Skocz do zawartości

PROMOCJE, oferty dla stałych abonentów Polsat Box


koteczek19
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Kochani abonenci CP,dlaczego tak łatwo dajecie sobą manipulować przez ich konsultantów?Sprawę stawia się jasno;nie odpowiada mi to co mi proponujecie i dziękuję za dalszę współpracę,nie jesteście jedynym operatorem tv satelitarnej na polskim rynku,wysyłam wam wypowiedzenie,do widzenia i rozłańczacie się.Za kilka minut ten sam jaśnie konsultant do was dzwoni i składa zupełnie inną propozycję,której się ponownie nie przyjmuje,sugerując jednocześnie,że jesteście jako kilkuletni abonenci CP rozczarowani składanymi propozycjami i wolicie się poważnie zastanowić nad ofertami konkurencji,która za przejście do nich proponuje dodatkowe ulgi itd..Powiem tak,to działa i to skutecznie.Ja osobiście stosuję taką metodę i zawsze wychodzę na swoje,z tym,że ja wcześniej ok.4 m-ce przed terminem końca umowy,wysyłam do nich wypowiedzenie i to jest dodatkowy atut w negocjacjach.Jest takie powiedzenie:jak masz miękkie serce,musisz mieć twardą du...ę!Dzisiaj są takie czasy,że trzeba samemu dbać o swoje interesy,bo nikt nic nie da za darmo,a tym bardziej CP,czy też inni operatorzy tv satelitarnej.Sztuką jest nie dać się naciągnąć na coś /pakiety czy inne usługi/,z czego i tak się nie będziemy korzystać lub sporadycznie i dlatego spodziewając się po wysłanym wypowiedzeniu telefonu z CP należy być na bieżąco z ich ofertami i ofertami innych operatorów,aby nimi kontrargumentować. Powodzenia i stanowczości wobec jaśnie konsultantów!I Pamiętajcie,nigdy im nie mówcie,że tylko oni mają interesujący was pakiet i dlatego zależy wam na umowie z nimi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś kolejny telefon i po "specjalnej zgodzie kierownika", tylko "dla Pana " super oferta: umowa na 12 miesięcy w tym 5 miesięcy bez opłat na każdy pakiet od Rodzinnego HD wzwyż.Multiroom również dostępny.

 

To ich reakcja na wypowiedzenie na 3 miesiące przed końcem umowy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś kolejny telefon i po "specjalnej zgodzie kierownika", tylko "dla Pana " super oferta: umowa na 12 miesięcy w tym 5 miesięcy bez opłat na każdy pakiet od Rodzinnego HD wzwyż.Multiroom również dostępny.

No no- średnio 43,50 miesięcznie za 3 pakiety :shock: Ty chyba jesteś familiantem tego kierownika :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

czy mógłby mi ktoś powiedziec jak skontaktować się z biurem utrzymania klienta. umowe mam do 31.01.2013. wypowiedzenie wysłane w październiku. na poczatku listopada dzwonili ale nie moglem odebrać i od tego czasu cisza. a nie mam obecnie danych by zalogować się do ICOKu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

czy mógłby mi ktoś powiedziec jak skontaktować się z biurem utrzymania klienta. umowe mam do 31.01.2013. wypowiedzenie wysłane w październiku. na poczatku listopada dzwonili ale nie moglem odebrać i od tego czasu cisza. a nie mam obecnie danych by zalogować się do ICOKu.

Teraz aby się zalogować wystarczy ades i'mail + hasło

nie musisz już wpisywać nr. karty dekodera więc chyba dasz sobie radę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Można bez problemu przejść na nowe pakiety, ja przeszłem 2 tygodnie temu bez żadnego ale. Zrobiłem tak w APS-ie, sprzedawca nie wiedział o takiej możliwości, telefonicznie został poinformowany z CP.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie każdemu jest to dane. Ja mam 24 miesiące do końca umowy i jak na razie jedyna propozycja dla mnie, jest z obowiązkowym multiroomem. Nie będę płacił, za multiroom jak go nie potrzebuję. A mam w tej chwili opcję full za taką sumę ile kosztuje nowa opcja full. Poczekam jednak grzecznie do 6 stycznia. Podobno maja być dostępne nowe oferty migracyjne na nowy system.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam. dziś dzwoniłem do dzialu utrzymania klienta po przedlużenie umowy. trafilem na cięzkiego konsultanta. pierwsza oferta to 29 miesięcy i 9 miesięcy wszystko po 39pln a potem pakiety do wyboru-minimum jeden. standardowa oferta dla jeleni. na informację o tym ze daja umowy na 12 miesięcy i z tego 5 miesięcy gratis - odpowiedź ze takich ofert nie ma.. ok pytam sie ile moze mi dac gratisowych miesięcy przy 29 miesiacach umowy-odpowiedź ze nie ma gratisów.

kolejna oferta pakiet familijny max za 9 miesięcy po 24,90 a kolejne 20 po 39,90. ostatnia oferta chyba już na odwal się człowieku-15 miesięcy umowy z czego 4 miesiące po 24,90 a reszta za 39,90. po analizie w sumie ta srodkowa oferta jeszcze jako tako. bo ogólnie kiszka. czekam na koniec umowy w lutym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Bez wypowiedzenia umowy nie dostaniesz gratisowych miesięcy. :) Gdy wyślesz wypowiedzenie to oni do Ciebie dzwonią i mają ciekawsze oferty niż to, co przedstawiłeś powyżej. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...