Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (dla obecnych abonentów, przedłużenie umów)


taiszo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

@ robsonrb

Wypowiedzenie składałeś w maju?

tak i była to moja odpowiedź na taką propozycję:

 

Aktualnie mogę zaproponować przedłużenie Umowy na 19-miesięczny Okres Minimalny. W ramach oferty otrzyma Pan:

 

- zestaw promocyjny CANAL+ Optimum za 85 zł 90 gr przez 19 miesięcy (standardowa cena 99 zł),

- opcja HD za 11 zł miesięcznie,

- opcję Multi za 40 zł miesięcznie przez 19 miesięcy,

- wynajem terminalu HD PVR za 10 zł miesięcznie.

 

Jeżeli jest Pan zainteresowany powyższymi warunkami promocyjnymi proszę o wiadomość zwrotną.

 

Oferta obowiązuje do odwołania.

 

Opcja Multi ma stałą zawartość kanałów.

 

Okres Minimalny Pana Umowy obowiązuje do 30 czerwca 2011 roku. Aby zakończyć Umowę z tą datą, proszę do 31 maja 2011 roku przesłać list polecony z informacją o rezygnacji z usług CYFRY+.

 

W piśmie proszę zawrzeć Pana dane adresowe, numer Abonenta, informację dotyczącą rozwiązania Umowy, odręczny podpis i przesłać je pod adres korespondencyjny

interesowało mnie optimum + canal+ za 57 zł ale dawano mi o ile pamiętam 69 czy 67zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pilną sprawę. Dzwoniłem do ICA w prośbą o włączenie C+HD do pakietu który mam obecnie i gość powiedział że on tego nie może zrobić , ponieważ ma błąd w systemie i że ICA C+HD włączyć mi nie może (mam Start i CANAL+). Powiedział abym napisał pod "informacje@cyfraplus.com.pl" z prośbą o włączenie.

Moje pytanie: Co mam dokładnie napisać: tylko co chcę otrzymać czy coś jeszcze.

Dajcie jakąś wskazówkę. pilne

Z góry dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

od kiedy masz umowę? może masz już aktywny C+ HD i wystarczy tylko reaktywację karty zrobić.

 

co do Twojego zapytani: napisz, że zwracasz się prośbą o aktywację opcji C+ HD i tyle, podaj swoje dane (nr abonenta, imię, nazwisko etc). powinno wystarczyć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co pamiętam to przy pakiecie START można było uruchomić paczkę CANAL+, ale tylko w wersji SD. Jeśli chodzi o programy CANAL+ w wersji HD to są dostępne tylko w przypadku pakietu CANAL+ START. Mówiąc prościej, pakiet START z aktywną opcją CANAL+ to nie jest to samo co pakiet CANAL+ START...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do mnie dzwoniła pani konsultantka pod koniec czerwca na początku za pakiet CANAL + OPTIMUM zaproponowała ok. 90zł ale powiedziałem że za drogo wiec obniżyła jeszcze trochę gdy stwierdziłem ze to i tak za dużo w porównaniu z tym co płacę teraz (a płacę 42zł) zaproponowała mi 64zł i że jest to bardzo korzystna odpowiedziałem jej że mój brat przedłużał niedawno umowę i zdaje mi się że dostał lepsze warunki ale nie pamiętam dokładnie i muszę jeszcze się zastanowić ona stwierdziła że taką korzystną ofertę i może ją zatrzymać tylko do poniedziałku (dzwoniła w piątek).

Napisałem wypowiedzenie umowy i w poniedziałek wysłałem, pani konsultantka dzwoniła do mnie w poniedziałek ale nie miałem czasu rozmawiać więc powiedziała że zadzwoni we wtorek dzwoniła jeszcze kilka razy ale nie mogłem odebrać i chyba zrezygnowała bo nie próbowała więcej.

!! lipca telefon z cyfry dzwoni pani z pytaniem co jest powodem mojej rezygnacji, powiedziałem że oferta zaproponowała przez jej poprzedniczkę zapytała jaka kwota by mnie satysfakcjonowała odpowiedziałem że ona dzwoni więc powiną coś zaproponować stwierdziła że musi skonsultować się ze swoim przełożonym po konsultacji zaproponowała 57zł za CANAL + OPTIMUM i powiedziała że niższej oferty nie może zaproponować. Zgodziłem się bo czytając to forum wychodzi że taniej się nie da.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkoda że HBO takie drogie, bo nie obejże Rodziny Borgiów, wyłącząmi 1-ego sierpnia :D ciekawi mnie, co zrobiąw grudniu, i kiedy ludzie będą wypowiadać "telewizorkowe umowy" A! zapomniałem!, na koniec rozmowy z konsultantem zapytałem, czy za te 15 miesięcy potraktują mnie poważnie, czy dalej trzeba będzie cyrki robić z wypowiadaniem umów, pan się zaśmiał i powiedział, że nie może komentować polityki firmy :D Też by mi było wstyd na jego miejscu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkoda że HBO takie drogie, bo nie obejże Rodziny Borgiów, wyłącząmi 1-ego sierpnia :D ciekawi mnie, co zrobiąw grudniu, i kiedy ludzie będą wypowiadać "telewizorkowe umowy" A! zapomniałem!, na koniec rozmowy z konsultantem zapytałem, czy za te 15 miesięcy potraktują mnie poważnie, czy dalej trzeba będzie cyrki robić z wypowiadaniem umów, pan się zaśmiał i powiedział, że nie może komentować polityki firmy :D Też by mi było wstyd na jego miejscu :)

 

Niektórzy telewizorkowcy już są w innej platformie.Ci co chcieli poczekać do grudnia to czekają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od 1 lipca nie jestem już abonentem tej porąbanej cyfry,ale nie o tym czy nie może być tak jak np. plusgsm kończyła mi się umowa zajrzałem na stronę plusa pisze tyle i tyle za przedłużenie i proste chcę zostać zostaję a nie mam zależny być od widzimisię jakiegoś konsultanta czy kierownika, a jak chce mnie nagrodzić operator za staż to proszę bardzo w przysłanej umowie dopisać np 3 miesiące gratis za jakiś pakiet .A tak na marginesie warunki jakie chciałem uzyskać w cyfrze dostał mój sąsiad pokazywał mi umowę ciekawe nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie masz racji kazdy abonent jest traktowany indywidualnie i z kazdym moze byc podpisana inna umowa (inne warunki umowy). A ty mozesz sie z tym zgodzic albo nie .Rzecz dotyczy twojej umowy i sasiada.Dlatego umowa twoja i sasiada sa rozne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cóż, mi też konczy sie umowa z koncem miesiąca. Na kwotę 57zł za C+optimum bym sie zgodził ale nic wyżej. Niestety konsultanci proponują najmniej 69zł. Wysle w poniedzialek wypowiedzenie bo widze że nic mniej nie ugram. Nawet do mnie nie dzwonią. Bracik przed koncem miał telefony i smsy a do mnie przyszedłtylko rachunek za sierpień (po okresie promocyjnym) z kwotą trzy razy wyższą niż teraz płacę.

Trzeba bedzie przeczekac w TNK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Ósmy miesiąc mam za pół ceny pakiet HBO+Cinemax+Canal+Hd (nie pamiętam juz jak się nazywał, chyba premium). Mam teraz możliwość wyłączenia go bo inaczej od sierpnia będę płacił 100%. Dodam że mam pakiet Komfortowy HD. Co najlepiej mogę wytargować tak abym miał dalej HBO i Cinemax i Canal Plus? Umowa jeszce trwa 10 miesięcy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie masz racji kazdy abonent jest traktowany indywidualnie i z kazdym moze byc podpisana inna umowa (inne warunki umowy). A ty mozesz sie z tym zgodzic albo nie .Rzecz dotyczy twojej umowy i sasiada.Dlatego umowa twoja i sasiada sa rozne.

To jest indywidualne targowanie się, czyli tzw. "negocjacje". Jeden konsultant chce dać to, a drugi trochę więcej i nigdy nie wiadomo dlaczego. Może zależy to od wirtualnego szefa, kierunku wiatru, albo czy konsultant ma zły humor. Takie targi nie przekonują mnie do bycia lojalnym abonentem i jak przeglądam forum to nie tylko ja mam takie odczucia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak najbardziej masz rację, ale nie ma gdzie uciekać bo takie praktyki stosują wszystkie nasze platformy. Też nie lubię się targować, ale prosty przykład jeżeli pakiet jest warty 2zł, Ty utargujesz go za 1zł to jesteś zadowolony, bo na początku chcieli ci go sprzedać za 3zł. Ale musi się znaleźć ktoś kto da od razu 3zł żeby dokładać do Twojej 1zł :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cóż, mi też konczy sie umowa z koncem miesiąca. Na kwotę 57zł za C+optimum bym sie zgodził ale nic wyżej. Niestety konsultanci proponują najmniej 69zł. Wysle w poniedzialek wypowiedzenie bo widze że nic mniej nie ugram. Nawet do mnie nie dzwonią. Bracik przed koncem miał telefony i smsy a do mnie przyszedłtylko rachunek za sierpień (po okresie promocyjnym) z kwotą trzy razy wyższą niż teraz płacę.

Trzeba bedzie przeczekac w TNK.

Ale za sierpień będziesz musiał te 3x więcej zapłacić (jesli nie wysłałeś wypowiedzenia w czerwcu), więc rozważ czy nie kalkuluje Ci się podpisać umowy na najniższym pakiecie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ musiolek

O, to ja mam podobną sytuację. Możesz mi powiedzieć co mogę z tego pakietu w sierpniu wyłączyć, żeby spokojnie sobie negocjować później przedłużenie?

Mam:

- Optimum

- Canal +

- Filmbox

- Multiroom

 

I czy za obniżenie pakietu po okresie promocyjnym uiszcza się jakąś opłatę? Bo z tego co wiem na pakiet wyższy mozna przejść, ale na niższy był chyba kłopot... (?)

 

 

Jeden konsultant chce dać to, a drugi trochę więcej i nigdy nie wiadomo dlaczego

Wiadomo. Elastyczność.

Konsultanci mają dolną granicę tolerancji poniżej której nie mogą zejść. Walcząc o wyższą prowizję muszą proponować coś droższego, no chyba, że jakiemuś konsultantowi brakuje do planu, lub też chce po prostu zrobić jakiś kontrakt to wtedy daje maksymalny upust.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To zależy od tego jak masz skonstruowaną swoją umowę (aneks). Ogólnie, przy opcjach premium oraz opcjach dodatkowych, jeśli nie masz na nie zobowiązania to możesz wyłączyć telefonicznie lub mailowo co tylko chcesz. W Twoim przypadku są to opcje: CANAL+ i FILMBOX. Umowę w zakresie opcji MULTIROOM możesz rozwiązać u dystrybutora (zdając kartę lub terminal) jeśli korzystasz z niej co najmniej od dwóch pełnych miesięcy kalendarzowych. Podobnie jest z pakietem głównym, tzn. jeśli nie masz zobowiązania na korzystanie z określonego pakietu do końca okresu minimalnego to możesz zejść do pakietu KOMPAKT za 10zł lub do pakietu START za 59zł, ale w przypadku tego drugiego tylko wtedy gdy Twoja umowa przejdzie na czas nieokreślony. Warto pamiętać, że jeśli chcesz obniżyć swój sierpniowy rachunek to zlecenie modyfikacji swojej oferty programowej musisz złożyć do końca lipca. Podaj więcej szczegółów dotyczącej Twojej umowy to napiszę konkretniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ musiolek, dziękuję za pełne informacje.

 

Umowę mam na wszystko od stycznia 2010r.

Zajrzałem do aneksu. Składa się on z 4 punktów (Rabat, Opcja, Multiroom, Postanowienia końcowe).

- w "rabacie" mowa o 18 miesięcznym okresie minimalnym i kwocie 39,90zł

- w "opcji" mowa o zniżkach na C+ (który był za 10zł/mc) oraz Filmbox (gratis) i Multiroom (gratis)

 

Podobnie jest z pakietem głównym, tzn. jeśli nie masz zobowiązania na korzystanie z określonego pakietu do końca okresu minimalnego to możesz zejść do pakietu KOMPAKT za 10zł lub do pakietu START za 59zł, ale w przypadku tego drugiego tylko wtedy gdy Twoja umowa przejdzie na czas nieokreślony.

Zastanowiły mnie ww. kwoty, bo Kompakt obecnie jest za 36zł a Start za 19zł :smile:

http://www.cyfraplus.pl/zamow_cyfre.html

 

Reasumując, spokojnie do końca lipca (o ile nie zdołam do tego czasu nic ciekawego wynegocjować), mogę zdać Multiroom, złożyć wyłączenie C+ i Filmboxa?

Zostałby mi wg tego co jest w rachunku na przyszły miesiąc "goły" Optimum za 69zł.

Nie jestem natomiast pewny, czy po upływie okresu minimalnego mogę zlecić przejście np. na Kompakt (i ile w sierpniu bym za niego płacił, pewnie wg starego cennika?)

Obowiązuje mnie ten regulamin: http://www.cyfraplus.pl/files/Regulamin ... 2010_1.pdf

 

Zagmatwane trochę to jest a nie chciałbym się w coś niekorzystnego wmanewrować :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiadomo. Elastyczność.

Konsultanci mają dolną granicę tolerancji poniżej której nie mogą zejść. Walcząc o wyższą prowizję muszą proponować coś droższego, no chyba, że jakiemuś konsultantowi brakuje do planu, lub też chce po prostu zrobić jakiś kontrakt to wtedy daje maksymalny upust.

To ja wiem, ale to nie znaczy, że taka polityka przedłużeniowa buduje pozytywny obraz firmy w oczach klientów, szczególnie tych którzy korzystali z jej usług przez dłuższy czas i w końcu czują się wydymani. A na pozytywnym odbiorze klientów firmie świadczącej usługi powinno zależeć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...