Kris Opublikowano 9 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2017 Dostałem na @ taką propozycję. Dzwoniłem dzisiaj do nc+ zapytać czy rezygnacja dotarła, dostałem potwierdzenie i od razu pytanie co mógłby zrobić żebym wycofał wypowiedzenie. Konsultant był bardzo miły i rzeczowy. Powiedziałem mu, że rezygnuję z HBO Go i jak mi zaproponuje Superpremium na obecnych zasadach (multiroom, Pace i Wi-Fi Box) za 99 zł, to biorę od razu (Płaciłem za wszystko 134,90). Stwierdził, że niestety nie może zaproponować za 99,99, powiedział, że może mi dać za 109,99. Próbowałem wyrwać jeszcze Eleveny na 5 miesięcy, poszedł porozmawiać i niestety nie otrzymał zgody. Wstępnie się zgodziłem, ale mogę się jeszcze Wycofać, ponieważ nie akceptowałem jeszcze linku. Czekać czy akceptować? Czyli proponują ci superpremium za 109zł i multiroom za 0zł? Więc w praktyce wychodzi standardowo superpremium za 99zł i 10zł multiroom. Czy ten superpremium za 99zł to max co można ugrać? taniej chyba się nie da? O co mogę powalczyć prócz sportu? skoro multiroomu nie chcą dodać w gratisie? Trochę mnie zbili dziś z tropu, ostatnio sporo się nanegocjowałem a teraz zaproponowali mi od razu najniższą opcję wraz z filmboxami jak za starych czasów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
igal Opublikowano 9 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2017 (edytowane) Jak już proponują MR i najem za 0 PLN, to walcz o pakiet za 99.99. Ja w zeszłym miesiącu przedłużyłem 2x Pace z pakietem SP i HBO Go za 0 PLN w cenie 99.99, plus trzy miesiące gratis. Właśnie dostałem grudniową fakturę i wszystko jest tak, jak uzgodniłem z konsultantką przez telefon. Edytowane 9 Grudnia 2017 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HansuHansu Opublikowano 9 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2017 MR od początku współpracy mam za 0 zł, to jest jeszcze po dawnej Cyfrze+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vipers33 Opublikowano 9 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2017 (edytowane) Kwota do zapłaty 117,94 Kwota do zapłaty w kolejnych miesiącach W zależności od wybranych usług - zgodnie z Warunkami Promocji Okres oznaczony umowy od dnia aktywacji promocji do końca dotychczasowego okresu oznaczonego(31.01.2018) + 12 mies.(31.01.2019) Wybrane usługi Pakiet Superpremium+( 8C+HBO+HBO-GO), Eleven Sports, MULTIROOM STANDARD,Najem PVR (Multiroom) Wybrane promocje Superpremium+ 109,99 zł 12 m, Eleven Sports za 7,95 zł 12 m dla Abonentów (07/17), Multiroom Standard C+ 0zł, Najem WifiPremiumBox+PACE PVR HD 0zł dla Abonentów Przyjęte Z Canal +( NC+) od 12 lat Ja tam nigdy nie wybrzydzałem i nie słałem wypowiedzeń,cieszy nawet te najmniejsze,w moim przypadku umowa na 12 miesięcy i przez cały okres Eleveny za 7,95 Edytowane 9 Grudnia 2017 przez vipers33 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal111 Opublikowano 10 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2017 Umowę miałem do końca kwietnia 2018. Wypowiedzenie złożone w związku z usunięciem U CH. Propozycja Extra + 6C+ MR i HBO 6 miesięcy gratis umowa na 24 miesiące za 69.99 została przyjęta. Dwukrotnie podczas rozmowy zapewniano mnie że 24 miesiące liczą się od teraz, nawet zapytałem czy umowa skończy się 31 grudnia 2019 co konsultant potwierdził. Po zaakceptowaniu warunków w moje NC+ widnieje koniec okresu minimalnego na 30 kwietnia 2020. Reklamacja już złożona ale niesmak pozostał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
asffaf Opublikowano 10 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2017 Amatorzy. Konsul ma jak byk napisane długość trwania nowego aneksu podczas przedłużania. Naciskaj na HBO za 0/24 m Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nugget Opublikowano 10 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2017 Umowę miałem do końca kwietnia 2018. Po zaakceptowaniu warunków w moje NC+ widnieje koniec okresu minimalnego na 30 kwietnia 2020. Reklamacja już złożona ale niesmak pozostał. Dokładnie o tym pisałem... To jawne [beep]e w bambuko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kris Opublikowano 10 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2017 A ja trochę z innej beczki. Czy do superpremium za 99zł dostał ktoś za free kanały History? na dwa lata? jest taka możliwość? Rozumiem że skoro mam umowę do konca marca, lepiej te trzy miesiące zerwać przy podpisywaniu teraz nowej? Nie ma sensu przedłużać na 27 miesięcy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kmicik Opublikowano 10 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2017 (edytowane) Miałem: Extra, 8xC+, Eleven, Cameleon, dekoder Sagemcon na własność (sprzedany zaraz po otrzymaniu), użytkowałem własny za 95.80 umowa do marca 2018 dostałem: Extra +, 6xC+, Eleven (1 miesiąc gratis), HBO (do końca czerwca gratis, później wyłączam) za 81 zł + UltraBox 4K najem 15zł to razem 96zł. Wypowiedzenie było wysłane ze względu U CH. Jak dla mnie spoko oferta. Edytowane 10 Grudnia 2017 przez Barti Usunięto fragment postu niezwiązany z tematem wątku (off-topic). O ofercie 4K platformy nc+ oraz module CAM są inne, odpowiednie wątki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flaga Opublikowano 10 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2017 (edytowane) Aktualnie umowa do 31.05.2018 r na Superpremium + 129,90zł , Man Pak : 5 zł, Filmbox Pack : 5 zł, HBO GO: Ozł , Najem PVR: 0zł, Multiroom Standard : 0zł . Eleveny włącz/wyłącz po 15,90 zł. Możliwość złożenia wypowiedzenia z uwagi na wyłączenie Uniwersalu. Własny dekoder i tak bym chciał nadal ( moduł CI z Polsatu pakiet Rodzinny HD do 08.2018). Można "ugrać" jakąś "konkretną obniżkę" czy czekać do końca umowy ? Może ktoś coś doradzi ? Edytowane 10 Grudnia 2017 przez Flaga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damio Opublikowano 10 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2017 Miałem: Extra, 8xC+, Eleven, Cameleon, dekoder Sagemcon na własność (sprzedany zaraz po otrzymaniu), użytkowałem własny za 95.80 umowa do marca 2018 dostałem: Extra +, 6xC+, Eleven (1 miesiąc gratis), HBO (do końca czerwca gratis, później wyłączam) za 81 zł + UltraBox 4K najem 15zł to razem 96zł. Wypowiedzenie było wysłane ze względu U CH. Jak dla mnie spoko oferta. Czyli wymieniasz kartę na cayman? Rozumiem że nie masz multiroom? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kmicik Opublikowano 10 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2017 (edytowane) Nie, nie mam multiroom. Edytowane 10 Grudnia 2017 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janusz1809 Opublikowano 10 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2017 Witam, zastanawiam się czy jestem w stanie coś obniżyć abonament składając rezygnację, płacę teraz 175,89 za: Pakiet Pakiet Extra+ z CANAL+ HBO GO nc+go TV HBO Eleven Sports Multi Man Pack Czynsz najmu sprzętu Da się coś taniej? Cudów się nie spodziewam w sumie to się zastanawiam czy drożej nie będzie z nową umową. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lolitaxundro16 Opublikowano 10 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2017 (edytowane) Pakiet Extra z Canal+ to widełki zazwyczaj 79-99 zł, HBO GO 5-10zł, nc+ go TV jest darmowe, HBO 25zł, Eleven Sports 15.90 (promocyjnie 11.90) i Multi Man Pack 20-30zł. Warto coś powalczyć i na pewno coś ugrasz Edytowane 11 Grudnia 2017 przez tomekb1976 Usunięto zbędne cytowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario1980 Opublikowano 10 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2017 Ja przedłużyłem w piątek: Comfort, 6xCanal+, multiroom cameleon, 1x PVR (dodatkowo do końca stycznia dopełnienie do Extra oraz do końca czerwca HBO) umowa 24 miesiące, cena 59,90. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekn1 Opublikowano 11 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2017 Umowa do końca lutego 2018r mam pakiet exstra+ canal + 8, HBO dwa dekodery i karty cameleon za 0 zł płacę 79,90 ile teraz taki pakiet stoi . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin80 Opublikowano 11 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2017 (edytowane) Extra+8C+ 79,90zł, HBO 20zł, resztę można zrabatować za 0zł Edytowane 11 Grudnia 2017 przez Marcin80 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rokiA Opublikowano 11 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2017 (edytowane) Witam Umowa przedłużona : Exta+ 6xC+ ( HBO 6 miesięcy gratis ) 69 zł - * w tym 2 miechy grati - Umowa 24 miesiące. edit: i do rachunku doliczane 2 zł z mediaboxa Edytowane 11 Grudnia 2017 przez rokiA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
najman12 Opublikowano 11 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2017 Umowę miałem do końca kwietnia 2018. Wypowiedzenie złożone w związku z usunięciem U CH. Propozycja Extra + 6C+ MR i HBO 6 miesięcy gratis umowa na 24 miesiące za 69.99 została przyjęta. Dwukrotnie podczas rozmowy zapewniano mnie że 24 miesiące liczą się od teraz, nawet zapytałem czy umowa skończy się 31 grudnia 2019 co konsultant potwierdził. Po zaakceptowaniu warunków w moje NC+ widnieje koniec okresu minimalnego na 30 kwietnia 2020. Reklamacja już złożona ale niesmak pozostał. Musiałeś trafić na cwaniaka. U mnie Konsultant jak powiedział tak jest bez ściemy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sportfan123 Opublikowano 11 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2017 Mam umowę do 31.03.2018, tymczasem dostaję dzisiaj niespodziewany telefon od konsultanta z informacją, że jest to ostatni moment na przedłużenie umowy. Byłem tym telefonem mocno zdziwiony. Ktoś wie o co chodzi? Zawsze takie telefony były na miesiąc przed końcem umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spido Opublikowano 11 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2017 Ostatni moment na przedłużenie umowy masz 31.03.2018. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 11 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2017 Nawet nie, bo po rozwiązaniu umowy jest 14 dni na zdanie sprzętu i w tym okresie można jeszcze wznowić umowę nierzadko na lepszych warunkach niż oferowali na przedłużenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonk1974 Opublikowano 11 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2017 Mam umowę do 31.03.2018, tymczasem dostaję dzisiaj niespodziewany telefon od konsultanta z informacją, że jest to ostatni moment na przedłużenie umowy. Byłem tym telefonem mocno zdziwiony. Ktoś wie o co chodzi? Zawsze takie telefony były na miesiąc przed końcem umowy.Pewnie szukał jelenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 11 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2017 (edytowane) Mam umowę do 31.03.2018, tymczasem dostaję dzisiaj niespodziewany telefon od konsultanta z informacją, że jest to ostatni moment na przedłużenie umowy. Byłem tym telefonem mocno zdziwiony. Ktoś wie o co chodzi? To może zamiast pytać na forum trzeba było zadać pytanie konsultantowi co ma na myśli z tym "ostatnim momentem" skoro umowę masz do końca marca 2018 r. Warto rozmawiać Edytowane 11 Grudnia 2017 przez dziabolek7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djclassic Opublikowano 11 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2017 Mam umowę do 31.03.2018, tymczasem dostaję dzisiaj niespodziewany telefon od konsultanta z informacją, że jest to ostatni moment na przedłużenie umowy. Byłem tym telefonem mocno zdziwiony. Ktoś wie o co chodzi? Zawsze takie telefony były na miesiąc przed końcem umowy. Tez mam umowę do końca marca 2018 i też do mnie dzwonili z ofertą, ale nic nie wspomniała facetka o ostatnim momencie. Tylko podziękowałem za ofertę, bo chcę od teraz tylko pakiet Extra+ z Canal+ a ona chciała mi to wcisnąć za 99 zł. A tak swoją drogą to na ile mogę liczyć za Extra+Canal+(x6 lub 8 bez różnicy)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.