dzialduk Opublikowano 26 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2017 (edytowane) @zoomclub Ceny wyższych pakietów są stałe nie da się ich rabatowac można za co wcześniej korzystać z miesięcy darmowych. W a tak naprawdę to nie do końca jest gorsza bo w takiej samej cenie masz te same kanały a jeszcze kilka miesięcy starej umowy masz anulowane więc i tak wychodzisz na plus. A co do nowego klienta to dostanie max 3miesiace gratis przy umowie na 24miesiace a Ty możesz dostać 3miesiace przy umowie na 12 miesięcy. Edytowane 26 Lipca 2017 przez dzialduk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andii57 Opublikowano 26 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2017 @diana Nie wprowadzaj innych w błąd oferta 12/3 dostępna jest tylko i wyłącznie po wysłaniu pisma.15/3 dostępne są bez pisma lecz 12/3 Tylko I WYLACZNIE po wysłaniu pisma. Masz kontakt z Specjalista Cyfrowy Polsat? Jezeli nie możesz pisać na Forum to odpisz mi na priw. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoomclub Opublikowano 26 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2017 @zoomclub Ceny wyższych pakietów są stałe nie da się ich rabatowac można za co wcześniej korzystać z miesięcy darmowych. W a tak naprawdę to nie do końca jest gorsza bo w takiej samej cenie masz te same kanały a jeszcze kilka miesięcy starej umowy masz anulowane więc i tak wychodzisz na plus. A co do nowego klienta to dostanie max 3miesiace gratis przy umowie na 24miesiace a Ty możesz dostać 3miesiace przy umowie na 12 miesięcy. Co to znaczy że się nie da? Może ktoś potwierdzić, że nie dostał rabatu na najwyższy pakiet? Ja właśnie bym myślał odwrotnie, że ciężko zarabatować najniższy pakiet, ale najwyższy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzialduk Opublikowano 27 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2017 @zoomclub Przejrzyj sobie kilka stron forum wcześniej masz opisane jakie możesz dostać oferty i jakie pakiety możesz dostać w niższej cenie. W Twoim przypadku jedno jest pewne, że dużo korzystniej jest kontynuować umowę na nowych warunkach niż czekać i podpisać nową. Ale ciężko jest Ci to wytłumaczyć więc ja już się podaję. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andii57 Opublikowano 27 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2017 @diana Nie wprowadzaj innych w błąd oferta 12/3 dostępna jest tylko i wyłącznie po wysłaniu pisma.15/3 dostępne są bez pisma lecz 12/3 Tylko I WYLACZNIE po wysłaniu pisma. Nie zawsze są dostępne na ; sztywno / z automatu ; aneksy do poprzedniej umowy proponowane przez Cyfrowy Polsat . W odpowiednim dziale pracują Ludzie z którymi można w miłej atmosferze dojść do porozumienia i z zadowoleniem przyjąć nowe warunki umowy. Polecam taki kontakt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
horde Opublikowano 27 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2017 Witam, pierwszy posta na forum Wcześniej czytałem, ale teraz pojawił się problem i zarejestrowałem się 25 lipca przedłużałem telefonicznie umowę na nowy aneks z wymianą dekodera z HD 6000 na Sagemcom ESi-88. Niestety nie znałem wtedy tego dekodera, teraz chciałbym go zamienić na Evoboxa. Próbowałem porozmawiać na infolinii ale nie było możliwości wymiany dekodera. W związku z tym, że to umowa na odległość to mam 14 dni na odstąpienie od niej. Czy mogę w takim wypadku zwrócić ESI-88? Wtedy otrzymam z powrotem swój "stary" dekoder? Jak to wygląda? Czy nie ma możliwości zwrotu dekodera? Z góry dziękuję za pomoc i odpowiedzi, pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek509 Opublikowano 27 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2017 hmm a wypowiedziałeś wcześniej umowę abonencką? - czy przedłożyłeś umowę która wcześniej trwała? Jeśli zrezygnujesz z kontaktu to obowiązywać cię powinien status sprzed zawarcia obecnego kontraktu. To samo ma się do sprzętu, ale jak takie sprawy CP załatwia to nie wiem bo nie przerabiałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
horde Opublikowano 27 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2017 Dzięki za odpowiedź. Nie wypowiadałem umowy, mam 4 miesiące do zakończenia i dostałem ofertę telefoniczne. Po negocjacjach zgodziłem się na aneks razem z wymianą sprzętu. Teraz chciałbym wymienić dekoder. Ewentualnie jak się nie da, to odstąpię od tego aneksu i poczekam z ESI-88, wypowiem umowę i wezmę nową z dekoderem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Feniks Opublikowano 27 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2017 (edytowane) Jeżeli wycofasz zawarte porozumienie to myślę że DUK sie do ciebie odezwie i przy odrobinie szczęścia trafisz na kumatego konsula,który zawrze z Tobą nowe już bez powrotu do HD 6000,jeśli nie to powrót i nowe negocjacje bo wypowiedzenie będzie nadal aktualne. Edit: widzę jednak że nie wypowiadałeś tylko CP dzwonił, to tym bardziej będą ulegli jak sie wycofasz a jak nie to wypowiedzenie i problemu już nie będzie. Edytowane 27 Lipca 2017 przez Feniks Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
horde Opublikowano 27 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2017 Teraz mam kolejny problem Dzwoniłem do DUK, ale nie da się obejść bez odstąpienia od umowy. Z tym, że najpierw powiedziano mi, że mam odesłać dekoder i tu był problem bo na własny koszt, a w pouczeniu od odstąpienie mam, że jak na umowa na odległość to Polsat ponosi koszty. Można oddać dekoder do APS? Kolejny problem jak odeśle to nie mam dekodera i nie mam na czym oglądać tv, nie wiadomo jak długo to będzie trwało. Później jak przedstawiłem konsultantowi swoje argumenty to otrzymałem odpowiedź, że mam wysłać tylko wypowiedzenie, a dekoder zostaje u mnie ze starym pakietem i jak oni dostaną wypowiedzenie to wtedy się ze mną skontaktują i dostanę Evoboxa. Obawiam się, że jak nie oddam sprzętu to żeby nie było, że wypowiedzenie nie jest przyjęte i zostanę z ESI-88 na nowym aneksie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoomclub Opublikowano 27 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2017 @zoomclub Przejrzyj sobie kilka stron forum wcześniej masz opisane jakie możesz dostać oferty i jakie pakiety możesz dostać w niższej cenie. W Twoim przypadku jedno jest pewne, że dużo korzystniej jest kontynuować umowę na nowych warunkach niż czekać i podpisać nową. Ale ciężko jest Ci to wytłumaczyć więc ja już się podaję. Pozdrawiam Wszystko łapię, choć nie rozumiem logiki w której nie mogą zrabatować najdroższego pakietu a tańsze mogą. Kupujesz samochód np czy cokolwiek, to najnormalniejsze w świecie jest to, że z najdroższego samochodu są w stanie więcej z ceny zejść niż z najtańszego bo on jest robiony po kosztach. Natomiast nie ważne. PS. Np mogą dać mi multiroomy za darmo i wyjdzie niższa kasa bez rabatowania samego pakietu, czyż nie tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 27 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2017 Weź kalkulator i policz. Jedna długa umowa z rabatem na abonamencie i miesiącami gratis, czy trzy krótkie z miesiącami gratis i anulowaniem 6 miesięcy przedłużanej umowy wyjdą Cię korzystniej? Porównanie rób np. dla pakietu Familijnego Max HD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czytnik Opublikowano 27 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2017 Po wysłaniu wypowiedzenia , dzwonił DUK dwa razy , za drugim razem odebrałem , propozycja pakiet premium max + multiroom na 12/3 miesięcy za 104,99 , poprzednia umowa była 15/5. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kerni Opublikowano 27 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2017 Witam Wysłałem dzisiaj wypowiedzenie abonamentu na najwyższy pakiet z końcem okresu podstawowego w październiku. W związku z tym że wyprowadziłem się z domu a rodziców nie stać na opłacanie takiego pakietu mam do was pytanie czy jak będą dzwonić z DUK to istnieje szansa podpisania nowej umowy na pakiet Rodzinny HD? Z góry dzięki za odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzialduk Opublikowano 27 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2017 @kerni Oczywiscie że dostaniesz pakiet rodzinny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek509 Opublikowano 27 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2017 (edytowane) Obawiam się, że jak nie oddam sprzętu to żeby nie było, że wypowiedzenie nie jest przyjęte i zostanę z ESI-88 na nowym aneksie. z tym problemu być nie powinno jak by coś poszło nie tak zawsze możesz powołać się na informacje przekazane przez konsultanta w czasie nagranej rozmowy telefonicznej w drodze reklamacji PS nie takie rzeczy się odkręcało w procesie reklamacyjnym. Tak myślę, że jest jeszcze inne choć mało korzystne rozwiązanie pozwalające się cieszyć pożadanym przez ciebie dekoderem bez tych wszystkich kombinacji: jeszcze jedno przedłuzenie umowy na 29 miesięcy bez wielkich bonusów z nowym sprzętem - na takie coś CP bardzo chętnie się godzi. Edytowane 27 Lipca 2017 przez wojtek509 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
S_beast Opublikowano 27 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2017 Dzień dobry, ja tylko z pytaniem. Umowa 15/3 z Premium Max za 99,99 po wypowiedzeniu umowy 12-miesięcznej, to maksimum, co można otrzymać? Dziękuję za odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceberebek Opublikowano 27 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2017 To i ja się podpytam Jeśli dobrze doczytałem we wcześniejszych postach to mogę po wysłaniu wypowiedzenia do obecnego pakietu FMax HD + Film HD + Sport HD + Cinemax HD(59.99) dobrać za 10 pln pakiet Eleven? Bo w chwili obecnej do dokupienia w/g ICOK jest za 15 pln. Czy gdybym go dobrał w trakcie przedłużenia to jest on na sztywno wrzucony do pakietu podstawowego? Czy mogę go sobie włączać/wyłączać w cyklach rozliczeniowych? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rotalplus Opublikowano 27 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2017 Eleven jest za 15pln w opcji na czas nieokreślony W ramach pakietu FMax HD + Film HD + Sport HD + Cinemax HD+ Eleven płacisz 69,99 PLN (kanały Eleven gwarantowane do 2020 r. jako pakiet dodatkowy- w ramach promocji opłata obniżona do 0 PLN) w umowie na czas określony. Pakiet Eleven w ramach tego zobowiązania teoretycznie możesz wyłączyć ale i tak za pozostałe pakiety płacisz wtedy 69,99 PLN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek509 Opublikowano 27 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2017 oznacza to tyle że w okresie kilku miesięcy za 0 zł nie płacisz nic w każdym innym wariancie niby opłaty brak a za eleven płacić trzeba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceberebek Opublikowano 27 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2017 Eleven jest za 15pln w opcji na czas nieokreślony W ramach pakietu FMax HD + Film HD + Sport HD + Cinemax HD+ Eleven płacisz 69,99 PLN (kanały Eleven gwarantowane do 2020 r. jako pakiet dodatkowy- w ramach promocji opłata obniżona do 0 PLN) w umowie na czas określony. Pakiet Eleven w ramach tego zobowiązania teoretycznie możesz wyłączyć ale i tak za pozostałe pakiety płacisz wtedy 69,99 PLN THX Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gebius Opublikowano 27 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2017 A można wziąć jako drugi produkt w smartdom telewizję pakiet fmax hd + film HD + sport HD + eleven normalniej cenie 69.99 a w smartdom 35 zł? Można tak zrobić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rotalplus Opublikowano 27 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2017 W SmartDomie obniżce ulega zawsze zobowiązanie podstawowe (pakiety bazowe) - opcje dodatkowe już nie. W przypadku umowy na zobowiązanie z Eleven najpewniej będzie to 35 zł. W opcji z Eleven włącz/wyłącz za Eleven zapłacisz najpewniej 15pln (+30 pln za pozostałe pakiety w SmartDom) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juveadamo Opublikowano 27 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2017 Przeczytałem kilkanaście ostatnich stron ale nie znalazłem odpowiedzi na interesujące mnie sprawy. Obecnie mam pakiet Familijny Max HD + Film HD + SportHD + Cinemax za 59.9 Chciałbym teraz zostawić familijny max hd + sport hd - jest taka możliwość ? Jaki koszt takiego pakietu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioge7 Opublikowano 28 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2017 (edytowane) Wczoraj gadałem z DUK i jest możliwość ale w tej samej cenie 59.99Także nie opłaca sie usuwać tych kanałów bo i tak cena ta sama.Jeszcze wczoraj mila pani bardzo mnie rozczarowała, kłamiąc że nie mają umów na 12 miesięcy Edytowane 28 Lipca 2017 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.