Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (dla obecnych abonentów, przedłużenie umów)


taiszo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Deadprince - ciągle tutaj bronisz kolegów z pracy, ale jak ich bronić kiedy dzisiaj okazało się że jestem kolejną osobą której przysłano aneks, delikatnie mówiąc - niepełny?

W aneksie brak słowa o darmowym PVR, pomimo tego że przy odczytywaniu aneksu taka informacja była.

Przecież to jest zwykłe robienie z ludzi tzw. głupa albo przez konsultantów albo przez kogoś kto te aneksy przygotowuje.

Masz jakieś rzetelnr wytłumaczenie tego faktu?

Bo wyświechtane 'tam pracują tylko ludzie, mogą się pomylić' już nie działa i nie pasuje do sytuacji kiedy co chwilę ktoś pisze że ma nie takie opłaty, nie taki aneks itd.

gdzies ktos wczesniej mowil ze w aneksie nie ma nic o pvr (ani o darmowym ani platnym)

ja ze swojego przykladu moge to potwierdzic

w aneksie nie ma mowy o pvr a mam darmowy

sprawdzilem w ICA wysokosc rachunku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gdzies ktos wczesniej mowil ze w aneksie nie ma nic o pvr (ani o darmowym ani platnym)

ja ze swojego przykladu moge to potwierdzic

w aneksie nie ma mowy o pvr a mam darmowy

sprawdzilem w ICA wysokosc rachunku

Ale ja przedłużając umowę miałem darmowy dekoder jako część aneksu który został mi odczytany i w sumie nie interesuje mnie czy to standard czy nie.

Zawarłem umowę o konkretnej treści, a dostałem aneks z inną treścią.

Z ciekawości - w jaki sposób udowodnisz Cyfrze że miałeś jakikolwiek darmowy dekoder, skoro nie masz tego w zawartej umowie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale skoro ustalam warunki aneksu i przychodzą one na papierze, to chyba logiczne że chciałbym mieć _dokładnie_ takie warunki jak ustaliłem?

Może jeszcze nie miałeś w życiu sytuacji że papier to papier, ale akurat z Cyfrą sporo osób ma nieprzyjemne doświadczenia i fakt 'nagrywania rozmowy' za bardzo nie pomaga (raz że taka reklamacja się ciągnie, dwa że w spornej sytuacji to oni wykonywali nagranie, a nie Ty).

Kwestia zwykłej uczciwości i szczegółów umowy wiążących obie strony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Udało się, łyknąłem Kompakt HD za 38 zł z groszami (30% ulgi) i tunek HD za 99 zł 8) Umowa na 13 m-cy, rabat na 12.

A przejdzie coś takiego: w lutym powyższam na Optimum HD zgodnie z promocją "wyższy pakiet w cenie dotychczasowego" i przez 3 miesiące (marzec-maj) płacę tyle samo za Optimum HD, a potem już przy nim zostaję za cenę 59zł z groszami (też 30% ulgi) ? No bo w górę można migrować bez utraty zniżek jak mnie poinformowano.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam. Właśnie przed chwilą przedłużyłem umowę na 13 miesięcy. Pakiet Prestiż HD+. Zniżka 30% przez 12 miesięcy. 13 miesiąc w normalnej opłacie. PVR wymiana z Philipsa na Pace oraz brak opłaty za użytkowanie przez 13 miesięcy. Multiroom 7,5zł przez 8 miesięcy. 9-13 miesiąc opłata 15zł. Do tego dekoder HD na własność za 99zł . W sumie średnio ale i tak lepiej jak było. Jestem zadowolony z umowy na 13 miesięcy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe, do mnie dzownili (wysłałem rezygnację z cyfry) i chcieli wcisnąć rabat na tylko 8 miesięcy w umowie na 13 miesięcy. Ludzie dostają od nich na 12m rabat 30%, a mnie olewają.

A ile zostało Ci do końca umowy. W moim przypadku jest to koniec stycznia. Moja rada wstrzymaj się. Powinni w ostatnim tygodniu zadzwonić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam.Na początku roku przedłużyłem kończącą się w lutym umowę.Od razu dodam,że raczej na nieciekawych dla mnie warunkach min.PVR za opłatą[miałem free],umowa na 19 miechów.Ani PVR-a za free nie chcieli dać,ani krótszej umowy też.Co do wysokości abo. to nie mam pretensji.A teraz ledwie po kilkunastu dniach proszę co się dzieje.Szlag może trafić człowieka jak zmieniają warunki.Nagle dają krótkie umowy,PVR free.Można się jakoś wycofać z tego? :/ Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja też mam pytanie. Mojemu szwagrowi kończyła się umowa z Canal + i chciał przejść do Polsatu.Ja byłem zainteresowany Canal + więc mu zaproponowałem że ja sobie wezmę jego zniżki i przepiszemy za miesiąc abonament na mnie(dzwoniłem mozna tak zrobić). Zadzwoniłem więc do Canal + podając się za szwagra i wynegocjowałem takie oto warunki

Umowa na 13 miesięcy Pakiet Start + pakiet Canal+ (czyli filmy i sport z Canal +) tuner ten co jest bezpłatne użyczenie

8 miesięcy - 33,37 zł

9-12 miesięcy - 50,12zł

13 miesiąc za - 54 zł

I tu pytanie czy mogłem wywalczyć coś więcej ? I czy jeśli była to rozmowa telefoniczna a niczego nie podpisałem ( a własciwie szwagier )to czy mogę jeszcze coś wynegocjować ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam.Na początku roku przedłużyłem kończącą się w lutym umowę.Od razu dodam,że raczej na nieciekawych dla mnie warunkach min.PVR za opłatą[miałem free],umowa na 19 miechów.Ani PVR-a za free nie chcieli dać,ani krótszej umowy też.Co do wysokości abo. to nie mam pretensji.A teraz ledwie po kilkunastu dniach proszę co się dzieje.Szlag może trafić człowieka jak zmieniają warunki.Nagle dają krótkie umowy,PVR free.Można się jakoś wycofać z tego? :/ Pozdrawiam

 

Tylko jeśli od podpisania umowy nie minęło 10 dni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem umowę do końca stycznia, wypowiedzenie już zarejestrowane w systemie. Wczoraj przedłużyłem na 13 m-cy, pakiet Optimum (30% zniżki przez 12 m-cy) z Multiroomem (7,50 przez 8 m-cy) plus Pace SD na własność za 49zł.

2 pytania do zorientowanych:

- konsultant stwierdził, że z MR mogę zrezygnować po 2 m-cach użytkowania, czy to prawda?

- czy w trakcie trwania umowy mogę dokupić drugi dekoder SD?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednak cyfra jest mocno sfrustrowana. Skoro konsulatanci sa tak natretni, to moze swiadczyc, ze ilosc wypowiedzen jest spora. Moja umowa wygasa 31 stycznia, wypowiedzenie zarejestrowane, wczesniej byly 2 telefony z oferta, na ktora sie nie zgodzilem. Dzis kolejny telefon z propzycja umowy na 13 miesiecy i PVR free, a jednak sie da! Podziekowalem panu, poniewaz kupilem w grudniu Fulla nki z multiroomem. Mowie konsulatantowi, ze nie jestem zainteresowany, a ten dalej naciska. "To moze chcociaz chce Pan Canal+ w mulipakiecie?" Grzecznie podziekowalem i oznajmilem, ze ich propozycja jest spozniona o miesiac.....:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam kilka pytań do osób będących zorientowanych w temacie.

1. Czy wie ktoś może jakie opcje trzeba wybrać do pakietu KOMPAKT żeby dostać dekoder HD za 99zł przy przedłużaniu umowy na 13 miesięcy (30% zniżki przez 12 miesięcy)? Czy może to być opcja CINEMAX?

2. Czy taką opcję mogę wyłączyć miesiąc lub dwa miesiące po odebraniu dekodera? A może w tym przypadku takie opcje włącza się ze zobowiązaniem na cały okres minimalny umowy?

3. Czy cena 99zł za w/w dekoder HD to jest już całkowity koszt końcowy dla abonenta, czy może trzeba jednak doliczyć do niej opłatę aktywacyjną w kwocie (kolejnych) 99zł?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ad.1 Wydaje mi się , że musisz wybrać Kompakt HD lub Optimum HD , aby otrzymać dekoder HD (pewny na 100% nie jestem - niech się wypowie ktoś bardziej kompetentny). Albo spróbuj wybrać Kompakta i jedną opcje HD za 5zł (ale też nie wiem czy to jeszcze możliwe)

Ad.2 No jeżeli będziesz musiał wybrać Kompakt HD lub Optimum HD to nie będziesz mógł zejść poniżej tego pakietu

Ad.3 Cena całkowita to 99zł . Przy przedłużeniu nie doliczają opłaty aktywacyjnej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam kilka pytań do osób będących zorientowanych w temacie.

1. Czy wie ktoś może jakie opcje trzeba wybrać do pakietu KOMPAKT żeby dostać dekoder HD za 99zł przy przedłużaniu umowy na 13 miesięcy (30% zniżki przez 12 miesięcy)? Czy może to być opcja CINEMAX?

3. Czy cena 99zł za w/w dekoder HD to jest już całkowity koszt końcowy dla abonenta, czy może trzeba jednak doliczyć do niej opłatę aktywacyjną w kwocie (kolejnych) 99zł?

 

Co do pytania 3. to patrz mój post:

viewtopic.php?f=6&t=13379&start=3885#p440437

Co do pierwszego pytania to raczej musisz mieć dowolny pakiet HD ( tak powiedział konsultant) nie pytałem o opcje HD.

Oczywiście wszystko co pisze opieram o rozmowę z konsultantem.

A przy okazji pytanie:

Jak wam sie udało "wybłagać" PVR za Free przy umowie 13 miesięcznej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...