Wojt@s Opublikowano 10 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 problem w tym, że nie ma takiej możliwości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cardinale Opublikowano 10 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 Prawo konsumeckie daje kazdemu takie prawo. Bez wzgledu na to co twierdzi Cyfra. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
taiszo Opublikowano 10 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 @cardinale Nie wprowadzaj w błąd. W cyfrze nie ma możliwości w przypadku przedłużenia umowy Poszukaj sobie informacji na tym forum bo ten temat już kilkanaście razy był omawiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cardinale Opublikowano 10 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 Taiszo, podajesz nieprawde. Poczytaj prawo konsumeckie. Ustawa z dnia 2 marca 2000 r o ochronie niektórych praw konsumentów ... Art. 7. 1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie dziesięciu dni, ustalonym w sposób określony w art. 10 ust. 1. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
taiszo Opublikowano 10 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 Prawo swoje, a cyfra swoje Hehehe Według cyfry prawo konsumenckie dotyczy tylko nowych umów. A w przypadku przedłużenia w cyfrze nie jest podpisywana nowa umowa tylko obecna jest kontynuowana. Idź do sądu i kłóć się z Cyfrą o twoje prawo konsumenckie. Powodzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cardinale Opublikowano 10 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 Taiszo, masz racje ze procedura uniewaznienia bedzie przez Cyfre blokowana ale zgodnie z prawem klient ma prawo odstapic od umowy w terminie 10 dni. Takze nie pisz ze wprowadzam kogos w blad. Jezeli ktos ze odstapic od umowy moze to zrobic. I tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojt@s Opublikowano 10 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 @cardinale ja chciałem po dwóch dniach odstąpić od umowy i dostałem informacje (w rozmowie telefonicznej) że nie moge Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
taiszo Opublikowano 10 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 No to przy okazji poinformuj taką osobę, że będzie musiała walczyć o swoje przed sądem zanim podejmie decyzję o unieważnieniu, co Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cardinale Opublikowano 10 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 Jezeli Cyfra uzna pismo wyslane przez klienta w sprawie odstapienia od umowy to na tym sprawa sie konczy. Nie wiem gdzie tkwi Twoj problem Taiszo ale kazdy ma pewne prawa i moze w okreslonych sytuacjach z nich skorzystac. Negowanie tego prawa to oszukiwanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frantic85 Opublikowano 10 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 cardinale, tylko ty mówisz o nowej umowei i z tym sięzgodze, jest 10dni, ale ty przedłużasz umowe, czyli zgadzasz sie na promocje i zobowiazujesz sie na xmiesiecy na daną opłatę,a to jest juz co innego, to niejest nowa umowa. ale jak chcesz próbować szczęścia, to powodzenia, zapewniam cie że to strata czasu i pieniędzy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Feniks1983 Opublikowano 10 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 Moze to rzuci jakies swiatlo na sprawe. Szczegolnie polecam poczytac pogrubienie. W momencie podpisania umowy (aneksu) poza lokalem przedsięborstwa, klient (w tym wypadku My) ma prawo przez 10 dni do zerwania umowy - bez wyjaśnień i ponoszenia jakichkolwiek kosztów. Zgodnie z art. 56 ust. 6 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne Dostawca usług może umożliwić abonentowi zmianę warunków umowy, o których mowa w ust. 3 pkt 2, 4-7 i 9 za pomocą środków porozumiewania się na odległość, w szczególności telefonicznie. W takim przypadku dostawca usług obowiązany jest utrwalić oświadczenie abonenta złożone w powyższy sposób i przechowywać je przez okres 12 miesięcy. Jednocześnie dostawca usług obowiązany jest do potwierdzenia abonentowi faktu złożenia oświadczenia o zmianie warunków umowy oraz jego zakresu i terminu wprowadzenia zmian, w formie pisemnej, w terminie 14 dni od dnia jego złożenia. Abonentowi przysługuje prawo odstąpienia od dokonanej zmiany warunków umowy, bez podania przyczyn, poprzez złożenie stosownego oświadczenia w formie pisemnej w terminie 10 dni od dnia otrzymania pisemnego potwierdzenia. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Dodatkowo owy aneks do umowy (nazywany przez Cyfre przedluzeniem umowy) chcac nie chcac zmienia tresc umowy pierwotnie zawartej (zmiana kodow promocji, dlugosci umowy, rabatow i okresow ktore te rabaty obejmuja). Wiec jak dostaniesz papiery do podpisania to prawdopodobnie bedzie mozliwosc odstapienia. Odrazu dodam ze tego typu wyciag z ustawy i uzasadnienie dostalem swego czasu od Rzecznika Praw Konsumenta i w przypadku CP zdalo egazmin. To wszytsko jednak moze nic nie znaczyc w przypadku odmowy uznania reklamacji przez C+ a wtedy tak jak pisal Taiszo zostaje tylko skierowanie sprawy do rozpatrzenia przez Sad. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cardinale Opublikowano 10 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 Jest tak jak pisalem powyzej. Nie mam nic do dodania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pvr hd Opublikowano 10 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 witam. jezeli teraz przedluze umowe to jak beda wygladaly platnosci za luty? musze zaplacic to co przyslali czy juz stawke z aneksu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
taiszo Opublikowano 10 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 Nowy aneks będzie obowiązywał dopiero od marca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
east Opublikowano 10 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 DZwonili do mnie po raz drugi. Zaproponowali mi następujace warunki: Optimum HD Canal Plus HD za całość przez 8 miesiecy 62zl, 9 miesiac 82zł, kolejne 10 miesiecy 124.80zl do tego dekoder wynajm: 12 miesiecy po 15zł, 7 miesiecy po 20zł Umowa oczywiscie na 19 miesiecy. I teraz co zrobic? Kolejny raz mowilem i upieralem sie, ze wiem ze sa umowy 13 miesieczne dla innych abonentow, a dla mnie dlaczego nie ma, powiedzieli, ze sie skonczyly, mowilem ze juz przy poprzedniej rozmowie negocjowalem umowe nowa na 13 miesiecy niestety to tez odrzucali.. stanelo na tym, ze powiedzialem ze czekam na kolejny kontakt z dobra oferta dla mnie i czekam cierpliwe do konca lutego. Jeszcze jedno pytanko, otoz umowe mam do konca lutego, powiedzialem ze jak nic nie dostane dobrego to rezygnuje z oferty ich z koncem lutego zdaje sprzet, to powiedzieli mi ze absolutnie nie moge zrezygnowac tak jak konczy sie umowa, bo juz z marzec naliczyli mi 150zl rachunek i na marzec bede musial miec nadal cyfre, bo przechodzi na umowe na czas nieokreslony i zrezygnowac z koncem lutego tak jak mam umowe nie moge.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziutek Opublikowano 10 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 Umowy 13 miesięczne dają chyba dla osób które wysłały wypowiedzenia. Zwłaszcza że w moim aneksie piszą dokładnie tak: 1. Akcja promocyjna "CYFR POWRÓT" (Akcja) organizowana przez Canal+... dotyczy Abonentów, którzy w dniu 31/01/2011 -złożyli oświadczenie o wycofaniu pisemnego zawiadomienia o braku zamiaru kontynuowania Umowy o Abonament.... - wyrazili wole kontynuowania Umowy o Abonament przez Okres Minimalny, obowiązujący do 29/02/2012 Więc wyślij wymówienie, albo poproś dokładnie o tą akcje promocyjną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.wojtek Opublikowano 10 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 Umowy 13 miesięczne dają chyba dla osób które wysłały wypowiedzenia. Jeszcze w grudniu dzwonilem i pytalem o oferte dla mnie - najpierw byla denna, potem sie okazalo ze w ogole nie ma to wyslalem wypowiedzenie... zadzwonili raz w styczniu ale nic ciekawego nie oferowali (opt. HD, 19 miesiecy, srednio bodaze 70-75zł + tuner 15zl na rok i reszta 20)... no i poszedlem do konkurencji. umowe w c+ mam do konca lutego i od kilku dni wydzwaniaja mimo, ze mowie ze ich nie chce ('daja jedyna i niepowtarzalna oferte, srednio za opt.HD ~61zl + znizka na tuner 30% czyli 14zł przy umowie na 13 miesiecy)... czy konsultanci nie maja w systemie pola 'niezainteresowany'? A nawet bezczelnie zaczynaja pyskowac ze "ale u nas jest wiecej kanalow i przeciez nie mozemy ich za darmo dawc"... to juz nawet nie jest smieszne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gala Opublikowano 11 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2011 Skorzystałem z promocji "oglądaj więcej". Z pakietu optimum dostałem prestiż HD+. Umowę mam do czerwca. Czy jeśli będę przedłużał umowę to będę mógł sobie wziąć dowolny pakiet czy tylko prestiż? Bo jak się przedłuża to się dostaje nową ofertę i stare umowy/promocje nie powinny obowiązywać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 11 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2011 Z racji tego, że z końcem lutego br. kończy mi się umowa z CYFRĄ+, dzisiaj miałem od nich telefon z ofertą przedłużenia umowy. Ponieważ nie zdążyłem odebrać telefonu, po chwili sam do nich zadzwoniłem do Działu Utrzymania Abonentów. I pani, z którą rozmawiałem, zaproponowała mi jedną, jedyną opcję: umowa na 19 miesięcy, w tym TYLKO 9 miesięcy 50% zniżki na abonament za pakiet, który mam, czyli Optimum. To ja jej powiedziałem, że taka oferta mnie nie interesuje, że chciałbym ponownie umowę na 13 miesięcy, tak jak miałem poprzednio. To pani ta powiedziała (nieco bezczelnie już), że taka oferta była, ale już jej nie ma. Ja jej na to, że taka oferta (umowa na 19 mies.) to jest wręcz kpina, bo inni operatorzy dają zniżki na cały okres umowy, a nie tylko np. na pół to pani, z równą bezczelnością odparła, że tak nie jest. To ja jej powiedziałem, że w takim razie wyślę wypowiedzenie, bo w n'ka daje umowę na rok i w tym zniżki na CAŁY okres umowy. Na to pani ta powiedziała (już z dużą bezczelnością): "no to proszę wysłać wypowiedzenie". No i po tym podziękowałem jej za rozmowę i się rozłączyłem. Zastanawia mnie, co to się w ostatnim czasie w tej Cyfrze stało. Oferty promocyjne, jakie CYFRA+ ma obecnie to jest normalnie śmiech na sali. Ja jednak, póki co, z Cyfrą zostanę z racji tego, że mam swój własny dekoder, a nie mam zamiaru ustawiać kolejnego od n'ki, którego muszę wziąć, aby n'kę oglądać. Gdyby n'ka zdecydowała się udostępnić moduły CI to Cyferce od razu bym podziękował za współpracę, bo n'ka jest o wiele tańsza. Może trochę gorsza oferta programowa, ale akurat większość kanałów, które najchętniej oglądam (dokumentalne) n'ka też w swojej ofercie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
east Opublikowano 11 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2011 To zaproponoali to samo dokladnie co u mnie o czym wyzej pisalem... a powiedziala ci jak to wypowiedzenie dziala? czy z koncem lutego czy znow beda chcieli nas przeciagnac na miesiace pelno platne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 11 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2011 Wiesz, nie wiem dokładnie, bo o to nie pytałem, ale tak logicznie rzecz biorąc to uważam, że gdybym teraz wysłał wypowiedzenie, a umowa kończy mi się z końcem tego miesiąca to i tak obowiązywałoby już chyba wypowiedzenie trzymiesięczne dlatego, że od przyszłego miesiąca umowa wejdzie już na czas nieokreślony. W takim przypadku wypowiedzenie musiałoby do nich dotrzeć najpóźniej do końca stycznia br. Ale to nic. Ja na razie pozostanę na umowie na czas nieokreślony, bo i tak z oferty programowej jestem zadowolony, no i też mam swój własny dekoder, o czym też pisałem wyżej. Może za jakiś czas CYFRA+ znowu wyskoczy z jakąś lepszą promocją, zwłaszcza jak jeszcze więcej abonentów potraci. A sądzę, że tak może być, jak n'ka nadal będzie tak "szaleć" ze swoimi promocjami. Obawiam się jednak, że i w n'ce za jakiś czas to się skończy. Po jakimś czasie n'ka też się nachapie już klientów i potem będzie miała ich w "czterech literach" tak samo, jak dziś CYFRA+... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
taiszo Opublikowano 11 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2011 Jeżeli wyślesz wypowiedzenie w miesiącu w którym mija Ci okres minimalny (czyli w twoim przypadku do końca lutego) to umowa ulegnie rozwiązaniu na koniec kolejnego miesiąca. (czyli do końca marca) i ten miesiąc będziesz musiał zapłacić po standardowych cenach. Jeżeli wyślesz wypowiedzenie w marcu to obowiązuje Cię już okres trzymiesięczny. P.S. Najlepszą promocję można uzyskać tylko i wyłącznie w okresie wypowiedzenia. Aby otrzymać umowę na 13 miesięcy MUSISZ wysłać wypowiedzenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arr0w Opublikowano 11 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2011 Skorzystałem z promocji "oglądaj więcej".Z pakietu optimum dostałem prestiż HD+. Umowę mam do czerwca. Czy jeśli będę przedłużał umowę to będę mógł sobie wziąć dowolny pakiet czy tylko prestiż? Bo jak się przedłuża to się dostaje nową ofertę i stare umowy/promocje nie powinny obowiązywać? Ja też skorzystałem z tej promocji. Napisali mi, że będzie można przedłużyć tylko na Prestiż HD. Tak, że pozostaje tylko rozwiązanie umowy z końcem czerwca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 11 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2011 @taiszo OK, a co w przypadku, jeśli rzeczywiście wyślę to wypowiedzenie, a CYFRA+ nadal będzie mi wciskać tylko umowę 19-to miesięczną z rabatem na 9 miesięcy i uparcie odmawiać mi umowy 13-to miesięcznej? Bo tak jak już pisałem, umowa na 19 miesięcy mnie nie interesuje i na taki okres ja się nie zgodzę. Chyba że dadzą mi rabat na cały ten okres. Ale to jest nierealne. Więc obstaję tylko przy okresie 13 miesięcy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szunaj Opublikowano 11 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2011 Wcześniej pisałeś że pozostaniesz na czas nieokreślony? W takim wypadku jeśli nie dadzą Ci umowy na 13 miesięcy to wypowiedzenie możesz wycofać telefonicznie nawet w ostatnim dniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi