Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (dla obecnych abonentów, przedłużenie umów)


taiszo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Umowa była do 31.04 wypowiedzenie wysłane.

 

Dziś dwa tel. 1 oferta ok 120pln , 2 oferta 99 :)

 

Superpremium 89zł

Moltiroom 10zł

HD Pace 500gb 0zł

 

Zaakceptowałem:) jestem zadowolony , do tej pory miałem kompakt z hbo i hd za ok 126pln.

 

Konsultant miły. Nie spodziewałem sie ze tak szybko przedłużę umowę.

 

Obecnie jestem na wypowiedzeniu umowy. czekam na dobrą ofertą . ostatnia oferta to 109zł

18 miesiecy. Superpremium. MR, 2xPace. Odmówiłem. Jak ktoś napisał . Można to samo dostać za 98zł.

A Ty dostałeś z dwoma dekoderami Pace ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:) Witam.

Właśnie przedłużyłam umowę na 12 miesięcy. :)

Nie obyło się bez targowania.Najpierw Pan zaproponował mi umowę na 18 miesięcy razem za 81 zł - C+ optimum hd,hd optimum promo,multiroom - 10 zł,HBO,Cinemaxy, Filmboxy - 0 zł przez 7 miesięcy - odrzuciłam ofertę. :/ Następnie zaproponował mi to samo (po konsultacji z przełożonym) za 77 zł i też na 18 miesięcy - tu również podziękowałam i powiedziałam,że chyba się rozstaniemy z końcem umowy :/ .I nagle bez konsultacji z przełożonym oferta na 12 miesięcy:

C+optimum hd ,hd optimum promo, multiroom - 10 zł rabatu przez cały okres umowy,dodatkowo HBO, Cinemax, Filmbox przez 4 miesiące 0 zł i sagemcom hd - 0 zł to wszystko za 71 zł. :beer:

Wiem,że mogłam się targować o 65 zł ale te 6 zł... odpuściłam

Najbardziej zależało mi na multiroomie za 0 zł i to dostałam.

Powodzenia w targowaniu. :D

Witam!

Przed chwilą weszłam w ICA a tam aktualnie posiadasz Canal+ Optimum HD za 78 zł/m-c :shock: oraz opcje dodatkowe HD Otimum obejmuje również Promo opcje MR :shock: i dalej ,że mogę zmienić sobie pakiet.Następnie weszłam na sprzęt a tam tylko 2 karty :shock: i brak sagemcoma hd?Co prawda jeszcze go nie odebrałam- brak czasu,ale czy im coś się nie pomyliło?

Mam czekać,aż dostanę pierwszy rachunek czy już teraz do nich dzwonić?

I jeszcze jedno pytanko czy w takim razie jak w ICA nie ma sagemcoma hd czy dystrybutor wyda mi go?Czy mam czekać aż przyślą papiery?

Dziękuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowa obowiązuje od marca dopiero, a skoro została przedłużona wczoraj to trochę minie zanim w ICA będą poprawne dane. Dekoder w ICA pojawi się dopiero po jego odebraniu i można to zrobić nie czekając na pismo z Cyfry. Ewentualne reklamacje dopiero jak coś w marcu nie będzie się zgadzało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znajdziesz, znajdziesz

logujesz się, wchodzisz w zakładkę 'moja oferta' i tam jest brak ofert dla Ciebie ;)

to znaczy, że wypowiedzenie zarejestrowane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

reguły nie ma ale zwykle tam bywało, że gdy znikają oferty z zakładki "oferty specjalne" to znaczy, że zarejestrowali. u mnie aktualnie zniknęły wszystkie oferty promocyjne, a nie wysłałem wypowiedzenia i nie mam pełnego pakietu. coś pewnie będą zmieniać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Marcin80

Możliwe, co prawda mało prawdopodobne aby list twój szedł tyle czasu , ale faktem jest iż, oferta znika jeżeli wypowiedzenie jest w system wprowadzone. Konsultacji mogą praktycznie dzwonić zaraz po otrzymaniu wypowiedzenia , jak i może trwać cisza praktycznie do ostatnich dni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed chwilą miałem telefon i cyfry. Miła Pani zaproponowała mi przedłużenie umowy byłem zszokowany bo mam umowę do kwietnia wypowiedzenia żadnego nie wysyłałem i tak pakiet superpremium za 146zł ale specjalnie dla Pana za 99 zł + dekoder HD za 0zł lub dekoder HD PVR za 5zł/mc ODMÓWIŁEM Powiedziałem że będę przechodził na NC+ była zdziwiona chyba nie wie że coś takiego powstaje :shock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pod koniec zeszłego tygodnia proponowali superpremium + pace + mr za 104 zł na 18 miesięcy (+cinemax i filmbx free na kilka miechów)

wczoraj zarejestrowali wypowiedzenie i dziś dzwonili takimi samymi warunkami jak wyżej tylko na 13 miesięcy

czekam dalej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do mnie dziś dzwonił konsultant i proponował C+optimum za 77zł plus cinemax filmbox i hbo na 5 m-cy lub superpremuim za 97 zł plus multiroom 0zł i pvr 5zł. Powiedział, że promocja świąteczna jest jeszcze aktualna. Propozycja cienka ważąc, że c+ optimum mam od ponad roku za 65zł. Liga angielska ma być na 3 lata ale nie ma on pewności że w C+. Cały czas powtarzał o NC+ jednak nie znał żadnych konkretów. Nawiasem mówiąc był to pierwszy tel. od nich. Powiedzałem, że mnie to nie interesuje i że wybieram polsat gdzie nie licząc C+ dostałem dużo lepszą ofertę i podziękowałem. Myślę, że argument sportu wcale nie jest po stronie CYFRY ale to zależy od upodobań kibiców.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Jeśli komuś nie zależy na sporcie to Familijny Max HD w CP za średnio 40 PLN na miesiąc to świetna oferta. Bardzo bogata oferta kanałów dokumentalnych [brak jedynie Discovery Historia i Planete] i kanałów bajkowych [brak jedynie z oczywistych względów Minimini i Teletoon].

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam umowę do 31.03.2013, abonament C+optimum za 65 zł, wypowiedzenie zarejestrowane. Dzisiaj drugi telefon z propozycją : umowa na 18 miesięcy, 71 zł + 10 zł multiroom, +5 zł za dekoder. Zapytałem dlaczego mam płacić 86 zł miesięcznie, jeżeli nowi w promocji karnawałowej to samo mają za 77 zł. Na to konsultantka kilka razy tylko powtarzała że wszystko podrożało i że daje mi bardzo korzystną ofertę. Kilka razy zadawałem jej to pytanie, a ona powtarzała jak jak katarynka, że daje mi dobrą ofertę. Długo rozmowy nie ciągnąłem, powiedziałem jej że są to dziwne propozycje, że klientowi ze stażem ponad 10 letnim daje propozycję gorszą niż mają nowi. Powyżej kwoty 77 zł oferty nie przyjmę, czekam na promocje NC+.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm, ja również mam umowę do końca marca br., wypowiedzenie wysłałem już w połowie stycznia, zostało już zarejestrowane, dostałem też już nawet "zwrotkę" z poczty z potwierdzeniem odbioru i jak dotąd, ZERO jakiegokolwiek odzewu ze strony CYFRY+ do mnie... :/ W zeszłym roku, jak tylko dostali ode mnie wypowiedzenie to się zaczęła "lawina" telefonów. A teraz kompletna cisza! Nie wiem, czy mam sam próbować się z nimi kontaktować, czy jeszcze czekać? Nie chcę też, aby to wyglądało tak, że to mi zależy na przedłużeniu umowy. Lepiej, żeby to oni starali się o to, abym z CYFRĄ+ został. :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

{Data i miejscowość}

 

Rezygnacja z umowy o abonament

 

Niniejszym oświadczam, iż nie zamierzam kontynuować umowy o abonament zawartej w dniu {Data zawarcia umowy} i wnoszę o jej rozwiązanie wraz z upływem ustalonego w aneksie okresu minimalnego.

 

 

Z poważaniem,

{Imię i nazwisko}

 

{Adres},

{Telefon},

{Nr abonenta}

Pisać i wysyłać

Adres to:Canal+ Cyfrowy

Spolka Z.O.0

Skr. pocztowa 8

02-100 W-wa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...