Skocz do zawartości

PROMOCJE, oferty dla stałych abonentów Polsat Box


koteczek19
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

@zoomclub

 

Ceny wyższych pakietów są stałe nie da się ich rabatowac można za co wcześniej korzystać z miesięcy darmowych. W a tak naprawdę to nie do końca jest gorsza bo w takiej samej cenie masz te same kanały a jeszcze kilka miesięcy starej umowy masz anulowane więc i tak wychodzisz na plus. A co do nowego klienta to dostanie max 3miesiace gratis przy umowie na 24miesiace a Ty możesz dostać 3miesiace przy umowie na 12 miesięcy.

Edytowane przez dzialduk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@diana

 

Nie wprowadzaj innych w błąd oferta 12/3 dostępna jest tylko i wyłącznie po wysłaniu pisma.15/3 dostępne są bez pisma lecz 12/3 Tylko I WYLACZNIE po wysłaniu pisma.

Masz kontakt z Specjalista Cyfrowy Polsat? Jezeli nie możesz pisać na Forum to odpisz mi na priw. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@zoomclub

 

Ceny wyższych pakietów są stałe nie da się ich rabatowac można za co wcześniej korzystać z miesięcy darmowych. W a tak naprawdę to nie do końca jest gorsza bo w takiej samej cenie masz te same kanały a jeszcze kilka miesięcy starej umowy masz anulowane więc i tak wychodzisz na plus. A co do nowego klienta to dostanie max 3miesiace gratis przy umowie na 24miesiace a Ty możesz dostać 3miesiace przy umowie na 12 miesięcy.

 

Co to znaczy że się nie da? Może ktoś potwierdzić, że nie dostał rabatu na najwyższy pakiet? Ja właśnie bym myślał odwrotnie, że ciężko zarabatować najniższy pakiet, ale najwyższy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@zoomclub

 

Przejrzyj sobie kilka stron forum wcześniej masz opisane jakie możesz dostać oferty i jakie pakiety możesz dostać w niższej cenie. W Twoim przypadku jedno jest pewne, że dużo korzystniej jest kontynuować umowę na nowych warunkach niż czekać i podpisać nową. Ale ciężko jest Ci to wytłumaczyć więc ja już się podaję. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@diana

 

Nie wprowadzaj innych w błąd oferta 12/3 dostępna jest tylko i wyłącznie po wysłaniu pisma.15/3 dostępne są bez pisma lecz 12/3 Tylko I WYLACZNIE po wysłaniu pisma.

Nie zawsze są dostępne na ; sztywno / z automatu ;  aneksy do poprzedniej umowy proponowane przez Cyfrowy Polsat . W odpowiednim dziale pracują Ludzie z którymi można w miłej atmosferze dojść do porozumienia i z zadowoleniem przyjąć nowe warunki umowy. Polecam taki kontakt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, pierwszy posta na forum :)

Wcześniej czytałem, ale teraz pojawił się problem i zarejestrowałem się:)

25 lipca przedłużałem telefonicznie umowę na nowy aneks z wymianą dekodera z HD 6000 na Sagemcom ESi-88.

Niestety nie znałem wtedy tego dekodera, teraz chciałbym go zamienić na Evoboxa.

Próbowałem porozmawiać na infolinii ale nie było możliwości wymiany dekodera.

W związku z tym, że to umowa na odległość to mam 14 dni na odstąpienie od niej.

Czy mogę w takim wypadku zwrócić ESI-88? Wtedy otrzymam z powrotem swój "stary" dekoder?

Jak to wygląda? Czy nie ma możliwości zwrotu dekodera?

Z góry dziękuję za pomoc i odpowiedzi, pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm a wypowiedziałeś wcześniej umowę abonencką? - czy przedłożyłeś umowę która wcześniej trwała? Jeśli zrezygnujesz z kontaktu to obowiązywać cię powinien status sprzed zawarcia obecnego kontraktu. To samo ma się do sprzętu, ale jak takie sprawy CP załatwia to nie wiem bo nie przerabiałem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź. Nie wypowiadałem umowy, mam 4 miesiące do zakończenia i dostałem ofertę telefoniczne. Po negocjacjach zgodziłem się na aneks razem z wymianą sprzętu. Teraz chciałbym wymienić dekoder. Ewentualnie jak się nie da, to odstąpię od tego aneksu i poczekam z ESI-88, wypowiem umowę i wezmę nową z dekoderem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli wycofasz zawarte porozumienie to myślę że DUK  sie do ciebie odezwie i przy odrobinie szczęścia trafisz na kumatego konsula,który zawrze z Tobą nowe już bez powrotu do HD 6000,jeśli nie to powrót i nowe negocjacje bo wypowiedzenie będzie nadal aktualne.

 

Edit: widzę jednak że nie wypowiadałeś tylko CP dzwonił, to tym bardziej będą ulegli jak sie wycofasz a jak nie to wypowiedzenie i problemu już nie będzie.

Edytowane przez Feniks
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz mam kolejny problem :)

Dzwoniłem do DUK, ale nie da się obejść bez odstąpienia od umowy.

Z tym, że najpierw powiedziano mi, że mam odesłać dekoder i tu był problem bo na własny koszt, a w pouczeniu od odstąpienie mam, że jak na umowa na odległość to Polsat ponosi koszty. Można oddać dekoder do APS?  Kolejny problem jak odeśle to nie mam dekodera i nie mam na czym oglądać tv, nie wiadomo jak długo to będzie trwało.

Później jak przedstawiłem konsultantowi swoje argumenty to otrzymałem odpowiedź, że mam wysłać tylko wypowiedzenie, a dekoder zostaje u mnie ze starym pakietem i jak oni dostaną wypowiedzenie to wtedy się ze mną skontaktują i dostanę Evoboxa.

Obawiam się, że jak nie oddam sprzętu to żeby nie było, że wypowiedzenie nie jest przyjęte i zostanę z ESI-88 na nowym aneksie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@zoomclub

 

Przejrzyj sobie kilka stron forum wcześniej masz opisane jakie możesz dostać oferty i jakie pakiety możesz dostać w niższej cenie. W Twoim przypadku jedno jest pewne, że dużo korzystniej jest kontynuować umowę na nowych warunkach niż czekać i podpisać nową. Ale ciężko jest Ci to wytłumaczyć więc ja już się podaję. Pozdrawiam

 

Wszystko łapię, choć nie rozumiem logiki w której nie mogą zrabatować najdroższego pakietu a tańsze mogą. Kupujesz samochód np czy cokolwiek, to najnormalniejsze w świecie jest to, że z najdroższego samochodu są w stanie więcej z ceny zejść niż z najtańszego bo on jest robiony po kosztach. Natomiast nie ważne.

 

PS. Np mogą dać mi multiroomy za darmo i wyjdzie niższa kasa bez rabatowania samego pakietu, czyż nie tak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Wysłałem dzisiaj wypowiedzenie abonamentu na najwyższy pakiet z końcem okresu podstawowego w październiku. 

W związku z tym że wyprowadziłem się z domu a rodziców nie stać na opłacanie takiego pakietu mam do was pytanie czy jak będą dzwonić z DUK to istnieje szansa podpisania nowej umowy na pakiet Rodzinny HD?

 

Z góry dzięki za odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obawiam się, że jak nie oddam sprzętu to żeby nie było, że wypowiedzenie nie jest przyjęte i zostanę z ESI-88 na nowym aneksie.

z tym problemu być nie powinno :) jak by coś poszło nie tak zawsze możesz powołać się na informacje przekazane przez konsultanta w czasie nagranej rozmowy telefonicznej w drodze reklamacji :D  PS nie takie rzeczy się odkręcało w procesie reklamacyjnym.

Tak myślę, że jest jeszcze inne choć mało korzystne rozwiązanie pozwalające się cieszyć pożadanym przez ciebie dekoderem bez tych wszystkich kombinacji: jeszcze jedno przedłuzenie umowy na 29 miesięcy bez wielkich bonusów z nowym sprzętem - na takie coś CP bardzo chętnie się godzi.

Edytowane przez wojtek509
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To i ja się podpytam :)

Jeśli dobrze doczytałem we wcześniejszych postach to mogę po wysłaniu wypowiedzenia do obecnego pakietu FMax HD + Film HD + Sport HD + Cinemax HD(59.99) dobrać za 10 pln pakiet Eleven? Bo w chwili obecnej do dokupienia w/g ICOK jest za 15 pln.

Czy gdybym go dobrał w trakcie przedłużenia to jest on na sztywno wrzucony do pakietu podstawowego?

Czy mogę go sobie włączać/wyłączać w cyklach rozliczeniowych?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eleven jest za 15pln w opcji na czas nieokreślony

W ramach pakietu FMax HD + Film HD + Sport HD + Cinemax HD+ Eleven płacisz 69,99 PLN (kanały Eleven gwarantowane do 2020 r. jako pakiet dodatkowy- w ramach promocji opłata obniżona do 0 PLN) w umowie na czas określony.

Pakiet Eleven w ramach tego zobowiązania teoretycznie możesz wyłączyć ale i tak za pozostałe pakiety płacisz wtedy 69,99 PLN

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eleven jest za 15pln w opcji na czas nieokreślony

W ramach pakietu FMax HD + Film HD + Sport HD + Cinemax HD+ Eleven płacisz 69,99 PLN (kanały Eleven gwarantowane do 2020 r. jako pakiet dodatkowy- w ramach promocji opłata obniżona do 0 PLN) w umowie na czas określony.

Pakiet Eleven w ramach tego zobowiązania teoretycznie możesz wyłączyć ale i tak za pozostałe pakiety płacisz wtedy 69,99 PLN

THX :hello:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeczytałem kilkanaście ostatnich stron ale nie znalazłem odpowiedzi na interesujące mnie sprawy.

Obecnie mam pakiet Familijny Max HD + Film HD + SportHD + Cinemax za 59.9

Chciałbym teraz zostawić familijny max hd + sport hd - jest taka możliwość ? Jaki koszt takiego pakietu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj gadałem z DUK i jest możliwość ale w tej samej cenie 59.99
Także nie opłaca sie usuwać tych kanałów bo i tak cena ta sama.

Jeszcze wczoraj mila pani bardzo mnie rozczarowała, kłamiąc że nie mają umów na 12 miesięcy :(

Edytowane przez Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...