Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (dla obecnych abonentów, przedłużenie umów)


taiszo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

mam małe pytanko do fachowców ;-)

w dniu dzisiejszym przedłużyłem telefonicznie aneks do umowy z Cyfrą

 

czy mam możliwość odstąpienia od tej umowy w ciągu najbliższych dni

bez ponoszenia kary z mojej strony - 299 zł

 

A konsultant nic Ci nie powiedział? Możesz 8) Najlepiej zrób to już dziś skoro masz taką potrzebę ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

adrian1990_02, Marcin23, prz3m3k1 >> oszukiwanie ludzi na infolini Cyfry+, to standardowa procedura, w szczególności w dziale utrzymania klienta, wiem to z własnego doświadczenia, o czym już kiedyś pisałem na tym forum. Zapewne deadprince oburzy się że krytykuję po raz kolejny jego koleżanki i kolegów z pracy i zapewne chętnie by Wam napisał to samo co mi, czyli "że trafiliście na nowych pracowników" lub "każdemu zdarzają się pomyłki". Jedno co można poradzić w tej sytuacji to składać rekalamcję, nawet gdy różnica między tym co zostało ustalone z konsultantem a tym co jest na rachunku wynosi 5 zł, bo Ci konsultanci właśnie liczą na to że abonent nie będzie walczył o tak małą kwotę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam zabójczy plan: w lutym aktywuję pakiet wyższy czyli w moim przypadku Optimum, przez trzy miesiące pooglądam go sobie a następnie zrezygnuje i zapłacę karę ( przypomnijcie mi ile ) za zejście do niższego pakietu. Ale co sobie pooglądam to tego mi nikt nie odbierze. Dobrze wykombinowałem? :D (63,90 - 42,90) * 3 = 63 złote oszczędności - opłata za zmianę pakietu na niższy = może wyjdę na plus :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy posiadając pakiet Prestiżowy+ będzie można skorzystać z promocji Oglądaj więcej w tej samej cenie?

 

W Twoim przypadku dostajesz darmowy dostęp do HBO On Demand, ponieważ pakiet Prestiż HD+ obejmuje wszystkie programy oferowane przez Cyfrę.

 

Nie do końca tak. Kol. dario9678 posiada pakiet Prestiżowy+ a nie Prestiżowy HD+ więc wydaje mi się, że powinien dostać dostęp do kanałów HD, czyli do Prestiżowego HD+.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja to samo przejdę do n wezmę multiroom a dodatkowo umowa na 13 mies a nie 19...

Jeżeli chcesz multiroom w n, to oferta nie jest taka atrakcyjna. Abonament 54 zł umowa na 24 miesiące i 2 dekodery po 199zł każdy, czyli 398zł, po 12 miesiącach za multiroom płacisz 20 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy posiadając pakiet Prestiżowy+ będzie można skorzystać z promocji Oglądaj więcej w tej samej cenie?

 

W Twoim przypadku dostajesz darmowy dostęp do HBO On Demand, ponieważ pakiet Prestiż HD+ obejmuje wszystkie programy oferowane przez Cyfrę.

 

Nie do końca tak. Kol. dario9678 posiada pakiet Prestiżowy+ a nie Prestiżowy HD+ więc wydaje mi się, że powinien dostać dostęp do kanałów HD, czyli do Prestiżowego HD+.

Nie ma czegoś takiego jak Prestiż bez kanałów HD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie do końca tak. Kol. dario9678 posiada pakiet Prestiżowy+ a nie Prestiżowy HD+ więc wydaje mi się, że powinien dostać dostęp do kanałów HD, czyli do Prestiżowego HD+.

 

W podpisie Kolega ma Prestiż HD+ i tym się sugerowałem... i nie ma Prestiżowego bez kanałów HD ;)

Prestiż HD+ to jeden pakiet (najwyższy) i masz wszystkie kanały.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie jest Prestiż+ a właściwie był. Jeśli nie aneksował umowy to dalej go może odbierać na starych warunkach i cenie. Nawet dziś byłem u klienta, który odbiera Prestiżowy+ bez kanałów HD. Akurat w przypadku kol.dario9678 też nie spojżałem na podpis(sugerowałem się postem), więc pewnie ma Prestiż HD+.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

adrian1990_02, Marcin23, prz3m3k1 >> oszukiwanie ludzi na infolini Cyfry+, to standardowa procedura, w szczególności w dziale utrzymania klienta, wiem to z własnego doświadczenia, o czym już kiedyś pisałem na tym forum. Zapewne deadprince oburzy się że krytykuję po raz kolejny jego koleżanki i kolegów z pracy i zapewne chętnie by Wam napisał to samo co mi, czyli "że trafiliście na nowych pracowników" lub "każdemu zdarzają się pomyłki". Jedno co można poradzić w tej sytuacji to składać rekalamcję, nawet gdy różnica między tym co zostało ustalone z konsultantem a tym co jest na rachunku wynosi 5 zł, bo Ci konsultanci właśnie liczą na to że abonent nie będzie walczył o tak małą kwotę.

W moim przypadku jest to akurat 20zł, a jak każdy wie 20zł na ulicy nie leży... Jest szansza, że reklamacje uznają i będzie kwota -20zł??

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam zabójczy plan: w lutym aktywuję pakiet wyższy czyli w moim przypadku Optimum, przez trzy miesiące pooglądam go sobie a następnie zrezygnuje i zapłacę karę ( przypomnijcie mi ile ) za zejście do niższego pakietu. Ale co sobie pooglądam to tego mi nikt nie odbierze. Dobrze wykombinowałem? :D (63,90 - 42,90) * 3 = 63 złote oszczędności - opłata za zmianę pakietu na niższy = może wyjdę na plus :D

 

Plan fatalny, bowiem po tych 3 miesiącach w których oglądasz więcej a płacisz mniej na niższy pakiet nie można zejść przez kolejne 3 miesiące. Czyli jeśli aktywujesz tę usługę zapłacisz 3x 42,90 + 3x 63,9 i dopiero później będziesz mógł zejść (o ile w umowie masz zapis że możesz) piętro niżej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

prz3m3k1

Myślę że jeżeli faktycznie ustaliłaś z konsultantem PVR HD za darmo, to pewnie uznają Twoją reklamację. Ponadto możesz poprosić zgodnie z regulaminem o stenogram w formie nagrania z przeprowadzonej rozmowy. Jeżeli będą ściemniać że "z przyczyn awarii technicznej nie mają nagrania albo mają tylko fragment nagranej rozmowy", to pamiętaj że to Cyfra+ musi Ci udowodnić że jesteś w błędzie i nie daj się nabrać na tego typu bajki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi udało się dzisiaj przedłużyć umowę na takich warunkach jak chciałem - poszedłem torem przedstawionym tutaj kilka dni temu, wysyłając maila z propozycją warunków.

Pierwsza odpowiedź zawierała warunki standardowe jak dla nowych klientów (z jedyną różnicą PVR za 15zł), więc odpisałem grzecznie że mnie ta oferta nie interesuje i moja propozycja jest taka jak w pierwszym mailu.

Dzisiaj telefon i przedłużenie na takich warunkach jakie zaproponowałem (wliczając w to PVR za darmo) :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi udało się dzisiaj przedłużyć umowę na takich warunkach jak chciałem - poszedłem torem przedstawionym tutaj kilka dni temu, wysyłając maila z propozycją warunków.

Pierwsza odpowiedź zawierała warunki standardowe jak dla nowych klientów (z jedyną różnicą PVR za 15zł), więc odpisałem grzecznie że mnie ta oferta nie interesuje i moja propozycja jest taka jak w pierwszym mailu.

Dzisiaj telefon i przedłużenie na takich warunkach jakie zaproponowałem (wliczając w to PVR za darmo) :)

 

Jaki masz dokładnie pakiet?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dodam od siebie też to.. Jeśli ktoś jest z cyfrą od roku, dwóch, trzech.. i nie miał do tej pory 'bezpłatnego użytkowania pvr' (To jest co innego niż rabat na np 13mcy 100%), to nie ma co liczyć na bezpłatną dzierżawę. Natomiast osoba, która jest długo(tu mam na myśli np osoby z 10-letnim stażem,choć niekonicznie - to przykład) i tym bardziej płaciła dużo, to... może mieć szanse na pvr, bezpłatny. W zależności też czasem do kogo trafi. Tak, wiem, jak to brzmi, Z tą ofertą jest, jak jest, ale nic tego nie zmieni(póki co). Chciałem też dodać, że 'mieć szanse', nie oznacza, że zadzwoni i to ma.. Natomiast drogi użytkowniku, jeśli masz duży staż, będziesz przyjacielsko nastawiony, to są szanse. Tak po za tym, to deadprince napisał wszystko, w teorii nie ma bezpłatnego pvr'a. Praktyka, praktyką, ale dużo osób może po prostu dużo pisać i nic po za tym. Powodzenia w walce przedłużeniowej :)

 

EDIT: Może jakiś sposób to te meil'e? To jest ciekawostka - może warto próbować? :P Ciekawe ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dodam od siebie też to.. Jeśli ktoś jest z cyfrą od roku, dwóch, trzech.. i nie miał do tej pory 'bezpłatnego użytkowania pvr' (To jest co innego niż rabat na np 13mcy 100%), to nie ma co liczyć na bezpłatną dzierżawę. Natomiast osoba, która jest długo(tu mam na myśli np osoby z 10-letnim stażem,choć niekonicznie - to przykład) i tym bardziej płaciła dużo, to... może mieć szanse na pvr, bezpłatny.

 

Z takim podejsciem te moje prawie trzy lata beda ostatnimi. Moga mnie cmoknac, ten szmelc nie jest wart placenia nawet 10zl rocznie. Za darmo tak jak mialem na dwoch ostatnich umowach moge sie pogodzic z niedogodnosciami phila pvr, ale tylko tyle. Na dodatek chca znacznie wiecej za abo, sumujac wychodzi DWA RAZY WIECEJ za to samo co mialem wczesniej. Zmiane pod katem podatku czy inflacyjna moglbym przelknac, ale to przekracza wszelkie granice rosadku. W sumie daja mi wkoncu bodziec by przejsc do konkurencji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...