Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (dla obecnych abonentów, przedłużenie umów)


taiszo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Czyli nadal, przynajmniej moim zdaniem nic specjalnego w promocjach. Dla mnie, moje kilkunastoletnie związanie z C+ zakończyło się 31 grudnia. Czytając posty kolegów ile to i w jaki sposób nie "wynegocjowali" od konsultantów Cyfry to nie wiem już czy śmiać się czy płakać. Tak naprawdę podsumowując wszystko to nikt niczego wyjątkowego nie uzyskał i tyle. Mam tylko nadzieję że wszyscy którzy przedłużyli lub podpisali nową umowę z Cyfrą mają świadomość tego że po tych 8 czy 11 miesiącach za połowę ceny trzeba będzie przez kilka a najczęsciej kilkanaście miesięcy bulić pełną kwotę- w przypadku np. PrestiżHD - 168 zł. i to mimo tego że realia rynku telewizji cyfrowej będą w tym czasie już zupełnie inne. Jeżeli jest taka świadomość to wszystko ok. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Czy jest możliwość umowy na 19 m-cy pakiet KompaktHD i do tego np dekoder HD za 0 zł przez 18 m-cy a 19 m-c płatny 20 zł ? Umowa kończy mi się 8 stycznia więc najwyższy czas zadzwonić do cyfry bo jakoś cyfra nie chciała dzwonić do mnie.

 

Nie ma takiej możliwość. Dekoder HD można jedynie kupić. Przy umowie na 19 m-cy cena wynosi 149zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli nadal, przynajmniej moim zdaniem nic specjalnego w promocjach. Dla mnie, moje kilkunastoletnie związanie z C+ zakończyło się 31 grudnia. Czytając posty kolegów ile to i w jaki sposób nie "wynegocjowali" od konsultantów Cyfry to nie wiem już czy śmiać się czy płakać. Tak naprawdę podsumowując wszystko to nikt niczego wyjątkowego nie uzyskał i tyle. Mam tylko nadzieję że wszyscy którzy przedłużyli lub podpisali nową umowę z Cyfrą mają świadomość tego że po tych 8 czy 11 miesiącach za połowę ceny trzeba będzie przez kilka a najczęsciej kilkanaście miesięcy bulić pełną kwotę- w przypadku np. PrestiżHD - 168 zł. i to mimo tego że realia rynku telewizji cyfrowej będą w tym czasie już zupełnie inne. Jeżeli jest taka świadomość to wszystko ok. :)

To też było już wałkowane.. Generalnie były lepsze promocje, ale szczerze? Na dzień dzisiejszy to są jedne z lepszych promocji. Oczywiście każdy ma swoje zapotrzebowanie, aczkolwiek nie patrz na to, że 11 miesięcy jest pół ceny, a potem 168.. Będziesz płacił od początku umowy 120 zł i to będzie Twoja stała cena na prestiż hd + przez 19mcy. To jest zła cena? Bądźmy szczerzy, całować za taką też nie należy ... ale. W n'ce np masz wszystko za 100 zł, tak? To tu dolicz 20 zł a c+ i masz odpowiedź. No i kwestia, kto jakich kanałów potrzebuje... Nie jest to, aż tak tragiczna oferta, jak niektórzy sądzą. Konsultant zawsze może Ci wyliczyć średnio(można tez zrobić samemu) i tak płacić - może jest to troche 'chodzenie na około', ale .. swój efekt ma :) Oczywiście, każdy może wybrać...

 

EDIT: Co do ofert przedłużeniowych, to powiem tyle, że dla ludzi, którzy chcą C+ na stałe bez względu na wszystko... w ramach przedłużenia um. mogą dobrać ofertę z rabatem na 19mcy. Przez większość umowy pół ceny bodajże(albo i mniej? ) i potem 25.9. Jest to stosunkowo przystępna cena, no i co najważniejsze ma się święty spokój na cały okres umowy :) Notabene można jeszcze bawić się w promo na 8mcy i potem dzwonić na infolinie i walczyć o żniżki dalsze - jest to jak najbardziej ralne, aby tak ciągnąc całą umowę - ALE .. Z tym stałym rabatem opcja c+ też wychodzi mniej więcej za pół ceny średnio.. dokładnie 40% jak to mają wyliczone konsultanci. Trzeba też przeliczyć i wybierać świadomie ofertę.. Jeśli nie jesteś pasjonatem c+, nie zależy Ci też na kanałach typu planette itp na wyłączność c+, idź do N-ki. Co do ofert Polsatu.. to jest śmiechu warte dopiero.No chyba, że ktoś bardzo lubi siatke i polsat sport :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Propozycje konsultantów są sztywne. Oferty pozostania są takie same jak w grudniu, czyli dalej proponują takie same oferty jak dla nowych abonentów. Są to wyboru 2 opcje: na 19 i 25 miesięcy. Nic więcej nie wytargujesz :|

 

Okres umowy 19 miesięcy jakoś przeboleje, interesuje mnie negocjacja opłat za dekoder.

Obecnie płacę 10zł miesięcznie za wynajem. Nie rozumie podejścia C+ w tym roku do klienta.

Myślę że dużo ludzi pozostało by płacąc trochę więcej gdyby propozycje konsultantów były bardziej elastyczne

i przyjazne dla klienta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie czują się zbyt mocni, dzięki największej ofercie programowej. Ja też jestem w stanie wziąć umowę nawet na 25 miesięcy, ale płacenie za dekoder 20zł/ miesiąc jest dla mnie totalnym przegięciem z ich strony. (zwłaszcza że konkurencja udostępnia ci dekoder za jednorazową opłatę 50zł :!: )

 

Obecnie proponują 15zł/ miesiąc przez pierwsze 12 miesięcy , a później standardowa stawka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się z Tobą. Po dołączeniu kanałów Polsatu chyba C+ wpadł w samozachwyt i myśli że nie ważne

jak słabe warunki to ludzie zostaną. Podobny zestaw kanałów u konkurencji kosztuje 30% mniej i nie trzeba płacić

za dekoder co miesiąc 20zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie już śmiga CAM z familijnym i Polsatem Sport HD w umowie na 18 miesięcy ,Cyfra i N na wypowiedzeniu.Zakładam że umowę z N przedłużę.Polityka C+ niezrozumiała jak dla mnie.Coraz mniej zostaje dla Cyfry.Jeszcze 2 tygodnie wziąłbym minimum Optimum.Na ten moment Kompakt już jest za dużo no ale przy STARTOWYM nie ma Canal+ HD...A wystarczyłoby odstąpić od opłaty za dekoder i wszystkie pakiety za 50% przez 11 miesięcy.Nie zastanawiałbym się ani moment

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po wizycie w centrum cyfry jaki i rozmowie przez tel. zdecydowałem się rozwiązać umowę. Wysłałem ją pocztą i oto odpowiedź listowna:

"Szanowni Państwo

z przykrością przyjęliśmy wiadomość o rezygnacji z Umowy o Abonament.

 

Pragnąc zachęcić Państwa do pozostania w gronie Abonentów CYFRY +,

przygotowaliśmy wyjątkową ofertę: 40% rabatu na wybrany pakiet nawet przez 5 miesięcy!

 

Ale to nie wszystko!

 

Jeśli skontaktują się Państwo z nami w ciągu 3 dni od otrzymania tego listu, dodatkowo

przez 10 miesięcy będą mogli Państwo korzystać z wynoszącego 40% rabatu na Opcję Canal +.

....."

dalej to już takie tam dyrdymały.

Mam rozumieć że oprócz standardowych 50 % przez pierwsze miesiące dodadzą jeszcze 40% rabatu.

Spotkał się ktoś z czymś takim?????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spotkał się ktoś z czymś takim?????

Dostałem takie pismo około 4 tygodnie po wysłaniu wypowiedzenia do C+.

Wydaje mi się że standardowe pismo dla każdego kto wysyła wypowiedzenie.

 

A wystarczyłoby odstąpić od opłaty za dekoder i wszystkie pakiety za 50% przez 11 miesięcy.

Nie zastanawiałbym się ani moment

Dokładnie. Wydaje mi się że jeśli ustąpili by z opłaty za dekoder to sporo ludzi by pozostała.

W tej chwili zależy mi na NBA i Formule 1 w Polsacie. Nie aż tak bardzo żeby płacić sporo więcej niż u konkurencji

i mieć umowę dużo dłuższą. Na chwilę obecną skłaniam się do N i umowy na 13 miesięcy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sandamar ------ dostałem wczoraj pismo o dosłownej treści jak wyżej zacytowana. Zatelefonowałem do BOK, było ono też tam już uwidocznione. Na moje pytanie czy robią ze mnie wariata konsultant odpowiedział, że nie - taka jest propozycja dla wypowiadających umowę o ile chcą powrócić. Promocje zaś na stronie www i inne u konsultantów - to promocje dla nowych i przedłużających. Nic dodać, nic ująć. Kto złożył wypowiedzenie nie dostanie promocji 50 proc. itd. a za karę tylko 40 proc. i na krótsze okresy. Na drugi raz niech nie ważą się wypowiadać!. Na moje uszczypliwe uwagi konsultant oczywiście powiedział, że pewnie naczytałem się na forach o wyższości wypowiedzeń a potem powrotu - i tu przegrałem, ponieważ straciłem szansę na ogólne promocje. I co wy na to konsultanci Cyfry z tego Forum? Donosicie gdzie trzeba?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba też przeliczyć i wybierać świadomie ofertę.. Jeśli nie jesteś pasjonatem c+, nie zależy Ci też na kanałach typu planette itp na wyłączność c+, idź do N-ki. Co do ofert Polsatu.. to jest śmiechu warte dopiero.No chyba, że ktoś bardzo lubi siatke i polsat sport :)

Dokladnie tak jak piszesz, ofertę trzeba wybierać świadomie, mi najbardziej poza podstawowymi i informacyjnymi zależy na kanałach dokumentalnych i to w jak najlepszej jakości przekazu. Dlatego mam teraz TnK HD i dodatkowo C+ Pre-paid ze względu właśnie na Planete i Polsaty oraz dzielenie tego na drugi TV, razem około 50zł na miesiąc bez żadnych umów, zobowiązań czasowych, płacę - oglądam, nie płacę- nie oglądam i tyle. Ale to właśnie wybór indywidualny każdego z nas. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i tu przegrałem, ponieważ straciłem szansę na ogólne promocje. I co wy na to konsultanci Cyfry z tego Forum? Donosicie gdzie trzeba?

 

a jak niby przegrales? zawsze mozesz podpisac nowa umowe po zakonczeniu obecnej.. ja tez dostalem juz to pismo, nawet nie mysle dzownic w sprawie przedluzenia umowy a i do mnie dzwoniono tylko raz, jakies 2tyg przed wyslanie wypowiedzenia z super oferta dzieki ktorej po 8mcach bym musial placic 129zl zamiast 77zl ktore obecnie place.. wiec swoje 40% rabatu niech cyfra zachowa sobie dla siebie..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kto złożył wypowiedzenie nie dostanie promocji 50 proc. itd. a za karę tylko 40 proc. i na krótsze okresy. Na drugi raz niech nie ważą się wypowiadać!. Na moje uszczypliwe uwagi konsultant oczywiście powiedział, że pewnie naczytałem się na forach o wyższości wypowiedzeń a potem powrotu - i tu przegrałem, ponieważ straciłem szansę na ogólne promocje.

a czemu nie ?

ja zlozylem wypowiedzenie i mam warunki jak dla nowych plus darmowy dekoder

wiec konsultant zrobil Cie na szaro

a list tej tresci tez otrzymalem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do mnie przed kilkoma minutami zadzwoniła początkowa miła pani z propozycją przedłuzenia umowy, a później próbowała już mnie zbyć i odsyłała do działu technicznego lub dystrybutorów.

A dlaczego? Zapewne dlatego, że dzwoniła w związku z propozycjami przedstawianymi w poprzednim miesiacu (umowa kończy się 31.01), ale po chwili sprawdziła, że zarejestrowano moją rezygnację i... nie może mi nic zaproponować! zaciekawiony tak interesującym telefonem do mnie bynajmniej nie chciałem tak szybko tej rozmowy kończyć i zadałem sporo intrygujacych pytań.;) W efekcie dowiedziałem się m.in. że "to chyba byłby pierwszy przypadek, że ktoś wycofa swoje wypowiedzenie umowy";), a "w przypadku multiroomu nie możliwości oglądania na drugim telewizorze programów HD" (!!!). A więc powinienem udać się do dystrybutora i może tam uda mi się wycofać wypowiedzenie albo po prostu po 31.01. zwróć sprzet i zawrzeć nową umowę. Bedąc zdziwiony przypadku informacji o multiroomie, po długich dopytywaniach dowiedziałem się, że powinien zadzonić do działu technicznego. Nie dowiedziałem się natomiast o cenie drugiego dekodera do multiroomu (oczywiście SD, bo"w przypadku multiroomu nie możliwości oglądania na drugim telewizorze programów HD") - to zalezy ona dytrybutora i wynosi "zdaje się 97 zł".

Co w takim przypadku powinienem zrobić, bo nosiłem się z zamiarem przedłużenia umowy (na proponowanych warunkach, ale z wynajmem dekodera PVR za free)? Czy może sobie zupełnie odpuścić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to miałeś pecha. Ja przed chwilą zadzwoniłem do działu utrzymania klienta, BEZ ŻADNYCH PROBLEMÓW uzyskałem PVR za free (miałem bezpłatne użytkowanie i tylko, na wszelki wypadek, powiedziałem o tym pytając o możliwośc przedłużenia). Pozostałe warunki jak dla nowych. Bardzo miły konsultant zaproponował mi 19 miesięcy z MR po 7.50 i zakup dekodera HD za 149PLN. Zapytałem czy dostanę lepsze warunki przy umowie na 25 miesięcy i dostałem MR za 1PLN i dekoder HD za 99PLN!!. Czyli można dostać równocześnie darmową dzierżawę, MR za 1PLN i dekoder HD za 99PLN pomimo tego, że nie jest to główny dekoder!! Pakiet: OptimumHD + Canal+HD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do mnie przed kilkoma minutami zadzwoniła początkowa miła pani z propozycją przedłuzenia umowy, a później próbowała już mnie zbyć i odsyłała do działu technicznego lub dystrybutorów.

A dlaczego? Zapewne dlatego, że dzwoniła w związku z propozycjami przedstawianymi w poprzednim miesiacu (umowa kończy się 31.01), ale po chwili sprawdziła, że zarejestrowano moją rezygnację i... nie może mi nic zaproponować! zaciekawiony tak interesującym telefonem do mnie bynajmniej nie chciałem tak szybko tej rozmowy kończyć i zadałem sporo intrygujacych pytań. W efekcie dowiedziałem się m.in. że "to chyba byłby pierwszy przypadek, że ktoś wycofa swoje wypowiedzenie umowy";), a "w przypadku multiroomu nie możliwości oglądania na drugim telewizorze programów HD" (!!!). A więc powinienem udać się do dystrybutora i może tam uda mi się wycofać wypowiedzenie albo po prostu po 31.01. zwróć sprzet i zawrzeć nową umowę. Bedąc zdziwiony przypadku informacji o multiroomie, po długich dopytywaniach dowiedziałem się, że powinien zadzonić do działu technicznego. Nie dowiedziałem się natomiast o cenie drugiego dekodera do multiroomu (oczywiście SD, bo"w przypadku multiroomu nie możliwości oglądania na drugim telewizorze programów HD") - to zalezy ona dytrybutora i wynosi "zdaje się 97 zł".

Co w takim przypadku powinienem zrobić, bo nosiłem się z zamiarem przedłużenia umowy (na proponowanych warunkach, ale z wynajmem dekodera PVR za free)? Czy może sobie zupełnie odpuścić?

Nie wierzę, że taka rozmowa się odbyła i tak konsultant odpowiadał na pytania - wręcz to nie możliwe, bo są na bierząco monitorowani

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taka rozmowa się odbyła i takie były odpowiedzi. Z wrażenia zapisałem nawet imię i nazwisko konsultantki, ale nie mam zamiaru robić jej jakichkolwiek kłopotów. I tak wystarczajaco się nad nią "znęcałem" nie chcąc skończyć rozmowy, gdy stwierdziła, że nic nie może mi zaproponować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W nowym Magazynie PLUS+ STYCZEŃ/LUTY 2011 pojawiła sie informacja ze w dniach od 15 stycznia do 15 lutego 2011 abonenci beda korzystali z promocji ''OGLADAJ WIECEJ PROGRAMÓW W TEJ SAMEJ CENIE!''

W zaleznosci od pakietu, z którego korzystasz mozesz ogladac nawet do 28 kanałow wiecej

 

W poszczególnych pakietach wyglada to nastepujaco;

 

-Pakiet KOMPMAKT -> OPTIMUM -> 23 kanały wiecej

 

-Pakiet KOMPAKT HD -> OPTIMUM HD -> 5 kanłow HD wiecej

 

-Pakiet OPTIMUM -> PRESTIZ HD+ -> 28 kanałów wiecej

 

-Pakiet OPTIMUM HD -> PRESTIZ HD+ -> 19 kanałow wiecej

 

-Pakiet PRESTIZ HD+ -> PRESTIZ HD + -> HBO On Demond -> 720 godzin dostepu do darmowej wypozyczalni VOD

 

W lutym zmień pakiet na wyzszy a przez 3 miesiace zapłacisz tyle samo co do tej pory*

 

*Od 1 marca do 31 maja 2011 opłata za wyzszy pakiet bedzie wynosiła tyle ile Twój pakiet dotychczasowy

 

 

Oprócz tej informacji pojawiło sie info iz kanał BBC ENTERTAINMENT bedzie dostepny na kanale 66 terminali Cyfry+ w pakiecie KOMPAKT,KOMPAKT HD,OPTIMUM,OPTIMUM HD oraz PRESTIZ HD+,natomiast kanał BBC KNOWLEDGE bedzie dostepny na kanale 82 terminali Cyfry+ w pakiecie OPRTIMUM,OPTIMUM HD oraz PRESTIZ HD+

 

Info;Magazyn PLUS+

 

Nie wiem czy odpowiedni temat ale wydaje mi sie ze tak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Karwasz twarz co lepsze cacyki ładują do Optimum. No ale dla ESP 2 HD, History i BBC Knowledge nie zmienię pakietu na wyższy i droższy o 30 zł. A btw ciekawe czy dopuszczą zmianę na wyższy, trzy miesiące w cenie niższego i po tych trzech miesiącach powrót do pierwotnego pakietu za 10 złotową opłatą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...