Cyfek Opublikowano 22 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2017 14 dni od czasu przedłuzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kyczniker Opublikowano 22 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2017 Jeśli chcesz zmienić elastyczność to dzień po okresie rozliczeniowym. Jeśli odstąpić od umowy to 10dni o ile zmiana telefonicznie czytaj nie zamawiałas sprzętu lub 14 o ile wymiana/dokupienie sprzętu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yokoono Opublikowano 22 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2017 Dziękuję. Elastyczność czyli? Nie wymieniałam sprzętu. Chcę jedynie zmienić wysokość abonamentu: z Premium (12/5) na Familijny Max HD za 49,90 również 12/5. Rozumiem, że jest to 10 dni roboczych? W dokumencie potwierdzającym zmiany warunków umowy jest informacja o odstąpieniu, a ja chciałabym po prostu zmodyfikować umowę. Chyba, że nie da się inaczej, tylko należy złożyć pismo odstąpienia od tej umowy i dopiero zawrzeć nową? Jednak czy wtedy ta "nowa" również będzie przedłużeniem z możliwością 12/5? Mam jeszcze pytanie czy w tym ostatnim punkcie: "Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Powyższe uprawnienie nie przysługuje Abonentowi,który dokonał zmiany zakresu świadczonych usług przy wykorzystaniu środków porozumiewania się na odległość, jeżeli Cyfrowy Polsat - za zgodą Abonenta - rozpoczął świadczenie Usług zgodnie ze zmienionymi warunkami Umowy przed upływem wyżej wskazanego terminu." Chodzi np. o to, iż korzystam już z pakietu Premium, choć oficjalnie okres rozliczeniowy zacznie się w lutym, a tym samym nie mogę odstąpić już od umowy? Dziękuję za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 22 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2017 Jak korzystasz to wyraziłaś zgodę na natychmiastowe świadczenie usług.A tym samym odebrałaś sobie możliwość odstąpienia od umowy w określonym terminie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 23 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2017 To jest to moje słynne sakramentalne "TAK" i duaDa mokra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plusfon007 Opublikowano 23 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2017 (edytowane) Czy mając obecnie dekoder HD5000 jako główny i HD mini 2000 jako multiroom, to czy przy przedłużeniu teraz umowy będę zmuszony do przymusowej wymiany dekoderów jak koledzy pisali wcześniej? Edytowane 23 Stycznia 2017 przez plusfon007 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the cable guy Opublikowano 23 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2017 To były tymczasowe problemy z HD5000. Nie będziesz musiał jeśli rozwiązali usterki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marmac1989 Opublikowano 23 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2017 (edytowane) Jestem w SmartDom 1, telewizja jest moją drugą usługą i płacę 64,99 zł za pakiet Premium + 3 multiroomy i CP GO. Umowa kończy mi się w maju, ale chciałbym ją przedłużyć już teraz, ponieważ za tę samą kwotę miałbym jeszcze pakiet Eleven (Premium Max + 3 ultiroomy i CP GO, które jest w cenie). Dziś dzwoniłem do Cyfrowego Polsatu i usłyszałem ofertę bez darmowych miesięcy. Konsultantka powiedziała mi, że korzystam już z dużych rabatów i w związku z tym nie może dać mi np. umowy 15/5. Poprzednią umowę z CP podpisywałem na 15 miesięcy i miałem 3 darmowe, bo wymieniłem Sagemcoma na Evoboxa. Będę musiał czekać jeszcze trochę i wysłać wypowiedzenie żeby otrzymać darmowe miesiące? Przy okazji zapytam się o internet, bo wątek internetu jest praktycznie martwy. Teraz płacę 11,09 zł (59,99 - 48,09 rabatu) i umowa kończy mi się 1 kwietnia. Podobno można przedłużyć umowę jedynie na 24 miesiące. To sztywne wytyczne, czy może da się to zmienić? Pytam, bo chciałbym żeby umowy kończyły się w podobnym terminie. Edytowane 23 Stycznia 2017 przez marmac1989 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adeek Opublikowano 23 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2017 Witam, pisalem juz wczesniej w pewnej sprawie i idac tropem waszych rad wysłałem wypowiedzenie wraz z rozwiazaniem smart domu. Obecnie konsultant zaproponowal mi pakiet familijny max hd z opcja filmu,sportu i cinemaxu za cene 49.90 , do tego usluga mr za 0 zl i pozostanie przy obecnych dekoderach rowniez za 0zl (sagecom z nagrywarka i drugi jakis zwykly), do tego 8msc za darmo. Nastepnie podpisanie drugiej umowy na internet zrabatowany na 39.99 (w tym 10zl oplata za router ktory obecnie miałem na darmo) . Ofert na pierwszy rzut oka wydaje sie ciekawa ale czy jesy mozliwosc ugrania jeszcze tego routera za darmo? Obecnie jakos im nie robilo problemu ze place 29zl a teraz takie wymysly, przeciez sprzet dalej bylby ten sam tyle ze wymieniony na druga sztuke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 23 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2017 I umowa na 29miesięcy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adeek Opublikowano 23 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2017 (edytowane) Bodajze dwa lata , ale mi tam to i tak wsio ryba bo zawsze tak mialem Ps. To co jednak malo oplacalne? Da sie ugrac cos wiecej? Dzis ma dzwonic konsultant wiec szybko dawac mi znak:p Edytowane 23 Stycznia 2017 przez adeek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qba_72 Opublikowano 23 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2017 (edytowane) Jak Ci wsio ryba to po co pytasz, czy można więcej? Edytowane 25 Stycznia 2017 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiolettass Opublikowano 23 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2017 Mam umowę 24/6 z podpisaną 05-11-2015 pakiet familijny max hd+ pakiet film hd za 49,99 miesięcznie. Dekoder hd2000. Z tego co się zorientowałam to mogę złożyć wypowiedzenie umowy z powodu braku kanału cbs drama. Czy coś mogę zyskać na tym? Czy czekać do końca umowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cyfek Opublikowano 23 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2017 Możesz sporo zyskać, np, umową 12/5, więc krótsza umowa i od nowa miesiące za free lub wariant z wymianą sprzętu czyli 12/3. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ianus Opublikowano 23 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2017 Mam obecnie 15/5 Premium Max z Elevenami za 99.99. W marcu zapłacę piąty rachunek (będzie już mniej niż 6 m-cy do końca umowy). O ile się nic w CP nie zmieni to mogę zapewne wtedy uzyskać nowe 15/5 na tych samych zasadach. Żeby dostać 12/5 musiałbym złożyć wypowiedzenie. Pytanie czy można wyciągnąć cokolwiek więcej w tej konkretnej sytuacji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiolettass Opublikowano 23 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2017 A możecie mi napisać o co chodzi z tym 12/3? i czy jeśli miałam pakiet familijny max hd i do tego film hd za 49,99 a on teraz kosztuje 59,90 to jak rozumiem będzie mnie obowiązywała ta wyższa cena? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cyfek Opublikowano 23 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2017 (edytowane) 12/5 - umowa 12 miesięcy w tym 5 za darmo, 12/3 - umowa 12 miesięcy w tym 3 za darmo, 15/5 - umowa 15 miesięcy w tym 5 za darmo, 15/3 - umowa 15 miesięcy w tym 3 za darmo Umowę 12/5 i 15/5 można dostać, jeśli nie bierze się nowego sprzętu, natomiast 12/3 oraz 15/3 jeśli bierze się nowy sprzęt. Jeśli miałaś umowę 24/6, to teraz po wypowiedzeniu można uzyskać 12/5 lub 12/3, później 15/5 lub 15/3 i kolejna 12/5 lub 12/3, tak na zmianę. Co do drugiego, to nie wiem jak dokładnie jest, ale za te 59,99zł masz Familijny Max HD + Film HD + Sport HD + Cinemax HD, więc trochę więcej niż obecnie, jeśli obliczysz sobie średnią, to raczej drożej Ci nie wyjdzie. Edytowane 23 Stycznia 2017 przez Cyfek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceberebek Opublikowano 23 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2017 (edytowane) Może uzyskać - a nie "będzie przysługiwać". To nie jest obowiązkiem CP. Edytowane 25 Stycznia 2017 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cyfek Opublikowano 23 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2017 Poprawione Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wacek4 Opublikowano 23 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2017 Małe pytanie: Teraz posiadam: Umowa 12/5, Premium z HBO GO (79,99) + 1xMR (5) = 84,99 Da rade ugrać: Wymianę głównego dekodera na Evobox a stary przechodzi na MR i - Umowa 15/5, Premium z HBO GO (79,99) + 2xMR (10) = 89,99 W skrócie: Czy przy takim scenariuszu da rade ugrać 5 miesięcy gratis ? (czy tylko 3 ?) Z góry dziękuję za odpowiedź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 23 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2017 Czytałeś posty przynajmniej z tej strony?Jak nie to nie da rady dostać 15/5! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiolettass Opublikowano 23 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2017 (edytowane) dziękuję poczytałam kilkadziesiąt stron i wymyśliłam tylko nie wiem czy da radę pakiet premium + hbo za 79,99 (na stronie jest 89,99 ale sugerowałam się tym co pisaliście wcześniej do tego dekoder EVOBOX PVR za 49 zł (aktywacja) umowa 15/3. tak można? Edytowane 23 Stycznia 2017 przez wiolettass Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 23 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2017 Można.Do tego wskazana wymiana minimum konwertera który jest z zestawem za 129. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the cable guy Opublikowano 23 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2017 Jeśli zostało poniżej 6 miesięcy to nie wypowiadaj umowy tylko idź do APS i przedłuż obecną po prostu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 23 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2017 Czytałeś posty z tej strony?Pisała od kiedy i do kiedy ma umowę i na jakiej podstawie chce ją zerwać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.