Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (dla obecnych abonentów, przedłużenie umów)


taiszo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Końcem maja zeszłego roku podpisałem umowę na 19 miesięcy, biorąc Optimum HD za 65 PLN. W międzyczasie testowałem pakiety HBO, potem Cinemax, rezygnując z obu po jakimś czasie, a od początku grudnia dołożyłem Canal+ HD na 9 miesięcy, płacąc 92 PLN. Na początku sierpnia złożyłem wypowiedzenie aneksu z Canal+ HD; konsultant zaoferował mi utrzymanie Canal+ HD do końca roku z rabatami na ten pakiet i na Optimum HD. Zgodziłem się i od początku września płacę 74 PLN za miesiąc. Ale do rzeczy... Umowa kończy mi się w ostatnich dniach grudnia, więc czasu na wysłanie wypowiedzenia mam prawie 3 miesiące. W ICA pojawiła się już oferta "Zostań z Cyfrą", lecz propozycje w niej zawarte raczej mnie nie interesują. Zdziwiłem się, gdy dziś rano zadzwoniła konsultantka z ofertą przedłużeniową, proponując 78 PLN/msc za obecne pakiety. Powiedziałem się, że się zastanowię i że bardziej by mnie interesowało utrzymanie obecnej kwoty. Konsultantka nie powiedziała "nie", ale też nie odmówiła. :) Zapytała o porę dnia, w której można mnie zastać przy telefonie.

 

Mam więc do Was pytanie: zgodzić się na tę propozycję, samemu coś zaproponować, czy czekać na coś atrakcyjniejszego? Aha, użytkuję samą kartę bez tunera stacjonarnego (karta DVB-S2 + Phoenix). Wypowiedzenie jeszcze nie zostało wysłane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może to banalne pytanie ale czy przez telefon musi rozmawiać, negocjować warunki umowy osoba która ją podpisywała czy może ktoś inny? Siostrze która nie ma pojęcia o Cyfrze ktoś wcisnął C+ Kompakt (zwykły, bez HD) za 63 zł/mc. Kończy jej się 18-to miesięczna umowa ale by wytargować coś lepszego musiałbym rozmawiać ja a nie ona. Będzie to jakąś przeszkodą? Mogę im podać swój numer telefonu i z nimi gadać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Be89

Najlepiej niech siostra wyśle do nich upoważnienie. Ja coś takiego zrobiłem w przypadku umowy moich rodziców, jestem upoważniony do kontaktu, negocjacji, przedłużania umów itp. Dzięki temu mam pewność, że Cyfra nie wciśnie im żadnego kitu, niepotrzebnych pakietów czy innych "super" promocji. Nawet nr telefonu i maila mają w systemie tylko do mnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed chwilą rozmawiałem z miłą panią z cyfry i zawarłem umowę na takich warunkach :

C+ Optimum HD

Pace 500 GB

Philips 250 GB

Multiroom

Wymiana na nowe karty ( aktualnie mam multiroom i muszę co 6 godzin ładować karte dodatkową)

I to wszystko za 67 zł/m przez całą umowe (12 miesięcy )

 

Była to już 4 rozmowa, poprzedni konsultanci twierdzili że już takich warunków już nie proponują a jednak się udało :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy, czy Cyfra robi jakies problemy odnośnie reklamacji zgłoszonej za inaczej naliczony rachunek niż to było ustalone podczas przedłużania? dostałem pierwszą fakture i widnieje tam standardowa cena za Multiroom (20 zł) i rabat: 0 zł- a miało byc darmo przez cały okres umowy. Juz posłałem maila zeby sobie wyjasnili, bo ja wpłace tyle co było ustalone. Uznają to bez problemu czy bedą jakies "kwiatki" z tego powodu? pozdr.

 

Dzwon i zglos reklamacje powinni ja przyjac, tez przechodzilem podobna kiedys sytuacje mialem placic 10 zl a naliczyli 20 bo jak mi powiedziano ze to system nie uwzglednil rabatu, tak wiec zadnych problemow nie robili

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich!

 

@ pawlinho - celuję w taką ofertę jaką dostałeś (rozumiem, że za jeden z dekoderów musisz płacić 5PLN, a reszta jest za 62PLN?);

 

niestety na dzień dzisiejszy oferują mi C+ optimum HD + HD Promo - 80PLN, multiroom 10PLN, dekodery PACE i Philips 10+5PLN - przeprowadziłem już trzy rozmowy... i dwa maile przez ICA... może to wszystko wynikać z faktu, iż zostały mi jeszcze ponad dwa miesiące (umowa do końca grudnia, wypowiedzenie zarejestrowane); na dzień dzisiejszy jestem więc w stanie dopłacić im nawet 6PLN (bo teraz płacę 98PLN, więc jakbym podpisał umowę teraz to zaoszczędzę 72PN za te dwa miesiące :P).

 

Czy ktoś otrzymał satysfakcjonujące warunki (przynajmniej zbliżone do maksymalnie korzystnych przedstawianych na forum) przy ponad dwóch miesiącach przed końcem umowy???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy, czy Cyfra robi jakies problemy odnośnie reklamacji zgłoszonej za inaczej naliczony rachunek niż to było ustalone podczas przedłużania? dostałem pierwszą fakture i widnieje tam standardowa cena za Multiroom (20 zł) i rabat: 0 zł- a miało byc darmo przez cały okres umowy. Juz posłałem maila zeby sobie wyjasnili, bo ja wpłace tyle co było ustalone. Uznają to bez problemu czy bedą jakies "kwiatki" z tego powodu? pozdr.

 

Dzwon i zglos reklamacje powinni ja przyjac, tez przechodzilem podobna kiedys sytuacje mialem placic 10 zl a naliczyli 20 bo jak mi powiedziano ze to system nie uwzglednil rabatu, tak wiec zadnych problemow nie robili

Dzieki za info. Wczoraj 2 maile wymieniłem z Cyfrą- w pierwszym twierdzili ze zgodnie z umową 20 zł, a po mojej wyczerpującej, popartej argumentami odpowiedzi przyszło ze przekazane działowi reklamacji, decyzja do 30 dni. Licze ze wyrobią sie szybciej niz ten deadline 30-dniowy. W kazdym razie rachunek opłace zgodnie z ustaleniami zawartymi z konsultantem podczas rozmowy przedłużeniowej. Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma innej drogi tylko wysyłka wypowiedzenia umowy :)

 

Parę telefonów z beznadziejnymi ofertami . Dzisiaj telefon jakie warunki mnie zadowolą abym pozostał z cyfrą . Odpowiedz zaczerpnięta z forum .

Od 1 listopada canal + optimum HD promo 62 zł PACE PVR 0 Multiroom 0 umowa na 12 miesiecy

 

Dzieki forumowicze i do zobaczenia za ok 10 miesiecy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Parę telefonów z beznadziejnymi ofertami . Dzisiaj telefon jakie warunki mnie zadowolą abym pozostał z cyfrą . Odpowiedz zaczerpnięta z forum .

Od 1 listopada canal + optimum HD promo 62 zł PACE PVR 0 Multiroom 0 umowa na 12 miesiecy

miałem identycznie, dziś dostałem smsa, żeby zadzwonić.

zadzwoniłem i zaproponował to samo, tylko chcieli mnie zrobić na multiroom na 15zł, powiedziałem, że jak za darmo, to przedłużamy, pogadał z przełożonym i dali.

koniec umowy mam na 30.10.12

wcześniej oczywiście, że się nie da, że za krótki staż w cyfrze, że nie ma takich ofert bla bla bla bla.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj także zaproponowali mi Canal+ optimum HD promo za 62 zł, multiroom i hd pvr za 0 zł, umowa na 12 miesięcy. Pomijam fakt, że od kilku dni byłem molestowany głuchymi telefonami z automatu i musiałem wysłuchiwać, że nie mam na co czekać, bo lepszej oferty niż 62 zł + 15 zł za multiroom nie będzie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...