Skocz do zawartości

Oferty - dla stałych abonentów platformy CANAL+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert!)


marcin7650
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam.

umwa wygasa 31.07.2014 ,jestem w nc+,mam C+x6,HBO +MR( stary pakiet super premium C+) placę 99zł.

wczoraj tel. propozycja na dzien dobry umowa 15 lub 24 m-ce to samo + Cinemax ,przez 5-cy za 99,90zł. następne za 109zl. odmówiłem oczywiście.

Swoją drogą bez wyslania wyp. i już sami dzwonią ?

rok temu zaczęli od 149zl. ''propozycje'' swoje :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Rezygnacja wysłana, zarejestrowana, dziś pierwszy telefon po wpłynięciu rezygnacji (umowa do końca kwietnia). Obecnie silver z całą paczką c+ za 69 zł miesięcznie. Chcę mieć to co obecnie czyli wg nowego podziału oferty - confort+, extra+, multi+ oraz film&sport. Konsultant zaoferował to za 6 m-cy 0 zł 18 m-cy 79 średnio 59,25 zł Na moje pytanie dlaczego nie mogą zaoferować abonamentu w stałej wysokości stwierdził, że mogą ale to co chcę dostanę na 15 m-cy za 69 zł czyli za tyle ile obecnie płacę, dodatkowo HBO na 6 m-cy 0 zł (osobiście mnie nie interesuje). Zastanawiam się nad pierwszą opcją. Zapytałem też o usługę NC+Go na tableta, konsultant stwierdził, że aktywuje się ją dzwoniąc na infolinię, za co pobierana jest jednorazował opłata 10 zł. Czy może ktoś potwierdzić tą informację dotyczacą NC+Go. Ps. Konsultant stwierdził, że obecnie w ich firmie nie istnie DUK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Umowę mam do końca maja, wypowiedzenie zarejestrowane, obecnie płacę 59 zł za Universe+ 6xC+ i MR po cyfrze. Miałem już kilka telefonów nie mogłem odebrać więc dzisiaj pierwsza rozmowa z konsultantem jak się przedstawił z DUK. Na początek standardowa gadka że ma nadzieje że się dogadamy i takie tam jego pierwsza propozycja to jak powiedział wszystkie kanały które mam dotychczas w cenie 49 zł na 15 miesięcy. Byłem zdziwiony że od razu taka propozycja no i przeglądam forum i nikt czegoś takiego nie dostał od zmiany promocji. Dla pewności dopytałem o szczegóły i co się okazało, chodziło o same podstawowe kanały bez 6xC+. Nie wiem dlaczego ale konsultant nie chciał operować na nazwach pakietów ani razu nie użył Comfort+ Extra+ zawsze mówił że będę miał to co obecnie. Gdy stwierdziłem że interesuje mnie również paczka C+ udał się skonsultować z kierownikiem :D i przedstawił mi ofertę to co mam dotychczas i paczka 6xC+ a nawet 7xC+ jak to powiedział + MR na 15m za średnio 68 zł i dlatego że jestem już dość długo abonentem HBO na 5m za 0 zł. Na koniec oczywiście te dodatkowe zapewnienia jaka to oferta nie jest dobra ponieważ standardowo paczka C+ kosztuje 100 zł prawie, a ja będę płacił zaledwie 9 zł więcej niż dotychczas i że oferta limitowana :D

 

Najbardziej zdziwiło mnie to że nie użył ani razu nazw tych nowych pakietów pewnie gdybym się zgodził przy czytaniu warunków przedłużenia okazało by się że będę miał sam pakiet Comfort+ :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak na gorąco - obecnie umowa do końca maja universe + 59 zł 12m (standard + 6xcanal +) - dzisiaj telefon - umowa 15 miesięcy, comfort sport+film (6xcanal)+ tematyczne (10zł) + 7 miesięcy HBO gratis (później 25 zł) za 69,90 po 6 miesiącach 79,90 zł (dodatkowe 10 zł za kanały tematyczne). Ewentualnie powiększenie dysku do 500 gb. Narazie dziękuję.

Oferta z przed chwili:

- comfort + extra + multi + premium sport&film – na 15 miesięcy (3x10 , 12x89,90 / średnia 73,92)

Na pytanie czy nie może być stała cena padła druga propozycja.

- comfort + extra + multi + premium sport&film – na 24 miesięcy (6x10, 18x89,90 /średnia 69,92)

Do drugiej oferty gratis 6 miesięcy HBO, a jak stwierdziłem, że za drogo to dodatkowo 9 miesięcy cinemax-ów. Konsul stwierdził, że nie może zejść z ceny jedynie może coś dołożyć. Będą dzwonić w piątek, ale już ktoś inny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam dzisiaj kolejny telefon tym razem co do drugiego mojego pakietu(Universe+ za 49zł). Pani zaoferowała mi to co mam za 49zł na 24 miesiące + filmboxy na 4 miesiące. Odmówiłem. Na co konsultantka na to "To czego pan chce, taką dobrą ofertę panu przedstawiamy a panu nie odpowiada".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Umowa do końca maja (na wypowiedzeniu). Obecnie Universe+ i 6 xC+ za 54 dekoder sagemcom dsi83. Ich propozycja - umowa na 15 miesięcy w tym 5 miesięcy gratis,kolejne 10 za 79,90 i hbo i paczka filmbox na 6 miesięcy. Proszę o rady brać czy czekać na inne oferty (to 3 kontakt po wypowiedzeniu). Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czekać, ta oferta to standard, który teraz oferują. Pewnie jeszcze dadzą coś lepszego jak im się zaczną tyłki palić na koniec miesiąca :) Do mnie dziś rano też dzwonili, obudzili mnie, kazałem zadzwonić po południu. Przed chwilą dzwonili, melodyjka 30 sekund i koniec rozmowy. Pewnie i tak nic ciekawego nie mieli :)

 

skopek69, bo niektórzy muszą całe życie tkwić w negocjacjach :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pincet, chyba tak. Ja swojej ofert nie ruszam, bo wiem ze lepszej nie znajde.

 

Ja niestety walczę z nimi od dwóch tygodni i nie ugnę się, koniec umowy 30 kwietnia 2014 roku - wypowiedzenie wysłane i zarejestrowane... Moja obecna oferta Canal+ Platinum + HBO + CINEMAX i wypożyczalnie VOD Canal +, Seriale + i Premiery TVP oraz konto podstawowe Vodnet za 99zł i pierwsza oferta za 109 zł na 24 miesiące pakiet Comfort+ Extra+ Cinemax i HBO po dłuższej dyskusji dołożyli wypożyczalnie VOD Canal+ i PiCTUREBOX na 9 miesięcy - odmówiłem !!!

 

Systematycznie kolejne telefony z DUK i następujące oferty:

 

Comfort+ Extra+ Cinemax, HBO, wypożyczalnia VOD Canal+ i (FILMBOX oraz PICTUREBOX na 9 miesięcy gratis) za 99,00 zł

 

potem kolejny pakiet jak wyżej z tym ze Filmbox na cały okres umowy a picturebox na 9 miesięcy za 99,99 zł

 

Odmówiłem !!! i moje pytanie do konsultanta z DUK co się z Wami dzieje muszę się targować jak w zeszłym roku podczas migracji jakbym był na jakimś targowisku - dlaczego nie mogę zachować obecnej oferty ??? co z seriale+ i premiery TVP odpowiedź następująca:

 

obecnie nie ma takiej promocji teraz tylko tyle mogą mi zaoferować bo takie mają wyłącznie możliwości :))))

 

Oczywiście odmówiłem i na pewno im nie ustąpię !!! Jak dalej będą mnie traktować jak nie powiem co to idę do konkurencji w połowie kwietnia i zawieszam z Nimi jakiekolwiek negocjacje bo naprawdę zaczyna się to robić żałosne !!!!

 

Co z promocjami dla stałych klientów co mało nie płacą tylko 100 abonamentu miesięcznie i chcą w NCPLUS zostać - odpowiedź konsultanta była prosta telewizja z roku na rok drożeje, zakup licencji, praw itp. - dla mnie śmieszna odpowiedź

 

Pozdrawiam i życzę cierpliwości podczas negocjowania godny warunków z NCPLUS ( jeśli takie są)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...