moryl Opublikowano 29 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2013 Mimo wszystko zależy czy osoba,która rozmawiała z konsultantem była do tego upoważniona... Ale jak to udowodni że rozmawiała osoba nieupoważniona? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceberebek Opublikowano 29 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2013 I to samo można wykombinować w drugą stronę... I w razie czego to była by najrozsądniejsza wymówka-że rozmawiał syn,a nie właściciel... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej82 Opublikowano 29 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2013 To przy przedłużaniu umowy, bez wymiany dekodera wystarczy po omowieniu wszystkich warunków powiedzieć(nie zgodzić się), zeby umowa wchodziła w zycie dopiero przy podpisaniu aneksu/nowej umowy? i dopiero jak ja podpisze umowe i CP ją odbierze włączy programy wchodzące w skład pakietu(+kanały promocyjne)? Poczekamy powiedzmy dodatkowo tydzień, ale wtedy powinniśmy być spokojni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakmakrs1 Opublikowano 29 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2013 Mi dzisiaj konsultantka pod koniec rozmowy, powiedziala cos o 12-tym paragrafie, mowiacym o tym ze nie ma mozliwosci odstapienia od umowy, nie zalezalo mi sie dowiadywac co ten paragraf nowy mowi bo i tak wzialem oferte. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej82 Opublikowano 29 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2013 Jak komuś proponują 12/5 to wiadomo, że lepiej być nie może i rzeczywiście za bardzo nie ma się nad czym zastanawiać bo każdy i tak chciałby taką ofertę, ale jeśli ktoś aneksując umowę miałby mieć te same kanały, ten sam dekoder a jedyna różnica to, że kilka miesięcy gratis, a do kolejnego okresu rozliczeniowego jeszcze przynajmniej 2 tygodnie, to chyba lepiej poprosić o podpisanie umowy poprzez kuriera niż zgadzać się automatycznie. Pamiętam jak kiedyś konsultantka w co drugim zdaniu dodawała "zgadza się pan?" "to odrazu włączyć?" itp, warunki proponowała okropne i aż strach było rozmawiać, bo przez przypadek człowiek powie tak i pozamiatane, takie natrętne wymuszanie potwierdzenia i jeszcze pretensje, że nie zgadzam się na umówę 15 miesięcy, gdzie 2 miesiące płace 39,90 zamiast 49,90, bo przecież to świeta oferta... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moryl Opublikowano 29 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2013 Art. 7. 1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie dziesięciu dni, ustalonym w sposób określony w art. 10 ust. 1. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Z tego artykułu wynika że: Do odstąpienia umowy wystarczy złożyć oświadczenie na piśmie Czas jaki ma klient wynosi 10 dni od dnia otrzymania produktu (art. 10 ust. 1) Art. 10.1. Termin dziesięciodniowy, w którym konsument może odstąpić od umowy, liczy się od dnia wydania rzeczy, a gdy umowa dotyczy świadczenia usługi – od dnia jej zawarcia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 29 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2013 To przy przedłużaniu umowy, bez wymiany dekodera wystarczy po omowieniu wszystkich warunków powiedzieć(nie zgodzić się), zeby umowa wchodziła w zycie dopiero przy podpisaniu aneksu/nowej umowy? i dopiero jak ja podpisze umowe i CP ją odbierze włączy programy wchodzące w skład pakietu(+kanały promocyjne)? Poczekamy powiedzmy dodatkowo tydzień, ale wtedy powinniśmy być spokojni. Ewentualnie po zapoznaniu się z pisemną treścią umowy i wykazu kanałów z możliwością odstąpienie w ciągu 10 dni od otrzymania umowy. J/.../ Pamiętam jak kiedyś konsultantka w co drugim zdaniu dodawała "zgadza się pan?" "to odrazu włączyć?" itp, warunki proponowała okropne i aż strach było rozmawiać, bo przez przypadek człowiek powie tak i pozamiatane, takie natrętne wymuszanie potwierdzenia i jeszcze pretensje, że nie zgadzam się na umówę 15 miesięcy, gdzie 2 miesiące płace 39,90 zamiast 49,90, bo przecież to świeta oferta... He he to chyba ostatnio miałem też z nią do czynienia- ale tego magicznego słowa nie usłyszała choć kombinowała jak koń pod górkę a ja i tak nie dałem złapać się za słówko, wreszcie odpuściła i zmiękła zgadzając się na pisemnie potwierdzenie PWU @moryl Tak masz rację, ale właśnie oni stosują jakiś haczyk że jak powiesz TO co oni tak bardzo chcą usłyszeć to d a mokra , ale może jest okazja by kolo z problemem to sprawdził u rzecznika konsumentów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirko1801 Opublikowano 29 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2013 Wypowiedziałem umowę z pakietem Rodzinnym HD ( do końca jeszcze 9 miesięcy ) i dostałem takie propozycje : Rodzinny HD - umowa na 18 miesięcy , 3 miesiące gratis i 15 miesięcy po 4,90 zł. 2 propozycja : Familijny HD , umowa na 12 miesięcy w tym 5 miesięcy gratis i pozostałe 7 miesięcy po normalnej cenie . Nie przyjąłem żadnej propozycji ( Rodzinny oglądała teściowa - niestety odeszła ) i rozwiąałem umowę . Konsultantka była tak nachalna , że w pewnym momencie gotowa była przystać na Rodzinny HD przez całą umowę za 4,90 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moryl Opublikowano 29 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2013 Biedaczka chyba zapomniała o swojej prowizji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej82 Opublikowano 29 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2013 Ewentualnie po zapoznaniu się z pisemną treścią umowy i wykazu kanałów z możliwością odstąpienie w ciągu 10 dni od otrzymania umowy. Dobra uwaga, umowa z możliwością odstąpienia swoją drogą, ale wykaz kanałów też warto mieć. Myślicie, że gdy zamiast magicznego słowa "tak" powiem "jeśli zostanie mi przestawiona umowa i wykaz kanałów, wtedy mogę przedłużyć" nie będzie problemu? Czy za wszelką ceną będą chcieli aktywować natychmiast? Nie posądzam CP, że mogą potem coś kręcić, a wręcz uważam, że tak nie jest(ludzie często z góry na coś się zgadzają, nie słuchając co im się proponuje i potem mają pretensje), to jednak warto mieć potwierdzenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moryl Opublikowano 29 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2013 Raczej CP nie robi takich szopek co konkurencja.Wiec o umowę raczej nie ma co sie obawiać.A wyrażając zgodę na natychmiastowe świadczenie usług gratis masz dłuższy.Bo nowa umowa wchodzi od nowego okresu rozliczeniowego a dodatkowe pakiety masz zaraz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawo24 Opublikowano 30 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2013 Wypowiedziałem umowę z pakietem Rodzinnym HD ( do końca jeszcze 9 miesięcy ) i dostałem takie propozycje : Rodzinny HD - umowa na 18 miesięcy , 3 miesiące gratis i 15 miesięcy po 4,90 zł. 2 propozycja : Familijny HD , umowa na 12 miesięcy w tym 5 miesięcy gratis i pozostałe 7 miesięcy po normalnej cenie . Nie przyjąłem żadnej propozycji ( Rodzinny oglądała teściowa - niestety odeszła ) i rozwiąałem umowę . Konsultantka była tak nachalna , że w pewnym momencie gotowa była przystać na Rodzinny HD przez całą umowę za 4,90 zł. przy tej umowie na 18 miesięcy,to naprawdę te 15 miesięcy po 4,90? Czy może po 14,90,bo ja będę walczył o Rodzinnny Hd i jakby co to będe wiedział o co sie upominać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceberebek Opublikowano 30 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2013 Mi wczoraj zaproponowano Premium na 15 miesięcy, w tym 5 miesięcy gratis za 69,90zl. Do tego na te 5 gratisowych miesięcy Ipla Mix.... Premium za 69 PLN??? Czyli wszystkie pakiety TV(bez Ipli,HBO GO itp): Familijny Max HD+SPORT HD+FILM HD+HBO i CINEMAX ??? Czy ktoś może potwierdzić powyższą propozycję od CP? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcelnorbert Opublikowano 30 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2013 Nowe umowy zawierane na odległość lub poza siedziba firmy przysługuje 10 dni do odstąpienia od umowy.Ale jak byla wyrażona zgoda na natychmiastowe świadczenie usług jest po temacie. Powiem tak wczoraj maiłem telefon z ''magicznego numeru'' z CP i z tymi 10 dniami w CP jest trochę inaczej a mianowicie 10 dni obowiązuje Cie od dostarczenia czy to w formie papierowej czy elektronicznej PWU i pytałem sie 3 krotnie czy nie od zawarcia umowy która wchodzi w zycie od nowego okresu rozliczeniowego.Pan z CP zapewnił mnie trzykrotnie ze od dostarczenia warunków umowy czyli PWU a dostarczenie może sie odbyć poczta tradycyjną.elektroniczna lub przez ICOK. Powiem tak rozmowa jest nagrywana a pan który do mnie dzwonił przekonywał mnie ze to on ma racje i niech tak będzie. Ja zgodziłem sie na pozostanie ale oferta ma byc aktywna od nowego okresu rozliczeniowego i zobacze kiedy dostane pisemne potwierdzenie warunków umowy tzw. PWU Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirko1801 Opublikowano 30 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2013 Wypowiedziałem umowę z pakietem Rodzinnym HD ( do końca jeszcze 9 miesięcy ) i dostałem takie propozycje : Rodzinny HD - umowa na 18 miesięcy , 3 miesiące gratis i 15 miesięcy po 4,90 zł. 2 propozycja : Familijny HD , umowa na 12 miesięcy w tym 5 miesięcy gratis i pozostałe 7 miesięcy po normalnej cenie . Nie przyjąłem żadnej propozycji ( Rodzinny oglądała teściowa - niestety odeszła ) i rozwiąałem umowę . Konsultantka była tak nachalna , że w pewnym momencie gotowa była przystać na Rodzinny HD przez całą umowę za 4,90 zł. przy tej umowie na 18 miesięcy,to naprawdę te 15 miesięcy po 4,90? Czy może po 14,90,bo ja będę walczył o Rodzinnny Hd i jakby co to będe wiedział o co sie upominać Nie ma pomyłki , pakiet Rodzinny po 4,90 zł. miesięcznie . Nie brałem bo mam jeszcze trzy umowy w CP i nc+ full. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceberebek Opublikowano 30 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2013 ...zobacze kiedy dostane pisemne potwierdzenie warunków umowy tzw. PWU Kolego-PWU - to jest skrót od PROMOCYJNE WARUNKI UMOWY,a nie potwierdzenie warunków umowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaca22 Opublikowano 30 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2013 No i ja już po rozmowach z DUK ( wypowiedzenie - LOVE) umowa nr 1 gładziutko - warunki : familijny HD 12/5 Umowa nr 2 - nie załatwiona - chciałem wymienić dekoder HD5000 na moduł CAM , ale konsultant początkowo ściemniał że , taka opcja nie wchodzi w grę bo moduł nie będzie działał z muliroomem , zaproponował wymianę na HD7000 , Warunki jakie przedstawił : Umowa 12/5 - wymiana dekodera 49 zł , czynsz za dekoder 5 zł miesięcznie , multiroom 0 zł . Czy ktoś dostał Moduł Cam ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek960 Opublikowano 30 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2013 Mi wczoraj zaproponowano Premium na 15 miesięcy, w tym 5 miesięcy gratis za 69,90zl. Do tego na te 5 gratisowych miesięcy Ipla Mix.... Premium za 69 PLN??? Czyli wszystkie pakiety TV(bez Ipli,HBO GO itp): Familijny Max HD+SPORT HD+FILM HD+HBO i CINEMAX ??? Czy ktoś może potwierdzić powyższą propozycję od CP? Myślę że to dlatego że ja naprawdę chciałem zrezygnować. Chciałem podpisać nową umowę żeby mieć moduł. Konsultant twierdził że dekodera przy przedłużeniu nie mogę wymienić na CI+. Więc podziękowałem. Przy przedostatniej propozycji: 15msc/5msc gratis Familijny Max, Film, Sport, HBO + Ipla Mix na 5msc 69,90. Powiedziałem że muszę się z tym przespać bo nie jestem w gorącej wodzie kąpany, wtedy pojawiła się propozycja premium tyle że muszę zostać przy dekoderze ale oferta mi się podoba. Przy każdej ofercie trzymał się tylko tej jednej kwoty 69,90 bo tyle płaciłem dotychczas i nie proponował ani nic tańszego ani droższego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekjot Opublikowano 30 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2013 Nie ma pomyłki , pakiet Rodzinny po 4,90 zł. miesięcznie . Nie brałem bo mam jeszcze trzy umowy w CP i nc+ full. Ok i tej wersji będę się trzymał. Wypowiedzenie dzisiaj wysłane. Więcej jak 14,90 za Rodzinny HD nie będę płacił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawo24 Opublikowano 30 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2013 @tomekjot koledze pewnie oferowali Rodzinny Hd za 4,90 ,bo jak pisze miał 4 umowy z CP.Nam na pewno za tyle nie zaoferują,ale tak jak piszesz -14,90 to uczciwa cena jaką można zapłacić za Rodzinny HD i o takie coś będę walczył Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blade1230 Opublikowano 30 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2013 Wypowiedziałem umowę z pakietem Rodzinnym HD ( do końca jeszcze 9 miesięcy ) i dostałem takie propozycje : Rodzinny HD - umowa na 18 miesięcy , 3 miesiące gratis i 15 miesięcy po 4,90 zł. 2 propozycja : Familijny HD , umowa na 12 miesięcy w tym 5 miesięcy gratis i pozostałe 7 miesięcy po normalnej cenie . Nie przyjąłem żadnej propozycji ( Rodzinny oglądała teściowa - niestety odeszła ) i rozwiąałem umowę . Konsultantka była tak nachalna , że w pewnym momencie gotowa była przystać na Rodzinny HD przez całą umowę za 4,90 zł. Mnie wmawiają, że nie ma takiej oferty! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes1234l Opublikowano 30 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2013 Co można wywalczyć na pakiet mini hd? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceberebek Opublikowano 30 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2013 Przestań trollować we wszystkich tematach... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Hause Opublikowano 30 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2013 już po rozmowie z DUK 1 oferta 29/8 kpina , druga 15/5 no i trzecia po negocjacjach FM MAX HD umowa 12/5 co lepsze umowa wchodzi od 19 grudnia a teraz nic jeszcze nie zdążyłem zapłacić no i po 5 miechach FM HD 39,90 myśle że pozytywne przyjęte Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boogiman86 Opublikowano 30 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2013 witam w poniedziałek wysyłam wypowiedzenie ze względu na wycofanie love tv. Obecnie posiadam fam max + film hd. Interesuje mnie pakiet premium może być bez ipli ewentualnie fam max + film hd + hbo. Chce też wymienić dekoder z hd 6000 na pvr 7000. Co mogę wynegocjować ? Szukałem tutaj w wątku podobnej sytuacji lecz nie znalazłe. Jak macie jakieś info dajcie znać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.