Skocz do zawartości

Oferty - dla stałych abonentów platformy CANAL+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert!)


marcin7650
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Obecnie mam pakiet silver + canal+ + HBO + Cinemax - 79 zl. Umowa do konca kwietnia 2014. Wypowiedzenie zatwierdzone. Dzis telefon: umowa na 15 miesiecy, cena bez zmian, zabieraja mi cinemax. Pytam jak przedstawia sie oferta z mozliwoscia zmiany bialego deokdera z n-ki na mediabox+, Pani odpowiedziala 49 zl aktywacja + 10 zl miesiecznie czynsz. Powiedzialem ze narazie dziekuje i Pani powiedziala ze popyta i moze uda jej sie zalatwic mediabox+ w cenie abonamentu aktualnego. Dzis ma jeszcze zadzwonic. Co o tym myślicie? Dobra oferta?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Dominik9:

Masz stala cene czy to średnia?

Btw: super oferta

 

stała cena, zresztą potwierdzone wiadmościa e-mail.

Konsultanka powiedziała, że jesli tego nie zaakceptuje to nic lepszego dla mnie nie znajdą i jeszcze na koniec przypomniała mi, żebym nie zapomniał zrezygnować z Polsatu i że teraz kurier już nie musi przyjeżdzać :) Więc boją się konkurencji hahah :)

 

Dzownili od początku marca i konsekwentnie odrzucałem ich oferty.

Dzisiaj na początku Pani zaproponowała tą cenę bez Cinemax, i ja mówię, że za parę groszy wiecej w Polsacie HBO i CInemax mam na cały okres umowy, Pani poszła się zapytać przełożonego i wróciła z miłą informacją, że mam CInemax za 0zł przez 15 miesięcy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. W zeszłym tygodniu wspominałem, że wysłałem rezygnację (umowa do 30.04) bo oferty przedstawiane nie satysfakcjonowały mnie. Wówczas zadzwonił do mnie konsultant, który potwierdził zarejestrowanie rezygnacji i przedstawił ofertę (6xC, comfort+, multi+, extra+) za 59,90 na 2 lata (w układzie 6 m-cy 0 zł, 18 m-cy). Poprosiłem o telefon za kilka godzin bo jestem zajęty w pracy. Nie oddzwonił. Dotarł za to list z nc+ informujący o rozwiązaniu umowy 30 kwietnia i inne stwierdzenia, w tym takie, które mnie rozwaliło: wyjaśniam, że na Pana kontakcie został odnotowany sprzeciw na marketing drogą telefoniczną. I dalej, że jeśli mam jakieś pytania to muszę sam zadzwonić lub wysłać info mailem na ich stronę. Tymczasem w mojej rezygnacji napisałem informując o nieprzedłużaniu umowy, że zwracam się z o zaprzestanie przetwarzania i przekazywania osobom trzecim moich danych osobowych oraz całkowite usunięcie danych ze zbioru danych firmy ITI Neovision S.A. oraz spółek zależnych na podstawie art. 32 ust. 1 pkt 6-8 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 o ochronie danych osobowych mając na myśli okres po wygaśnięciu umowy. Mam pytanie, po pierwsze - czy ktoś otrzymał podobny list, po drugie, czy z mojego stwierdzenia w piśmie z rezygnacją można wywnioskować, że wyrażam sprzeciw wobec wydzwaniania do mnie przez konsultantów.

Wygląda na to, że nie zamierzają mnie dalej nakłaniać do pozostania w nc+ a ja za specjalnie nie będę się prosił by raczyli mi dać nową ofertę.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

NC+ ostatnimi dniami do mnie ostro wydzwania (umowa do końca maja) więc chciałbym zasięgnąć Waszej porady.

Obecnie mam C+ Silver za 69zł + HBO (pół umowy było za darmo, później 25zł z możliwością rezygnacji) + dobrałem sobie jeszcze Sundance oraz History (łącznie wychodzi: 98,98zł).

Na ten moment proponują mi Superpremium + za 99,90zł.

Mnie w zasadzie Cinemaxy nie interesują, z Sundance i History też pewnie zrezygnuję wobec tego za ile realnie mogę wytargować Superfilm+?

Zastanawiam się też czy jeśli na ostatni miesiąc (lub dwa jeśli zrezygnuję w marcu) umowy zrezygnuję z HBO, Sundance i History (czyli wrócę do ceny 69zł) to polepszy moją sytuację w negocjacjach?

A i jeszcze chciałbym wymienić dekoder z Pace'a na Mediaboxa.

 

Pozdrawiam

 

Zdecydowanie to poprawi sytuacje przed negocjacjami

No to dzisiaj wypowiedziałem HBO, Sundance i History.

Konsultantka sama zapowiedziała, że jak zmiany wejdą w życie (1 kwietnia) to zadzwoni z dopasowaną do zmian ofertą :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzis miałem fon z ofertą pakiet jaki miałem tj. comfort + tzn . ze wszystkimi canal + tylko , płace cene 49 pln za m-c , ich propozycja na teraz to wszystko jak mam do tej pory czyli canal + wszytskie i dodatkowo HBO na 6 m-c umowa na 15 m-c w cenie 59 pln , dla mnie żadna chyba propozycja umowe mam do końca kwietnia wiec poczekam na normalną propozcje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gursonek nie obraź ale moim zdaniem spuściłeś całkiem z tonu i ze skulonym ogonem się wycofałeś i zgodziłeś się na droższą ofertę, tylko czemu skoro miałeś mocnego asa w rękawie i wszystko było na twoim i miałeś sprawę wygraną, tu nie chodzi o te 1,60zł. ale o zasadę by nie robili z nas [beep]i, ja bym nie odpuścił a Ty mimo że 2-gi raz Cię w h.ja zrobili to zgodziłeś się na nie korzyść twoją a żadnej winy z twojej strony nie było, a jak już chciałeś spasować to za te 1,60 zł. cza było już choćby jakiś badziew typu filmbox ugrać choćby na 2-3m-ce, a tak pozostał Ci niesmak bo poddałeś się jak w szachach szach i mat a tak Ci kibicowałem, myślałem jeden twardy co się nie da, :/ a tak NC+ znów się cieszy że jest górą i że może nam obiecywać co chce a potem nie dotrzymywać umowy a jak ktoś złoży reklamację to i tak zaproponujemy mu co nam się podoba a nie klientowi. Szkoda że nie pokazałeś jaj i że to Ty rozdajesz karty w tym rozdaniu bo miałeś wielkiego asa w rękawie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Dominik9:

Masz stala cene czy to średnia?

Btw: super oferta

 

stała cena, zresztą potwierdzone wiadmościa e-mail.

 

Ja tam Cię kolego nie chcę stresować ale kwota 53,20 ewidentnie śmierdzi średnią w układzie 5x0 10x79,90. Weź lepiej przedzwoń i zapytaj jaką masz w systemie aktualnie ofertę, żeby się nie okazało, że podzielisz los kolegi @gursonka. Czego oczywiście nie życzę bo oferta bardzo fajna. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Turek - ale o co Ci w ogóle biega? Jak kolega jest zadowolony z oferty to po co ma szarpać od operatora jakieś złotówki czy denne kanały? Czy to faktycznie ma znacznie, że się chce ugrać jakieś dodatkowe bzdety telewizyjne? nc+ to nie koniec świata, jak się da im nieco zarobić za dobrą jakość ogólną (zarówno kanałów jak i oferty) to przecież nic się nie stanie. Piszesz tak zajadle jakby właściciel nc+ co najmniej Ci zburzył dom i zabrał żonę. Wyluzuj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dominik9 niestety ale zrobili Cię w balona :/ bo ofert ze stałą ceną teraz nie ma a tym bardziej z końcowymi groszami, przedzwoń i sprawdź a okaże się że miałem rację.

 

Agntx może Ty byś się czuł wyluzowany jak by Cię 2 razy w h.ja ten sam podmiot zrobił bo ja nie, ale ok skoro mu to pasuje to mi nic do tego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ Turek

 

Teraz mam pewność, że nie zrobili mnie w bambo, ponieważ po pierwsze dostałem potwierdzenie na emaila nowych warunków, a po drugie konsultanci w systemie widzą zmiany i jest 69,90zł miesięcznie. W moim odczuciu wygrałem, przegrałbym wtedy gdybym teraz cały czas świętował te 68,30zł a pierwszego kwietnia widzę 15,00zł w ICA do zapłaty - to była by porażka. Mówisz o asach, dobrze, ale w razie czego również posiadam zapis tej rozmowy w której konsultant mówi WYRAŹNIE że płacę 69,.90 zł miesięcznie. Nie dałem się, tak jak poprzednim razem. Czy według Was dałem ciała, przyjmując ofertę? Pokazałem, jako pierwszy, że nie należy nas traktować jak stado baranów, jako pierwszy o tym napisałem, że zostałem oszukany i jako pierwszy Was de facto ostrzegłem, że są kłopoty... czy się sprzedałem? Nie sądzę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy według Was dałem ciała, przyjmując ofertę? Pokazałem, jako pierwszy, że nie należy nas traktować jak stado baranów, jako pierwszy o tym napisałem, że zostałem oszukany

 

@Gursonek absolutnie nie dałeś ciała. Zawalczyłeś i dopiąłeś swego. A za tekst, że pójdziesz z tym do telewizji to już w ogóle szacun! :wink: Natomiast kolega @Turek widać jest jeszcze bardziej negatywnie nastawiony do ence+ niż Ty i robiłby im na Twoim miejscu bardziej pod górkę. Jak by na tym wyszedł, trudno zgadywać. Ty natomiast powinieneś być z siebie zadowolony bo oferta palce lizać. :wink: A i nauka dla forumowiczów bezcenna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ Turek

W moim odczuciu wygrałem, przegrałbym wtedy gdybym teraz cały czas świętował te 68,30zł a pierwszego kwietnia widzę 15,00zł w ICA do zapłaty - to była by porażka.

 

Gursonek moim zdaniem to nie byłaby porażka obojętnie kiedy byś zauważył że zrobiono Cię w h.ja, czy teraz czy w kwietniu to Ty stałeś na wygranej pozycji skoro miałeś nagranie (a kto dziś nie nagrywa na przedłużenia umowy z nc+ skoro wiadomo jak z nimi jest i lepiej się ubezpieczyć), za łatwo się poddałeś i to Ty mogłeś stawiać warunki no ale trudno skoro uważasz i masz do tego jak najbardziej prawo że to TY osiągłeś cel to ok,ważne że Ci pasi.Ale może któryś z forumowiczów to przeczyta i przy takim następnym przękręcie nie da się tak szybko zbyć ofertą droższą jaką Tobie zaproponowano.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pokazałem, jako pierwszy, że nie należy nas traktować jak stado baranów, jako pierwszy o tym napisałem, że zostałem oszukany i jako pierwszy Was de facto ostrzegłem, że są kłopoty... czy się sprzedałem? Nie sądzę.

 

Co jeszcze zrobiłeś jako pierwszy? Różnice w tym, co się wynegocjowało, a tym co się potem pojawiało w systemie czy na rachunkach zdarzają się od zawsze i wielokrotnie ludzie informowali o tym, także na tym forum. Więc jeśli wydaje Ci się, że jako pierwszy skutecznie zawalczyłeś o swoje, to masz rację, wydaje Ci się.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Gursonek

Chcę tylko zauważyć, że mogłeś płacić co miesiąc 68,30 na swój rachunek i nie byłby to żaden problem ani dla Ciebie ani dla nc+. Na końcu umowy i tak kwota na koncie by się zgadzała, a przedłużając kolejną umowę np. 1 lub 2 miesiące wcześniej, jeszcze bardziej obniżyłbyś swoją średnią. Ale popieram twoją determinację, bo chodzi Ci o zasady i rację a nie o parę złotych. Rozumiem też argumenty niektórych o lepszej pozycji przy negocjacjach następnej umowy jeśli obecna kwota będzie niższa, ale przecież jeśli będzie trudniej tą kwotę obniżyć, to przy następnej znowu możecie dostać darmowe miesiące, itd... Pozdrawiam :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co jeszcze zrobiłeś jako pierwszy?

 

Przepraszam Cię bardzo, ale pokaż mi tu osobę, która nagrywa rozmowy i idzie do radcy prawnego i się radzi co może zrobić. Masz racje, że zdarzały się się przypadki gdzie informowali ludzie, że oferty się nie zgadzały. Kto tutaj nagrywał rozmowy? Ciągle były przepychanki "czy można nagrywać rozmowy?" Uważam, że jako pierwszy pokazem wszystkim jak należy ich traktować i po prostu jak należy się bronić.

 

 

Ale może któryś z forumowiczów to przeczyta i przy takim następnym przękręcie nie da się tak szybko zbyć ofertą droższą jaką Tobie zaproponowano.

 

Masz racje zaproponowano mi droższą ofertę, ale czy dla Ciebie oferta o 1,60zł to mega droga? Zgodziłbym się gdybym z Tobą gdyby ta oferta była o 20zł droższa, lecz nie widzę tutaj różnicy.

 

@Gursonek Chcę tylko zauważyć, że mogłeś płacić co miesiąc 68,30 na swój rachunek i nie byłby to żaden problem ani dla Ciebie ani dla nc+.

 

Jestem ich abonentem od 5 lat, zawsze miałem stałą cenę. I nie chciałem płacić 68,30zł średniej ceny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jestem rozdarty w tej kwestii :mrgreen: z jednej strony rozumiem, że dla zasady wręcz należało sprawę wyjaśnić, pokazać, że Klient nie łoś itd. Kolega Gursonek doprowadził, no prawie, umowę do stanu na jaki się umawiał-stała wysokość abonamentu, oferta wciąż bardzo dobra, ale... przecież łaski mu nie zrobili a stanęło na tym, że będzie płacił więcej niż w pierwotnej ofercie ze średnią. Ktoś powie, że co to jest 1,60zł więcej? I racja, w skali 1 klienta to nic, ale czy NC+ na to nie liczy? A jak 1 mln. klientów machnie ręką, bo co to 1,6zł/m-c? W końcu czy po to składa się reklamacje, by płacić więcej i nie dostać żadnej rekompensaty?

 

Mamy odmienne zdania odnośnie sensu i finału tej sprawy. Czy można powiedzieć, że Klient postawił na swoim? Częściowo na pewno, ale i platforma na tym źle nie wyszła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Kibo jak najbardziej się z Twoim podsumowaniem zgadzam a szczególnie z ostatnim zdaniem, widocznie ja koledze tego tak dosadnie nie umiałem wytłumaczyć.

 

@Gursonek a co Ty myśliśz że w dobie smartfonów i odpowiedniej aplikacji ludzie dopiero teraz zaczeli nagrywać rozmowy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   2 użytkowników

×
×
  • Dodaj nową pozycję...