Banan79 Opublikowano 7 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2013 Tak nowa umowa obowiązuje mnie juz od marca. OK wysle Ci wzór na pw. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raffde Opublikowano 7 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2013 Witam. Umowa była do 31.04 wypowiedzenie wysłane. Dziś dwa tel. 1 oferta ok 120pln , 2 oferta 99 Superpremium 89zł Moltiroom 10zł HD Pace 500gb 0zł Zaakceptowałem:) jestem zadowolony , do tej pory miałem kompakt z hbo i hd za ok 126pln. Konsultant miły. Nie spodziewałem sie ze tak szybko przedłużę umowę. Obecnie jestem na wypowiedzeniu umowy. czekam na dobrą ofertą . ostatnia oferta to 109zł 18 miesiecy. Superpremium. MR, 2xPace. Odmówiłem. Jak ktoś napisał . Można to samo dostać za 98zł. A Ty dostałeś z dwoma dekoderami Pace ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Banan79 Opublikowano 7 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2013 Nie,ponieważ jeden mam swój ale coś mówił że jak chce drugi to dyche. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bella_1971 Opublikowano 7 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2013 Witam.Właśnie przedłużyłam umowę na 12 miesięcy. Nie obyło się bez targowania.Najpierw Pan zaproponował mi umowę na 18 miesięcy razem za 81 zł - C+ optimum hd,hd optimum promo,multiroom - 10 zł,HBO,Cinemaxy, Filmboxy - 0 zł przez 7 miesięcy - odrzuciłam ofertę. Następnie zaproponował mi to samo (po konsultacji z przełożonym) za 77 zł i też na 18 miesięcy - tu również podziękowałam i powiedziałam,że chyba się rozstaniemy z końcem umowy .I nagle bez konsultacji z przełożonym oferta na 12 miesięcy: C+optimum hd ,hd optimum promo, multiroom - 10 zł rabatu przez cały okres umowy,dodatkowo HBO, Cinemax, Filmbox przez 4 miesiące 0 zł i sagemcom hd - 0 zł to wszystko za 71 zł. Wiem,że mogłam się targować o 65 zł ale te 6 zł... odpuściłam Najbardziej zależało mi na multiroomie za 0 zł i to dostałam. Powodzenia w targowaniu. Witam! Przed chwilą weszłam w ICA a tam aktualnie posiadasz Canal+ Optimum HD za 78 zł/m-c oraz opcje dodatkowe HD Otimum obejmuje również Promo opcje MR i dalej ,że mogę zmienić sobie pakiet.Następnie weszłam na sprzęt a tam tylko 2 karty i brak sagemcoma hd?Co prawda jeszcze go nie odebrałam- brak czasu,ale czy im coś się nie pomyliło? Mam czekać,aż dostanę pierwszy rachunek czy już teraz do nich dzwonić? I jeszcze jedno pytanko czy w takim razie jak w ICA nie ma sagemcoma hd czy dystrybutor wyda mi go?Czy mam czekać aż przyślą papiery? Dziękuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucass Opublikowano 7 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2013 Umowa obowiązuje od marca dopiero, a skoro została przedłużona wczoraj to trochę minie zanim w ICA będą poprawne dane. Dekoder w ICA pojawi się dopiero po jego odebraniu i można to zrobić nie czekając na pismo z Cyfry. Ewentualne reklamacje dopiero jak coś w marcu nie będzie się zgadzało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bella_1971 Opublikowano 7 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2013 Dziękuję bardzo za odpowiedź. Uspokoiłam się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MQover Opublikowano 8 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2013 Gdzie w ICA moge znalezc informacje ze wypowiedzenie zostalo zarejestrowane? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer Opublikowano 8 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2013 W ICA nie zanajdziesz takiej informacji, wyslij meila z zapytaniem czy wypowiedzenie zarejstrowane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MQover Opublikowano 8 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2013 Aha, dzieki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mervel Opublikowano 8 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2013 znajdziesz, znajdziesz logujesz się, wchodzisz w zakładkę 'moja oferta' i tam jest brak ofert dla Ciebie to znaczy, że wypowiedzenie zarejestrowane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzychooo Opublikowano 8 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2013 MQover: bezpośrednio na ICA nie znajdziesz tej informacji, ale można to łatwo sprawdzić. W ICA wchodzisz do MOJA OFERTA -> OFERTY SPECJALNE i jeżeli nic tam nie ma to oznacza, że Twoje wypowidzenie zostało wprowadzone do systemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MQover Opublikowano 8 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2013 Dzieki jeszcze raz. Sprawdzilem jak napisaliscie, ale jest tam nadal "Zapoznaj się z ofertami przygotowanymi specjalnie dla naszych Klientów" i link wiec jeszcze nie zarejestrowali. Wypowiedzenie wyslane w we wtorek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin80 Opublikowano 8 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2013 Jeśli to prawda co piszecie o tym rejestrowaniu wypowiedzeń,to ja wysłałem 4.01 a zakładka z przygotowaną dla mnie ofertą znikła 1.02 To możliwe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuk87 Opublikowano 8 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2013 reguły nie ma ale zwykle tam bywało, że gdy znikają oferty z zakładki "oferty specjalne" to znaczy, że zarejestrowali. u mnie aktualnie zniknęły wszystkie oferty promocyjne, a nie wysłałem wypowiedzenia i nie mam pełnego pakietu. coś pewnie będą zmieniać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anonim69 Opublikowano 8 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2013 @Marcin80 Możliwe, co prawda mało prawdopodobne aby list twój szedł tyle czasu , ale faktem jest iż, oferta znika jeżeli wypowiedzenie jest w system wprowadzone. Konsultacji mogą praktycznie dzwonić zaraz po otrzymaniu wypowiedzenia , jak i może trwać cisza praktycznie do ostatnich dni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin80 Opublikowano 8 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2013 Pisałem na meila 10.01 i odpisali że wypowiedzenie zarejestrowane...tak czy siak odkąd znikła zakładka oferty specjalnej to od razu ktoś zadzwonił z konkretną ofertą lecz już bez promocyjnych cinemax, hbo i filbox Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian15013 Opublikowano 8 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2013 Przed chwilą miałem telefon i cyfry. Miła Pani zaproponowała mi przedłużenie umowy byłem zszokowany bo mam umowę do kwietnia wypowiedzenia żadnego nie wysyłałem i tak pakiet superpremium za 146zł ale specjalnie dla Pana za 99 zł + dekoder HD za 0zł lub dekoder HD PVR za 5zł/mc ODMÓWIŁEM Powiedziałem że będę przechodził na NC+ była zdziwiona chyba nie wie że coś takiego powstaje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
furi_dp Opublikowano 8 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2013 pod koniec zeszłego tygodnia proponowali superpremium + pace + mr za 104 zł na 18 miesięcy (+cinemax i filmbx free na kilka miechów) wczoraj zarejestrowali wypowiedzenie i dziś dzwonili takimi samymi warunkami jak wyżej tylko na 13 miesięcy czekam dalej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitter_ Opublikowano 8 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2013 Do mnie dziś dzwonił konsultant i proponował C+optimum za 77zł plus cinemax filmbox i hbo na 5 m-cy lub superpremuim za 97 zł plus multiroom 0zł i pvr 5zł. Powiedział, że promocja świąteczna jest jeszcze aktualna. Propozycja cienka ważąc, że c+ optimum mam od ponad roku za 65zł. Liga angielska ma być na 3 lata ale nie ma on pewności że w C+. Cały czas powtarzał o NC+ jednak nie znał żadnych konkretów. Nawiasem mówiąc był to pierwszy tel. od nich. Powiedzałem, że mnie to nie interesuje i że wybieram polsat gdzie nie licząc C+ dostałem dużo lepszą ofertę i podziękowałem. Myślę, że argument sportu wcale nie jest po stronie CYFRY ale to zależy od upodobań kibiców. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2013 Jeśli komuś nie zależy na sporcie to Familijny Max HD w CP za średnio 40 PLN na miesiąc to świetna oferta. Bardzo bogata oferta kanałów dokumentalnych [brak jedynie Discovery Historia i Planete] i kanałów bajkowych [brak jedynie z oczywistych względów Minimini i Teletoon]. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Transalp Opublikowano 8 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2013 Mam umowę do 31.03.2013, abonament C+optimum za 65 zł, wypowiedzenie zarejestrowane. Dzisiaj drugi telefon z propozycją : umowa na 18 miesięcy, 71 zł + 10 zł multiroom, +5 zł za dekoder. Zapytałem dlaczego mam płacić 86 zł miesięcznie, jeżeli nowi w promocji karnawałowej to samo mają za 77 zł. Na to konsultantka kilka razy tylko powtarzała że wszystko podrożało i że daje mi bardzo korzystną ofertę. Kilka razy zadawałem jej to pytanie, a ona powtarzała jak jak katarynka, że daje mi dobrą ofertę. Długo rozmowy nie ciągnąłem, powiedziałem jej że są to dziwne propozycje, że klientowi ze stażem ponad 10 letnim daje propozycję gorszą niż mają nowi. Powyżej kwoty 77 zł oferty nie przyjmę, czekam na promocje NC+. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 9 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2013 Hmm, ja również mam umowę do końca marca br., wypowiedzenie wysłałem już w połowie stycznia, zostało już zarejestrowane, dostałem też już nawet "zwrotkę" z poczty z potwierdzeniem odbioru i jak dotąd, ZERO jakiegokolwiek odzewu ze strony CYFRY+ do mnie... W zeszłym roku, jak tylko dostali ode mnie wypowiedzenie to się zaczęła "lawina" telefonów. A teraz kompletna cisza! Nie wiem, czy mam sam próbować się z nimi kontaktować, czy jeszcze czekać? Nie chcę też, aby to wyglądało tak, że to mi zależy na przedłużeniu umowy. Lepiej, żeby to oni starali się o to, abym z CYFRĄ+ został. :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzychooo Opublikowano 9 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2013 Barti: zadzwonią. Wypowiedzenie wysłane przez siostrę zarejestrowali końcem grudnia a pierwszy telefon był dopiero początkiem lutego. Na pewno o Tobie nie zapomną Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ISFAB Opublikowano 9 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2013 Moglby ktoś zapodać wzór wypowiedzenia umowy jakie wysylacie do C+? I jeszcze adres co by na 100% trafilo do nich. Wielkie dzieki. Czekam na NC++ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiesiekcycon Opublikowano 9 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2013 {Data i miejscowość} Rezygnacja z umowy o abonament Niniejszym oświadczam, iż nie zamierzam kontynuować umowy o abonament zawartej w dniu {Data zawarcia umowy} i wnoszę o jej rozwiązanie wraz z upływem ustalonego w aneksie okresu minimalnego. Z poważaniem, {Imię i nazwisko} {Adres}, {Telefon}, {Nr abonenta} Pisać i wysyłać Adres to:Canal+ Cyfrowy Spolka Z.O.0 Skr. pocztowa 8 02-100 W-wa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi