Skocz do zawartości

PROMOCJE, oferty dla stałych abonentów Polsat Box


koteczek19
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich 

Dziękuję @stan69 za odpowiedź ...wypowiedzenie złożone,  jutro dzwonię na negocjacje. 

Mam jeszcze pytanie dt. dekoderów.  Piszecie, że evobox pvr nie jest już dostępny a inne "nowe" evoboxy to czasem droga przez mękę.

Generalnie zależy mi na możliwości nagrywania, obecnie mam własnościowego HD 5000 z podłączonym dyskiem i działa ok. Jest szansa dostać coś lepszego przy podpisywaniu nowej umowy? Co z tym evobox pvr, że nie jest już dostępny? 

 

 

Edytowane przez Jakaopcja1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

Za kilka miesięcy kończy mi się umowa z polsatem. Trochę już czasu minęło odkąd przedłużałem ostatnią umowę i widzę że wiele pakietów ogólnie się zmieniło. Obecnie płacę 40zł za pakiet Familijny HD (który z tego co widzę w ogóle nie jest już jakby dostępny na stronie polsatu) + Eleveny oraz Cinemaxy oraz 1 multiroom. Z tych nowych pakietów najkorzystniejszy dla mnie wydaje się być pakiet M, do tego dodatkowo Eleveny i 1 multiroom. Ile bym musiał płacić za taki pakiet będąc wieloletnim klientem? Też przy okazji pytanie, czy ma jakieś znaczenie czy wypowiem umowę 6 miesięcy przed końcem czy wypowiem np. 3 miesiące? Nie zmieni to nic w kwestii korzystności nowej umowy? Ostatnie pytanie jak wygląda sprawa dekodera przy takiej umowie? Jaki dekoder nowy mogę wybrać i w jakiej cenie, ponieważ mój obecny dekoder mam już od około 5 lat i wypadałoby go wymienić na nowszego i lepszego. Pozdrawiam i z góry bardzo dziękuję za odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Cp.go napisał:

Nie ma znaczenia czy teraz czy za 3 miesiace. Otrzymasz promocje rok czasu po 20 zl. 

A jeszcze w kwestii dekodera, gdybym chciał nowy dekoder np. Evobox HD to czy muszę dodatkowo miesięcznie coś dopłacać, czy jednorazowo czy mogę go za darmo wymienić? I czy ten Evobox HD różni się jakoś ceną od Evoboxa PVR i Evoboxa LITE?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, nortes napisał:

A jeszcze w kwestii dekodera, gdybym chciał nowy dekoder np. Evobox HD to czy muszę dodatkowo miesięcznie coś dopłacać, czy jednorazowo czy mogę go za darmo wymienić? I czy ten Evobox HD różni się jakoś ceną od Evoboxa PVR i Evoboxa LITE?

Jednorazowo koszt aktywacyjny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj był telefon z działu utrzymania klienta. Niestety nic ciekawego nie dają, za to znalazłem fajny pakiet u konkurencji, gdzie za Netflix 4K + HBO + 11 x Canal+ i ich opcja online dopłacę 73 zł do pakietu za 34,50 zł w którym mam ok. 200 kanałów.

Sam Netflix to 60 zł, czyli za 13 zł mam HBO i Canal+.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Podpowiedzcie proszę czego mogę się spodziewać po wypowiedzeniu. Umowa 24m kończy się w lipcu. Wypowiedzenie na okoliczność Lifetime jeszcze nie złożone. W tej chwili mam:

Oferta Premium (Pakiet Familijny Max HD, Pakiet Film HD, Pakiet Sport HD, Pakiet

HBO HD, Pakiet Cinemax HD), Pakiet HBO GO, Opcja On The Go za 90PLN i do tego po piątaku za Evobox PVR i multiroom hd2000 którego jeszcze ani razu nie użyłem. Łącznie 100PLN/mies. 

Czy jest możliwość wymiany hd2000 na 4k? PVR chciałbym zostawić ze względu właśnie na nagrywanie no i sporo nieobejrzanego towaru na dysku.

Jak wyglądałaby oferta gdybym dołożył dodatkowe sporty tj PSP; C+ i 11?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć

Wypełniając wzór odstąpienia od umowy, powód o wyłączeniu kanału LifetimeHD dopisuje na dole jako adnotację, czy nie trzeba nic pisać tylko wypełnić wszystkie dane z aneksu ?

Akurat dzisiaj będę w punkcie i nie mam zamiaru z nimi rozmawiać.

Z góry dziękuję za odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, 2dor napisał:

powód o wyłączeniu kanału LifetimeHD

Skoro to jest powód-powinieneś to raczej w początkowej strefie umieścić a nie na końcu w jakichś adnotacjach.

Co do punktu to rzadko w którym nie marudzą, ale masz rację- nie rozmawiaj, podaj niech wprowadzą potwierdzenie w ręką i do widzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, 2dor napisał:

Cześć

Wypełniając wzór odstąpienia od umowy, powód o wyłączeniu kanału LifetimeHD dopisuje na dole jako adnotację, czy nie trzeba nic pisać tylko wypełnić wszystkie dane z aneksu ?

Akurat dzisiaj będę w punkcie i nie mam zamiaru z nimi rozmawiać.

Z góry dziękuję za odpowiedź.

Nie ma znaczenia gdzie to umiejscisz ale wazne zeby bylo 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rok temu w styczniu  przeszedłem z pakietu rodzinnego na pakiet S 12 miesięcy 10 zł i 12 miesięcy 20 zł i do tego pełna ofert programowa na pół roku. Jako, że kończy mi się w tym miesiącu promocja i musiałbym płacić od przyszłego miesiąca 20 zł pomyślałem, że złożę wypowiedzenie i zobaczę czy ktoś się odezwie. Ku mojemu zaskoczeniu zadzwonił dziś do mnie konsultant i przedstawił mi warunki na rok przed końcem umowy na Pakiet S za 10 zł przez kolejne 24 miesiące. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wypowiedzenie złożone umowa kończy mi się w lipcu mam tej chwili :

 

Pakiet Familijny Max HD, Pakiet Film HD, Pakiet Sport HD, Pakiet Cinemax HD, Opcja On The Go oraz 1 x multiroom płacę 60 zł 

 

co mogę w tej cenie dostać nie chce za bardzo zwiększać opłat dodatkowe kanały pakiety też mnie nie interesują .

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...