Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (dla obecnych abonentów, przedłużenie umów)


taiszo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Otrzymałem pismo ze wspominaną wcześniej specjalną ofertą 40 % rabatu na wybrany pakiet (przez 11 m-cy) oraz 40% rabatu na Opcję Canal+ (8 m-cy). Chciałem więc wybrać pakiet Start z Opcją Canal+. Dzwoniłem do ICA no i zonk. Okazuje się, że ta super oferta to tak naprawdę zawarcie nowej umowy na czas określony 19 m-cy (o czym nie ma mowy w piśmie). Rabat na wybrany pakiet Start będzie przez 10 m-cy a nie 11 m-cy, rabat na opcję Canal + będzie przez 6 m-cy (a nie 8m-cy) i za kwotę 22.95 (a więc mniej niż 40%). Coś za dużo tych niedomówień. Skoro Cyfra składa na piśmie ofertę z określonymi propozycjami to chyba mogę oczekiwać, że będzie ją to wiązać, a tak to zabrali mi tylko 5 minut cennego czasu na telefon do ICA. :evil:

Ale to jest standardowy modus operandi Cyfry+!

Cały dowcip z przedłużaniem umowy polega właśnie na niedomówieniach.

Klient wyobraża sobie, że dostaje co innego, Cyfra twierdzi, że umowa obejmuje co innego.

Gdy klient poprosi o przesłanie proponowanej oferty w postaci pisemnej to słyszy, że takiej możliwości nie ma!

A jak klient wyrazi zgodę na przedłużenie umowy, to już nie ma odwrotu - pozostaje tylko opcja "płacz i płać".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak to już wielokrotnie było sygnalizowane jedynie w tym miesiącu taka sytuacja miała miejsce (tzn. mniej korzystne warunki dla dotychczasowych abonentów w porównaniu do tych nowych). Niedługo nowy, tak naprawdę szczególny miesiąc, który może choć trochę polepszy sytuację abonentów Cyfry+, którzy rozważają ewentualność pozostania w Cyfrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzwoniłem przed chwilą do CTA w celu obniżenia pakietu po okresi promocyjnym i usłyszałem 2 oferty:

1. Standardowa oferta na Prestiż HD zniżka 11mies później normalnie

2. 11 miesięcy Prestiż HD za 100zł , a pozostałe 8 miesięcy możliwość obniżenia abonamentu ( myślę że dla osób zastanwiających się nad tą ofertą niezła opcja)

Ja jednak w tym roku celuje przy tych promocjach w kompakt+ canal+ i tyle

Do tej pory płaciłem za Prestiżowy 75zł i to była super oferta.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No faktycznie, bo tak jest tylko w Cyfrze+. Przecież w innych firmach możesz sobie zrezygnować w dowolnym miesiącu umowy bez żadnych kar.

Tutaj nie chodzi o zrywanie umowy w dowolnym momencie, lecz o to, że nigdy, w żadnej innej firmie nie odmówiono mi przysłania do akceptacji treści zawieranej przez telefon umowy!

Wielokrotnie, z różnymi firmami zawierałem umowy na odległość i zawsze dostawałem do akceptacji treść dokonanych przez telefon uzgodnień, a tylko w Cyfrze postawiono mi ultimatum: albo wyrażam zgodę i na wiarę, nie mając żadnych dowodów dokonanych uzgodnień akceptuję zawartą przez telefon umowę, albo rezygnuję z jej zawarcia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No faktycznie, bo tak jest tylko w Cyfrze+. Przecież w innych firmach możesz sobie zrezygnować w dowolnym miesiącu umowy bez żadnych kar.

Tutaj nie chodzi o zrywanie umowy w dowolnym momencie, lecz o to, że nigdy, w żadnej innej firmie nie odmówiono mi przysłania do akceptacji treści zawieranej przez telefon umowy!

Wielokrotnie, z różnymi firmami zawierałem umowy na odległość i zawsze dostawałem do akceptacji treść dokonanych przez telefon uzgodnień, a tylko w Cyfrze postawiono mi ultimatum: albo wyrażam zgodę i na wiarę, nie mając żadnych dowodów dokonanych uzgodnień akceptuję zawartą przez telefon umowę, albo rezygnuję z jej zawarcia.

 

Idź do APS'u i tam podpisz umowę na przedłużenie. Od razu będziesz miał wszystko na papierze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@deadprince

 

Raczej Koledze chodzi o to, że zanim dokonane przez telefon ustalenia staną się wiążące to chciałby uprzednio się zapoznać z projektem aneksu do umowy w celu sprawdzenia czy odzwierciedla on to co zostało ustalone przez telefon.

 

W celu uspokojenia Kolegi trzeba jednak zasygnalizować, że jeśli przesłany aneks do umowy nie będzie zgodny z tym co ustalił podczas rozmowy telefonicznej z konsultantem zawsze może wystąpić z reklamacją i wtedy sprawa powinna zostać w takim przypadku rozpatrzona na jego korzyść.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba coś źle zrozumiałeś. Po zaakceptowaniu aneksu dostajesz go pocztą na potwierdzenie.

Ale mnie nie chodzi o potwierdzenie zawarcia umowy (które zresztą zawiera tylko te elementy, które są wygodne dla Cyfry), ale o tekst zawartej na odległość umowy do zatwierdzenia. Po otrzymaniu od Cyfry potwierdzenia zawarcia umowy, klient już nic zrobić nie może gdy odkryje, że zawarł tę umowę na mniej korzystnych warunkach, niż on to sobie wyobrażał podczas rozmowy z konsultantką.

A przykład rozsyłanego ostatnio przez Cyfrę pisma jest najlepszym przykładem, sposobu działania operatora:

zaproponował przedłużenie umowy, ale nie podał, że przedłużana umowa jest zawierana na znacznie dłuższy okres niż dotychczasowa.

A przy wyłącznie telefonicznym ustalaniu warunków umowy, operator ma znacznie więcej możliwości ukrycia niekorzystnych dla klienta jej postanowień.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proponuję przedłużać umowy u dystrybutora tam masz od razu warunki a nie czekasz aż przyjdzie pocztą.

 

Przy przedłużaniu u dystrybutora dostaniesz pvr dalej gratis ( jeżeli wcześniej miałeś taką opcje)

umowy jak na razie 19 miesięczne ale ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale ja nie rozumiem, dlaczego tak podejrzliwie do wszystkiego podchodzisz? Sorry, ale zatajenie okresu minimalnego podczas nagrywania aneksu jest nierealne. Po to Cyfra+ wysyła pisma, żebyś zadzwonił i się dowiedział, o co chodzi. Nie będę oceniał, czy to źle, czy dobrze, każdy ma swoje zdanie na ten temat. I jak sobie wyobrażasz logistyczne rozegranie tego np. >5 dni przed końcem miesiąca, jak ktoś chce przedłużyć? Że stworzą specjalny dział, który będzie latał codziennie na pocztę z poleconymi priorytetowymi z wysyłaniem oferty, skoro i tak w 80% pójdzie do kosza? Bądźmy poważni. Wszystkie rozmowy są nagrywane i co się nagra i na co wyrazisz zgodę, to jest święte. Aneks jest w całości odczytywany, a jeśli któregoś punktu zabraknie względem tego, co dostajesz pocztą po zatwierdzeniu, to składasz reklamację i jeśli faktycznie tak jest, konsultant traci całą premię. Poza tym aneks to dosłownie parę punktów, jego odczytywanie trwa 1-2 minuty, a nie kilkanaście stron regulaminu, więc naprawdę nie rozumiem z góry założonej złej woli Cyfry+.

 

@gul

Jeśli miał Bezpłatne użytkowanie PVR, jeśli rabat na 100% PVR, to wynegocjować może tylko przedłużając.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. W październiku przedłużyłem umowę na 13 miesięcy. Kompakt HD + oraz PVR wynajem za darmo. 10 miesięcy 30% opustu. W sumie na miesiąc średnio wychodzi mi 70zł. Moim zdaniem to za dużo jak na te kanały. Miałem możliwość rezygnacji do końca listopada i dziś to zrobiłem. Pan mnie zachęcał że mam dobrą ofertę i żebym nie rezygnował. W końcu powiedział że w takim razie przyjmuje rezygnację. Do 30 dni mam oddać kartę i dekoder. Nie wiem czy dobrze zrobiłem ale 70zł trochę za dużo jak na te programy które mam. Ciekawe czy zadzwonią z jakąś dobrą ofertą. Tylko mnie interesuje 13 miesięcy. Pozdrawiam

 

70zł za Kompakt HD z dekoderem to jakaś masakra jak w standardzie (cenniku) za kompakt HD chcą 54.90. Bardzo dobrze że zrezygnowałeś !

 

Czytaj ze zrozumieniem. Kompakt HD+, a nie Kompakt HD. W ogóle tego pakietu już nie ma i umów trzynastomiesięcznych, dlatego trochę się dziwię Ryśkowi, że jednak zrezygnował, ale to oczywiście jego decyzja. Ja bym na Twoim miejscu zadzwonił i jednak powiedział, że chcesz dalej korzystać na tych warunkach, do końca listopada masz w sumie czas - porównaj sobie to z obecną ofertą dla nowych.

 

Deadprince nie do końca masz rację. Gdybym przedłużył na 19 miesięcy na warunkach dla nowych abonentów to by mnie taniej wyszło (oczywiście mam na myśli przedłużenie z darmowym PVR).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W celu uspokojenia Kolegi trzeba jednak zasygnalizować, że jeśli przesłany aneks do umowy nie będzie zgodny z tym co ustalił podczas rozmowy telefonicznej z konsultantem zawsze może wystąpić z reklamacją i wtedy sprawa powinna zostać w takim przypadku rozpatrzona na jego korzyść.

Nie bądź naiwny!

Dwa lata temu miałem spór z Cyfra i wiem jak to w praktyce wygląda!

Operator ma nagrania rozmów, a Ty nie masz żadnych dowodów na poparcie swoich słów!

Gdy w trakcie mojego sporu zażądałem udostępnienia mi tych nagrań, to nawet mi nie odpowiedzieli!

Od tego czasu sam nagrywam sobie wszystkie rozmowy z konsultantami Cyfry.

W zeszłym roku podczas przedłużania umowy też niewiele brakowało, żebym zawarł umowę na gorszych warunkach, niż uzgodniłem.

Wynegocjowałem m.in. wypożyczenie mi dekodera za 0 zł, a potem w treści odczytywanej mi umowy tego uzgodnienia nie było. Gdybym tego w porę nie zauważył, to zawarłbym umowę na znacznie gorszych warunkach niż te, które wcześniej uzgodniłem, a operator miałby nagranie, na którym zgodziłem się na umowę bez dekodera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze, tak to już jest, że jak ktoś się raz sparzy, to tak pisze, natomiast rozwiązanie, które zaproponowałeś, żeby Cyfra stosowała, jest niemożliwe do realizacji z prostej przyczyny - każdy ma inne pakiety, każdego nie do końca interesuje przy przedłużeniu dokładnie to co ma tylko zmiany pakietów/opcji/dekoderów. Więc wylewanie żalów swoją drogą, a racjonalność swoją.

 

@Rysiek76

Nie wiem, co do końca masz na myśli. Przecież możesz spokojnie przedłużyć telefonicznie na tych warunkach, które są dostępne w punktach.

 

@gul

Jeśli cyfra.tv nie wie w wątku w promocjach dla nowych abonentów, to ja też nie wiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale ja nie rozumiem, dlaczego tak podejrzliwie do wszystkiego podchodzisz?

Ze względu ma moje dotychczasowe złe doświadczenia z Cyfrą.

 

Sorry, ale zatajenie okresu minimalnego podczas nagrywania aneksu jest nierealne.

Zatajenie okresu trwania umowy jest tylko jednym z przykładów stosunku Cyfry do jej klientów.

A podczas nagrywania aneksu do umowy można klienta wprowadzić w błąd na wiele różnych sposobów; liczący 30 stron regulamin Cyfry jest najlepszym dowodem, jak można to robić.

 

Po to Cyfra+ wysyła pisma, żebyś zadzwonił i się dowiedział, o co chodzi.

Nie! Cyfra nie przysłała mi pisma, "żebym zadzwonił i dowiedziałbym się o co chodzi", lecz złożyła mi konkretna ofertę!

A ta oferta wprowadzała w błąd!

 

I jak sobie wyobrażasz logistyczne rozegranie tego np. >5 dni przed końcem miesiąca, jak ktoś chce przedłużyć? Że stworzą specjalny dział, który będzie latał codziennie na pocztę z poleconymi priorytetowymi z wysyłaniem oferty, skoro i tak w 80% pójdzie do kosza?

Nie widzę żadnego problemu!

Jak dotychczas uruchamia się usługę i wysyła się do klienta tekst umowy do podpisu.

Gdy klient odmawia podpisania przysłanego tekstu umowy i nie udaje się ustalić wspólnego stanowiska, umowa zostaje rozwiązana, usługa zostaje wyłączona. Klient płaci za okres korzystania z usługi i nikt do nikogo nie ma pretensji.

Natomiast obecnie, w przypadku powstania podobnego sporu, Cyfra domaga się od klienta zapłacenia kary za zerwanie umowy, a potem nasyła na niego firmę Kruk.

 

Bądźmy poważni. Wszystkie rozmowy są nagrywane i co się nagra i na co wyrazisz zgodę, to jest święte.

A co mi z tego, że Cyfra ma nagranie rozmowy, jeśli ja go nie mam?

Czy kupiłbyś np. samochód wiedząc, że tylko sprzedawca będzie miał swój egzemplarz umowy kupna-sprzedaży, a Ty nie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj jak dzwoniłem na infolinię ( wypowiedzenie złożone) i chciałem przedłużyc umowę to zaproponowali mi:

umowę na 19miesięcy ( 9 miesięcy 50%) reszta 100% oraz PVR gratis na caly okres umowy oraz MR gratis do pakietu OPTIMUM HD

 

Odmówiłem - ponieważ chciałbym umowę na 13 miesiecy - to zostałem poinformowany abym zadzwonić po 6 grudnia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@FFan

Nie wziąłem i troche żałuje jak pisałem, ale ciągle przez ponad miesiąc proponowali to samo 13 miesięcy lub 19 ze zniżką tak jak dla wszystkich pierwsze 9 miechów 50% pozniej 100% kwoty. Nie wymagam od nich za dużo, ale jak wejdzie świąteczna promocja myślę, ze warto poczekać i nie być w gorącej wodzie kąpanym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed chwileczką otrzymałem kolejny już telefonik i propozycja brzmiała- Optimum Hd z C+ za 72,36 na 19 miesięcy. Do tego wymiana Philipsa na Pace i wynajem za free. Nie wiem już co robić. W ciągu miesiąca oczywiście mogę zrezygnować.

 

Cytat z innego forum, taką ofertę dostał jeden użytkownik. Jeżeli to prawda to Cyfra powoli się rozpędza :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nadal mam nadzieję że spuszczą nieco z tych cen dla przedłużających. Być może jakiś wpływ na to będzie miała spora ilość wysłanych wypowiedzeń i brak chęci ze strony klientów na warunki jakie aktualnie proponują. Jesli chodzi o mnie to zgodziłbym sie na proponowane przez nich 40 czy 50 % zniżki, ale tylko w momencie 12-13 miesięcznej umowy. Umowy na 19 czy 24 miesiące na pewno nie podpiszę, bo to nie jest telefon komorkowy gdzie ludzie przyzwyczajają sie do numeru i czasami w momencie jego zmiany robi się kłopot. To tylko telewizja, biznes, który nie będzie istniał bez nas - abonentów. Mysle ze warto o tym pamiętac i cierpliwie czekać na polepszenie warunków, które myślę że jednak nastąpi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@rumburak2

Szkoda, że wyciąłeś zdania z kontekstu, zwłaszcza o tym, że klienci przy przedłużeniu umowy niekoniecznie (jakieś 40%) chce te same pakiety/opcje/dekodery, które ma. I to jest główna przyczyna, dla której nie ma takiej opcji żeby jakieś pisma do podpisu podpisywać. Tymbardziej (co znów wyjąłeś z kontekstu) ciekawe co mają zrobić ci, którym by wygasała umowa na 3 dni przed końcem miesiąca. Zresztą nie ma o czym mówić, bo i tak to tylko mielenie ozorem po próżnicy. Poza tym i tak 3/4 ludzi i tak nie czyta, co się podpisuje, a potem i tak mają pretensje do C+, a nie do siebie samych "bo pani w punkcie mówiła to i siamto".

Nie będzie umów na 13 miesięcy, no chyba że jakaś super niespodzianka, ale ja przynajmniej z cyfra.tv o tym nie wiemy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli oferta jest bardzo dobra można przedłużyć nawet na 24 miesiące.Cyfra jest dość elastyczna jeśli chodzi o promocje więc jest wielce prawdopodobne że po tych "promocyjnych" miesiącach można coś znowu wynegocjować np.kolejną zniżkę na pakiet dodatkowy.Ja w każdym bądź razie czekam na rozsądny ruch ze strony Cyfry i mam nadzieję że po 9 latach nie będę musiał szukać nowego operatora ;) choć ostatnie zmiany w pakietach w ogóle mi się nie podobają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...