Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (dla obecnych abonentów, przedłużenie umów)


taiszo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wiedzą, że masz ważną umowę i nie odejdziesz, więc mają Cię gdzieś! To standardowa zagrywka Cyfry+. Dopiero jak się kończy umowa to wchodzą w doope bez wazeliny. Dlatego ja się z nimi żegnam bo mnie kroili za multiroom i dekoder, a teraz obiecują gruszki na wierzbie, to im przypomniałem jak mnie potraktowali w lipcu 2012. Tobie radzę zrobić to samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość marekpolek

30 dni na oddanie sprzętu, uprawnienia na karcie są 2 miesiące do przodu. jak nic nie zrobisz to wkrótce cofną Ci uprawnienia z tej karty.. i zgaśnie za kilka dni..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowa skończyła mi się w piątek. Od dobrego miesiąca żadnego telefonu od Cyfry. Ile mam czasu na oddanie sprzętu? I ile jeszcze będę mógł oglądać programy, bo dzisiaj jest już dwa dni po koncu umowy i dalej kanały świecą.

 

Z tego co się orientuję to masz 30 dni od końca umowy.

 

 

Teraz z innej beczki

 

Wczoraj miałem telegon z C+ obecnie posiadam pakiet Komfort C+ HD +dekoder pvr za wsz płacę 86zł rozmawiałem z konsultantem i zaproponowano mi pakiet Optimum z C+ HD + te 2 kanały nSport i McM na 6 miesięcy gratis + Filmboksy 6 miesięcy gratis +dekoder ten co posiadam pvr na 18m (na 12 nie chcą dać ) cena za wszystko bez dodatkowych kosztów 77zł warto ?????????!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poczekaj i zobacz co zaoferuje oferta migracyjna do nC+, być może oferta Cię zadowoli i będziesz migrować, a nie tylko się użalać.

Podpisałeś umowę więc to że testowo komuś zaoferowali coś a Tobie nie to nie znaczy że Ci się należy.

Tak Cię boli że jesteś związany z C+, przecież sam sobie wybrałeś tą ofertę, nikt Cię do tego nie zmuszał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowa skończyła mi się w piątek. Od dobrego miesiąca żadnego telefonu od Cyfry. Ile mam czasu na oddanie sprzętu? I ile jeszcze będę mógł oglądać programy, bo dzisiaj jest już dwa dni po koncu umowy i dalej kanały świecą.

 

Jeśli wysłałeś wypowiedzenie to się skończyła, jeśli nie to przeszła na czas nieokreślony.

Oni nie zdążą wszystkich obdzwonić, trzeba było samemu.

Zresztą ponoć po skończeniu można ją wznowić przez jakiś czas (miesiąc?)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam umowę z C+ już ładnych parę lat (początkowo na Tatę, teraz na siebie) i Cyfra odrzuciła moją "prośbę o aktywację MGM HD i nSport HD". Od zawsze płaciłem "sporo" (max zniżki ale zawsze wysoki pakiet; aktualnie C+ Optimum z HBO i multiroom) i mówią, że się nie da podpiąć. Gdy przedłużałem umowę to zapewniano mnie, że "niedługo" wspólna oferta będzie przestawiona (koniec listopada), a do dziś nic nie wiadomo. Czekam z niecierpliwością na jaką kolwiek możliwość zerwania umowy z C+ bo mam ich powyżej uszu. Posiadam także CanalSat i tutaj traktowanie klienta jest kompletnie odmienne: coś chcesz od nich to nie ma problemu, idą zawsze na rękę. We Francji mają ponad 9 mln klientów, u nas ledwo 1.5 mln (ok 2.5 mln po fuzji). Z czegoś to musi wynikać, że CP ma ponad 3 mln, a Cyfra sobie nie potrafi poradzić na naszym rynku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja napisałem coś takiego (mniej więcej)

 

"Nie zgadzam się z Waszym stanowiskiem. To jest po prostu nierówne traktowanie abonentów, a nawet dzielenie ich na lepszych i gorszych. Dlaczego ktoś kto przedłuża umowę może mieć prawo do testowania nowych kanałów, a "stary" abonent już nie? Jestem potencjalnie zainteresowany migracją do nowej platformy, ale swoimi działaniami skutecznie próbujecie mnie zniechęcić. Mam jeszcze kilka miesięcy do końca obecnej umowy i jeśli dalej tak będziecie postępować to poważnie zastanowię się nad przyszłością z C+."

 

 

Zobaczymy co jutro odpiszą lub zadzwonią. Płacę ponad 160 zł na miesiąc, a oni im wysyłają wiadomości tego typu:

 

"Szanowny Panie,

 

odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, iż kanały MGM i nSport nie wchodzą w skład regularnej oferty programowej platformy CYFRA+.

 

Ww. pozycje oferowane są testowo dedykowanej grupie Klientów przedłużających Umowę o Abonament, w celu zbadania zainteresowania kanałami oraz uzyskania opinii na ich temat.

 

Jeżeli pojawi się możliwość podłączenia programów MGM i nSport wszystkim naszym Abonentom, natychmiast o tym poinformujemy. Zapewniamy, iż aktualnie dokładamy wszelkich starań, aby uzyskali Państwo dostęp do jak najbogatszej oferty programowej.

 

W przypadku pojawienia się pytań, proszę o kontakt.

 

Z poważaniem,

 

Dział Relacji z Abonentami "

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam pakiet Superpremium z multiroomem i dekoder 500GB. Do tej pory płaciłem 114zł. Dzwonili do mnie ostatnio i proponowali mi to samo za 119zł - paranoja a umowa do końca marca. Oczywiście rezygnuję z Cyfry, bo w nowej platformie sprzęt, multiroom i całe kodowanie będzie takie jakie jest w N. Mam dwupoziomowe mieszkanie i taki multiroom jaki mają w N nie wchodzi w grę. Kończy się Cyfra i kończy się era mojego splitera. Może wszyscy zrezygnujemy z powodu zmiany systemu kodowania?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...