Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (dla obecnych abonentów, przedłużenie umów)


taiszo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Niestety nie. Jak dodatkowo zapytałem o tańszy PVR - konsultantka oburzyła się .....
Pan z którym dziś rozmawiałem i nie przyjąłem jego oferty też był bardzo oburzony (oferta dużo gorsza jak dla "nowych") Dbajmy o dobre humory konsultantów ! Zgadzajmy się na wszystko ! :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Twierdzisz, że wybrałem kiepską ofertę?
- źle mnie zrozumiałeś, chodzi mi o humor konsultantów, ich obrażanie się i fukanie na klientów którzy chcą dobre warunki umowy - powoduje to u nich różnego rodzaju "dziwne" zachowania: obrażanie się , wybuchy śmiechu itp. Jeśli dzwonie do BOK i jestem grzeczny, mówię spokojnie i wiem czego chcę takie zachowanie konsultanta denerwuje mnie jako klienta. Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kończąc OT. Dokładnie Cie rozumiem. Chociaż tym razem przeszedłem od razu do meritum, postawiłem jasno warunki, co i jak chce. Nie było problemu. Tylko PVR nie chciała obniżyć. Już sobie odpuściłem kłótnie o 5zł. Słyszałem też o tych kuponach rabatowych, ale już też nie drążyłem. Niech i tak będzie. Tym bardziej, że mój staż w cyfrze to dopiero kilka miesięcy, więc myślę, że oferta nie jest zła. I co mnie bardzo cieszy - wreszcie święty spokój na następne 15 miesięcy. Nie będę musiał tam dzwonić. Oby.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I znowu 22minuty wyjęte z życiorysu - tragedia!

57 C+Optimum + 5 MR + 15 PVR

, nie wziąłem ponieważ nowy ma 3 m-ce gratis + 4ty niepełny + biorę dekoder PACE, bo oczywiście aneks nie pozwala na wymianę dekodera (liczyłem na kupon)

Gdy powiedziałem, że nowy abonent ma lepszą propozycję to kazał się zgłosić do działu marketingu (stwierdził, że oni nie mogą zgłaszać się do tego działu).

Był dwa razy u przełożonego (ledwo powstrzymuję się od śmiechu - co oni rozłączają się na chwilę i pasjansa pykają?!).

Co do rabatów to ponoć cały sztab konsultantów nie wiedział o co chodzi i stwierdził, że to może ktoś otrzymał w ramach reklamacji hehehehe

Mam tego dość- po co takie podchody? Mam dość tego philipsa srilipsa również. Podpiszę nową umowę na żonę albo przywitam się z Turbodekoderem czy Monsterboxem hehe 8)

 

Kpił z tego forum, nazywał wpisy bajkami a użytkowników ofiarami losu i ciężkimi przypadkami (że im się dom spalił czy coś i odszkodowanie dostali w postaci 199zł rabatu :crazy: ). Wchodzenie w zdanie to chyba sposób na zbicie zrgumentów....

 

Konkluzja: jak zgłosi się sz.p. Marian z SUK to od razu Was w bambuko będzie robił - podziękuj i poproś o przekierowanie do kolegi hehe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kpił z tego forum, nazywał wpisy bajkami a użytkowników ofiarami losu i ciężkimi przypadkami (że im się dom spalił czy coś i odszkodowanie dostali w postaci 199zł rabatu :crazy: ). Wchodzenie w zdanie to chyba sposób na zbicie zrgumentów....

Kpił z tego, że ludzie nie są głupkami i walczą o swoje i to "swoje" otrzymują? Żałosne... Trzeba było typa zjechać na czym świat stoi!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kpił z tego forum, nazywał wpisy bajkami a użytkowników ofiarami losu i ciężkimi przypadkami (że im się dom spalił czy coś i odszkodowanie dostali w postaci 199zł rabatu :crazy: ). Wchodzenie w zdanie to chyba sposób na zbicie zrgumentów....

Kpił z tego, że ludzie nie są głupkami i walczą o swoje i to "swoje" otrzymują? Żałosne... Trzeba było typa zjechać na czym świat stoi!

 

Jedyne na co pozwalała mi uprzejmość to zasygnalizowałem, że prawdopodobnie jeśli nie skusi mnie konkurencją (którą nota bene też zjechał) to umowa zostanie podpisana na ten sam adres i że będzie miał minusa jak nie on to koleżanka z punktu stacjonarnego. Zwróciłem też uwagę, że jest częścią korporacji, wobec czego w jego interesie jest zgłaszać "czeski film" aktualnie panujący przy przedłużeniach do działu marketingu.

 

Swoją drogą "swoje" kolego blueman to dobre określenie maksymalnie dobrej oferty po tysiącu minut użerania się z konsultantami, którzy wciskają kit typu "ale przecież C+ Optimum normalnie kosztuje 99zł".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurde ludzie opanujcie sie - kazdy walczy o swoje. Konsultant tez czlowiek i musi walczyc ofertami - on tez ma z tego pieniadze (bo z golej pensji bez premii nie dasz rady w wawie miesiaca przezyc). Wiec kazdy walczy o swoje. Bussines is bussines.

Jakby jeden z drugim np sprzedawal bulki z wlasnego wypieku po kosztach produkcji to ciekawe czy bylby szczesliwy? - wiem glupi przyklad ale bardzo prosty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łaski Ci nie robią. Możesz wziąć zawsze umowę na kogoś z rodziny C+ Optimum 78zł + MR za 5zł + PVR za 10zł lub Sagemcom HD za 0zł, umowa na 15 miesięcy z czego 3 miesiące są za free + miesiąc w którym podpisujesz umowę (3+1).

 

Kolego Keers, rozumiem Cię, jednak jak ktoś jest abonentem parę lat i dostaje warunki na przedłużenie o wiele gorsze niż "nowy", to co to za strategia firmy dbającej o stałych klientów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurde ludzie opanujcie sie - kazdy walczy o swoje. Konsultant tez czlowiek i musi walczyc ofertami - on tez ma z tego pieniadze (bo z golej pensji bez premii nie dasz rady w wawie miesiaca przezyc). Wiec kazdy walczy o swoje. Bussines is bussines.

Jakby jeden z drugim np sprzedawal bulki z wlasnego wypieku po kosztach produkcji to ciekawe czy bylby szczesliwy? - wiem glupi przyklad ale bardzo prosty.

 

Jak ja bym był konsultantem i trafiał na świadomego użytkownika to daje mu to szybko, żeby mieć więcej czasu na klientów, którym pasuje oferta dająca mi premie.

Kto się ze mną zgodzi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przez chwilę to mi się żal zrobiło nawet konsultanta;) zwyczajnie chcę ofertę lepszą niż dla nowego - czy ja wiele wymagam?

 

Myślę, że pomógłbyś kolego keers i podpowiedział co mamy odpowiedzieć jak nas konsultant prosi o skan kuponu 199zł, ponieważ twierdzi, że takie coś nie istnieje podpierając się rzekomą konsultacją z kolegami z działu. Innymi słowy czy kupon istnieje i czy każdy konsultant nim dysponuje/wie o jego istnieniu.

Proszę również o numer do działu marketingu :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli jednak nie chcą dawać tych kuponów? A może one nie istnieją, wszak "dostało" je tylko 2 forumowiczów i potem długo cisza?

Nie liczyłbym na jednoznaczną odpowiedź kolegi @keers z wiadomych powodów ;) I nie mam mu tego za złe.

Liczę na wpisy tych, którzy próbowali to wywalczyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na wstępie chciałem serdecznie podziękować

wszystkim opisującym tu swoje przypadki

dzięki waszym wpisom

uzyskałem to co chciałem

canal+ optimum za 57,- pln

(dokładnie, to z tym magicznym rabatem 42,- pln)

multiroom za 5,- pln

umowa na 15 miesięcy

swoją drogą „negocjacje” jak dla mnie

były dość oryginalne

wczoraj była rozpacz

a dziś mogę się tego z wszystkiego śmiać

ja jestem zadowolony

pozostałym życzę powodzenia w negocjacjach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyczytałem na innym forum że jest tak:

Konfiguracja Canal+Optimum 57 + PVR + MR = 77 zł. Tyle minimum muszą wziąć. Czyli np. jak spuszczą MR do 5 to PVR 15. Jak PVR 10 to MR 15 itd. Bo chyba nie ma innych cen na MR niż 5/15 a na PVRa 10/15. Przy czym nie wiem czy i na jakiej zasadzie można uzyskać PVRa za 0.

PS. Oczywiście to co napisałem, złamanego szeląga za to nie daję ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

keers, ponownie wznosisz się na wyżyny anty dyplomacji, bo z punktu widzenia potencjalnego klienta firmy CANAL+ Cyfrowy, Wasze konsultanckie dylematy w CTA, są warte tyle co nic, więc z powodzeniem możesz sobie darować opowieści o trudnym życiu w mieście nad Wisłą.

 

Każdy jest kowalem swojego losu, ale jeśli już podejmuje się pracować w takim młynie, jako wydrwigrosz, bo inaczej trudno to nazwać, to dumę powinien zostawiać w domu, a przez telefon być uprzedzająco grzecznym, by w ten trudny czas w ogóle nie pozostać bez pracy w tym szatańsko drogim mieście, co może się przydarzyć, kiedy klient jest wrażliwy na ignorancję i protekcjonalny ton z drugiej strony łącza.

 

Spółka CANAL+ Cyfrowy, winna jest swoim klientom szacunek, zresztą jak każdy inny sprzedawca operujący pod jakimś szyldem, a polityka sprzedaży winna być klarowna, a nie tak jak obecnie "prosta" niczym świński ogon, kiedy nawet w umowach nie pisze się o niczym wprost, tylko używa się jakichś popapranych eufemizmów w rodzaju "rabatów", zamiast przejrzyście przedstawić, co i ile kosztuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...