mateusz14422 Opublikowano 10 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2021 (edytowane) Aktualnie propozycja na przedłużenie umowy pakiet M wraz multiroom za 30 zł. Chcę zrezygnować z multiroom i płacić 20 zł za ten pakiet M wraz z ON THE GO. Czy jest to możliwe? Edytowane 10 Listopada 2021 przez mateusz14422 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MMA78 Opublikowano 10 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2021 A mi za pakiet L + HBO + eleven + PSP + 2 MR zaproponowano 50zł przez 6 miesięcy a potem 110zł. Wypowiedzenie wysłane. W icok do końca umowy 7 miesięc. Proponowali komuś taką ofertę ? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stan69 Opublikowano 11 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2021 @mateusz14422Możliwa rezygnacja z MR przy aneksie umowy, pakiet M za 20 zł na całą umowę jest dostępny.Usługę dawną OTG ma dziś każdy. @MMA78Powinno być 50 zł przez 12 mies. a potem 115 zl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MMA78 Opublikowano 11 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2021 Konsultant powiedział że nie widzi na moim koncie opcji 50zł przez pierwszy rok ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amarok4 Opublikowano 11 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2021 Witam. Ile się czeka na aktywacje pakietu po zatwierdzeniu zmian? Od 3 godzin nie mam nowego pakietu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Araya Opublikowano 11 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2021 Witam. Czy to prawda, że nie można przedłużyć umowy z modułem CI? Jedyna opcja to wymiana na dekoder. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro Opublikowano 11 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2021 Skąd masz takie info? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tail# Opublikowano 11 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2021 (edytowane) Godzinę temu, Araya napisał: Witam. Czy to prawda, że nie można przedłużyć umowy z modułem CI? Jedyna opcja to wymiana na dekoder. CI czy CI+? W przypadku CI+ to bzdura jakaś skoro jest w ofercie to dlaczego nagle by rezygnowali. Edytowane 11 Listopada 2021 przez tail# Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Araya Opublikowano 11 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2021 Skąd masz takie info?Z rozmowy z konsultantką DUK wczoraj po południu. Odmawiała przedłuzenia umowy z modułem.Wysłane z mojego SM-G781B przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tail# Opublikowano 11 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2021 Trafisz na innego konsultanta to pewnie będzie można. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Araya Opublikowano 11 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2021 13 minut temu, tail# napisał: CI czy CI+? W przypadku CI+ to bzdura jakaś skoro jest w ofercie to dlaczego nagle by rezygnowali. Ja mam CI+ w trybie legacy, ale dotyczy to chyba wszystkich modułów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tail# Opublikowano 11 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2021 (edytowane) Jaką podała przyczynę? nigdzie nie widziałem zapisu/informacji że nie można więc jeśli nie ma na to konkretu to po prostu chciała Ci wcisnąć dekoder pewnie z dodatkową opłatą. Edytowane 11 Listopada 2021 przez tail# Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Araya Opublikowano 11 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2021 10 minut temu, tail# napisał: Trafisz na innego konsultanta to pewnie będzie można. Zobaczymy. 2 miesiące do końca umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tail# Opublikowano 11 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2021 Można jeszcze zapytać naszego eksperta czy coś o tym słyszał @Specjalista Polsat Box. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Araya Opublikowano 11 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2021 Jaką podała przyczynę? nigdzie nie widziałem zapisu/informacji że nie można więc jeśli nie ma na to konkretu to po prostu chciała Ci wcisnąć dekoder pewnie z dodatkową opłatą.Podobno polityka firmy wycofywania modułów z rynku. Nie dawała sobie wytłumaczyć, że moduł mam w telewizorze, telewizor na ścianie i brak miejsca, żeby postawić dekoder.Wysłane z mojego SM-G781B przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 11 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2021 Ciekawe nowym wydają a starym wycofuja z umówTo teraz kibicować by stracili UFC i umowa do kosza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tail# Opublikowano 11 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2021 (edytowane) Są do tego zdolni aby szukać "januszy" i liczyć że ktoś się pomyli przy przedłużeniu umowy i zrezygnuje z modułu mając telewizor z wejściem na moduł, bo oni tak sobie wymyślili. Jeśli faktycznie będą wymuszać taką absurdalną zmianę to ja im nie będę robił problemu. Po prostu nie przedłużę umowy i przejdę na prepaid, bo nie potrzebuję złomu pod telewizorem. Nie dostaną co miesiąc odemnie pieniędzy jak w przypadku abonamentu tylko jak za prepaid czyli wtedy kiedy ja o tym zdecyduję. Edytowane 11 Listopada 2021 przez tail# Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler37 Opublikowano 11 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2021 Witam: W związku z chęcią zrezygnowania z MR ,jestem skazany na pakiet m + eleven.I tu jest problem ,bo pani z duk uparcie twierdzi że nie mam opcji przedłużenia umowy bez MR. Tłumaczyła że przy aneksie nie mogę zrezygnować z MR , a gdybym się uparł ,to byłbym traktowany jako nowy abonent i straciłbym oferty z promocjami !. Jak to wreszcie jest z tym MR? Co mogę ugrać za pakiet M + eleven + evobox pvr( obecnie 5zł czynsz)?. Widzę różne kwoty na podobny pakiety ,od czego to zależy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaromir20 Opublikowano 12 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2021 W dniu 9.11.2021 o 01:36, kobi666 napisał: Chyba tak bo jest na liście kanałów na końcu umowy w pakiecie Max HD. Ale jak to w końcu było z Superstacją bo też jest na liście w np. Familijny Max HD ? Znalazłem umowę i z 2 czerwca umowy na Pakiet L już nie miały kanału Lifetime HD na liście.. więc nie dla każdego będzie możliwe zakończenie kontraktu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stan69 Opublikowano 12 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2021 8 godzin temu, kiler37 napisał: Tłumaczyła że przy aneksie nie mogę zrezygnować z MR , a gdybym się uparł ,to byłbym traktowany jako nowy abonent i straciłbym oferty z promocjami !. Jak to wreszcie jest z tym MR? Dekoder do MR trzeba odesłać odpowiednio wcześniej, by przy aneksie umowy był "zdjęty" z twojej ewidencji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz14422 Opublikowano 12 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2021 Czy po przesłaniu propozycji umowy i braku jej akceptacji trzeba kolejny raz wysyłać wypowiedzenie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Araya Opublikowano 12 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2021 Nie trzeba. Wypowiedzenie jest ważne do chwili jego wycofania.Wysłane z mojego SM-G781B przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 12 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2021 19 godzin temu, Araya napisał: Nie dawała sobie wytłumaczyć, że moduł mam w telewizorze, telewizor na ścianie ... a ściana koło okna- też by nie pomogło- bo zapewne chodziło jej o to co poniżej -> 19 godzin temu, tail# napisał: po prostu chciała Ci wcisnąć dekoder pewnie z dodatkową opłatą A im większe koszty dla klienta tym prowizja dla konsula większa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Araya Opublikowano 12 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2021 Zobaczymy, co zrobią po wypowiedzeniu umowy.Wysłane z mojego SM-G781B przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tail# Opublikowano 12 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2021 (edytowane) Jak im złożysz wypowiedzenie, to inaczej będą rozmawiać i już takich bzdur nie będą wymyślać, a nagle ich polityka firmy też się zmieni. Najważniejsze to nie dać się wkręcić i wiedzieć czego się oczekuje. Edytowane 12 Listopada 2021 przez tail# Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.