kyczniker Opublikowano 21 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2016 Po pierwsze to wydaje mi sie że ktoś popełnił błąd- albo konsul dając mu taką ofertę(ale jak to system łyknął ),albo @kpw źle coś zrozumiał,tę kwestię to może rozwiązać @swojadroga bądź ewentualnie @kyczniker* *(choć za wiarygodność tego głowy na pieniek bym nie położył) Skoro mi nie ufasz to mnie nie wymieniaj. Nie mozna miec po 12/5 kolejny raz 12/5. W normalny sposob(czyt. wraz z normalnym przebiegiem umowy). Nienormalny sposob to... usuniecie kanalu np., wtedy odblokowane sa wszystkie mozliwosci, nawet i 12/5 jak ktos ostatnio mial 12/5. Kolejnym nienormalnym sposobem jest nadanie reklamacyjnie umowy rekompensacyjnej np. 12/5 po 12/5. A widocznie konsul dal Ci z miejsca taka umowe, bo slabo mu dzien poszedl a chcial miec chociaz z jedna sztuke(chyba logiczne) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kpw Opublikowano 21 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2016 (edytowane) W takim razie miło mi, że poprawiłem komuś statystyki i dzięki mnie miał udany dzień W związku z powyższym mam pytanie. Skoro teraz dostałem 12/5 w "nienormalny sposób" to czy następnym razem mogę znowu liczyć na 12/5, ale już w normalnym trybie? Sorki za zachłanność, ale Polsat strasznie mnie rozpuścił Edytowane 21 Sierpnia 2016 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 21 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2016 Zawsze możesz liczyć na pomyłkę konsultanta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miły Opublikowano 21 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2016 A mnie konsultant celowo wprowadził w błąd. Jak się okazało, nie dostałem dostępu do telewizji online CPGO pomimo tego, że kilka razy o to pytałem i byłem zapewniany, że będzie taka opcja włączona i wliczona w abonament. Po 24 godzinach chciałem to przetestować wtedy też na infolinii poinformowali mnie, że tego nie mam w umowie. Kobieta zachęciła mnie do odstąpienia od umowy. Nie skorzystałem póki co z tego rozwiązania bo skoro konsultant mi coś takiego oferował to tak ma być. Złożyłem reklamacje z prośbą o odsłuch i uruchomienie w/w usługi. Zobaczymy co z tego wyjdzie... Uważajcie u siebie jak będziecie przedłużać umowę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
myster Opublikowano 21 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2016 CP GO jest na dekoderze, ON THE GO na pozostałych urządzeniach. Dlatego wszystko się zgadza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miły Opublikowano 21 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2016 (edytowane) Pytałem o usługę na komputerze/tablecie. Zresztą trzeba być idiotą żeby mówić z klientem o usłudze na ich dedykowany dekoder w momencie gdy klient posiada MODUŁ. Edytowane 21 Sierpnia 2016 przez Miły Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kyczniker Opublikowano 21 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2016 Zawsze możesz liczyć na pomyłkę konsultanta. Nie da rady. Nie pojawi sie po prostu ta oferta na 12miesiecy . W takim razie miło mi, że poprawiłem komuś statystyki i dzięki mnie miał udany dzień W związku z powyższym mam pytanie. Skoro teraz dostałem 12/5 w "nienormalny sposób" to czy następnym razem mogę znowu liczyć na 12/5, ale już w normalnym trybie? Sorki za zachłanność, ale Polsat strasznie mnie rozpuścił Ciezko powiedziec, sprobuj, po prostu zacznij z miejsca ze tylko Cie interesuje taka oferta. Ale szczerze mowiac? Watpie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sucharrr Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Drodzy Forumowicze, Od 9 miesięcy jestem abonentem CP, moja umowa to Pakiet Familijny HD 15/2 (przejście od innego operatora). Dokładnie dzisiaj mija pół roku do zakończenia umowy, wypowiedzenie zostało złożone tydzień temu i przyjęte przez CP. Zadzwoniłem na 222127128 celem powalczenia o słynne 12/5. Konsultantka zarzeka się, że jedyne, co może mi dać to 15-miesieczna umowa, pakiet Familijny Max HD 49,99 i obniżenie opłaty w pierwszym miesiącu o 10zł. Zaczęła mnie przekonywać, że jeszcze jest za wcześnie i system nie wyświetla jej wszystkich możliwych ofert. Zadzwoniłem na zły numer, czy faktycznie im bliżej końca umowy tym zaczynają wskakiwać lepsze oferty? Liczyłem na pozbycie się tych 6 pozostałych miesięcy opłat. Będę wdzięczny za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2016 (edytowane) Spokojnie,odczekaj jeszcze kilka dni niech system "dowie się o tobie" i przetrawi,jak nie zadzwoni nikt inny to Ty zadzwoń,trafisz na bardziej rozgarniętego konsula i będziesz zadowolony. Tam jest zasada że im gorsza oferta wciśnięta "jeleniowi" tym wyższa premia do wypłaty Edytowane 22 Sierpnia 2016 przez fezuj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sucharrr Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Dzięki co do tej "zasady" to faktycznie, negocjacje zaczęła od propozycji 29-miesięcznej umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kyczniker Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Drodzy Forumowicze, Od 9 miesięcy jestem abonentem CP, moja umowa to Pakiet Familijny HD 15/2 (przejście od innego operatora). Dokładnie dzisiaj mija pół roku do zakończenia umowy, wypowiedzenie zostało złożone tydzień temu i przyjęte przez CP. Zadzwoniłem na 222127128 celem powalczenia o słynne 12/5. Konsultantka zarzeka się, że jedyne, co może mi dać to 15-miesieczna umowa, pakiet Familijny Max HD 49,99 i obniżenie opłaty w pierwszym miesiącu o 10zł. Zaczęła mnie przekonywać, że jeszcze jest za wcześnie i system nie wyświetla jej wszystkich możliwych ofert. Zadzwoniłem na zły numer, czy faktycznie im bliżej końca umowy tym zaczynają wskakiwać lepsze oferty? Liczyłem na pozbycie się tych 6 pozostałych miesięcy opłat. Będę wdzięczny za pomoc. Jesli chcesz konkretnej odpowiedzi to napisz: Twoj dzien okresu rozliczeniowego. Od ktorego dnia i miesiaca i roku masz umowe. Jakies konkrety po prostu to Ci powiem kiedy beda konkretne oferty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sucharrr Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Umowa podpisana 22.11.2015, cykl rozliczeniowy każdego 22-go. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian3k1993 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Podpisałem pierwszą umowę z CP na pakiet Premium w lutym 2016. Cena 79,99 HH. Wypowiedzenie złożone ze względu na usunięcie kanału FightKlub. 3 dni po złożeniu wypowiedzenia zadzwonił konsultant z DUK z ofertami na Premium MAX + 1 multiroom - 104,99 PLN. Na początku oferta 24/8, powiedziałem, że wolałbym skrócić umowę, więc zaproponował 15/5 i nie chciał zejść na 12/5. Powiedziałem, że muszę się zastanowić i poprosiłem o 2-3 dni na przemyślenie oferty, wtedy zaczął wypytywać nad czym się będę zastanawiał i powiedziałem, że być może skorzystam z oferty NC+ lub NC+ na kartę. Wtedy konsultant postanowił jednak porozmawiać ze swoim przełożonym i dostał zgodę na opcję 12/5. Dzięki temu można powiedzieć, że mam umowę na łącznie 19 msc (licząc od lutego) w tym 11 miesięcy darmowych. Konsultant wspomniał też, że warto zadzwonić na numer który mi się wyświetlił na ok. 6 miesięcy przed końcem umowy i zapytać o ofertę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kyczniker Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Umowa podpisana 22.11.2015, cykl rozliczeniowy każdego 22-go. No wiec 23 czyli jutro powinienes juz miec oferty. Skoro miales umowe na 15miesiecy, a mozna skorzystac 6 ms wczesniej(czyli jak sie rozpocznie 9 miesiac trwania Twojej umowy). Dla bezpieczenstwa sprobuj 24.08 powinny juz byc oferty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Skoro mi nie ufasz to mnie nie wymieniaj. No cóż ...nikt inny taki się do tej pory nie trafił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ondrasz Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2016 (edytowane) Mam ofertę max hd sport, film, cinemax za 59.99 + MR za 10zł Umowa kończy się za 7mcy Miałem telefon dzisiaj z ofertą 24 mce za 69,99 + 5zł MR za to samo + HBO przy czym przez 9mcy obniżenie do 59,99+ 5zł Na moje hasło, że nie interesuje mnie umowa na 24mce na co konsultant odpowiada mi że przecież skraca mi umowę dotychczasową. Poinformowałem więc go, że przecież wyłączyli kanał gwarantowany więc jak złożę wypowiedzenie to i tak ją skrócę (okres rozliczeniowy mam do 21go czyli skłądając dzisiaj mam miesiąc do zamknięcia umowy). Na to konsultant twierdzi że nie ma takiej opcji żebym dostał ofertę krótszą niż na 24mce... Nawet nie zdążyłem wspomnieć że chciałbym wziąść nie 1 a 2 MR... I teraz dekoder mam sagemcom i dobrze toto nie działa. Gdybym chciał wymienić ten dekoder na cokolwiek z opcją nagrywania, dobrać kolejny MR (jako drugi bo jeden MR już mam) jaką ofertę mogę mieć? Teraz byłem/jestem na ofercie 12/5 za 59.99/49.99 plus 10zł przez cały czas za MR - związane to było z tym że dobierałem MR wtedy. No i nie wiem na ile to istotne ale mam smartdom na telefon a usługą uprawniającą jest telewizja. Co można " w standardzie dostać"? bo kwoty 59.99 obniżyć nie mogę jak rozumiem żeby nie stracić smarta na telefon ? Edytowane 22 Sierpnia 2016 przez ondrasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mingo Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Na moje hasło, że nie interesuje mnie umowa na 24mce na co konsultant odpowiada mi że przecież skraca mi umowę dotychczasową. Poinformowałem więc go, że przecież wyłączyli kanał gwarantowany więc jak złożę wypowiedzenie to i tak ją skrócę (okres rozliczeniowy mam do 21go czyli skłądając dzisiaj mam miesiąc do zamknięcia umowy). Na to konsultant twierdzi że nie ma takiej opcji żebym dostał ofertę krótszą niż na 24mce... Wiele osób tutaj(w tym ja) przedłużało umowę na 12 czy 15 miesięcy z powodu usunięcia fightklubu. Albo konsultant kręci, albo system coś szwankuje(może jeszcze oferty się nie zaktualizowały, ja jak dzwoniłem pierwszy raz to konsultant powiedział, że na razie nie ma ofert dla mnie, oddzwonił jak już były). Gdybym chciał wymienić ten dekoder na cokolwiek z opcją nagrywania, dobrać kolejny MR (jako drugi bo jeden MR już mam) jaką ofertę mogę mieć? Teraz byłem/jestem na ofercie 12/5 za 59.99/49.99 plus 10zł przez cały czas za MR - związane to było z tym że dobierałem MR wtedy. Przeczytaj ostatnie 10 stron tego wątku, a wszystkiego się dowiesz Nie ma sensu powtarzać czegoś, co było napisane tutaj setki razy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
89damian Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2016 No wiec 23 czyli jutro powinienes juz miec oferty. Skoro miales umowe na 15miesiecy, a mozna skorzystac 6 ms wczesniej(czyli jak sie rozpocznie 9 miesiac trwania Twojej umowy). Dla bezpieczenstwa sprobuj 24.08 powinny juz byc oferty. 22.08.16r. zaczął się 10 miesiąc umowy, więc może zrezygnować z 5 miesięcy poprzedniej umowy. W umowach na 15 ms lepsze oferty pojawiają się z początkiem 10 miesiąca umowy (po opłaceniu 5 miesięcy), a w umowach na 12 ms, gdy zacznie się 7 miesiąc (po opłaceniu 2 miesięcy). Sam miałem taką sytuację, że chciałem wynegocjować nową umowę (miałem wtedy 12/5), gdy zaczął się 6 okres rozliczeniowy, czyli po opłaceniu jednego miesiąca. Konsultant powiedział mi wtedy, że nie ma dla mnie tych "lepszych ofert", ale powinny się pojawić po rozpoczęciu następnego okresu rozliczeniowego, czyli w 7 miesiącu (umowy 12/5). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
as10A Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2016 (edytowane) Człowieku, wystarczy PRZECZYTAĆ umowę, mniej-więcej na pół roku przed końcem możesz negocjować. I jeśli masz "kulturę osobistą"- to wynegocjujesz. Oczywiście nie chcę nikogo urazić! Edytowane 22 Sierpnia 2016 przez as10A Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
89damian Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2016 @as10A do kogo kierowałeś powyższy post? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
as10A Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Do forumowiczów, którzy bardzo pieklą się podpisując dzisiaj umowę- chcą aby jutro już w ICOKU mieli pokazane zmiany na koncie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabott Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Wiele osób tutaj(w tym ja) przedłużało umowę na 12 czy 15 miesięcy z powodu usunięcia fightklubu. Albo konsultant kręci, albo system coś szwankuje(może jeszcze oferty się nie zaktualizowały, ja jak dzwoniłem pierwszy raz to konsultant powiedział, że na razie nie ma ofert dla mnie, oddzwonił jak już były) Tylko Ty składałeś wypowiedzenie, on jeszcze nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manguscik Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Przedłużyłem umowę 11.08.2016 z evoboxem + multirom PVR HD 7000 pakiet premium max i mam jedno pytanie na które nie znalazłem odpowiedzi w tematach wstecz czy mogę jeszcze w promocyjnej cenie dobrać konwerter unicable. za 129 PLN bo wtedy nie pomyślałem o tym ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbycho84 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2016 @manguscik, Wydaje mi się, że już za późno na zamówienie Unicable w promocyjnej cenie. Przy przedłużaniu umowy trzeba to zrobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manguscik Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Gdzieś mi się coś o uszy obiło że do 30 dni ale mogę się mylić i nie mogę nigdzie tego info zdobyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.