Skocz do zawartości

Oferty - dla stałych abonentów platformy CANAL+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert!)


marcin7650
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

38 minut temu, Martinos napisał:

@lakiman @_Artek_ też mam umowę do 30.09. Wypowiedzenie złożone. Liczę, że utrzymam to co w stopce. Chyba, że uda się ugrać zejscie z opłaty za dekoder.

Czekam na telefon 28.09. 😆

 

Ja mam umowę do końca grudnia.

Do końca września wiem co może być zaproponowane.

Od października- niewiadoma, poza tym, że jeszcze będzie drożej .

Na razie to co mam + 5 zł i umowa na 2 lata.

Zawsze było taniej za to samo. 😉

Edytowane przez lakiman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, misiek1985 napisał:

Też mam to co ty tylko bez HBO ale z MR w tej samej cenie.Licze że dodadzą mi viaplay za 0zł, dzisiaj złozylem wypowiedzenie bo wczoraj kazali doplacic do viaplay 19zł.

do mnie w lipcu i sierpniu dzwonili jak opętani. Jak złożyłem wypowiedzenie na koniec sierpnia to... cisza. 😉

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może kogoś zainteresuje:

 

Najem 4K UltraBOX+ bez dysku za 0 zł/m dla Abonentów

Multiroom Standard/High Standard + dysk dla Abonentów (09/22) - L

HBO GO 0 zł/m dla Abonentów

Mistrzowska Piłka za 0zł/m dla Abonentów

Najem Dysk PVR 1 TB za 0 zł/m dla Abonentów

Viaplay 0 zł/m dla Abonentów

Filmbox Pack 5 zł/m dla Abonentów

Superpremium+ 99,99 zł 24 m, a po tym okresie 114,99 zł/m dla Abonentów

Multi Man Pack i Eleven Sports za 25zł/m dla Abonentów

CANAL+ 4K ULTRA HD 0 zł/m dla Abonentów

 

Za całość 139,99 zł, umowę miałem do 31.10.2022 r. Poprzednio ta sama cena, ale bez Filmbox, teraz za 5 zł ale zeszli z 5 na 0 zł za dysk, no i Viaplay gratis na całą umowę. Wypowiedzenie złożone, sam do nich zadzwoniłem.

Edytowane przez Otton
Uzupełnienie tekstu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Franki napisał:

Witajcie,

mój obecny pakiet to Extra+ i dekoder 4k z dyskiem 1TB za 49,99 zł/mies.

Umowa do końca października 2022.

Póki co nie dostałem od konsultantów żadnej ciekawej oferty.

Złożę więc chyba wypowiedzenie, może to pomoże.

Z drugiej strony słyszałem od podwyżkach, więc nie wiem, czy dostanę coś bardziej korzystnego w tej cenie.

W prognozie rachunków zauważyłem, że po przekroczeniu okresu umownego zacznę płacić 53,99 zł i będę miał umowę na czas nieoznaczony.

Może korzystanie więc z takiej opcji ma większy sens...

Dzięki za Wasze komentarze i opinie.

Pozdrawiam

Franki

Ja dostalem oferte tydzien temu 

Extra + multiroom za 44,99zl

2 minuty temu, kuzu napisał:

Ja dostalem oferte tydzien temu 

Extra + multiroom za 44,99zl

Zloz wypowiedzenie i czekaj na telefon, napewno zadzwonia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, _Artek_ napisał:

Ja mam do grudnia i mam złożone wypowiedzenie, jak nie zejdę do około 150 to nie będę przedłużał po prostu przejdę na nieokreślony. 

U mnie z ceny 29 zł zrobi się ok 53 zł.

Za duży przeskok cenowy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uważajcie na oszustów . nc+ była zawsze telewizja na poziomie..Cyfra wiecznie oszukiwała ludzi same reklamy były w tonie umowa jedyni 20zł miesięcznie potem się okazywało ze to tylko przez jeden mieisac 20 potem 80(taki przykład)

miałem umowę 79zł extra+10c+mp multiroom na starych zasadach złożyłem rezygnacje

8wrezsnia przedłożyłem umowę  1 optimum c+ mp 54.80 2umowa 15 extra+

co się okazuje mam 2 umowę extra+ 15zł a 1 umowa 94.80zł  40zł  więcej  . oczywiście infolinia proszę do punktu podejść zgłosić reklamacje(możne ma ktoś czas ja nie)

reklamacja ma potrwać 30dni oczywiście rezygnacje z umowy cofnąłem by przedłożyć na nowych warunkach, teraz  czekanie i wq...sie. nawet niema kogo na infolinii spie....ć

czas nerwy pieniądze.. już od oszu..tow niecce nic. pilnujcie się pozdro

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tez telefonicznie przedłużam,  ale zawsze meila dostaję z ofertą.  Czytam, akceptuję lub odrzucam. 

A głupoty piszesz o tych oszustwach Cyfy teraz Canal+. Że nc było takie nieskazitelne itd....Mało wiesz...

Edytowane przez ircios
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Dzwonili do mnie, bo koniecznie chcą mnie pozbawić karty w module.

Konsultant powiedział, że do multiroomu dają tylko jakiegoś wifiboxa, który po krótkim sprawdzeniu okazuje się raczej kiepskim wyborem. Bo przy okazji tracę możliwość nagrywania/pauzowania na dysku, bo do tunera niby można coś podpiąć, ale raczej jest wybredny.

Czy do multiroomu rzeczywiście nie można dostać lepszego tunera z dyskiem?

 

Mam pakiet Extra+ z MP za 75. Dorzucili podwyżkę 5zł i zabrali Canal+ 4K.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, dikey123 napisał:

akceptacje potwierdzałem tel miałem taki wybór wiec poco mi czytać meile

myślałem ze rozmawiam z porządnymi ludźmi transparentnymi

Zawsze się czyta. Przez telefon można czegoś nie zrozumieć,  nie usłyszeć. Ten z drugiej strony też może nie rozumieć o czym mówisz itd. Coś jednak było na rzeczy, że dostałeś drożej niż ustaliłeś. 

Nie mówię,  że nie masz racji. Może coś było też z konsulem, że wcisnąć coś o czy Ci nie powiedział lub omyłkowo. 

3 minuty temu, rallyrychu napisał:

Czy do multiroomu rzeczywiście nie można dostać lepszego tunera z dyskiem?

 

Mam pakiet Extra+ z MP za 75. Dorzucili podwyżkę 5zł i zabrali Canal+ 4K.

Można Dualszrota 4k za 20bzł miesięcznie lub bez dysku za 15. Wtedy podpinasz swój. 

 

Ciśnij o C+ 4k za free.

 

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na umowę zaakceptowaną telefonicznie jest czas 14 dni na odstąpienie od umowy. W ciągu dwóch tygodni można się na pamięć nauczyć przysłanej oferty. A, że konsultanci oszukują to żadna nowość. Ja już dwa potencjalne przedłużenia odrzuciłem, bo co innego ustalałem telefonicznie i co innego przyszło w mailu. Może do trzech razy sztuka ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, ircios napisał:

Zawsze się czyta. Przez telefon można czegoś nie zrozumieć,  nie usłyszeć. Ten z drugiej strony też może nie rozumieć o czym mówisz itd. Coś jednak było na rzeczy, że dostałeś drożej niż ustaliłeś. 

Nie mówię,  że nie masz racji. Może coś było też z konsulem, że wcisnąć coś o czy Ci nie powiedział lub omyłkowo. 

Można Dualszrota 4k za 20bzł miesięcznie lub bez dysku za 15. Wtedy podpinasz swój. 

 

 

Nie będę się robił winnym . wiem co byo ustalane .powtarzałem kwotę mimiczna 3 razy tylko oszust nie słyszy . mogę mu przypomnieć jeśli dali by mi numer do niego bezpośredni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie ostatnie 2 lata płaciłem tak:

 

PAKIET NOWY COMFORT+    - 39,99 zł

HBO     - 15,00 zł

HBO MAX   - 5,00 zł

FILMBOX PACK   - 5,00 zł

NAJEM 4K ULTRABOX+   - 5,00 zł

MULTIROOM STANDARD    - 10,00 zł

DYSK      - 5,00 zł

------------------

= 85,00 zł

 

Potrzebuję tak naprawdę tylko:

PAKIET EXTRA+ (proponują w cenie 45 zł)

HBO  + HBO MAX (proponują w cenie 35zł)

DEKODER (proponują 20 zł)

MULTIROOM x1 (proponują 20 zł)

Dysk - 5 zł

------------

= 125 zł

 

Za ile taki pakiet jak wyżej mogę wynegocjować?

Bo nie widzi mi się płacenia 55 zł za same dekodery i dysk, jakaś kpina z klientów wieloletnich.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@dikey123 to nie konsultant Cię oszukał.Sa dwie możliwości: 

1. Nie wymieniłeś sprzętu w terminie ( byłeś klientem objętym akcja Multihouse) i za nie naliczylo się 40zl w następnym miesiącu po aktywacji oferty.

2. Wymieniłeś sprzęt w terminie ale pracownik salonu nie zdjął poprawnie promocji ze starych dekoderów.

Jeden telefon na infolinię obslugowa lub 2 zdania w ICA  i sprawa załatwiona. W pierwszym przypadku gdy nawet sam jesteś winny w 90proc przypadkach byłaby korekta w przypadku winy pracownika salonu lub systemu w 100proc byłaby zrobiona korekta.

Ty zamiast spokojnie wyjaśnić sytuację ( poświęcając na to kilka -kilkanascie minut) wolisz tracić czas na forum i przestrzegać przed "oszustami że złego canal+" , gdzie 50procent użytkowników przedłuża umowy co 2 lata i negocjuje sobie bardzo korzystne warunki, a regulamin i umowę często znają lepiej niż osoby z zewnętrznych call center 

Edytowane przez CiekawskiC
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...