kfm877 Opublikowano 2 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 Wiedzą, że masz ważną umowę i nie odejdziesz, więc mają Cię gdzieś! To standardowa zagrywka Cyfry+. Dopiero jak się kończy umowa to wchodzą w doope bez wazeliny. Dlatego ja się z nimi żegnam bo mnie kroili za multiroom i dekoder, a teraz obiecują gruszki na wierzbie, to im przypomniałem jak mnie potraktowali w lipcu 2012. Tobie radzę zrobić to samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pit3r87 Opublikowano 2 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 Umowa skończyła mi się w piątek. Od dobrego miesiąca żadnego telefonu od Cyfry. Ile mam czasu na oddanie sprzętu? I ile jeszcze będę mógł oglądać programy, bo dzisiaj jest już dwa dni po koncu umowy i dalej kanały świecą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marekpolek Opublikowano 2 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 30 dni na oddanie sprzętu, uprawnienia na karcie są 2 miesiące do przodu. jak nic nie zrobisz to wkrótce cofną Ci uprawnienia z tej karty.. i zgaśnie za kilka dni.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario290 Opublikowano 2 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 Umowa skończyła mi się w piątek. Od dobrego miesiąca żadnego telefonu od Cyfry. Ile mam czasu na oddanie sprzętu? I ile jeszcze będę mógł oglądać programy, bo dzisiaj jest już dwa dni po koncu umowy i dalej kanały świecą. Z tego co się orientuję to masz 30 dni od końca umowy. Teraz z innej beczki Wczoraj miałem telegon z C+ obecnie posiadam pakiet Komfort C+ HD +dekoder pvr za wsz płacę 86zł rozmawiałem z konsultantem i zaproponowano mi pakiet Optimum z C+ HD + te 2 kanały nSport i McM na 6 miesięcy gratis + Filmboksy 6 miesięcy gratis +dekoder ten co posiadam pvr na 18m (na 12 nie chcą dać ) cena za wszystko bez dodatkowych kosztów 77zł warto ?????????! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wizjaplus Opublikowano 2 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 poczekaj i zobacz co zaoferuje oferta migracyjna do nC+, być może oferta Cię zadowoli i będziesz migrować, a nie tylko się użalać. Podpisałeś umowę więc to że testowo komuś zaoferowali coś a Tobie nie to nie znaczy że Ci się należy. Tak Cię boli że jesteś związany z C+, przecież sam sobie wybrałeś tą ofertę, nikt Cię do tego nie zmuszał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diabolique Opublikowano 2 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 Umowa skończyła mi się w piątek. Od dobrego miesiąca żadnego telefonu od Cyfry. Ile mam czasu na oddanie sprzętu? I ile jeszcze będę mógł oglądać programy, bo dzisiaj jest już dwa dni po koncu umowy i dalej kanały świecą. Jeśli wysłałeś wypowiedzenie to się skończyła, jeśli nie to przeszła na czas nieokreślony. Oni nie zdążą wszystkich obdzwonić, trzeba było samemu. Zresztą ponoć po skończeniu można ją wznowić przez jakiś czas (miesiąc?) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuk87 Opublikowano 2 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 Ja mam umowę z C+ już ładnych parę lat (początkowo na Tatę, teraz na siebie) i Cyfra odrzuciła moją "prośbę o aktywację MGM HD i nSport HD". Od zawsze płaciłem "sporo" (max zniżki ale zawsze wysoki pakiet; aktualnie C+ Optimum z HBO i multiroom) i mówią, że się nie da podpiąć. Gdy przedłużałem umowę to zapewniano mnie, że "niedługo" wspólna oferta będzie przestawiona (koniec listopada), a do dziś nic nie wiadomo. Czekam z niecierpliwością na jaką kolwiek możliwość zerwania umowy z C+ bo mam ich powyżej uszu. Posiadam także CanalSat i tutaj traktowanie klienta jest kompletnie odmienne: coś chcesz od nich to nie ma problemu, idą zawsze na rękę. We Francji mają ponad 9 mln klientów, u nas ledwo 1.5 mln (ok 2.5 mln po fuzji). Z czegoś to musi wynikać, że CP ma ponad 3 mln, a Cyfra sobie nie potrafi poradzić na naszym rynku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
72adam Opublikowano 2 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 @SpikeLee dzwoniles pod nr.223104565 w sprawie dołączenia kanałow? pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marty Opublikowano 2 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 @ Pit3r87 Ja w zeszlym roku 2 lub 3 dni po zakonczeniu umowy zadzwonilem i przedluzylem na dobrych warunkach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tony Opublikowano 3 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 Ja napisałem coś takiego (mniej więcej) "Nie zgadzam się z Waszym stanowiskiem. To jest po prostu nierówne traktowanie abonentów, a nawet dzielenie ich na lepszych i gorszych. Dlaczego ktoś kto przedłuża umowę może mieć prawo do testowania nowych kanałów, a "stary" abonent już nie? Jestem potencjalnie zainteresowany migracją do nowej platformy, ale swoimi działaniami skutecznie próbujecie mnie zniechęcić. Mam jeszcze kilka miesięcy do końca obecnej umowy i jeśli dalej tak będziecie postępować to poważnie zastanowię się nad przyszłością z C+." Zobaczymy co jutro odpiszą lub zadzwonią. Płacę ponad 160 zł na miesiąc, a oni im wysyłają wiadomości tego typu: "Szanowny Panie, odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, iż kanały MGM i nSport nie wchodzą w skład regularnej oferty programowej platformy CYFRA+. Ww. pozycje oferowane są testowo dedykowanej grupie Klientów przedłużających Umowę o Abonament, w celu zbadania zainteresowania kanałami oraz uzyskania opinii na ich temat. Jeżeli pojawi się możliwość podłączenia programów MGM i nSport wszystkim naszym Abonentom, natychmiast o tym poinformujemy. Zapewniamy, iż aktualnie dokładamy wszelkich starań, aby uzyskali Państwo dostęp do jak najbogatszej oferty programowej. W przypadku pojawienia się pytań, proszę o kontakt. Z poważaniem, Dział Relacji z Abonentami " Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vattax Opublikowano 3 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 Rozmawiałem z nią w piątek (wieczorem), bardzo miła i przesympatyczna pani Dzwoniła i włączyła mi te dwa kanały Mówię poważnie, po dwóch słynnych już mailach, zadzwoniła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fotonaj Opublikowano 3 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 na stronce sa tylko umowy na 18m-cy, nie ma juz umów na 12 m-cy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wonsik Opublikowano 3 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 Od ponad miesiąca nie ma umów na 12 miesięcy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
freeabik23 Opublikowano 3 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 Wczoraj przedłużyłem umowe na 12 miesięcy optimum hd za 62 zl plus nowy dekoder Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wonsik Opublikowano 3 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 Właśnie się zastanawiam, czy koledze fotonaj chodziło o przedłużenia czy nowe umowy. Przy nowych nie ma. Przy przedłużeniach są. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
freeabik23 Opublikowano 3 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 Lepszy rydz niż nic kolego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fotonaj Opublikowano 3 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 Właśnie się zastanawiam, czy koledze fotonaj chodziło o przedłużenia czy nowe umowy. Przy nowych nie ma. Przy przedłużeniach są. przedłużenie umowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anonim69 Opublikowano 3 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 Wczoraj przedłużyłem umowe na 12 miesięcy optimum hd za 62 zl plus nowy dekoder Sam Optimum czy C+ Optimum ? Jeżeli sam to oferta bardzo słaba . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fotonaj Opublikowano 3 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 jaką najniższą cene można od nich wyrwać przedłuzając umowę za c+ optimum hd, główny dekoder sagemcom i multiroom też sagemcom, umowa 18m-cy dodatki mnie nie nie interesują tylko jak najniższa cena Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SpikeLee Opublikowano 3 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 @SpikeLee dzwoniles pod nr.223104565 w sprawie dołączenia kanałow?pozdrawiam Dzwoniłem pod numer: 22 310 45 45 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
freeabik23 Opublikowano 3 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 Canal + optimum plus opcja hd za 62zl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Monter-Piroman Opublikowano 3 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 mam pakiet Superpremium z multiroomem i dekoder 500GB. Do tej pory płaciłem 114zł. Dzwonili do mnie ostatnio i proponowali mi to samo za 119zł - paranoja a umowa do końca marca. Oczywiście rezygnuję z Cyfry, bo w nowej platformie sprzęt, multiroom i całe kodowanie będzie takie jakie jest w N. Mam dwupoziomowe mieszkanie i taki multiroom jaki mają w N nie wchodzi w grę. Kończy się Cyfra i kończy się era mojego splitera. Może wszyscy zrezygnujemy z powodu zmiany systemu kodowania? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fotonaj Opublikowano 3 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 Canal + optimum plus opcja hd za 62zl a jest opcja bez HD ? jaka cena wtedy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diabolique Opublikowano 3 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 Taka sama bo HD jest gratis. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Monter-Piroman Opublikowano 3 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 tzw. opcja HD jest po prostu w cenie pakietu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi