Skocz do zawartości

Oferty - dla stałych abonentów platformy CANAL+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert!)


marcin7650
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć

Dziś otrzymałem telefon od Mr DUK :).

I bardzo grzeczny Pan zapytał co mógłby dla mnie zrobić.

Więc mu odpowiedziałem:

Comfort+

Multi+

HBO

History HD

6xCanal+

Nc+GO

netVOD

canalVOD

5x0

10x79,90

Odpowiedź była równie szybka - TAK zgadzamy się.

Z czego jestem bardzo zadowolony.

Dziękuje za wszelką pomoc.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Także dzisiaj przedłużyłem umowę, która kończyła mi się 31 października.

Jak dotąd za silver wraz z 6xCanal+ płaciłem 69,90 zł.

2 dni temu pozwoliłem sobie wykonać telefon do DUK. Ich propozycja to comfort+, multi+, extra+, 6xCanal+ na cały okres umowy (12 miesięcy 59,90 zł i 12x79,90 zł, średnio 64,90 zł), do tego 3xHBO, ale tylko na 9 miesięcy. Odmówiłem, gdyż chciałem HBO na cały okres umowy, albo stałą cenę przez 24 miesiące.

 

Dzisiaj telefon z DUK, nie mogłem odebrać, potem oddzwoniłem. Propozycja o tyle lepsza, że również 3xHBO na 24 miesiące. Trochę ten łamaniec mi się nie podobna, no ale jako że można wpłacać co miesiąc 64,90 zł, więc przyjąłem ofertę.

 

Podsumowując, dostałem to samo co miałem wcześniej, do tego 3xHBO, taniej o 5 zł.

 

Dodam, że moim argumentem na rzecz HBO było to, że nie wiadomo, czy od przyszłego sezony Ekstraklasa będzie w Canal+. Nie wiem czy to coś dało, ale po tym jak to powiedziałem, to Pan konsultant zgodził się dać to HBO, więc może komuś się taka informacja przyda.

 

 

PS. Takie małe pytanie. Po jakim czasie powinno zaświecić HBO? Bo 20 minut po rozmowie telefonicznej jeszcze nie działa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

......Po jakim czasie powinno zaświecić HBO? Bo 20 minut po rozmowie telefonicznej jeszcze nie działa.

 

Do 24 godzin trwa aktywacja....

Zazwyczaj po skończonej rozmowie już "świeci" 8)

Czasem wymaga to upewnienia się na infolinii czy konsultant nie poleciał z nami w "kulki" :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Miesiąc temu przedłużyłem umowę na standardowego łamańca za 53 zł. Posiadam multiroom na Cameleonach z jednym dekoderem Pace PVR. Przy przedłużaniu nie chcieli dać mi za darmo drugiego dekodera ( Sagemcoma HD), ale bardzo mi na tym nie zależało i odpuściłem. Dzisiaj niespodziewanie telefon z Warszawy, że jeżeli chcę, mogą wysłać do mnie kuriera z Sagemcomem i dadzą mi go na resztę umowy za darmo. Ktoś wie co to za akcja?

 

P.S Nie wiedziałem, w którym wątku napisać, więc ewentalnie proszę o przeniesienie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie

 

Tak sobie dziś siedliśmy z domownikami i zastanowiliśmy co oglądamy a co nie - wyszło nam to:

 

Według ulotki którą mam to:

- Comfort+ Superpremium - 109,9

- Extra+ - 10

- Filmbox - 15

- Sundance HD - 2,99

- History HD - 1,99

- Noc - 25

- Redlight HD - 15

- Adventure HD - 1,99

- NET VOD+ (HBO OD 10, FunVOD HD 9, hustler svod 9) = 28

- hbo go - 10

razem: 219,86

+ 2x multiroom standard + turbo box

 

suma może być chyba o 10zl mniejsza bo z tego co zrozumiałem to posiadanie hbo go (lub hbo OD) jest tożsame z włączeniem drugiego - czyli nie 2x 10zl tylko 1x 10zl ?

 

Co sądzicie tym razem ? W jaką kwotę celować? Może być umowa na 24mc, będzie przynajmniej dłużej spokój :) - jak by nie patrzał zeszliśmy z oferty w dół.

 

Pozdr.

 

ps, zapomniałem dodac ze teraz mam allinclusive + 2x multiroom + turbo - 189zl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Kamil_M

Jeśli w ciągu godziny nie zaświeciło dzwoń bo i w ciągu kolejnych 48h też nie zaświeci. Miałem taką sytuację z Adventure HD o który pytałem 2 razy w trakcie rozmowy aby się upewnić konsul zapewniał że będzie na bank. Do następnego dnia nie zaświeciło ponownie szybki telefon powołałem sie na rozmowę z dnia wcześniejszego, która jest nagrywana konsul sporządził reklamacje za 5 minut kanał już grał. Także pilnować i jeszcze raz pilnować czekam jeszcze na umowę którą mam dostać na mejla oraz listownie i tutaj mam nadzieje że dotrze szybciej niż poprzednio (po 4 miesiącach).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi proponowali to samo (ale bez dekodera, bo mam własny z kartą po Cyfra+) -> za 84 zł i to bez HBO.

Podziękowałem, bo chcę tylko Comfort+ z 6xCanal+ co wyceniam na max 55-60 zł a wciskają mi nadmiar, który mnie w ogóle nie interesuje, bo mam równolegle CAM Polsatu z bardzo szeroką oferta. Konsultanci dzwonią totalnie nieprzygotowaniu, żenada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wypowiadać i nie czekać, to jest obowiązkowe , a przy okazji ...

 

Przepytałem Play.....

w sprawie umowy Internetu, MODEM, mam obecnie 8Gb za 24,50 /mc i zaproponowali mi rok temu nową umowę

oczywiście z nową stawką atrakcyjną i wyższą, przepytałem czy mogę zostać na stałe przy starej umowie, oczywiście nagrywanej , i ...zgoda ... i nadal płacę w Play za Internet 24,50 za 8Gg przesłanie danych .....

i choć nie przesyłają mi rachunków ... to i tak płacę ..... i nowy limit jest aktywowany.

- Dlaczego tak nie jest w .... nc+ .... ?

pzdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

obecnie platinium z hbo + mr +filmbox i podstawowe konto 149zł -

dzwonię konkret oferta na co oczekuje czyli Comfort+extra+multi+6xcanal+hbo+filmbox 79,90 na 15 miech -

odpowiedź 109zł przez 10 miesięcy + 119 przez 5 miechów.

 

Podziękowałem, czas do końca września

 

edit: tak do końca października :twisted: dz dk67

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeczytaj to. .. bo to też się Ciebie tyczy. Zapomnij teraz o tak niskiej opłacie. Ze 169 nie zjadą Ci tyle, ale na 100 możesz liczyć.

 

 

@JejoX

Ich nie poje....o. Regulamin przysłali pewnie, ale po co czytać. Jak się nie pilnuje terminów to tak jest. 3 miesiące. Jeśli dziś złożysz wypowiedzenie, umowa kończyć Ci się będzie z dniem 31.01.2015r. ;) . Oczywiście ofertę możesz dostać nawet dziś po wysłaniu wypowiedzenia w APS.

 

To zapłacę-ale nigdy więcej do nc+ nie wróce.Mam 3 umowy w Polsacie i chętnie przeniose i tą. Szkoda tylko ze na koniec tak pospolitego Kowalskiego :censored: .

 

Da sie to wypowiedzenie wyslac e-mailem?

 

Po dłuższej rozmowie z konsultantem,anulowali naliczoną kwote i zostawili kwote abonamentu i oferte bez zmian.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak u was, ale u mnie po kolejnym przedłużeniu w ramach ncplus z powrotem działają 'HBO SERIALE' (ultrabox+/pacepvr) i korzystam nieprzerwanie od dwóch tygodni.

Przy czym działają tylko na jednej karcie (NIE DZIAŁAJĄ na camelonie dobieranym później w ramach multiroom).

W abo mam HBO wraz z HBOGO.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...