Skocz do zawartości

Problem z dekoderem który był zdany na początku roku


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Na początku roku miałam zdany stary dekoder sagem.Dekoder zdawal moj szwagier bo ja nie mogłam.Od początku dostaje jakieś pisma o nie zdanym sprzęcie itp.....

Teraz znowu dostałam przy każdym piśmie jest naliczona suma do zapłaty.Teraz nie wiem skąd im się wzięło 850 zł.

Tak jak przy umowie dostałam dekoder tak zdałam.Zdałam go z powodu nie działającego sprzętu.

Przedstawiciel zaproponował zakończenie tamtej starej umowy I podpisanie nowej ok.Z zakończeniem starej umowy rozpoczęciem nowej zaczęły się problemy.

A do tej nowej umowy namówił mnie przedstawiciel Polsatu.A tylko chciałam zakupić dekoder na stara umowę.

Jestem nimi wykończona.

Proszę o jakąkolwiek pomoc podpowiedź bo już mam dość.

Pozdrawiam

Irmina

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 27.09.2022 o 17:10, Irmina Pawlikowska napisał:

Witam.

Na początku roku miałam zdany stary dekoder sagem.Dekoder zdawal moj szwagier bo ja nie mogłam.Od początku dostaje jakieś pisma o nie zdanym sprzęcie itp.....

Teraz znowu dostałam przy każdym piśmie jest naliczona suma do zapłaty.Teraz nie wiem skąd im się wzięło 850 zł.

Tak jak przy umowie dostałam dekoder tak zdałam.Zdałam go z powodu nie działającego sprzętu.

Przedstawiciel zaproponował zakończenie tamtej starej umowy I podpisanie nowej ok.Z zakończeniem starej umowy rozpoczęciem nowej zaczęły się problemy.

A do tej nowej umowy namówił mnie przedstawiciel Polsatu.A tylko chciałam zakupić dekoder na stara umowę.

Jestem nimi wykończona.

Proszę o jakąkolwiek pomoc podpowiedź bo już mam dość.

Pozdrawiam

Irmina

Witamy. Jeśli poprzedni sprzęt został zwrócony, to należy przesłać potwierdzenie mailowo: kontakt@polsatbox.pl z prośbą o anulowanie kary.

Edytowane przez Specjalista Polsat Box
literówka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 30.09.2022 o 10:33, Specjalista Polsat Box napisał:

Witamy. Jeśli poprzedni sprzęt został zwrócony, to należy przesłać potwierdzenie mailowo: kontakt@polsatbox.pl z prośbą o anulowanie kary.

W takiej sytuacji to raczej z żądaniem anulowania kary i przeprosin....

  • Popieram 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...