Skocz do zawartości

PROMOCJE, oferty dla stałych abonentów Polsat Box


koteczek19
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Około 20tej będą do mnie dzwonili z CP odnośnie przedłużenia umowy i chciałbym się Was drodzy forumowicze spytać co mogę od nich korzystnego wynegocjować? Nie chce płacić więcej niż teraz (Familijny Max HD 49,99)? Zastanawiam się nad zmianą dekodera, bo obecnie mam Samsung DSB-H370G i trochę się do niego przyzwyczaiłem lecz nie jest wspierany on już i są problemy z EPG.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio jeden z dekoderów do multiroomu wymagał włożenia karty 3 dni z rzędu około 20. Jeśli ktoś chce z sąsiadem robić interesy to współczuje.

 

Jak można trzy dni z takim czymś obcować  :/  No chyba że ciężko najpierw zresetować dekoder , a jeżeli to nic by nie dało to ja bym wymienił deka :wink: .  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie prośba, chciałem sie upewnic czy jak biorac teraz 15/5 Premium (79.99zł) bede mogł po 9 miesiacach (dobrze licze?) ubiegac sie  o umowe 12/5 bez HBO za 59.99zl?

Oczywiscie zakladajac,  że firma dalej bedzie oferować system zamienny  15/5  na 12/5.Prosze o informacje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam multiroomu.. ale pewnie jak to w najwyzszej ofercie 5zł miesiecznie. Swoją drogą przy module chyba nie mogę z multiroomu skorzystać...

 

Mając moduł CAM, bez problemu możesz mieć też usługę Multiroom. Tyle tylko, że moduł CAM może być tylko jako urządzenie główne, a jako dodatkowe już tylko dekoder dedykowany produkcji CPT (wybrane modele serii HDx000).

 

W kwietniu br. kończy mi się umowa i myślę już nad złożeniem wypowiedzenia w APS-ie. Obecnie mam to, co w podpisie tu na forum. Moja obecna umowa jest typu 15/5. Mam też Multiroom z jednym dekoderem dodatkowym. Czy byłaby dla mnie jakaś szansa ugrać pakiet Premium za 79,90 zł przy umowie 12/5 lub ewentualnie 15/5? Dodam, że nie zależy mi na Ipli, VOD-ach itp. Obecnie to mam, ale i tak z tego w ogóle nie korzystam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pewno przysługuje Ci 12/5 a przy podwyższeniu usługi tym bardziej nie powinno być problemu.

Dawno już powinieneś wysłać wypowiedzenie,jeśli pracownik APS nie pójdzie na Twoje warunki-tzn. to co chcesz + anulowane pozostałe miesiące obecnej umowy to czekaj na telefon z DUK-u

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Za 6 miesięcy kończy mi się umowa na Tv, którą mam w Smartdomie rabatowana jako druga usługa, czyli -50%. Posiadam pakiet Premium+vod+ipla+1 multiroom, umowa zawarta była na 24 miesiące. Do tego mam 3 usługę rabatowaną -48,90zł, posiadam pakiet 20GB, czyli miesięcznie wychodzi 11 zł. W sumie nic nie przeszkadza mi w tej ofercie, chciałbym na takich warunkach umowę przedłużyć. Tylko nie wiem jak do końca jest z tym SmartDomem, ponieważ to była pierwsza edycja programu. Chciałbym się dowiedzieć jak jest z rabatowaniem usług przy przedłużaniu umów w takim wypadku? Jedyne co bym chciał zmienić to dobrać dodatkowy dekoder do multiroom. Czy może jest jakaś inna lepsza opcja przedłużenia tych usług?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pewno przysługuje Ci 12/5 a przy podwyższeniu usługi tym bardziej nie powinno być problemu.

Dawno już powinieneś wysłać wypowiedzenie,jeśli pracownik APS nie pójdzie na Twoje warunki-tzn. to co chcesz + anulowane pozostałe miesiące obecnej umowy to czekaj na telefon z DUK-u

 

Ooo, to w APS-ie też można uzyskać podobne warunki umowy na jej przedłużenie, jak w DUK-u? Czy też w DUK-u można ugrać zdecydowanie więcej?

Czy, jak będę składać w APS-ie wypowiedzenie to zagadać coś o tym pracownikowi tegoż APS-u? Gdy poprzednio składałem tam wypowiedzenie mojej umowy to pracownik APS-u nic w ogóle nie zapytał mnie, dlaczego rezygnuję, czy byłbym zainteresowany jednak przedłużeniem umowy, nie przedstawił mi wtedy też żadnej oferty, ani nic. Przyjął tylko moje "pisemko", poklepał tam coś na komputerze, wystawił mi potwierdzenie złożenia wypowiedzenia i to wszystko. Powiedziałem wówczas tylko "do widzenia" i wyszedłem... Jakieś dwa, trzy dni później zadzwonili do mnie z DUK-u i wtedy dopiero przedłużyłem moją umowę, uzyskując umowę typu 15/5.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeważnie w APS-ie  mają mniejsze pole manewru,ale mają,

ja tylko zasugerowałem ze jak Ci zaoferuje to co Ty chcesz to możesz to zrobić od reki,

co do poprzedniej reakcji przedstawiciela to być może był to szeregowy pracownik z wypłatą "za godzinę" i zwisało mu czy załapie kolejnego klienta,właściciel pewnie by bardziej zadbał o klienta ;)

Jak zareagują tak zareagują,najważniejsze że w razie czego DUK odezwie się na pewno

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Czy można przez DUK wynegocjowac przedłużenie umowy z ofertą PLUSBANKU. Jeżeli tak to jak to w praktyce wygląda, bo przecież będzie potrzeba również zawrzeć umowę o świadczenie usług z PLUSBANKIEM, więc pewnie prościej będzie to zrobić w APS-ie. Ale czy tak samo korzystnie cenowo jak w DUK???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dekoder EVOBOX będzie dostępny od 18 stycznia 2016 w pakietach i cenach: 


 


Premium + HBO GO z minimalnym obowiązkiem Familijny Max HD + HBO HD HBO GO: aktywacja 49zł/ czynsz 5zł


Familijny Max HD + 2 + Cinemax HD + sVOD + IPLA MIX: aktywacja 49zł/ czynsz 5zł


Familijny Max HD + 2 + Cinemax HD + sVOD + IPLA MIX z minimalnym obowiązkiem Familijny Max HD + 2 + Cinemax HD: aktywacja 49zł/ czynsz 5zł


Familijny Max HD + 2 z minimalnym obowiązkiem Familijny Max HD: aktywacja 49zł/ czynsz 10zł


Familijny Max HD z minimalnym obowiązkiem Familijny HD: aktywacja 49zł/ czynsz 10zł


Familijny HD: aktywacja 49zł/ czynsz 10zł


Edytowane przez swojadroga
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeważnie w APS-ie  mają mniejsze pole manewru,ale mają,

ja tylko zasugerowałem ze jak Ci zaoferuje to co Ty chcesz to możesz to zrobić od reki,

co do poprzedniej reakcji przedstawiciela to być może był to szeregowy pracownik z wypłatą "za godzinę" i zwisało mu czy załapie kolejnego klienta,właściciel pewnie by bardziej zadbał o klienta ;)

Jak zareagują tak zareagują,najważniejsze że w razie czego DUK odezwie się na pewno

 

To był z pewnością "szeregowy" pracownik, gdyż akurat jego szefową troszkę znam tak z widzenia. ;) Akurat wtedy w salonie jej nie było. ;) Znam ich trochę, bo dawniej byli dystrybutorem CYFRY+ i czasami tam coś załatwiałem, jednak później przerzucili się na Cyfrowy Polsat. :) Jak się później okazało, to jest nadal ta sama firma, ci sami pracownicy. ;)

To tak na marginesie, bo nie o tym jest niniejszy wątek. :read:

 

Po niedzieli, jak znajdę chwilę czasu to złożę w tym APS-ie wypowiedzonko i zobaczymy, co będzie dalej. :) Zapytam wpierw w APS-ie o ofertę dla mnie, ale jak nie będzie dla mnie satysfakcjonująca to wtedy zaczekam na telefon z DUK. :)

Chciałbym jednak wiedzieć, czy mam jakieś szanse "wyrwać" pakiet Premium za 79,90 złotych przy umowie typu 12/5, ewentualnie 15/5. Obecnie mam umowę typu 15/5, pakiety takie, jak w podpisie tu na forum oraz Multiroom z jednym dekoderem dodatkowym. Multiroom od samego początku mam gratis. Muszę wiedzieć, co w chwili obecnej mogę maksymalnie ugrać, aby się dobrze przygotować do rozmowy z konsultantem z DUK. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piorun wie jak to teraz będzie bo zmieniają się warunki- na razie wczoraj @swojadroga podał dla nowych abo-   https://forum.satkurier.pl/topic/314-promocje-oferty-dla-nowych-abonent%C3%B3w-cp/page-172?do=findComment&comment=1085617

ale czy nie zmienią się też dla starych :?::-|

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...