werysoft Opublikowano 21 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2016 Dzwoniłem na infolinię na razie brak ofert z Evką - jedynie APS. EDIT: pytanie do mających już Evkę - czy w APS jest obowiązek dobrania anteny z konwerterem czy nie ma takiego "musu" Nie ma obowiązku brania anteny i konwertera. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 22 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2016 (edytowane) Jutro (a właściwie to już dzisiaj ) planuję pojechać do APS-u Cyfrowego Polsatu i złożyć tam wypowiedzenie mojej umowy. Umowę mam obecnie do 3 kwietnia br. Zapytam więc raz jeszcze: Czy mam jakieś szanse ugrać pakiet Premium za 79,90 zł przy umowie typu 12/5, ewentualnie 15/5? Bo czytałem wcześniej w niniejszym wątku, że ktoś taką umowę dostał. Obecnie mam to, co w podpisie tu na forum. Mam też usługę Multiroom z jednym dekoderem dodatkowym. Multiroom od samego początku mam gratis. Edytowane 22 Stycznia 2016 przez Barti Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabott Opublikowano 22 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2016 Też chciałem zapytać o Premium za 79,90 (może @swojadroga ma stosowną wiedzę). Jestem zainteresowany taką opcją, +3 MR (obecnie posiadam darmowy MR HD5000+MR HD3000) z nowym dekoderem dwugłowicowym (HD5000 wtedy przeszedłby, jako MR). Czy jest to osiągalne w APS (opcja 15/3) w cenie 79,90 + 10PLN za MR? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konsul Opublikowano 22 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2016 Jutro (a właściwie to już dzisiaj ) planuję pojechać do APS-u Cyfrowego Polsatu i złożyć tam wypowiedzenie mojej umowy. Umowę mam obecnie do 3 kwietnia br. Zapytam więc raz jeszcze: Czy mam jakieś szanse ugrać pakiet Premium za 79,90 zł przy umowie typu 12/5, ewentualnie 15/5? Bo czytałem wcześniej w niniejszym wątku, że ktoś taką umowę dostał. Obecnie mam to, co w podpisie tu na forum. Mam też usługę Multiroom z jednym dekoderem dodatkowym. Multiroom od samego początku mam gratis. W APS nie otrzymasz 12/5 bo nie mają taki ofert , jeśli chodzi o oferty najepiej poczekaj na kontakt naszego specjalisty albo skontaktuj się z Infolinią , i przedstaw swoją propozycję konsultantowi , myśle ze jeśli byłeś klientem dobrym jest szansa na otrzymanie oferty, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 22 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2016 No i wypowiedzonko już złożone. Pan, który obsługiwał mnie dzisiaj (a właściwie to już wczoraj ) w APS-ie, przyjął moje "pisemko", zeskanował je i wystawił mi potwierdzenie, które też musiałem dodatkowo podpisać. Nie otrzymałem jednak od niego żadnej oferty na przedłużenie umowy. Gdy mu tak delikatnie o tym zagadałem to nic nie odpowiedział, tylko powiedział mi, że dziękuje i że to wszystko. Tak więc, tak jak w roku ubiegłym, podziękowałem mu i wyszedłem z APS-u. Obsługiwał mnie ten sam człowiek, co w zeszłym roku. Cóż, najwyraźniej nie chciał zaproponować nic dobrego i pewnie z góry już był przekonany, że i tak tej jego oferty nie przyjmę. Nie to nie! No nic... Teraz pozostaje czekać na telefon z DUK. Czy jest też możliwe, że zadzwonią np. jutro (tzn. już dzisiaj) albo jutro, w niedzielę? Czy DUK dzwoni do abonentów też w weekendy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz1980 Opublikowano 22 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2016 Tak, DUK dzwoni w weekendy ale mniej niż na tygodniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konsul Opublikowano 22 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2016 No i wypowiedzonko już złożone. Pan, który obsługiwał mnie dzisiaj (a właściwie to już wczoraj ) w APS-ie, przyjął moje "pisemko", zeskanował je i wystawił mi potwierdzenie, które też musiałem dodatkowo podpisać. Nie otrzymałem jednak od niego żadnej oferty na przedłużenie umowy. Gdy mu tak delikatnie o tym zagadałem to nic nie odpowiedział, tylko powiedział mi, że dziękuje i że to wszystko. Tak więc, tak jak w roku ubiegłym, podziękowałem mu i wyszedłem z APS-u. Obsługiwał mnie ten sam człowiek, co w zeszłym roku. Cóż, najwyraźniej nie chciał zaproponować nic dobrego i pewnie z góry już był przekonany, że i tak tej jego oferty nie przyjmę. Nie to nie! No nic... Teraz pozostaje czekać na telefon z DUK. Czy jest też możliwe, że zadzwonią np. jutro (tzn. już dzisiaj) albo jutro, w niedzielę? Czy DUK dzwoni do abonentów też w weekendy? Nie zaproponował bo tam są nastawieni na nowe umowy a po drugie nie maja wszytkich ofert , Tak czekaj na tel z DUK za kilka dni zadzwonią , hmm w soboty pracujemy ale niedziela jest wolna , Zazwyczaj tak obsługa trwa do kilku dni , ale jeśli chcesz w wtorek możesz się sam konatkować z nami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 22 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2016 (edytowane) OK, rozumiem. Dzięki za info! Czy jest jakaś różnica w tym, że to ja sam zadzwonię do DUK, a tym, że DUK zadzwoni do mnie? Chodzi mi o możliwość uzyskania danej oferty na przedłużenie umowy. Edytowane 22 Stycznia 2016 przez Barti Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konsul Opublikowano 23 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2016 Nie tutaj akurat nie ma róznicy , myśle ze na 95% masz szansę uzyskac ofertę 12/5 ale pamietaj z takiej oferty można skorzystać tylko raz , i nie ważne czy jestes z nami 5 lat 10 lat czy nawet rok , wiem co mówię bo realziuje ten projekt DUK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 23 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2016 Poprzednią umowę miałem właśnie typu 12/5. A obecnie mam 15/5. Zależałoby mi na tym, aby teraz znów była umowa typu 12/5. Gdy poprzednio przedłużałem umowę to konsultant powiedział mi wtedy, że teraz może mi dać umowę na min. 15 miesięcy, ale przy następnym przedłużaniu znów będę miał możliwość wzięcia umowy na 12 miesięcy. Że to tak na przemian, raz umowa typu 12/5, potem 15/5, a następnie znów 12/5. I tak w kółko... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceberebek Opublikowano 23 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2016 Barti-zadajesz pytania o długości umów-jakbyś dopiero się zarejestrował na forum... Przecież wiesz(bo czytasz ten temat),że można zamiennie renegocjować umowy:12/5 na 15/5 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 23 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2016 Barti-zadajesz pytania o długości umów-jakbyś dopiero się zarejestrował na forum... Przecież wiesz(bo czytasz ten temat),że można zamiennie renegocjować umowy:12/5 na 15/5 No zgadza się,ale zobacz co napisał: Nie tutaj akurat nie ma róznicy , myśle ze na 95% masz szansę uzyskac ofertę 12/5 ale pamietaj z takiej oferty można skorzystać tylko raz , i nie ważne czy jestes z nami 5 lat 10 lat czy nawet rok , wiem co mówię bo realziuje ten projekt DUK Czyżby coś się zmieniło w podejściu CP do umów czy jednak @konsul coś namącił @konsul-jak jest rzeczywiście,wytłumacz skoro siedzisz w "temacie" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceberebek Opublikowano 23 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2016 (edytowane) Chyba na chwile obecną kolega @konsul nie jest raczej jeszcze autorytetem i osobą "zaufaną" Tym bardziej,że w grudniu renegocjowałem 2 umowy z 15/5 na 12/5 Edytowane 23 Stycznia 2016 przez Ceberebek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gursonek Opublikowano 23 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2016 (edytowane) Witam, Potwierdzam, że jest możliwość otrzymania na przemian 15/5, 12/5 - wiem co mówię, bo sam jestem z nimi 3,5 roku już. Nawet teraz, kiedy negocjowałem nową umowę - konsultant chcąc mnie zatrzymać przy wyższym pakiecie najpierw zaproponował 15/5, a gdy byłem stanowczy, że chce niższy zaproponował 12/5 - nieprawdą jest to, że tylko raz można otrzymać aneks 12 miesięczny z 5 miesiącami gratis. W ciągu kilku lat z nimi miałem: 15/5 (pierwotna), potem 12/5 (wycofanie kanału Love), następnie 24/8 (wycofanie wersji SD Cinemax), 29/8 (przedłużenie ze zmianą pakietu na Rodzinny HD + SportHD). Zapewniono mnie, że gdybym został przy starym pakiecie Familijny Max HD, FilmHD, SportHD, Cinemax HD miałbym możliwość aneksowania umowy na 12/5 - tylko nie chciałem. @Konsul mieliśmy już tutaj takich jak Ty - pojawiacie się "tak nagle", szczególnie w dziale ofert na przedłużenie - świetnie doradzacie, a piszecie tylko do 15 postów po czym bez echa znikacie. Napisz 500 postów minimum i wtedy zacznij doradzać Edytowane 23 Stycznia 2016 przez Gursonek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceberebek Opublikowano 23 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2016 @Konsul mieliśmy już tutaj takich jak Ty - pojawiacie się "tak nagle", szczególnie w dziale ofert na przedłużenie - świetnie doradzacie, a piszecie tylko do 15 postów po czym bez echa znikacie. Napisz 500 postów minimum i wtedy zacznij doradzać Dokładnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 23 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2016 Barti-zadajesz pytania o długości umów-jakbyś dopiero się zarejestrował na forum... Przecież wiesz(bo czytasz ten temat),że można zamiennie renegocjować umowy:12/5 na 15/5 Tak, wiem, że można mieć naprzemiennie umowę typu 12/5, a potem 15/5. Jak już wspomniałem, powiedział mi to też konsultant, gdy poprzednio, pod koniec 2014 roku przedłużałem umowę. Zaniepokoiła mnie tylko informacja podana przez użytkownika @konsul, że umowę typu 12/5 można mieć tylko raz. Ale z drugiej strony coś nie chciało mi się w to wierzyć. Chyba na chwile obecną kolega @konsul nie jest raczej jeszcze autorytetem i osobą "zaufaną" Tym bardziej,że w grudniu renegocjowałem 2 umowy z 15/5 na 12/5 Potwierdzam, że jest możliwość otrzymania na przemian 15/5, 12/5 - wiem co mówię, bo sam jestem z nimi 3,5 roku już. [...] Cieszę się, że z tą umową typu 12/5 "tylko jeden raz" jest jednak nieprawdą i zostało to tutaj zdementowane. Wychodzi więc na to, że kolega @konsul nie jest w ogóle wiarygodny. To, że pracuje w DUK-u Cyfrowego Polsatu, najprawdopodobniej jest zwyczajną ściemą. Tym bardziej, że, jak zauważyłem, jego różne posty często lądują w Koszu to na forum... Tak więc, teraz czekam na telefon z DUK Cyfrowego Polsatu z ofertą przedłużenia umowy dla mnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konsul Opublikowano 23 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2016 Tak, wiem, że można mieć naprzemiennie umowę typu 12/5, a potem 15/5. Jak już wspomniałem, powiedział mi to też konsultant, gdy poprzednio, pod koniec 2014 roku przedłużałem umowę. Zaniepokoiła mnie tylko informacja podana przez użytkownika @konsul, że umowę typu 12/5 można mieć tylko raz. Ale z drugiej strony coś nie chciało mi się w to wierzyć. Cieszę się, że z tą umową typu 12/5 "tylko jeden raz" jest jednak nieprawdą i zostało to tutaj zdementowane. Wychodzi więc na to, że kolega @konsul nie jest w ogóle wiarygodny. To, że pracuje w DUK-u Cyfrowego Polsatu, najprawdopodobniej jest zwyczajną ściemą. Tym bardziej, że, jak zauważyłem, jego różne posty często lądują w Koszu to na forum... Tak więc, teraz czekam na telefon z DUK Cyfrowego Polsatu z ofertą przedłużenia umowy dla mnie. Eh.. mozecie sobie nie wierzyć no dobrze ,,Barti,, poczekamy zobaczymy i zobaczysz że mam racje , wtedy uwierzysz , no czekam na efekt ... jak dostaniesz znów 12/5 to ja jestem święty , ale okej okej poczekam i dasz znać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 23 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2016 A co tu wierzyć lub nie?Dowody są w wątku i abonenci którzy taką umowę dostali nie raz.Chyba że te zmiany są od bardzo niedawna.A nie będzie dobrych ofert nie będzie abonentów proste i logiczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 23 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2016 Hmm, a może kolega @swojadroga wie dokładnie, jak to teraz jest z tymi umowami na przedłużenie? Kto jak kto, ale on chyba będzie wiedział najlepiej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lol Opublikowano 24 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2016 Oferta którą dostał znajomy od DUK Cytuję całość oferty: W ramach propozycji specjalnie przygotowanej dla siebie bla bla bla. W czasie 9 miesięcznego okresu promocyjnego otrzymasz pakiety Familijny Max HD + Film HD + Sport HD + Cinemax HD +VOD+IPLA za jedyne 49.99. Po okresie promocyjnym Cena za ofertę wyniesie 69.99. Mamy jednak dla Ciebie znakomitą wiadomość, w trakcie umowy będziesz mógł obniżyć cenę abonamentu do 59.99 przez rezygnację z VOD+ ipla.. Proponowana oferta dostępna jest na okres 29 miesięcy.. bla bla rabla... Załóżmy że ktoś sobie weźmie i zrezygnuje z VOD to płaci za pierwsze 9 mies 50zł, za kolejne 20 mies 60zł to ma razem przez 29mies zapłacić 1650zł czyli średnio 56zł mies i do tego dekoder HD5000. Na promocji ze strony CP za to samo zapłaci się całościowo 1080zł na umowę za 24 mies, średnio wyjdzie 45zł na mies + SAGEM Ale teraz najgorsze, żona znajomego na tą ofertę się zgodziła i teraz chłop nie wie jak się z tego wyplątać, można to teraz jakoś wypowiedzieć? zmienić. Jak w ogóle CP śmie takie oferty wysyłać stałym klientom, żeby z DUK otrzymywać dłuższe i gorsze oferty jak dla nowych... masakra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 24 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2016 (edytowane) Jeśli to świeża sprawa to ma 14 dni na odstąpienie o ile nie wyraziła zgody na natychmiastowe świadczenie usługi(sakramentalne TAK) w/g nowych zasad, jeśli ma przyjść papierowe potwierdzenie zawartych zmian to 10 dni od otrzymania z tą samą zasadą jw. Edytowane 24 Stycznia 2016 przez fezuj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
henryk1944 Opublikowano 24 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2016 Moim zdaniem nie była to oferta utrzymaniowa z DUK,tylko rutynowa oferta jakie oferuje iCOK.Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 24 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2016 (edytowane) Umiesz czytać ze zrozumieniem "Oferta którą dostał znajomy od DUK " Edytowane 24 Stycznia 2016 przez tomekb1976 Usunięto zbędne cytowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceberebek Opublikowano 24 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2016 Pewnie chodziło o treść umowy,która "brzmiała" jakby była od ICOK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
henryk1944 Opublikowano 24 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2016 Umiesz czytać ze zrozumieniem "Oferta którą dostał znajomy od DUK " Przed częstym Twoim pouczaniem każdego pomyśl trochę,byś pomyślał może byś zrozumiał.Znajomy mu powiedział,a skąd masz pewność,że znajomy rozróżnia Centrum Obslugi Klienta od DUK.Przed atakiem na mnie lepiej się najpierw upewnij.Dziękuję za upomnienie i pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.