Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (dla obecnych abonentów, przedłużenie umów)


taiszo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Tak dla informacji to umowa konczy mi sie 30 wrzesnia wiec mam czas na wypowiedzenie do 30 sierpnia.

Wczoraj meczylem konsultantke ok 25 min i chcialem zebyscie zwrocili uwage na maly kruczek.

Jestem zainteresowany Komfortowym+, Canal + z opcja Canal + HD oraz Orange Sport.

1. Oferta:

Komfortowy: 4mies x 38zl, 14mies x 63,9 = 1046,6

C+ wraz z HD: 10mies 23,99, 8 mies x 23,94 = 431,42

Orange Sport: 18mies x 10zl = 180

Suma 1658,02 czyli miesiecznie srednio 92,11

 

Powiedzialem, ze oferta mnie zupelnie nie satysfakcjonuje i zapytalem czy do 30 sierpnia mam czas na wypowiedzenie. Potwierdzila, proszac czy moge poczekac 2 min, az skonsultuje sie z przelozonym. Po czym otrzymalem 2 oferte - stale oplaty miesieczne (podobno duzo nizsze, swietna wynegocjowana specjalnie dla mnie oferta :D:D )

2. Oferta:

Komfortowy: 18mies x 49,9 = 898,2

C+ wraz z HD: 18mies x 32,9 = 592,2

Orange Sport: 18mies x 10zl = 180

Suma 1670,4 czyli miesiecznie srednio 92,8

 

Jedyny plus to stala oplata przez caly okres umowy. Oczywiscie podziekowalem, mowiac ze umiem liczyc i ze to jest to samo :) Tak to pisze dla tych ktorzy moze na szybko sobie tego biegle nie policza i sie zdecyduja sugerujac sie "swietna oferta wynegocjowana u przelozonego".

Czy ktos z Was zwrocil na to uwage? Bo jakos nie widzialem tego na forum, a spotkalem sie z wypowiedziami ze "mam komfortowy za 50zl na 18mies - warto negocjowac!" :D

Dzisiaj jestem umowiony na kolejna rozmowe, z inna - wydaje mi sie fajniejsza Pania z C+ :smile: Zobaczymy co ta wynegocjuje u przelozonego.

 

Czy ktos z Was podpisywal juz umowe na w/w pakiet ?? Podzielcie sie uwagami.

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety spotkałem się z podobną praktyką - stała "negocjowana" u szefa oferta jest gorsza, trzeba więc wszystko samemu liczyć, chyba to tak prezentują by nikt się nie doliczył do końca ile płaci. Zmęczyli mnie tymi "pseudoofertami" - wysyłam dzisiaj rezygnację, zobaczymy co wtedy zaoferują ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja właśnie też czekam jeszcze kilka dni / kilka rozmów i chyba wysyłam wypowiedzenie. Prawda jest taka, że i tak będę przedłużał, ale chce zobaczyć co uda się wynegocjować. Być może dobra opcją byłoby nie wysyłanie wypowiedzenia, i w momencie gdy się przedłuży na czas niekreślony to dopiero wtedy wysłać ?? Tak, żeby koniec umowy przypadał na grudzień - "promocje" świąteczne ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam, ja przedłużyłem na 13 miesięcy na następujących warunkach:

podstawowy plus, canal + HD, pvr za darmo przez cały okres umowy, cena 50,98

pozdrawiam

Czy można jeszcze przedłużyć umowę na takich warunkach? Dzisiaj dzwonił do mnie konsultant i mówił, że od września wchodzi C+ Gol i cena za paczkę C+ jest wyższa. O wynajmie PVR HD za darmo też nie chciał słyszeć...

Wypowiedzenie oczywiście zarejestrowane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo procedury i co za tym idzie możliwości jako takiej nie ma [ w tym sensie, że nikt z boku nie da Ci tego jako 'warunek konieczny' ]

oficjalnie wymiana jest możliwa, gdy Twój PVR [ 250 ] jest uszkodzony i w danym APS nie ma innego na wymiane niż Pace [ 500 ].

Z tą informacją powinieneś już sobie poradzić na własną ręke ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli stwierdzisz że twój pvr jest uszkodzony to dystrybutor musi go wymienić na dowolny pvr.Jeżeli ma tylko pace i odmówi wymiany,możesz złożyć na niego skargę.Pamiętaj też że dystrybutor nie może decydować o tym że twój tuner jest sprawny na podstawie tego że u niego na miejscu wszystko działa ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko gdyby było to zaznaczone w umowie, a na 99% nie będzie. Jedyne wyjście to albo ładnie poprosić i liczyć na dobrą wolę dystrybutora, albo poszukać punktu gdzie będą mieli tylko 500. Ja żeby go dostać w wyznaczonym przez c+ miejscu najpierw udałem głupiego- popytałem czy mają pvr'y i jakie.Akurat mieli oba modele a w pierwszej kolejności wydawali 250 więc odczekałem kilka dni aż zostaną tylko pace.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Podczas rozmowy z konsultantem na temat przedłużenia umowy zostały ustalone następujące warunki: pakiet powitalny z opcją Canal+ i wynajem dotychczasowego dekodera za 0 zł., w sumie 39,80 zł. Jednak aneks do umowy, który otrzymałem zawiera dodatkową opłatę za wynajem dekodera w wysokości 10 zł. Po złożeniu reklamacji konsultant poinformował mnie, że poprzednia rozmowa, ustalająca warunki nowej umowy, zostanie przeanalizowana i dostanę odpowiedż na piśmie. No i dostałem... wezwanie do zapłaty na kwotę 49,80 zł. Zaznaczę, że druga rozmowa odbyła się miesiąc temu. Oczywiście zapłaciłem, gdyż nie chce być pozbawiony dostępu do Cyfry. Ale podejście firmy do klienta wydaje się delikatnie mówiąc niepoważne. I nie chodzi tu o 10 zł. Jeżeli zostały ustalone pewne warunki, które akceptują obydwie strony, to wydaje mi się, że firma która wydaje grube miliony na swój wizerunek nie powinna sobie pozwalać na tego rodzaju wpadki i wywiązać się z umowy. Wspomnę, że podczas pierwszej rozmowy byłem zainteresowany odkupieniem tego nieszczęsnego dekodera, ale zostałem poinformowany, że ten model został wycofany z oferty i nie ma takiej możliwości ( gdzie tu logika!?). Czyżby chodziło o to, że obniżyłem pakiet? Poprzedni komfortowy+ z opcją Canal+ i 5xHD. Przecież to nie moja wina, że otrzymałem lepszą ofertę od konkurencyjnej platformy i z niej oczywiście skorzystałem. Czekam w tej chwili z zainteresowaniem na pismo z Cyfry. Ale czy faktycznie okres reklamacyjny musi tak długo trwać? Jeżeli ktoś spotkał się z podobną sytuacją proszę o odpowiedż. Jestem bardzo ciekawy, czy po prostu ja trafiłem na "zadławienie" się systemu, czy też takie sytuacje są "normą"?

Pozdrawiam zdegustowany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oto jak można przedłużyc umowę nie wiedząc o tym.

 

 

chciałem wykupić dekoder za 1zł.przy tym nie

miałem zamiaru przedłużać umowy.

 

mój wniosek w sprawie kupna został rozpatrzony

pozytywnie i przesłali mi umowę sprzedaży.

 

ta umowa wydawała mi się strasznie zawiła i obawiałem

się jakiś kruczków, więc wysłałem maila do cyfry,aby

potwierdzili, że umowa sprzedaży NA PEWNO nie

przedłuża umowy abonenckiej.

 

odpowiedź:

 

Szanowny Panie,

 

odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, iż zakup dzierżawionego

dekodera związany jest z przedłużeniem Umowy na

12-miesięczny Okres

Minimalny.

 

Zaznaczyłem w moim piśmie o wykupie dekodera, żeby

nie łączyć wykupu z przedłużeniem umowy.

 

najśmieszniejsze jest to, że w umowie sprzedaży

terminalu nie ma mowy nic o przedłużeniu umowy

abonenckiej(za ile,na ile,jakie pakiety)

 

Okazuję się jednak, że można.

Świadoma próba oszukania klienta.

Poniżej wzór umowy sprzedaży.mam nadzieję, że komuś

się przyda.

 

 

Umowa Sprzedaży

 

zawarta pomiędzy:

CANAL+ Cyfrowy Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, Al. gen. Sikorskiego 9, 02-758 Warszawa, wpisana do

rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy KRS

pod nr KRS 0000051835, o kapitale 300000000,00 złotych, reprezentowaną przez Grezgorza Bruskiego -

Członka Zarządu, Dyrektora Wykonawczego ds.Sprzedaży, Logistyki i Obsługi Klienta, działającego na podstawie

udzielonego pełnomocnictwa w dalszej części Umowy "Operatorem CYRY+"

 

a

................................ zwanym dalej "Użytownikiem" - nr Abonenta .....................

 

PREAMBUŁA

 

I.Operator CYFRY+ udostępnia swoim Abonentom pakiety kodowanych programów telewizyjnych.

 

II.Odkodowanie programów telewizyjnych możliwe jest jedynie przy użyciu Karty i specjalnego terminalu

cyfrowego z wyposażeniem(przewody,pilot)("Terminal")

 

III.Operator CYFRY+ w ramach akcji promocyjnej CYFRA POWRÓT oferuje dodatkowo zakup wynajmowanego

przez Abonenta na podstawie Umowy o Abonament Terminalu.

 

Artykuł 1

Przedmiot Umowy

 

1. Użytkownik oświadcza, że korzysta z akcji promocyjnej, o której mowa w pkt. III Preambuły.

 

2. Na postawie niniejszej Umowy Operator CYFRY+ sprzedaje, a Użutkownik nabywa Terminal

o numerze .................. przy czym przejście własności Terminalu na Użytkownika nastąpi z dniem

wystawienia przez Operatora CYFRY+ faktury VAT, o której mowa w art.2 ust.3 niniejszej umowy.Strony

Umowy zgodnie ustalają, iż datą zawarcia niniejszej Umowy jest data otrzymania przez Operatora CYFRY+

niniejszej umowy podpisanej przez obie Strony, w tym przez Użytkownika.

 

3. Operator CYFRY+ oświadcza i gwarantuje, że Terminal nie jest obciążony ograniczonymi prawami

rzeczowymi, w tym zastawem, ani innymi prawami osób trzecich.

 

Artykuł 2

Płatność / Faktura Sprzedaży.

 

1. Za przeniesienie własnosći Terminalu Użytkownik uiszcza na rzecz Operatora CYFRY+ kwotę w wysokości 1zł

(słownie:jeden złotych) brutto w teminie 14 dni od daty wystawienia faktury VAT, o której mowa w ust.2

niniejszego artykułu.Termin zapłaty ww.kwoty określony będzie na fakturze VAT.

 

2. W przypadku Abonentów uiszczających opłatyabonamentowe wynikające z Umowy o Abonament przy użyciu

polecenia zapłaty lub karty płatniczej - zapłata kwoty opisanej powyżej w ust.1 z tytułu sprzedaży Terminalu

nastąpi w teminie najbliższej płatności w tych formach opłat abonamentowych.

 

3. Operator CYFRY+, w związku sprzedaży Terminalu, wystawi fakturę VAT i prześlę ją drogą pocztową

Użytkownikowi w terminie 7 dni od daty zawarcia niniejszej umowy.

 

4. W przypadku nieuregulowania przez Abonenta należności za Terminal we wskazanym w niniejszej Umowie

terminie, Operator CYFRY+ ma prawo do zawieszenia świadczenia usług objętych Umową o Abonament

zgodnie z art.13 Regulaminu Umowy o Abonament.W takim wypadku, do należności za Terminal wynikającej

z niniejszej Umowy ma zastosowanie par.4 art.13 Regulaminu Umowy o Abonament.

 

Artykuł 3

Gwarancja

 

1. Użytkownik przyjmuję do wiadomości, że Terminal nie jest fabrycznie nowy oraz, że był wcześniej używany.

W związku z tym Terminal posiadający widoczne uszkodzenia mechaniczne, które pozostają bez wpływu na

funkcjonowanie Terminalu, nie podlega wymianie ani naprawie.

 

2. Autoryzowany Dystrybutor zapewnia wymianę Terminalu lub jego części oraz pośredniczy w naprawie

Terminalu lub jego części na następujących zasadach:

 

(a) nieodpłatnie - w przypadku ujawnienia się w okresie eksploatacji ukrytych wad technicznych

Terminalu wynikających z przyczyn tkwiących w Terminalu w chwili wydania Terminalu

Użytkownikowi;

 

(B) w przypadku innych uszkodzeń niż wada określona w punkcie (a) - za zapłatą kosztów wymiany

Terminalu lub jego części oraz kosztów naprawy Terminalu lub jego części.

 

3. Wymiana lub naprawa Terminalu nastąpi po dostarczeniu przez Użytkownika wadliwego, uszkodzonego lub

zniszczonego Terminalu do Autoryzowanego Dystrybutora i przedstawieniu przez Użytkownika dodowu zakupu

(faktury VAT) Terminalu.Aktualna lista Autoryzowanych Dystrybutorów dokonujących wymiany i naprawy

znajduję się na stronach http://www.cyfraplus.pl.

 

4. Uprawnienia z tytułu gwarancji opisane powyżej przysługują Użytkownikowi przez okres jednego roku od daty

nabycia własności Terminalu przez Użutkownika.

 

5. Strony ustalają, że uprawnienia z tytułu niezgodności Terminalu z umową przysługują Użytkownikowi przez

okres jednego roku od daty nabycia własności Terminalu przez Użytkownika.

 

6. Gwarancja na Terminal nie wyłącza, nieogranicza ani nie zawiesza uprawnień Użytkownika wynikających

z niezgodności Terminalu z umową.

 

7. CANAL+ Cyfrowy Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie Al.gen. Sikorskiego 9, niniejszym informuje Użytkownika,

że zgonie z przepisami ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz

o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny, Użytkownikowi przysługuję prawo

odstąpienia od niniejszej Umowy bez podania przyczynpoprzez złożenie stosownego oświadczenia na piśmie

w termine 10 dni od daty jej zawarcia.Wzór oświadczenia o odstąpieniu od niniejszej Umowu stanowi

załącznik nr 1 do tej Umowy.

 

 

Artykuł 4

Postanowienia końcowe

 

1.Pojęcia niezdefiniowane w niniejszej Umowie zachowują znaczenie nadane im w Umowie o Abonament.

 

2.Wszystkie postanowienia Umowy o Abonament i Regulaminu Umowy o Abonament oraz Regulaminu akcji

promocyjnej CYFRA+ POWRÓT pozostają w mocy, przy uwzględnieniu postanowień niniejszej Umowy.

 

3.Ewentualne spory mogące wyniknąć z realizacji niniejszej Umowy Strony będą sięstarały rozstrzygnać

polubownie.W przypadku niemożności rozstrzygnięcia sporów na drodze polubownej, spory rozstrzygnie Sąd

właściwy dla siedziby Operatora CYFRY+

 

4. Wszelkie zmiany i uzupełnienia Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

 

5. W sporach nieuregulowanych w niniejszej Umowie mają zastosowanie odpowiednie przepisy Kodeksu

cywilnego.

 

6.Niniejsza Umowa została sporządzona w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze

Stron.

 

(data i podpis) (data i podpis)

 

 

 

 

Grzegorz ..............

Dyrektor Wykonawczy ds. Sprzedaży,Logistyki i Obsługi Klienta

 

.........................

 

__________

Użytkownik w imieniu Operatora CYFRY+

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najśmieszniejsze jest to, że w umowie sprzedaży

terminalu nie ma mowy nic o przedłużeniu umowy

abonenckiej(za ile,na ile,jakie pakiety)

 

Warunki przedłużenia umowy abonenckiej określa Regulamin akcji promocyjnej CYFRA+ POWRÓT, który - w mojej ocenie - powinni Ci byli przesłać wraz z umową sprzedaży dekodera.

 

Rozumiem rozgoryczenie Kolegi, ale z treści umowy sprzedaży dekodera jednoznacznie wynika, że zakup dekodera stanowi jedynie dodatek do umowy na świadczenie usług w ramach akcji promocyjnej CYFRA POWRÓT. Tak jak zasygnalizowałem powyżej, dziwi brak załączenia Regulaminu akcji promocyjnej CYFRA+ POWRÓT zwłaszcza, że nie widnieje on na stronie Cyfry w dziale Regulaminy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedynie dodatek.w tym sęk.

 

A co ja mam sobie pomyśleć jeżeli CYFRA+ POWRÓT to jest moja obecna umowa(rok temu wypowiedziałem umowę, ale później zgodziłem się na przedłużenie na lepszych warunkach), która niedługo dobiega końca.

Wychodziłoby, że ponieważ nadal mam umowę abonencką to korzystam z tej akcji promocyjnej, ale.......

Napisałem wyżej co mi odpisali(że jednak przedłużam umowę).

Albo świadomie chciano mnie oszukać

 

albo mają bałagan i ktoś mnie źle poinformował, ale to ja bym później płacił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Wczoraj zgodnie z wcześniejszą zapowiedzią miałem telefon od konsultanta:

- do końca sierpnia prestiżowy HD

a od 1 września:

- komfortowy+

- Canał+ HD

- Pace PVR 500GB - 0zł

- HD mix

- HBO HD* (do końca października)

 

łącznie 81 zł stała kwota przez kolejne 13 miesięcy

 

i te warunki mi odpowiadają, wcześniej za sam komfortowy+ płaciłem 56 zł, a ostatni miesiąc 66 zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powinny Ci odpowiadać, bo promocja jest co najmniej ok. Mógłbyś napisać ile czasu masz umowę i czy miałeś złożone wypowiedzenie, to inni sobie porównają czy też mogą o podobne [ i jak pisałem b. dobre ] promo się wystarać

 

słusznie, warto napisać słowo uzupełnienia..

z Cyfrą związany jestem od 2004 jak dobrze pamiętam, ostatni aneks obowiązywał mnie na okres 18 miesięcy, upływający z końcem sierpnia. Wypowiedzenie wysłane na początku lipca.

BTW, być może jeszcze można byłoby coś utargować i czekać do końca sierpnia.. :D

 

Pozdrawiam,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obecnie posiadam komfortowy z pakietem cANAL+ i kanałami HD gratis. Od września musiałbym płacić 100% za komfort i paczkę cyfry. Sugerując się wypowiedziami innych, zadzwoniłem na infolinię cyfry i udałem głupiego, że dzień wcześniej dzwonił jakiś konsultant i proponował mi jakieś rabaty na moja umowę. Zaproponowali 10zł mniej za komfort niż normalnie mialbym płacić od września, a na paczkę cyfry 50% taniej. Niżej porównanie.

Standardowo od września Po upustach od września

Komfort 63.90 53.90

Canal+ 34.90 17.45

 

Cieszę się że tak starają się, gdyż nie muszą w trakcie już aktualnej umowy, dawać kolejnych rabatów, a jednak dają

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...