Skocz do zawartości

PROMOCJE, oferty dla stałych abonentów Polsat Box


koteczek19
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dziękuję. Elastyczność czyli?

Nie wymieniałam sprzętu. Chcę jedynie zmienić wysokość abonamentu: z Premium (12/5) na Familijny Max HD za 49,90 również 12/5.  Rozumiem, że jest to 10 dni roboczych? 

W dokumencie potwierdzającym zmiany warunków umowy jest informacja o odstąpieniu, a ja chciałabym po prostu zmodyfikować umowę. Chyba, że nie da się inaczej, tylko należy złożyć pismo odstąpienia od tej umowy i dopiero zawrzeć nową? Jednak czy wtedy ta "nowa" również będzie przedłużeniem z możliwością 12/5?

 

Mam jeszcze pytanie czy w tym ostatnim punkcie: "Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Powyższe uprawnienie nie przysługuje Abonentowi,który dokonał zmiany zakresu świadczonych usług przy wykorzystaniu środków porozumiewania się na odległość, jeżeli Cyfrowy Polsat - za zgodą Abonenta - rozpoczął świadczenie Usług zgodnie ze zmienionymi warunkami Umowy przed upływem wyżej wskazanego terminu."

Chodzi np. o to, iż korzystam już z pakietu Premium, choć oficjalnie okres rozliczeniowy zacznie się w lutym, a tym samym nie mogę odstąpić już od umowy?

Dziękuję za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość marmac1989

Jestem w SmartDom 1, telewizja jest moją drugą usługą i płacę 64,99 zł za pakiet Premium + 3 multiroomy i CP GO. Umowa kończy mi się w maju, ale chciałbym ją przedłużyć już teraz, ponieważ za tę samą kwotę miałbym jeszcze pakiet Eleven (Premium Max + 3 ultiroomy i CP GO, które jest w cenie). Dziś dzwoniłem do Cyfrowego Polsatu i usłyszałem ofertę bez darmowych miesięcy. Konsultantka powiedziała mi, że korzystam już z dużych rabatów i w związku z tym nie może dać mi np. umowy 15/5. Poprzednią umowę z CP podpisywałem na 15 miesięcy i miałem 3 darmowe, bo wymieniłem Sagemcoma na Evoboxa. Będę musiał czekać jeszcze trochę i wysłać wypowiedzenie żeby otrzymać darmowe miesiące?

 

Przy okazji zapytam się o internet, bo wątek internetu jest praktycznie martwy. Teraz płacę 11,09 zł (59,99 - 48,09 rabatu) i umowa kończy mi się 1 kwietnia. Podobno można przedłużyć umowę jedynie na 24 miesiące. To sztywne wytyczne, czy może da się to zmienić? Pytam, bo chciałbym żeby umowy kończyły się w podobnym terminie.

Edytowane przez marmac1989
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, pisalem juz wczesniej w pewnej sprawie i idac tropem waszych rad wysłałem wypowiedzenie wraz z rozwiazaniem smart domu.

 

Obecnie konsultant zaproponowal mi pakiet familijny max hd z opcja filmu,sportu i cinemaxu za cene 49.90 , do tego usluga mr za 0 zl i pozostanie przy obecnych dekoderach rowniez za 0zl (sagecom z nagrywarka i drugi jakis zwykly), do tego 8msc za darmo. Nastepnie podpisanie drugiej umowy na internet zrabatowany na 39.99 (w tym 10zl oplata za router ktory obecnie miałem na darmo) .

 

Ofert na pierwszy rzut oka wydaje sie ciekawa ale czy jesy mozliwosc ugrania jeszcze tego routera za darmo? Obecnie jakos im nie robilo problemu ze place 29zl a teraz takie wymysly, przeciez sprzet dalej bylby ten sam tyle ze wymieniony na druga sztuke

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam obecnie 15/5 Premium Max z Elevenami za 99.99. W marcu zapłacę piąty rachunek (będzie już mniej niż 6 m-cy do końca umowy). O ile się nic w CP nie zmieni to mogę zapewne wtedy uzyskać nowe 15/5 na tych samych zasadach. Żeby dostać 12/5 musiałbym złożyć wypowiedzenie. Pytanie czy można wyciągnąć cokolwiek więcej w tej konkretnej sytuacji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12/5 - umowa 12 miesięcy w tym 5 za darmo,

12/3 - umowa 12 miesięcy w tym 3 za darmo,

15/5 - umowa 15 miesięcy w tym 5 za darmo,

15/3 - umowa 15 miesięcy w tym 3 za darmo

 

Umowę 12/5 i 15/5 można dostać, jeśli nie bierze się nowego sprzętu, natomiast 12/3 oraz 15/3 jeśli bierze się nowy sprzęt.

Jeśli miałaś umowę 24/6, to teraz po wypowiedzeniu można uzyskać 12/5 lub 12/3, później 15/5 lub 15/3 i kolejna 12/5 lub 12/3, tak na zmianę.

 

Co do drugiego, to nie wiem jak dokładnie jest, ale za te 59,99zł masz Familijny Max HD + Film HD + Sport HD + Cinemax HD, więc trochę więcej niż obecnie, jeśli obliczysz sobie średnią, to raczej drożej Ci nie wyjdzie.

Edytowane przez Cyfek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Małe pytanie:

Teraz posiadam: Umowa 12/5, Premium z HBO GO (79,99) + 1xMR (5) = 84,99

 

Da rade ugrać:

Wymianę głównego dekodera na Evobox a stary przechodzi na MR i - Umowa 15/5, Premium z HBO GO (79,99) + 2xMR (10) = 89,99

 

W skrócie: Czy przy takim scenariuszu da rade ugrać 5 miesięcy gratis ? (czy tylko 3 ?)

 

Z góry dziękuję za odpowiedź

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziękuję poczytałam kilkadziesiąt stron  i wymyśliłam :) tylko nie wiem czy da radę ;)

 

pakiet premium + hbo za 79,99 (na stronie jest 89,99 ale sugerowałam się tym co pisaliście wcześniej do tego dekoder EVOBOX PVR za 49 zł (aktywacja) umowa 15/3. tak można?

Edytowane przez wiolettass
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...