Skocz do zawartości

TV LG od Cyfry+


zibi-s
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

U Mnie pojawiły się pierwsze problemy z TV...

Pojawiła się jasna smuga (linia) którą widać gdy na filmie są czarne paski z dołu i góry ekranu...

Dosłownie przy samym końcu ekranu u góry, na całej jego długości jest jasna linia... Jak by coś nie tak z podświetleniem...

Drugi problem to charczący głośnik przy niskich tonach...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@amaś: http://www.lge.com/pl/sprzet-komputerowy/monitory/LG-z-tunerem-tv-M237WD-PZ.jsp

 

A ja mam pytanie, czy dostaliście instrukcję papierową do niego, czy jest na płytce?

 

Niestety instrukcja na płytce, ponieważ jest on sprzedawany jako monitor

 

Wszystkie instrukcje do LG sa na plytce. Jak odbieralem 4 miesiace temu tv LG z wysokiej polki tez dostalem tylko na plytce. Zeby bylo smiesznie ta sama plytka jest instrukcja do wszystkich TV sprzedawanych w Polsce (Lg) zarowno Plazm jak i LCD :D

O tv za 2500-3000 tysia mówisz że to tv z wysokiej półki (chyba że chodzi ci o to że stał na wysokiej półce) :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Normalnie nie wypowiadam się na forach - ale pomyślałem, że dla tej żenady warto. Umowa podpisana 23-go grudnia, 22-go lutego sms, ze 25-go lutego dostanę telewizor. Dzisiaj - 25-go lutego dzwonię, żeby dowiedzieć czy można się z kurierem skontaktować - i dowiedziałem się, że mnie bardzo przepraszają, ale firma która wysyła telewizory (i sms'y przy okazji) się pośpieszyła bo myśleli, że się wyrobią - więc dzisiaj nie dostanę tego telewizora, i że może w przyszłym tygodniu znowu dostanę sms'a kiedy dostanę telewizor.

 

Te problemy plus problemy z dekoderem które opisuiję w innym wątku, oraz przejścia kumpla z odejściem od cyfry powodują jedyne moje stwierdzenie. CYFRA+ - ZERO WIARYGODNOŚCI, ZERO ZADOWOLENIA, ZEROWA JAKOŚĆ OBSŁUGI - PROPONUJĘ ZMIANĘ NAZWY NA ZERO+ (jak krew w piach).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te problemy plus problemy z dekoderem które opisuiję w innym wątku, oraz przejścia kumpla z odejściem od cyfry powodują jedyne moje stwierdzenie. CYFRA+ - ZERO WIARYGODNOŚCI, ZERO ZADOWOLENIA, ZEROWA JAKOŚĆ OBSŁUGI - PROPONUJĘ ZMIANĘ NAZWY NA ZERO+ (jak krew w piach).

 

SMS dostajesz od C+, czy firmy dystrybutorskiej / kurierskiej?

 

Stosując analogię do Twojego posta - mogę stwierdzić, że jedna z firm (laboratorium analityczne), z którą współpracuję jest zupełnie niepoważna oraz celowo utrudnia mi pracę, ponieważ materiały wysłane przez nią firmą kurierską dotarły do mnie z opóźnieniem (bo kurierowi nie chciało się przyjechać do mnie - miał "za daleko z trasy")...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie do tego zmierzam... Niekompetencja pracownika firmy kurierskiej na pewno stawia C+ w złym świetle, ale C+ nie ma na takie zdarzenia żadnego wpływu.

 

A jak to ktoś wcześniej słusznie zauważył - wielu abonentów C+ traktuje pakiet programów jako dodatek do promocyjnego telewizora, zamiast ów telewizor potraktować jako dodatek do oferty telewizyjnej nadawcy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie odebrałem,zaraz odpalę ćwiczebnie zanim trafi na ścianę (jakie uchwyty polecacie do tego modelu;chodzi o montaż boczny ze sporym kątem wychylenia ?)ps.jak rozpakowujecie uważajcie bo pod adresem w folii w której jest zapakowany znajduje się karta gwarancyjna aby jej razem z folią w ''dynamiczny'' sposób nie wyrzucić przy okazji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trójprzegubowe uchwyty sprawdzają się najlepiej bo można symetrycznie odchylać TV od ściany w obu kierunkach (prawo-lewo) w stosunku do położenia złożonego płasko na ścianie. W dwuprzegubowym jest różnica w położeniu ekranu w zależności od odległości ekranu od ściany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyników nie podali - więc prawdopodobnie są gorsze od przewidywanych.

Teraz pewnie kombinują, jak by tu porażkę pokazać jako sukces.

Chociaż z drugiej strony, skoro takie opóźnienia były z telewizorami/dekoderami HD/zestawami multiroom (teraz zaczęli nadganiać, bo wreszcie mieli dostawy w takich ilościach jakie były potrzebne) - skoro były takie opóźnienia, to jednoznacznie wskazuje to na większą sprzedaż, niż oczekiwano.

Są więc dwie sprzeczne przesłanki, można tylko gdybać. Moje źródło informacji nabrało wody w usta.

Raczej spodziewałbym się, że

listopad/grudzień 2009 - powyżej oczekiwań

styczeń//luty 2010 - poniżej oczekiwań

ale to pewnie zbyt odkrywcze nie jest

 

C.P.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@bogdan425 - zapewne promocja z TV najlepiej sprzedawała się się w listopadzie i na początku grudnia, później z powodu zawirowań w związku z wprowadzeniem odpłatnego multiroomu (20zł/mies. zamiast 0zł) oraz podwyżki cen wynajmu dekoderów (PVR poczatkowo za 0zł, póżniej 10zł, a na koniec za 20zł/miesiąc). Porównując pierwszą wersje promocji w listopadzie a to co było miesiąc później to TV podrożał o 40zł/miesięcznie przy pakiecie Komfortowym co daje nam 960zł przez całą umowę, a za tyle to już można kupić podobny w sklepie. Więc nic dziwnego że w trakcie trwania grudnia sprzedaż promocji z TV siadła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podpisywałem umowę pod koniec stycznia i mam multiroom za free i wynajem PVR tylko za 10 zł.

Mają problemy logistyczno-techniczne z dostawą tv, z wymianą dekoderów na PVR, to zapewne i z liczeniem mają problem! Zastanawia mnie tylko, dlaczego nie mają problemu z naliczaniem abonamentu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...