Skocz do zawartości

Oferty - dla stałych abonentów platformy CANAL+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert!)


marcin7650
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Od jutra nowe oferty na infolinii.Dla przedłuzających.Możlwe rabaty na nowy dekoder 4k.

Ciekaw jestem tych rabatów. Sam mam Superpremium+, dla nowych ten dek jest za free, ale tu przedłużającym nie chcieli nawet wificośtam zrabatować, więc ja bym sobie zębów nie ostrzył na coś super.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Propozycja od nc+. Stara umowa do lutego 2018. Nowa oferta od nich z propozycji:

1.oferta nc+. extra,8c+, eleven,filmbox,history,history 2 i adventure oraz mr 2 karty cameleon za 101zl

umowa na 15miesiecy

2.  superpremium, eleven,history,history2 i adventure oraz mr 2 karty za 121zl na 12 miesiecy.

Co myślicie??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość kingofsouth

@Oliver S-c, nadal masz nadzieję.Dobre oferty były kiedyś. Nikt wam drodzy abo nie da już pół darmowych pakietów. Sztywne ceny pozostały.....

Edytowane przez kingofsouth
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość kingofsouth

@czerstwy, czy ty kiedyś widziałeś od początku NC+ jakąś super/ ekstra ofertę dla stałych abo na święta? Oferta się pogarsza a cena nie będzie niższa, takie jest NC+.

Dali ten 4K dekoder i się ludziska mają cieszyć.

Edytowane przez kingofsouth
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale on nie liczy na żadną ofertę na święta, tylko na przedłużenie umowy, którą ma do marca. Ja mam cały czas ofertę super extra w NC+, nigdy nie płaciłem więcej, niż obecnie, a płacę ok 63 zł. Wcześniej nawet za ok. 50 zł miałem Extra + C+ HBO, teraz nie mam HBO, ale mam Eleven. I myślę, że to jest cena adekwatna do tego, co oglądam. Głównie sport i to nie wszystko, jak leci, a wybrane transmisje.

Edytowane przez Barti
Brak znaków interpunkcyjnych w poście, przez co jego czytelność jest utrudniona. Pisząc posty należy poprawnie stosować znaki interpunkcyjne. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obecny pakiet Extra+ z CANAL+ (6x) + Wifipremiumbox za 74,90 miesięcznie.

Umowa do końca listopada, wypowiedziana pod koniec października

 

Dzisiaj telefon z taką ofertą:

1. Extra+ z Canal+ (6x) + Eleven w przeliczeniu za ~75 PLN miesięcznie (Wifipremiumbox już wliczony).

2. Extra+ z Canal+ (8x) + Eleven w przeliczeniu za ~85 PLN miesięcznie (Wifipremiumbox już wliczony).

 

Za nowy dekoder 4K + 10 PLN miesięcznie w każdej opcji.

 

Zastanawiam się, na ile będzie mi potrzebny C+ (8x), chociaż z tego co wiem, tam jest wtedy nc+GO. W sumie nie wiem, ile z tego będę korzystał...

 

Co sądzicie?

Edytowane przez Barti
Nazwy własne piszemy wielką literą. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Camelus nc+GO będziesz miał. Nie wiadomo co z nc+GO TV.


Obecny pakiet Extra+ z CANAL+ (6x) + Wifipremiumbox za 74,90 miesięcznie.

Umowa do końca listopada, wypowiedziana pod koniec października

 

Dzisiaj telefon z taką ofertą:

1. Extra+ z Canal+ (6x) + Eleven w przeliczeniu za ~75 PLN miesięcznie (Wifipremiumbox już wliczony).

2. Extra+ z Canal+ (8x) + Eleven w przeliczeniu za ~85 PLN miesięcznie (Wifipremiumbox już wliczony).

 

Za nowy dekoder 4K + 10 PLN miesięcznie w każdej opcji.

 

Zastanawiam się, na ile będzie mi potrzebny C+ (8x), chociaż z tego co wiem, tam jest wtedy nc+GO. W sumie nie wiem, ile z tego będę korzystał...

 

Co sądzicie?

Na jak długo umowa?

Edytowane przez CuoreRosso
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według mnie to bujda na kółkach, przy extra+ z 6xC+ jest 100h dostępu miesięcznie w nc+go. Przy pakiecie comfort z C+ są chyba 3h miesięcznie, ale tez zawsze cos jest. Brak dostepu do nc+go to chyba tylko w najniższych pakietach jest, ale z tym tez nie mam pewności.

Mam pakiet comfort i mam 100h nc+go. Widocznie przy przedłużaniu 1.5 roku temu mi tak zostawili mimo, że zszedłem z pakietu extra

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@mervel to jeszcze nawet lepiej dla Ciebie :) . Ja osobiście i tak tych 100h nie wykorzystuje, nie wyliczam czasu, ale myślę że max kilka godzin zużywam w miesiącu. Głównie kiedy nie mam dostępu do TV to odpale meczyk na lapku czy telefonie i tyle :) . Żeby 100h wykorzystywać to trzeba się naprawdę postarać 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@mervel to jeszcze nawet lepiej dla Ciebie :) . Ja osobiście i tak tych 100h nie wykorzystuje, nie wyliczam czasu, ale myślę że max kilka godzin zużywam w miesiącu. Głównie kiedy nie mam dostępu do TV to odpale meczyk na lapku czy telefonie i tyle :) . Żeby 100h wykorzystywać to trzeba się naprawdę postarać 

Pewnie, że lepiej ;) tylko dziwi mnie taki przeskok między 3 a 100h... bo korzystam z tego rzadko, ale zdarzy się, że odpalę na kompie i w momencie jakbym miał 3h to obejrzałbym całe 1.5 meczu....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość kingofsouth

. Żeby 100h wykorzystywać to trzeba się naprawdę postarać

Trzeba by było trzy godziny dziennie oglądać, co jest nierealne bo ta usługa to dodatek to tej tradycyjnej tv. Nie mówię o ludziach co są cały czas w trasie lub delegacjach. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś już dostał ofertę przedłużeniową z nowym dekoderem? Mi umowa skończyła się pod koniec października, ale celowo przeszedłem na czas nieokreślony bo wiedziałem, że będzie nowy sprzęt. Liczę na pakiet Superpremium + za 99 zł bez Elevenów+ 0 zł za dekoder czyli tyle ile mi proponowali w ostatnich tygodniach  :) Wczoraj dzwoniłem, ale sami jeszcze nic nie wiedzieli. Konsul tylko coś zaczął gadać, że dla mnie nie ma nowego dekodera bo ja mam multiroom jakby to miało jakieś znaczenie. Czekam na rozwój sytuacji :)

Edytowane przez bieluk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś już dostał ofertę przedłużeniową z nowym dekoderem? Mi umowa skończyła się pod koniec października, ale celowo przeszedłem na czas nieokreślony bo wiedziałem, że będzie nowy sprzęt. Liczę na pakiet Superpremium + za 99 zł bez Elevenów+ 0 zł za dekoder czyli tyle ile mi proponowali w ostatnich tygodniach  :) Wczoraj dzwoniłem, ale sami jeszcze nic nie wiedzieli. Konsul tylko coś zaczął gadać, że dla mnie nie ma nowego dekodera bo ja mam multiroom jakby to miało jakieś znaczenie. Czekam na rozwój sytuacji :)

 

Na chwilę obecna na pewno nie będziesz miał wymiany dekodera właśnie ze względu na MR. Ewentualnie zdajesz MR, wymieniasz główny na 4K i dobierasz MR płacąc aktywację.

Edytowane przez roberttosat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...