakoś to załatwić .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, przespałem kompletnie okres wypowiedzenia umowy z CP, ale mam jeszcze około tygodnia i mam kilka pytań.

 

CP nie używam od jakiegoś czasu, pamiętam, że miałem pakiet za 59.90, dzisiaj idę zobaczyć umowę która jest u rodziców, poznam wtedy nazwę pakietu, ale jest możliwe, że miałem ten kanał Zone Romantica? Jeśli tak to gdy napiszę wypowiedzenie to po jakim czasie umowa zostanie rozwiązana?

 

Druga sprawa to mieszkam teraz w zupełnie innym mieście niż wtedy, gdy podpisywałem umowę, czy gdybym razem z wypowiedzeniem umowy wysłał pismo by odpowiedź kierować pod mój teraźniejszy adres, to takie pismo zostałoby uszanowane?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Data podpisania umowy to było koło 28 września, sprawdzałem na umowie, Zone Romantica był w jednym z pakietów. Telefonicznie zmieniłem już adres do korespondencji, oraz wysłałem wypowiedzenie umowy. Mam nadzieję, że wszystko zakończy się pomyślnie ;)

 

W wypowiedzeniu nie napisałem daty zawarcia umowy, tylko nr karty, nr dekodera i moje dane w tym PESEL. Mam nadzieję, że to wystarczy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Data podpisania umowy to było koło 28 września, sprawdzałem na umowie, Zone Romantica był w jednym z pakietów. Telefonicznie zmieniłem już adres do korespondencji, oraz wysłałem wypowiedzenie umowy. Mam nadzieję, że wszystko zakończy się pomyślnie ;)

 

W wypowiedzeniu nie napisałem daty zawarcia umowy, tylko nr karty, nr dekodera i moje dane w tym PESEL. Mam nadzieję, że to wystarczy?

 

Wystarczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Witam

Dopiero dzisiaj trafiłem na to forum i wydaje mi się że o 21 dni za późno, ale proszę o potwierdzenie.

 

Mam umowę z CP, zawartą w 2008 i przedłużoną w lutym 2012 (do lutego 2015).

Czy jest sposób by ją rozwiązać bez zapłaty kary? Rozumiem, że jest za późno o wspomniane 21 dni by się powołać na wycofanie ZR?

 

Jeśli jest sposób proszę o pomoc i sugestię co i jak zrobić?

Jeśli nie ma na dzień dzisiejszy sposobu pozostaje mi śledzić to forum i czekać na kolejne zmiany w ofercie lub też rozwiązać umowę i zapłacić karę?

 

Jeśli nie ma na obecną chwile sposobu to czy ktoś może mi powiedzieć ile wynoszą wspomniane kary umowne i jak policzyć wysokośc takiej kary?

 

P.s.

Jeśli mam umowę do lutego 2015 wg mnie mówimy tu o 16 miesiącach? (dwa pozostałe miesiące 2013, cały 2014 i dwa 2015)?

Tylko jaka to będzie kara w przeliczeniu na miesiąc?

 

Z góry dziękuję z odpowiedź i radę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...