Skocz do zawartości

Prawa filmowe premium


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie Arkon i domin107 mam oba te kanaly ponad 20 lat jak nie więcejpo prostu od początku i wiem jak to wyglądało wtedy zwłaszcza w canal. Są dni ze wrześniu że nie ma żadnej premiery. A ceny idą w górę a nie w dół. Canal stracił monolith i nie wiadomo co jeszcze.

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A słyszałeś o czymś takim jak inflacja i konkurencja? HBO Max i Canal+ i tak mają lepszy stosunek treści do ceny niż choćby Netflix. Tam trafienie na dobry film, to dopiero jest duża sztuka. Mnie też nie podoba się rozdrobnienie praw, ale i tak najbardziej mogą narzekać kibice piłkarscy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, PIOOLE napisał:

Zazdroszczę abo C+ we Francji tam umowy podpisane z większością wytwórni. 

Tak dokładnie jest,a jak napisałem o tym 2 lata temu mało mnie nie zlinczowano...

3 godziny temu, PIOOLE napisał:

 Canal stracił monolith i nie wiadomo co jeszcze.

Lada chwila 20th Century Studios i Universal

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, PIOOLE napisał:

Panowie Arkon i domin107 mam oba te kanaly ponad 20 lat jak nie więcejpo prostu od początku i wiem jak to wyglądało wtedy zwłaszcza w canal. Są dni ze wrześniu że nie ma żadnej premiery. A ceny idą w górę a nie w dół. Canal stracił monolith i nie wiadomo co jeszcze.

Kiedyś to było...

Czas zderzyć się z teraźniejszością i faktami.

C+ ma u siebie monolith (nie w całosci) dowód ? "Operation Mincemeat" jest od monolith i było w c+. 

C+ już jakiś czas temu dało znać, że zmienia swoją strategię i staje się inkubatorem treści. 

Więc nawet jeśli coś nie będzie na antenie c+p i przejdzie na jakiś striming to c+ doda ten striming i tak pewnie będzie w przypadku np.Skyshowtime w przyszłym roku i pewnie disney+ jak skończy się wyłączność dla polsatu.

Taka jest rzeczywistość. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, PIOOLE napisał:

Ale skoro we Francji canal ma te wytwórnie to u Nas też chyba nie będzie z tym problemu chociaż w tzw. Drugim oknie. To zależy myślę tylko od canal bo pewnie znowu wydadzą wszystką kasę na ligę  polską.

Nie można porównywać Polski do Francji, bo to zupełnie inny rynek. Niestety nie tylko filmy tracą, ale też prawa sportowe. To się raczej nie zmieni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale skoro we Francji canal ma te wytwórnie to u Nas też chyba nie będzie z tym problemu chociaż w tzw. Drugim oknie. To zależy myślę tylko od canal bo pewnie znowu wydadzą wszystką kasę na ligę  polską.

To, że we Francji C+ ma te wytwórnie, wynika z chorej ustawy, która ściśle określa kiedy i gdzie film kinowy może się pojawić. Nie ma możliwości żeby np jakiś film Disneya pojawił się po 3 miesiącach w D+
Prawa do drugiego okna do większości wymienionych wytwórni m Netflix i na pewno łatwo ich nie odda.


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pawop o drugim oknie dla Netflixa piszesz o Polsce? Jeżeli tak to jakie to są wytwórnie i to drugie okno to jest ile od daty premiery kinowej? No i gdzie można znaleźć takie info jaka wytwórnia i jakie okno.

Edytowane przez PIOOLE
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednak w cywilizowanych  krajach umowy filmowe nie są tajemnicą.

##Firma pochwaliła się nowymi umowami z hollywoodzkimi studiami.  Na francuskim rynku będzie mogła emitować nie tylko filmy 20th Century Fox, Walt Disney Company, Warner Bros, Paramount Pictures, ale także Universal Pictures i Sony Pictures.##

Tak się walczy o klienta.Polski C+ nie jest nawet słabą podróbką francuskiego.Ogólnie francuski,nie wie chyba o istnieniu PL C+...

FcoWMyqWQAAFtxL?format=jpg&name=small
A u nas pani Sadowska powie że nie chcą być jak Netflix,i będą oferować tylko 30% amerykańskich filmów😁.Nie ma umów,nie ma filmów droga pani:)

Edytowane przez Palamander
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U nas serwisy SVOD zostawiają własne nowości dla siebie. We Francji jest to niemożliwe


Pawop o drugim oknie dla Netflixa piszesz o Polsce? Jeżeli tak to jakie to są wytwórnie i to drugie okno to jest ile od daty premiery kinowej? No i gdzie można znaleźć takie info jaka wytwórnia i jakie okno.
Dotychczzas to były wytwórnie: WB, Sony, Paramount, Universal i chyba MGM. Filmy są rok po pojawieniu się w C+ i HBO, czyli jakieś 20-24 miesiące po premierze kinowej
Informacji takiej raczej nigdzie nie znajdziesz. Wszystko opiera się na obserwacji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Palamander operatorzy udostępniając C+, HBO czy Viaplay, płacą z góry określoną kwotę, przeważnie obliczną na zasadzie liczba abonentów x określona stawka. To po ile potem to sprzedają to ich decyzja.
Dla mnie rynek francuski jest chory. Takie odgórne ustalanie co i gdzie kiedy można pokazać i zmuszanie wytwórni do sprzedaży praw, ogranicza wolną konkurencja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...