Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (dla obecnych abonentów, przedłużenie umów)


taiszo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

@deadprince w jednym punkcie piszesz że jest duża szansa otrzymania PVR w miesiącu wypowiedzenia a w drugim że jedyną szansą otrzymania jest zapis w regulaminie.Trochę to nielogiczne.Czy jako abonent z 9 letnim stażem i zapisem w umowie o zniżce 100% na wynajem mam szansę na darmową dzierżawę gdybym przedłużył umowę ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy jeśli włączyłbym teraz opcję Canal+ czy HBO to do końca grudnia bedę ją miał za darmo i dopiero od stycznia trzeba będzie płacić? Chciałem też zapytać o cenę Canal+, HBO albo Multipremium HD czy można ją włączyć według tych cen promocyjnych czy po standardowej cenie czyli 82 złamiast 41,45 zł (Multipremium HD)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gwoli wyjaśnienia i uporządkowania, bo robi się bajzel w tym wątku.

1) Nie ma umów 12 czy 13 miesięcznych i nic z tym nie zrobicie i nie żądajcie ich, bo dobrze wiecie, że żadna platforma Wam takich nie da.

 

Jak to sie szybko zmienia :brawo: Jakis komentarz do nowej swiatecznej promocji N ? Recorder też bez miesiecznej oplaty :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przedluzylem z cyfra a jakze by inaczej...

Umowa byla do konca lutego, wypowiedzenie zarejestrowane.

Nowa wchodzi z dniem 01.01.2011 na 19 miesiecy ( anulowanie dwoch ostatnich miesiecy poprzedniej umowy - zawsze cos lepiej ).

Optimum HD z rabatem 50% na 9 miesiecy,

C+ HD z rabatem 50% na 8 miesiecy ( potem 29,90 PLN ),

ORANGE SPORT.

Mozliwosc kupna ( do 31.01 ) Sagemcoma za 149 PLN ( i tak sprzedam jesli kupie ).

I juz od wczoraj wlaczyli mi kanaly HD.

Bez rewelacji ale dramatu tez nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gwoli wyjaśnienia i uporządkowania, bo robi się bajzel w tym wątku.

1) Nie ma umów 12 czy 13 miesięcznych i nic z tym nie zrobicie i nie żądajcie ich, bo dobrze wiecie, że żadna platforma Wam takich nie da.

Dokładnie trzy minuty po Twoim wpisie na forum platforma N wprowadziła do swojej oferty umowy ze zobowiązaniem na okres na 13 miesięcy (dla wszystkich).

Wobec tego proponuję żebyś udzielał swoich rad tylko w kwestiach o których masz jakiekolwiek pojęcie bo rzeczywiście robi się coraz większy bajzel na forum...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Mam takie pakiety i rabaty :

 

Optimum 50% taniej do lutego

Canal+ SD 50% taniej na całą umowę

Canal+ HD 100% taniej przez całą umowę

HBO SD 50% taniej do Stycznia

HBO HD 100% płatne

Cinemax 5zł do Stycznia

HD Mix 8zł

PVR HD 100% taniej cała umowa

 

Płacą za to prawie 85zł

 

Ps.: Mam pytanie pani z Cta powiedziała skończy się panu rabat na Optimum 31,95 zadzwoń pan dam upust 10zł do końca umowy czy tak rzeczywiście jest jak pani mówiła :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie pani z Cta powiedziała skończy się panu rabat na Optimum 31,95 zadzwoń pan dam upust 10zł do końca umowy czy tak rzeczywiście jest jak pani mówiła :)

 

Tak jest rzeczywiście jak pani mówiła. Przez ten czas nie można zmniejszyć pakietu na niższy.

Będziesz płacił 52,90zł za Optimum. Można też wypowiedzieć umowę w tym czasie, rabat jest przyznawany na 6 miesięcy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadawałem już to pytanie w innym poście, jednak nie dostałem odpowiedzi. Posiadam obecnie pakiet kompakt który generalnie mi wystarcza. Na święta jednak chciałbym podwyższyć pakiet na optimum. Czy jak teraz zmienię pakiet na optimum to po jednym wyższym rachunku w styczniu będę mógł spowrotem zejść na kompakt? I najważniejsze jeśli można tak zrobić, to czy przy powrotnym zejściu z optimum na kompakt zostaną zachowane zniżki? (płacę za kompakt 29,90zł i 0zł za wynajem dekodera). Ps. moja umowa była przedłużana pod koniec września telefonicznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba raczej kolegów, bo jest tu ich na tym forum wiecej niż nas abonentów, dla mnie abonenta cyfry jeszcze od czasów analogowego C+ obecne "promocje" sa poprostu nie do przyjęcia i to w zasadzie wszystkie parametry: okres umowy, średnia cena za pakiet w trakcie jej obowiązywania - wystarczy policzyć, podejście konsultantów. Powiem ze bez większego żalu pożegnam cyfrę. Mam tylko nadzieję że uczyni tak wielu niezadowolonych abonentów i może wtedy wróci normalność.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmienił się prezes zmieniła się strategia, tyle mam do powiedzenia w tej kwestii. Teraz Cyfra powraca to wcześniejszych strategii, czyli czasów prestiżu, specjalnie biorąc pod uwagę cenę wyjściową mogę zapomnieć o komfortowym i Canal+ za 42zł miesięcznie, umowę mam do czerwca, może rozwiąże wcześniej, bo przecież można w końcu podwyżka VAT będzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz po wprowadzeniu przez TNG umów na 13 miechów cwaniaczki z Cyfry na pewno spuszczą z tonu. Te zagrywki z płaceniem za dekoder PVR są nie do przyjęcia (przynajmniej dla mnie). Dosyć mam żebrania o dekoder za który nie płaciłem przez dwa lata. Człowiek w końcu ma inne sprawy na głowie niż skamlenie o dekoder u konsultantów którzy mają klienta za idiotę i myślą że ci robią wielką łaskę. Kij im w oko. Więcej nie dzwonię do nich i telefonów też nie odbieram.Czekam na koniec umowy i zmykam do N. Jak więcej ludzi odejdzie to może nauczą się dbać o klienta...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmienił się prezes zmieniła się strategia, tyle mam do powiedzenia w tej kwestii. Teraz Cyfra powraca to wcześniejszych strategii, czyli czasów prestiżu, specjalnie biorąc pod uwagę cenę wyjściową mogę zapomnieć o komfortowym i Canal+ za 42zł miesięcznie, umowę mam do czerwca, może rozwiąże wcześniej, bo przecież można w końcu podwyżka VAT będzie.

podwyżka VAT nie daje prawa do wymówienia umowy bo to nie wina Cyfry a rządu takie jest prawo niestety :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te zagrywki z płaceniem za dekoder PVR są nie do przyjęcia (przynajmniej dla mnie). Dosyć mam żebrania o dekoder za który nie płaciłem przez dwa lata. Człowiek w końcu ma inne sprawy na głowie niż skamlenie o dekoder u konsultantów którzy mają klienta za idiotę i myślą że ci robią wielką łaskę. Kij im w oko. Więcej nie dzwonię do nich i telefonów też nie odbieram.Czekam na koniec umowy i zmykam do N. Jak więcej ludzi odejdzie to może nauczą się dbać o klienta...

 

No chyba tak trzeba będzie zrobić. Wczoraj Pani Konsultant już nie miała dla mnie propozycji umowy na 19 miesięcy, a 25. PVR za 15 zł na 12 miesięcy, a później 20 zł. Co telefon to gorsza promocja.

Odpowiedziałam jej, że w mojej sytuacji najkorzystniej będzie jak wezmę nke w promocji na 13 miesięcy, a u nich pakiet za którym bym tęskniła czyli Canal+ i że wypowiedzenie wyślę w poniedziałek.

Na co Pani - "proszę się jeszcze nad tym zastanowić..."

Nie wiem czy to prośba, czy groźba?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...