Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (dla obecnych abonentów, przedłużenie umów)


taiszo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Po dogłębnej analizie stwierdzam, że raczej nie przedłużę z Cyfrą umowy.

Nawet jak uzyskam te 53,50 za Optimum, to i tak wychodzi gorzej niż oferta Cyfrowego Polsatu za 49,90. I jeszcze Multiroom za 2 dychy, przy 10zł w Polsacie. No chyba, że zjadą w Cyrze za Optimum poniżej 50zł albo dadzą Multi za free.

"N" jak zwykle wypada najsłabiej, choć i tak już jest bardziej konkurencyjna niż dawniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, kończy mi się obecnie umowa z Cyfrą i mam wobec tego kilka pytań:

 

1. Umowa trwa do 31 sierpnia - wobec tego do kiedy mam czas na przedłużenie oraz rozwiązanie umowy?

2. Czy jeżeli nie podejmę żadnej decyzji, to od nowego miesiąca dalej będę płacić tą samą kwotę, jak w czasie umowy?

3. Dostałem smsa, że mogę przedłużyć umowę dzwoniąc na podany numer lub sprawdzić ofertę na ICA i moje pytanie: czy telefonicznie (lub w punkcie) mogę wynegocjować coś lepszego niż widzę w ICA...?

4. ... gdyż w ICA ofertę mam FATALNĄ - jeśli chcę mieć identyczną ofertę, jak miałem (Start & Canal+Sport), to muszę dopłacić 5 zł. Gdy natomiast chcę zamówić zupełnie nowy pakiet, to ceny mam identyczne, jak na cyfraplus.pl dla nowych abonentów - czy to jest normalne? Cena podana jest taka jak promocyjna na cyfraplus.pl, ale gdy wejdę w regulamin, to jest zastrzeżone, że to cena promocyjna na 6 miesięcy.

5. Jedyne co mi może pasować, to opcja StartHD (na cyfraplus.pl jest napisane, że cena 13 zł na cały okres) i w mojej ofercie jest znów odnośnik do regulaminu i wzmianka, że jest to cena promocyjna - czy to coś oznacza, czy nic?

 

Liczę na jakieś odpowiedzi, bo dla mnie oferta identyczna (a nawet gorsza), jak ta dla nowych abonentów, to dziwna sprawa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1) Twoja umowa będzie trwać do 31 sierpnia tylko pod warunkiem, że ją wypowiedziałeś przed rozpoczęciem bieżącego miesiąca. Możesz ją przedłużyć najpóźniej w ostatnim dniu jej trwania. Po tym terminie, teoretycznie możesz jeszcze wznowić swoją umowę, ale pod warunkiem, że nie zwróciłeś jeszcze dzierżawionego sprzętu.

2) To zależy od tego jakie warunki miałeś zapisane w swojej umowie.

3) Najlepsze warunki przedłużenia umowy zawsze uzyskasz telefonicznie. Oczywiście po spełnieniu pewnych warunków.

4) Tak, to normalna polityka Cyfry+.

5) Pakiet Start HD w podanej cenie będzie Cię obowiązywał przez całe 12 miesięcy, ale pod warunkiem, że w tym czasie operator nie wprowadzi żadnych podwyżek cen standardowych bo to właśnie od nich naliczany jest rabat kwotowy lub procentowy w promocjach dla poszczególnych pakietów abonamentowych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5. Ale jeżeli mówisz o podniesieniu cen, to one objęłyby wszystkie pakiety, tak? I np. jeśli byłaby podwyżka o 3 zł to 3zł+13 zł czy 3zł+26zł?

6. Czy mogę negocjować swoją umowę także w punkcie?

7. Czy jeżeli podpiszę umowę np. na jutro, to od razu będzie obowiązywała, dostanę lepszy dekoder, czy będę musiał czekać do końca umowy obecnej?

8. Czy jeżeli mam zamiar wymienić dekoder na HD, to muszę wziąć od razu ze sobą stary dekoder (jeśli tak, to z czym dokładnie - zasilaczem, euro, pilotem czy także instrukcjami i pudełkiem)?

 

Z góry dzięki!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy przedłużając w opcji pakiet "Kompakt" jest możliwe wynegocjowanie niższej ceny za multiroom (tj. 10zł zamiast 20zł?). Na tą chwilę otrzymałem propozycję upustu na sam abonament (z 38zł na 36zł).

Z tego co pamiętam to opcję MULTIROOM można wziąć dopiero od pakietu OPTIMUM HD wzwyż. Jeśli nic się nie zmieniło w tej kwestii to przy pakiecie KOMPAKT HD nie tylko nie dostaniesz rabatu na drugą kartę, ale nawet nie będziesz mógł skorzystać z w/w opcji.

 

@cyfra.tv

Całkiem możliwe, że już można wziąć MULTIROOM do pakietu KOMPAKT HD, ale na stronie Cyfry+ nadal jest info, że druga karta przysługuje dopiero od pakietu OPTIMUM HD i m. in. dlatego też w swoim poście użyłem stwierdzenia "z tego co pamiętam". Skoro piszesz, że obecnie jest inaczej to zapewne masz rację. Przepraszam za zamieszanie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie nie ma MR w opcji Kompakt na stronie www Cyfry, ale zaproponowano mi w tym pakiecie tę opcję w kwocie 20zł. Jeśli to nie pomyłka to tak czy siak jest to dwa razy drożej niż w Polsacie (nie wiem ile w eNce sobie liczą za MR).

 

edit. A jednak znalazłem, jest MR w Kompakcie tak jak podpowiedział przedmówca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam umowę do końca września, wypowiedzenie wysłane, teraz płacę 77 zł (57 za C+Optimum i 20 za Pace, którego w trakcie umowy wziąłem zamiast Phila PVR). Konsultant zadzwonił i po dłuższej chwili namysłu .... zaproponował mi to samo za 77 zł na 12 mcy. Poprosiłem o telefon za tydzień jak przemysli swoją propozycję. Nota bebe podczas ostatnich negocjacji, stwierdziłem, że niewolnikeim cyfry nie jestem i odrzucałem wszystkie propozycje do ostatniego dnia. Wówczas zadzwoniła konsultanta, która zaproponował mi C+Optimum na 12 m-cy za 57 zł. teraz też będę czekał do końca września.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5. Ale jeżeli mówisz o podniesieniu cen, to one objęłyby wszystkie pakiety, tak? I np. jeśli byłaby podwyżka o 3 zł to 3zł+13 zł czy 3zł+26zł?

6. Czy mogę negocjować swoją umowę także w punkcie?

7. Czy jeżeli podpiszę umowę np. na jutro, to od razu będzie obowiązywała, dostanę lepszy dekoder, czy będę musiał czekać do końca umowy obecnej?

8. Czy jeżeli mam zamiar wymienić dekoder na HD, to muszę wziąć od razu ze sobą stary dekoder (jeśli tak, to z czym dokładnie - zasilaczem, euro, pilotem czy także instrukcjami i pudełkiem)?

 

Z góry dzięki!

 

Ponawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po zaproponowaniu mi w dniu 05 lipca 2012 r. poniższych warunków odmówiłem:

Po złożeniu wypowiedzenia 1 czerwca (umowa do 31 lipca) i dwie oferty:

1) Canal+Kompakt HD na 12 miesięcy w cenie 61 zł. + HD Kompakt - 0 zł przez cały okres umowy + Multiroom - 0 zł przez cały okres umowy + Pace PVR 500 gb - 0 zł przez cały okres umowy;

2) Canal+Optimum HD na 12 miesięcy w cenie 75 zł. + HD Optimum - 0 zł przez cały okres umowy+ Multiroom - 0 zł przez cały okres umowy + Pace PVR 500 gb - 0 zł przez cały okres umowy.

 

Następnie 1 dzień później - 6 lipca oferta była taka:

1) Canal+Kompakt HD na 12 miesięcy w cenie 41 zł przez 9 miesięcy oraz 82 przez 3 miesiące + HD Kompakt - 0 zł przez cały okres umowy + Multiroom - 0 zł przez cały okres umowy + Pace PVR 500 gb - 0 zł przez cały okres umowy;

2) Canal+Optimum HD na 12 miesięcy w cenie 53,50 zł. przez 9 miesięcy oraz 107 przez 3 miesiące + HD Optimum - 0 zł przez cały okres umowy+ Multiroom - 0 zł przez cały okres umowy + Pace PVR 500 gb - 0 zł przez cały okres umowy.

Również odmówiłem i czekałem do ostatniego dnia mojej umowy czyli do 31 lipca bo poszli w zaparte i już potem nie zadzwonili tylko w ostatni dzień wysłałem e-mailem propozycję warunków na których mógłbym wycofać wypowiedzenie tj.:

 

1) Canal+Kompakt HD na 12 miesięcy w cenie 0 przez 2 miesiące, 41 zł przez 7 miesięcy oraz 82 przez 3 miesiące + HD Kompakt - 0 zł przez cały okres umowy + Multiroom - 0 zł przez cały okres umowy + Pace PVR 500 gb - 0 zł przez cały okres umowy+ 3 filmy vod gratis;

2) Canal+Optimum HD na 12 miesięcy w cenie 0 przez 2 miesiące, 53,50 zł przez 7 miesięcy oraz 107 przez 3 miesiące + HD Optimum - 0 zł przez cały okres umowy+ Multiroom - 0 zł przez cały okres umowy + Pace PVR 500 gb - 0 zł przez cały okres umowy+ 3 filmy vod gratis.

 

Nie zgodzili się na te 2 miesiące gratis co gorsza nie chcieli zaoferować warunków z 2 propozycji z 6 lipca na które już miałem przystać ale próbowałem uzyskać ofertę ciut lepszą. Do tego jeszcze Koleś próbował ze mnie głupka zrobić i wyciągnąć kasiore za PVR PACE 500 GB 20 zł po czym zmienił zdanie na 0 zł jak się sprzeciwiłem oraz 10 zł za MR co też było absurdem bo opcje te oferowali wcześniej za 0 zł i tym samym moja długa obecność w tej platformie zakończyła się rozwiązaniem umowy.

Konkluzją dla mnie jest fakt że platforma ta ewidentnie robi z długoletnich abonentów za przeproszeniem [beep]i próbując ich z każdej strony że tak powiem nie ładnie "wydymać" nie ze mną te numery papa niech sobie wsadzą ten ich Canal+ co jedynie piłka ich ratuje a reszta to już to samo co na innych platformach. I za co taka kasa jak prawie niczym się nie różnią od konkurencji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mnie dzisiaj zaproponowano takie następujące warunki :

 

1. c+optimum 53,50 przez 7 msc. 107 przez 5 msc

2. pace PVR za 0 12 msc

3. hd za 0 12 msc

4. exxtra za 6 12 msc

 

oczywiście się nie zgodziłem ( chodziło o pkt.1 ja chciałem 53,50 przez 9 msc i 107 przez 3 msc)

miła pani z c+ powiedziała że po konsultacji z przełożonym nic więcej nie da się zrobić

a ja jej na to że to dla abonenta z takim stażem ( umowa od 1997 lub 98 ) to jest nie do przyjęcia

 

ps. wypowiedzenie wysłane umowa do końca września

czy ktoś się orientuje jak można odzyskać kaucję którą wpłacałem przy podpisywaniu umowy (takie były kiedyś czasy :) )

oczywiście poza rozwiązaniem umowy bo to jest wtedy oczywiste .

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Konkluzją dla mnie jest fakt że platforma ta ewidentnie robi z długoletnich abonentów za przeproszeniem [beep] próbując ich z każdej strony że tak powiem nie ładnie "wydymać" nie ze mną te numery papa niech sobie wsadzą ten ich Canal+ co jedynie piłka ich ratuje a reszta to już to samo co na innych platformach. I za co taka kasa jak prawie niczym się nie różnią od konkurencji.
Czy Ty czasem czytasz co piszesz? Czy otrzymanie 9mc rabatu zamiast 6mc to nic? Czy MR za darmo zamiast za 10pln to nic? Czy PVR za darmo, zamiast 10pln to nic? To dla Ciebie jest dymanie abonenta? Powinni Ci dać dożywotni zakaz podpisywania umowy z tą, czy nową platformą. [beep]ość jak widać nie zna granic.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Żuko

Podwyżka nie zabiera rabatu... (masz prawo do wypowiedzenia)

Nie

Aneks obowiązuje od razu

Tak

 

Negocjować w takim razie nie mogę, ale mogę w punkcie podpisać umowę na warunkach, jakie przedstawiono mi w ICA (notabene takie same, jak dla nowych abonentów, ale przy cenach w C+ pakiet StartHD + paczka Canal+ nie wychodzi tak tragicznie)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...