Skocz do zawartości

PROMOCJE, oferty dla stałych abonentów Polsat Box


koteczek19
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

To przy przedłużaniu umowy, bez wymiany dekodera wystarczy po omowieniu wszystkich warunków powiedzieć(nie zgodzić się), zeby umowa wchodziła w zycie dopiero przy podpisaniu aneksu/nowej umowy? i dopiero jak ja podpisze umowe i CP ją odbierze włączy programy wchodzące w skład pakietu(+kanały promocyjne)? Poczekamy powiedzmy dodatkowo tydzień, ale wtedy powinniśmy być spokojni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak komuś proponują 12/5 to wiadomo, że lepiej być nie może i rzeczywiście za bardzo nie ma się nad czym zastanawiać bo każdy i tak chciałby taką ofertę, ale jeśli ktoś aneksując umowę miałby mieć te same kanały, ten sam dekoder a jedyna różnica to, że kilka miesięcy gratis, a do kolejnego okresu rozliczeniowego jeszcze przynajmniej 2 tygodnie, to chyba lepiej poprosić o podpisanie umowy poprzez kuriera niż zgadzać się automatycznie.

 

Pamiętam jak kiedyś konsultantka w co drugim zdaniu dodawała "zgadza się pan?" "to odrazu włączyć?" itp, warunki proponowała okropne i aż strach było rozmawiać, bo przez przypadek człowiek powie tak i pozamiatane, takie natrętne wymuszanie potwierdzenia i jeszcze pretensje, że nie zgadzam się na umówę 15 miesięcy, gdzie 2 miesiące płace 39,90 zamiast 49,90, bo przecież to świeta oferta...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Art. 7. 1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przy­czyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie dziesięciu dni, ustalonym w sposób określo­ny w art. 10 ust. 1. Do zachowania tego terminu wy­starczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Z tego artykułu wynika że:

 

Do odstąpienia umowy wystarczy złożyć oświadczenie na piśmie

Czas jaki ma klient wynosi 10 dni od dnia otrzymania produktu (art. 10 ust. 1)

Art. 10.1. Termin dziesięciodniowy, w którym konsument może odstąpić od umowy, liczy się od dnia wydania rzeczy, a gdy umowa dotyczy świad­czenia usługi – od dnia jej zawarcia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To przy przedłużaniu umowy, bez wymiany dekodera wystarczy po omowieniu wszystkich warunków powiedzieć(nie zgodzić się), zeby umowa wchodziła w zycie dopiero przy podpisaniu aneksu/nowej umowy? i dopiero jak ja podpisze umowe i CP ją odbierze włączy programy wchodzące w skład pakietu(+kanały promocyjne)? Poczekamy powiedzmy dodatkowo tydzień, ale wtedy powinniśmy być spokojni.

 

Ewentualnie po zapoznaniu się z pisemną treścią umowy i wykazu kanałów z możliwością odstąpienie w ciągu 10 dni od otrzymania umowy.

 

 

J/.../

 

Pamiętam jak kiedyś konsultantka w co drugim zdaniu dodawała "zgadza się pan?" "to odrazu włączyć?" itp, warunki proponowała okropne i aż strach było rozmawiać, bo przez przypadek człowiek powie tak i pozamiatane, takie natrętne wymuszanie potwierdzenia i jeszcze pretensje, że nie zgadzam się na umówę 15 miesięcy, gdzie 2 miesiące płace 39,90 zamiast 49,90, bo przecież to świeta oferta...

 

He he :lol2: to chyba ostatnio miałem też z nią do czynienia- ale tego magicznego słowa nie usłyszała choć kombinowała jak koń pod górkę a ja i tak nie dałem złapać się za słówko, wreszcie odpuściła i zmiękła zgadzając się na pisemnie potwierdzenie PWU

 

@moryl

Tak masz rację, ale właśnie oni stosują jakiś haczyk że jak powiesz TO co oni tak bardzo chcą usłyszeć to d :censored: a mokra :] , ale może jest okazja by kolo z problemem to sprawdził u rzecznika konsumentów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wypowiedziałem umowę z pakietem Rodzinnym HD ( do końca jeszcze 9 miesięcy ) i dostałem takie propozycje : Rodzinny HD - umowa na 18 miesięcy , 3 miesiące gratis i 15 miesięcy po 4,90 zł.

2 propozycja : Familijny HD , umowa na 12 miesięcy w tym 5 miesięcy gratis i pozostałe 7 miesięcy po normalnej cenie . Nie przyjąłem żadnej propozycji ( Rodzinny oglądała teściowa - niestety odeszła ) i rozwiąałem umowę . Konsultantka była tak nachalna , że w pewnym momencie gotowa była przystać na Rodzinny HD przez całą umowę za 4,90 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ewentualnie po zapoznaniu się z pisemną treścią umowy i wykazu kanałów z możliwością odstąpienie w ciągu 10 dni od otrzymania umowy.

Dobra uwaga, umowa z możliwością odstąpienia swoją drogą, ale wykaz kanałów też warto mieć. Myślicie, że gdy zamiast magicznego słowa "tak" powiem "jeśli zostanie mi przestawiona umowa i wykaz kanałów, wtedy mogę przedłużyć" nie będzie problemu? Czy za wszelką ceną będą chcieli aktywować natychmiast? Nie posądzam CP, że mogą potem coś kręcić, a wręcz uważam, że tak nie jest(ludzie często z góry na coś się zgadzają, nie słuchając co im się proponuje i potem mają pretensje), to jednak warto mieć potwierdzenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wypowiedziałem umowę z pakietem Rodzinnym HD ( do końca jeszcze 9 miesięcy ) i dostałem takie propozycje : Rodzinny HD - umowa na 18 miesięcy , 3 miesiące gratis i 15 miesięcy po 4,90 zł.

2 propozycja : Familijny HD , umowa na 12 miesięcy w tym 5 miesięcy gratis i pozostałe 7 miesięcy po normalnej cenie . Nie przyjąłem żadnej propozycji ( Rodzinny oglądała teściowa - niestety odeszła ) i rozwiąałem umowę . Konsultantka była tak nachalna , że w pewnym momencie gotowa była przystać na Rodzinny HD przez całą umowę za 4,90 zł.

 

przy tej umowie na 18 miesięcy,to naprawdę te 15 miesięcy po 4,90? Czy może po 14,90,bo ja będę walczył o Rodzinnny Hd i jakby co to będe wiedział o co sie upominać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi wczoraj zaproponowano Premium na 15 miesięcy, w tym 5 miesięcy gratis za 69,90zl. Do tego na te 5 gratisowych miesięcy Ipla Mix....

Premium za 69 PLN???

Czyli wszystkie pakiety TV(bez Ipli,HBO GO itp): Familijny Max HD+SPORT HD+FILM HD+HBO i CINEMAX ???

Czy ktoś może potwierdzić powyższą propozycję od CP? :oops:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowe umowy zawierane na odległość lub poza siedziba firmy przysługuje 10 dni do odstąpienia od umowy.Ale jak byla wyrażona zgoda na natychmiastowe świadczenie usług jest po temacie.

 

Powiem tak wczoraj maiłem telefon z ''magicznego numeru'' z CP i z tymi 10 dniami w CP jest trochę inaczej a mianowicie 10 dni obowiązuje Cie od dostarczenia czy to w formie papierowej czy elektronicznej PWU i pytałem sie 3 krotnie czy nie od zawarcia umowy która wchodzi w zycie od nowego okresu rozliczeniowego.Pan z CP zapewnił mnie trzykrotnie ze od dostarczenia warunków umowy czyli PWU a dostarczenie może sie odbyć poczta tradycyjną.elektroniczna lub przez ICOK. Powiem tak rozmowa jest nagrywana a pan który do mnie dzwonił przekonywał mnie ze to on ma racje i niech tak będzie.

 

Ja zgodziłem sie na pozostanie ale oferta ma byc aktywna od nowego okresu rozliczeniowego i zobacze kiedy dostane pisemne potwierdzenie warunków umowy tzw. PWU

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wypowiedziałem umowę z pakietem Rodzinnym HD ( do końca jeszcze 9 miesięcy ) i dostałem takie propozycje : Rodzinny HD - umowa na 18 miesięcy , 3 miesiące gratis i 15 miesięcy po 4,90 zł.

2 propozycja : Familijny HD , umowa na 12 miesięcy w tym 5 miesięcy gratis i pozostałe 7 miesięcy po normalnej cenie . Nie przyjąłem żadnej propozycji ( Rodzinny oglądała teściowa - niestety odeszła ) i rozwiąałem umowę . Konsultantka była tak nachalna , że w pewnym momencie gotowa była przystać na Rodzinny HD przez całą umowę za 4,90 zł.

 

przy tej umowie na 18 miesięcy,to naprawdę te 15 miesięcy po 4,90? Czy może po 14,90,bo ja będę walczył o Rodzinnny Hd i jakby co to będe wiedział o co sie upominać

Nie ma pomyłki , pakiet Rodzinny po 4,90 zł. miesięcznie . Nie brałem bo mam jeszcze trzy umowy w CP i nc+ full.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i ja już po rozmowach z DUK ( wypowiedzenie - LOVE)

umowa nr 1 gładziutko - warunki : familijny HD 12/5

Umowa nr 2 - nie załatwiona - chciałem wymienić dekoder HD5000 na moduł CAM , ale konsultant początkowo ściemniał że , taka opcja nie wchodzi w grę bo moduł nie będzie działał z muliroomem , zaproponował wymianę na HD7000 ,

Warunki jakie przedstawił : Umowa 12/5 - wymiana dekodera 49 zł , czynsz za dekoder 5 zł miesięcznie , multiroom 0 zł .

 

Czy ktoś dostał Moduł Cam ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi wczoraj zaproponowano Premium na 15 miesięcy, w tym 5 miesięcy gratis za 69,90zl. Do tego na te 5 gratisowych miesięcy Ipla Mix....

Premium za 69 PLN???

Czyli wszystkie pakiety TV(bez Ipli,HBO GO itp): Familijny Max HD+SPORT HD+FILM HD+HBO i CINEMAX ???

Czy ktoś może potwierdzić powyższą propozycję od CP? :oops:

 

Myślę że to dlatego że ja naprawdę chciałem zrezygnować. Chciałem podpisać nową umowę żeby mieć moduł. Konsultant twierdził że dekodera przy przedłużeniu nie mogę wymienić na CI+. Więc podziękowałem. Przy przedostatniej propozycji: 15msc/5msc gratis Familijny Max, Film, Sport, HBO + Ipla Mix na 5msc 69,90. Powiedziałem że muszę się z tym przespać bo nie jestem w gorącej wodzie kąpany, wtedy pojawiła się propozycja premium tyle że muszę zostać przy dekoderze ale oferta mi się podoba.

Przy każdej ofercie trzymał się tylko tej jednej kwoty 69,90 bo tyle płaciłem dotychczas i nie proponował ani nic tańszego ani droższego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wypowiedziałem umowę z pakietem Rodzinnym HD ( do końca jeszcze 9 miesięcy ) i dostałem takie propozycje : Rodzinny HD - umowa na 18 miesięcy , 3 miesiące gratis i 15 miesięcy po 4,90 zł.

2 propozycja : Familijny HD , umowa na 12 miesięcy w tym 5 miesięcy gratis i pozostałe 7 miesięcy po normalnej cenie . Nie przyjąłem żadnej propozycji ( Rodzinny oglądała teściowa - niestety odeszła ) i rozwiąałem umowę . Konsultantka była tak nachalna , że w pewnym momencie gotowa była przystać na Rodzinny HD przez całą umowę za 4,90 zł.

Mnie wmawiają, że nie ma takiej oferty!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam w poniedziałek wysyłam wypowiedzenie ze względu na wycofanie love tv. Obecnie posiadam fam max + film hd. Interesuje mnie pakiet premium może być bez ipli ewentualnie fam max + film hd + hbo. Chce też wymienić dekoder z hd 6000 na pvr 7000. Co mogę wynegocjować ? Szukałem tutaj w wątku podobnej sytuacji lecz nie znalazłe. Jak macie jakieś info dajcie znać :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...