Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (dla obecnych abonentów, przedłużenie umów)


taiszo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Właśnie dostałem aneks. Widnieje w nim zapis o rabacie na MR w wysokości 10 zł. Jeśli dobrze rozumiem chcą ode mnie 10 zł miesięcznie za MR? Jeśli tak to pewnie skończy się na reklamacji bo wyraźnie konsultant mówił o darmowym MR. Pytanie tylko czy czekać na pierwszy rachunek, czy wysyłać od razu reklamację?

 

Po jakim czasie dostałeś aneks od telefonicznej akceptacji nowej umowy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyglądałoby to na to, że umowy wypowiedziane i te w drodze zostałyby już zawinkulowane

z prawem do dopełnienia się samoistnego rozwiązania. Byłaby to dziwna polityka. Bardzo dziwna.

Szczególnie że w marcu się wiele umów kończy które były aneksowane na koniec 2011 po zmianach programowych. Popłyneliby z abonentami sporo...

Sam mam umowe do końca marca i jestem w kropce co będzie dalej :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja aneks dostałem po 8 dniach (nadano 5 dni po).

@bogdan425, umowy wypowiedziane będą przedłużać już wg nowych zasad gdy ruszy nowa oferta. Wcale nie muszą stracić klientów, bo nikomu nie kończy umowa się w trakcie miesiąca. A kiedyś ten wrzód trzeba przeciąć aby nie prowadzić 2 równoległych światów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja aneks dostałem po 8 dniach (nadano 5 dni po).

@bogdan425, umowy wypowiedziane będą przedłużać już wg nowych zasad gdy ruszy nowa oferta. Wcale nie muszą stracić klientów, bo nikomu nie kończy umowa się w trakcie miesiąca. A kiedyś ten wrzód trzeba przeciąć aby nie prowadzić 2 równoległych światów.

Jestem tego samego zdania. A "nowe" propozycje przedłużające umowy mogą być bardzo ciekawe. I to wbrew temu co tu się opowiada i mówi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie dostałem aneks. Widnieje w nim zapis o rabacie na MR w wysokości 10 zł. Jeśli dobrze rozumiem chcą ode mnie 10 zł miesięcznie za MR? Jeśli tak to pewnie skończy się na reklamacji bo wyraźnie konsultant mówił o darmowym MR. Pytanie tylko czy czekać na pierwszy rachunek, czy wysyłać od razu reklamację?

 

Po jakim czasie dostałeś aneks od telefonicznej akceptacji nowej umowy?

8 dni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Punkty już mają wyłączoną opcje przedłużania ale jak znam życie to jeszcze przez kilka dni będzie można to robić telefonicznie na starych warunkach (tak przypuszczam) :D

 

Spokojnie jutro start nowej NC+ to sobie poprzedłużacie na nowych lepszych warunkach

 

Skąd Wy takie bajki bierzecie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Punkty już mają wyłączoną opcje przedłużania ale jak znam życie to jeszcze przez kilka dni będzie można to robić telefonicznie na starych warunkach (tak przypuszczam) :D

 

Logicznie rzecz biorąc powinni odpuścić sobie jeden weekend - jeszcze nie przedświąteczny, więc i ruch będzie niezbyt wielki. Skoro APSy mają zablokowane przedłużanie, prawdopodobnie to samo będzie z infolinią. Ośmielam się stwierdzić, że całkiem niegłupią rzeczą byłoby nie podpisywanie nowych umów z C+ w trakcie tego weekendu i wystartowanie z nową ofertą już w poniedziałek. Trzy dni to całkiem sporo na przeprowadzenie koniecznej logistyki i wprowadzenie nowej marki...

 

Jednak zapewne działania potrwają około tygodnia-dwóch, zwłaszcza, że jak pisze cyfra.tv, większość APS-ów wciąż jeszcze nie została przeszkolona. Do tego konferencja prasowa nowej platformy... Czekajmy cierpliwie 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowa do konca maja, wypowiedzenie wysłane i powinno być już zarejestrowane, miałem dotychczas prestiż za 126 zł, gość z działu utrzymania klienta mówi że widzi dla mnie tylko jedną ofertę, prestiż za 149zł na 12 msc. i multiroom za 10zł, jak zapytałem o cenę superpremium to odpowiedział że nie może mi dać takiej oferty, i w ogóle jakby był obrażony że pytam. Żadnej dyskusji. Więc się pożegnałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi tez dali po drugim mailu nsport HD i MGM HD.Jak widać dają już nie tylko przedłużającym umowy,ale też starym abonentom

Kiedy przedłużałeś umowę ?

Ja przedłużałem pod koniec stycznia i zastanawiam się czy jest możliwość włączenia tych kanałów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowa przedłużona ok 2 tygodni temu, jeszcze nie było MGM, Nsport. Wczoraj napisałem do Cyfry maila w tej sprawie, otrzymałem odpowiedź odmowną. Napisałem jeszcze raz, i przed chwilą otrzymałem telefon, że wziąwszy pod uwagę wzorową przeszłą i przyszłą współpracę jutro mi włączą na pół roku te programy gratis. Jednak można :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam umowę do końca marca, wypowiedzenie wysłane, własna propozycja wysłana - dziś tel. z Cyfry.

 

Za zestaw:

C+ Optimum

HD promo

PVR

MR

Pan zaśpiewał 98 zł. (13 miesięcy)

 

Na moje pytanie co się stało z ofertami rzędu 65-67 zł odpowiedział że może kiedyś były, a teraz nie ma.

Pożegnaliśmy się bez łez.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oto cytat z kolejnego maila od Canal+ Cyfrowy :

 

"Nawiązując do kolejnej kwestii, wyjaśniam, iż aktualnie pracujemy nad kształtem nowej, niezwykle bogatej oferty programowej, którą uruchomimy już wiosną 2013 roku. O zmianach będziemy informowali na bieżąco w naszych serwisach internetowych, korespondencji abonenckiej i e-magazynie.

 

Jednocześnie informuję, iż w najbliższym czasie skontaktuje się z Panem konsultant w celu udzielenia odpowiedzi na pytania dotyczące oferty programowej MGM oraz nSport.

 

Proszę o cierpliwość."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po jednym e-mailu z prośbą o uruchomienie nSport i MGM dziś odebrałem rozmowę od konsultanta który poinformował mnie, że uruchomi dla mnie MGM i nSport na 6 miesięcy. Uruchomienie nie wymaga przedłużenia umowy. Tak więc otrzymałem nSport i MGM, a dziś wysyłam wypowiedzenie umowy która zakończy się na koniec maja 2013.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...