Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (dla obecnych abonentów, przedłużenie umów)


taiszo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Pierwsza propozycja. Jestem 5 minut po rozmowie. Propozycja standard jak dla nowych. Narazie mam Optimum + HD MIX + HBO + PVR

Umowa do 31 stycznia 2011. Ale coś wydaje mi się że za bardzo nie chcą walczyć jakby im było obojętne. /Na początku rozmowy pani Magda powiedziała tak rezygnacja zarejestrowana, proszę oddać dekoder i kartę w mc lutym do punktu, chciałem także wyłączyć HBO od 1 stycznia a Pani Magda oczywiście już wyłączam/.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Jestem tu nowy i ogólnie małe mam pojęcie na temat telewizji cyfrowej, ofert poszczególnych stacji, sprzętu do odbioru itp. więc proszę o wyrozumiałość. Ale przejdźmy do konkretów, otóż w styczniu kończy mi się 13-miesięczna umowa z cyfrą i miałem już pierwszy telefon z centrali cyfry czy chcę przedłużyć umowę ale na razie zbyłem panią bo mi nic konkretnego nie oferowała. Obecnie mam pakiet ten najwyższy z wszystkimi kanałami HD i wynajętym dekoderem PVR 250 GB, przez 9 miesięcy płaciłem 50% ceny za pakiety. Teraz chcę się dowiedzieć czy aby zrezygnować ewentualnie całkowicie z cyfry to muszę słać do nich rezygnacje czy po prostu 30 stycznia zdaję sprzęt ich czyli dekoder i kartę do punktu cyfry i po problemie tzn. umowa sama się nie przedłuży? Ogólnie to bym został w Cyfra ale muszą koniecznie dać mi nowy dekoder ten 500gb bo obecny po poprzedniej aktualizacji oprogramowania resetuje się sam z siebie 4 razy dziennie (i ogólnie strasznie kaszaniasty jest ten dekoder). Problem w tym że pani przez telefon powiedziała mi że nie ma szans na nowy dekoder. Poza tym umowa na 19-miesięcy nie wchodzi w grę ( w Polsce pewnie mnie już nie będzie za rok) więc się pytam: co zrobić gdzie i z kim negocjować aby otrzymać w ramach przedłużenia umowy wymianę dekodera z 250 gb na 500 gb i umowę na 13 -miesięcy oraz chcę płacić tyle samo za te same pakiety (max oferty cyfry) albo mniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rezygnacje musisz wysłać w grudniu, najlepiej już teraz, bo nasza poczta w okresie świątecznym nie jest demonem szybkości. Zapewne w styczniu będą do Ciebie dzwonić z propozycją przedłużenia umowy i wycofania rezygnacji. Jeśli sie nie zgodzisz, to jak Ci odłączą sygnał (pewnie dopiero w lutym) idziesz do punktu i zdajesz kartę i sprzęt, jeśli sprzęt nie jest wykupiony na własność.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś dzwonili do mnie i zaproponowali umowę na 19 mieś, 50% rabatu na wybrany pakiet perestiż HD+ 11 mieś. Po okresie promocji całość i pace pvr 500gb na cały okres umowy za 0 zł .Na ich propozycje nie zgodziłem się .Wypowiedzenie miałem wysłane i nic to na nich nie podziałało nic lepszego przez to nie zaoferowali więc wypowiedzenie wycofałem i umowa od stycznia przechodzi na czas nie określony. Zmniejszam na kompakt Hd i do tego HBO HD w razie jak zaczną utrudniać pracę spliterą lub będą chcieć coś namieszać innego wtedy wypowiedzenie 3 miesiące. Przynajmniej nie będę uwiązany umową .Wtedy papa cyfra+ wezmę wtedy N-ke bo mają taniej niż C+.Na dzień dzisiejszy to jest najlepsza opcja bo nie wiadomo co oni wykombinują w przyszłym roku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wycofanie wypowiedzenia to chyba najgorsze co mogłeś zrobić w chwili obecnej. Cierpliwość w negocjacjach z C+ to podstawa, szczególnie że wszyscy nadal czekamy na ofertę świąteczną. Sam jestem w trakcie negocjacji umowy wygasającej pod koniec stycznia; jutro wysyłam wypowiedzenie... i czekam. Dla mnie sprawa jest prosta - dla mnie umowy dłuższe niż 12-13 miesięcy nie mają racji bytu. Wie o tym mój operator komórkowy, wie o tym również mój provider dostarczający internet. Wiedzą o tym również konsultanci Cyfry+, ale Ci akurat są wyjątkowo odporni na tą wiedzę. Ja nie oczekuję powtórki promocji jak z poprzednich świąt - mogę przyjąć gorsze warunki finansowe i gorszą promocję, ale mam taką pracę że absolutnie nie biorę pod uwagę umów długoterminowych. Do tej pory nie było problemu; teraz jednak coś się zmieniło. Cóż, wydaje mi się że ostatecznie to ja wygram, bo lepiej chyba mieć abonenta na 13 miesięcy niż nie mieć go w ogóle, prawda ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj dzwonili do mnie. Wypowiedzenie wysłane, zarejestrowane w systemie. Umowa kończy się 31.12.2010. Zaproponowali mi umowę na 19 miesięcy, 50% rabatu przez 9 miesięcy dla pakietów Optimum lub Optimum HD, wynajem PVR Philipsa gratis przez okres trwania umowy. Powiedziałem, że się zastanowię i dam odpowiedź w przyszłym tygodniu.

Jak nie będzie lepszej promocji w przyszłym tygodniu to się zgodzę na przedłużenie. Wybiorę Optimum, bo na HD mi nie zależy, a tylko cyfra ma kanał National G. pozostałe mają WILD, a i do PVR-a się przyzwyczaiłem, większość programów nie oglądam na żywo.

 

Pozdrawiam

 

Sławek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

. Wiedzą o tym również konsultanci Cyfry+, ale Ci akurat są wyjątkowo odporni na tą wiedzę.

 

I co z tego ze im przekazujesz?? Konsultanci maja go..o do gadania maja sztywne reguly ktorych musza sie trzymac. Nie ma czegos takiego jak indywidualna oferta ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cierpliwość w negocjacjach z C+ to podstawa,

 

Wcześniej to tak było na pewno. Ja byłem cierpliwy i mam wyłączony sygnał od 30 listopada. Puki nie wejdzie promocja świąteczna będą proponować

ciagle to samo dla wszystkich. Jedynie dekoder można wywalczyć gratis na cały okres umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra skoro mówicie żeby wypowiedzenie wysyłać teraz to wyśle je dziś albo jutro. A że się tak spytam jak mniej więcej ma ono wyglądać bo jestem w pracy do późna i nie mam czasu szukać? A i jeszcze jedno kumpel negocjował umowę z cyfrą jakieś 2 miesiące temu i jestem na 99% pewny, że wywalczył umowę na 13 miesięcy (jutro się dowiem i napiszę czy na 100%).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 miesiące temu można jeszcze było wywalczyć 13 miesięczną umowę, szczególnie po złożeniu wypowiedzenia.

W chwili obecnej jednak konsultanci musieli dostać bardzo twarde wytyczne dotyczące proponowanych ofert, bo na sam fakt złożenia wypowiedzenia praktycznie nie reagują przy negocjacjach, co oznacza że albo położyli lachę na klientów i uważają się za tak mocnych, że i tak dadzą sobie radę bez względu na to ilu abonentów odejdzie; albo stwierdzili, że abonenci w ten sposób chcą tylko wymusić lepsze warunki a w wypadku ich nie uzyskania i tak podpiszą w końcu aneksy przedłużające.

Problemem jest jednak to, że wiele osób złożyło wypowiedzenia, bo propozycje Cyfry+ są po prostu śmieszne a konkurencja nie dość że z uporem maniaka dokłada coraz to nowsze kanały HD, to jeszcze daje dobre pakiety w bardzo dobrej cenie przy odejściu z Cyfry+. Sam płacę ponad 110 zł miesięcznie i nie mam nawet HBO, a konkurencja da mi praktycznie wszystko wraz z HBO za 68 zł!

W tym momencie moje wypowiedzenie nabiera realnych wymiarów, bo przecież nie zostanę w C+ tylko dlatego żeby płacić dodatkowo 50 zł miesięcznie by od czasu do czasu w weekendy pooglądać sobie trochę piłki nożnej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W listopadzie wysłałem wypowiedzenie, dzisiaj otrzymałem potwierdzenie i informację że mają dla mnie wyjątkową ofertę: "40% rabatu na wybrany pakiet nawet przez 5 miesięcy" HAHAHA :jupi: . jak tak dalej pójdzie to się rozstaniemy na dobre z C+.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 min temu miałem telefon z cyfry. Umowa już w listopadzie mi się zakończyła. O co jednak chodzi. Dostałem propozycję wzięcia HBO na 6 miesięcy w cenie 19,50zł i po tym okresie mogę zrezygnować. Kiedy jednak odmówiłem konsultantka zaproponowała HBO na 4 miesiące z 50% i również możliwości rezygnacji po tym upływie.

Może i bym się zdecydował, tylko powiedziałem jej, że obecnie czekam na nową ofertę, bo jeżeli nic się nie zmieni to dokonał rezygnacji. Po rozmowie.

 

btw - mam taka myśl, że ludzie faktycznie ich olewają. Ja się nie dziwię, bo obecne promocje to lipa na 19 miesiące.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Otrzymałem kolejną propozycję przedłużenia umowy na 19 miesięcy:

- Kompakt - 7 miesięcy 50% zniżki, dekoder PVR 12 miesięcy po 15 zł, średnio wychodzi miesięcznie 51,83 zł

Z kolei tydzień temu proponowano również umowę na 19 miesięcy:

- Kompakt - 7 miesięcy 40% zniżki, dekoder PVR 18 miesięcy - 50%, średnio: 47,10 zł

 

Na moją uwagę, że poprzednio oferta była lepsza, a pomimo tego się nie zdecydowałem, otrzymałem odpowiedź, że za tydzień może być jeszcze gorsza....:D

A jedyne czego chcę to dekoder za darmo przez cały czas trwanie umowy. Niestety do pakietu Kompakt nie chcę go dać, bo jak widzę do pakietu Optimum już tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzwonił do mnie konsultant pół godz temu i tak zaproponował :

- umowa 19 miesięcy (jeżeli stracę prace to umowa jest zrywana bez konsekwencji na zasadzie trudnej sytuacji finansowej nie z mojej winy)

- Kompakt HD w cenie 48zł przez 7 miesięcy

- dekoder PVR HD za 15 zł

- HBO HD za 25 zł - 7 miesięcy

^^^Po nie zgodzeniu się i dłuższej rozmowie dostałem drugą propozycję:

- Kompakt HD za 38zł przez 7 miesiecy

- dekoder również za 15 zł/mies.

- HBO HD za 18 zł miesięcznie i w każdej chwili mogę zrezygnować przy czym musiał bym mieć dalej Canal+

 

Znów po dłuższej rozmowie pan zaproponował, że jeżeli pojawi się lepsza oferta w grudniu (w co po głosie wątpił)to mogę zmienić na lepszą.

Powiedziałem ze mnie nie interesuje ta promocja to od razu powiedział dziękuję i do usłyszenia i koniec rozmowy :)

Poczekam jeszcze miesiąc jak nie będzie godnej oferty to idę do .... n-ki gdzie będę miał o kilkadziesiąt zł taniej za to samo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...