Irmina Pawlikowska Opublikowano 27 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2022 Witam. Na początku roku miałam zdany stary dekoder sagem.Dekoder zdawal moj szwagier bo ja nie mogłam.Od początku dostaje jakieś pisma o nie zdanym sprzęcie itp..... Teraz znowu dostałam przy każdym piśmie jest naliczona suma do zapłaty.Teraz nie wiem skąd im się wzięło 850 zł. Tak jak przy umowie dostałam dekoder tak zdałam.Zdałam go z powodu nie działającego sprzętu. Przedstawiciel zaproponował zakończenie tamtej starej umowy I podpisanie nowej ok.Z zakończeniem starej umowy rozpoczęciem nowej zaczęły się problemy. A do tej nowej umowy namówił mnie przedstawiciel Polsatu.A tylko chciałam zakupić dekoder na stara umowę. Jestem nimi wykończona. Proszę o jakąkolwiek pomoc podpowiedź bo już mam dość. Pozdrawiam Irmina Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekmedia2 Opublikowano 27 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2022 Przede wszystkim zapytaj się szwagra, czy nie dostał jakiegoś papierka gdy zdawał dekoder. Zawsze w punkcie, gdy zdaje się sprzęt, sprzedawca ma obowiązek wydrukować ci takie potwierdzenie. Jeżeli nie to znaczy, że coś w punkcie namieszali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 30 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2022 (edytowane) W dniu 27.09.2022 o 17:10, Irmina Pawlikowska napisał: Witam. Na początku roku miałam zdany stary dekoder sagem.Dekoder zdawal moj szwagier bo ja nie mogłam.Od początku dostaje jakieś pisma o nie zdanym sprzęcie itp..... Teraz znowu dostałam przy każdym piśmie jest naliczona suma do zapłaty.Teraz nie wiem skąd im się wzięło 850 zł. Tak jak przy umowie dostałam dekoder tak zdałam.Zdałam go z powodu nie działającego sprzętu. Przedstawiciel zaproponował zakończenie tamtej starej umowy I podpisanie nowej ok.Z zakończeniem starej umowy rozpoczęciem nowej zaczęły się problemy. A do tej nowej umowy namówił mnie przedstawiciel Polsatu.A tylko chciałam zakupić dekoder na stara umowę. Jestem nimi wykończona. Proszę o jakąkolwiek pomoc podpowiedź bo już mam dość. Pozdrawiam Irmina Witamy. Jeśli poprzedni sprzęt został zwrócony, to należy przesłać potwierdzenie mailowo: kontakt@polsatbox.pl z prośbą o anulowanie kary. Edytowane 30 Września 2022 przez Specjalista Polsat Box literówka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ianus Opublikowano 1 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2022 W dniu 30.09.2022 o 10:33, Specjalista Polsat Box napisał: Witamy. Jeśli poprzedni sprzęt został zwrócony, to należy przesłać potwierdzenie mailowo: kontakt@polsatbox.pl z prośbą o anulowanie kary. W takiej sytuacji to raczej z żądaniem anulowania kary i przeprosin.... 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jerzykowski Opublikowano 4 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2022 Trochę to chaotycznie opisane. Ja rozumiem to tak że sprzęt został zdany podczas trwającej umowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.