Skocz do zawartości

Oferty - dla stałych abonentów platformy CANAL+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert!)


marcin7650
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Posiadam aktualnie:

Comfort z EXTRA +

C+x8 + VOD

MULTI+

History/H2

Premiumbox

Multiroom Standard

Za to płacę 108zł umowa do 31-01-2017

 

Oferta z wczoraj:

Comfort z EXTRA +

C+x8 + VOD

MULTI+

History/H2

Kino Swiat na 24m

HBO na 6msc

Premiumbox

Multiroom Standard

Za to 97.98zł na 24 msc

 

Co myślicie o tej ofercie?

Czy se np. taka ofertę jak widziałem na forum utargować:

Extra+, 8xCanal+, HBO na 24 mce za 79,99 + MR za 10 ? lub może jakiś lepszy pakiet? I czy pokutowało by coś złożenie wypowiedzenia?

Gdzie ewentualnie dzwonić po dobra ofertę lub co zrobić by coś fajnego dali?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz nie składać wypowiedzenia, a poskutkuje tym, że jak nie weźmiesz żadnej oferty,to Twoja umowa przejdzie na czas nieokreślony i będziesz płacił za to co masz jeszcze raz tyle. Ofertę którą dostałeś mozna bez zastanowienia odrzucić. Wydzwanianie nic Ci nie da. Extra+, 8xCanal+, HBO na 24 mce za 79,99 + MR za 10, oczywiście jest do ugrania, lecz w twoim przypadku będzie ciężko do ugrania HBO na całą umowę, bo nie masz tego teraz.

Edytowane przez ircios
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zejście z ceną za comfort z 34,99 na 29,99 i te dodatki, które obiecują to max co można otrzymać. Comfort za 14,99 i 19,99 nie ma od około 2 miesięcy. Najniższa cena to aktualnie 22,50 na 15 msc, ale przy twojej cenie jest to niemożliwe do osiągnięcia. Więc jak pani do Ciebie oddzwoni to bierz, przynajmniej szybciej włączą te dodatki i w weekend obejrzysz fajne mecze w Premiere League na Canal+. A jak Ci się skończy umowa to w styczniu tej oferty nie dostaniesz, max utrzymanie swojej ceny.

24 listopada, na tydzień przed końcem poprzedniej umowy, otrzymałem ofertę Comfort za 14,99. Kilka dni wcześniej była dla mnie dostępna oferta za 19,99. Relacjonowałem to na tym forum.

 

Zadzwoniłem przed chwilą do nich, twierdząc że miałem wczoraj ofertę z 19,99zł za comfort+ (z canal plus 3m/0zł). Babka sprawdziła w systemie, i mówi że kłamię bo miałem za 29,99zł. I niżej nie ma najmniejszej opcji tego dostać. Wcześniej były takie oferty podobno. Nikt teraz obecnie ponoć nie dostaje tak tanio. Oferta podtrzymana, czyli 29,99zł za comfort+. Dopełnienie do extra+ na m/c. Canal+ 3m 0zł, reszta umowy 30zł. Możliwość odłączenia. HBO 1 m-c gratis. Będzie oddzwaniać przed 17-tą. Godzić się czy walczyć o tańszą ofertę. Szczerze, to osoba na którą jest oferta jest jeszcze jutro. Na święta i sylwestra wyjeżdża. Będzie 2-go. A sygnał kiedy odłączą? 1-go? Będzie jeszcze czas na przedłużenie po 1-szym? Ale ta moja oferta chyba nie jest taka strasznie zła.. wierzyć im że nie ma taniej?

Niestety, też miałem sytuację, że jeden konsultant oferował ten pakiet za 24,99, pół godziny później dzwonił inny i nie miał nic innego jak za 39,99.

Podczas swoich negocjacji założyłem wzięcie pakietu Comfort za maksimum 19,99, a najlepiej za 14,99. Najpierw było dostepne tylko za 39.99, potem pojawiły się oferty za 29,99, kilka dni później za 24,99 (jak już wspomniałem - raz była, potem znikała). Wreszcie na niecałe dwa tygodnie pojawiła się oferta za 19,99. Idąc za ciosem, przy okazji któregoś telefonu z tą właśnie ofertą powiedziałem, że wiem, iż dostępny jest Comfort za 14,99 i prosiłem o kontakt, kiedy taka oferta się pojawi. Na tydzień przed końcem umowy taka oferta sie pojawiła, więc zaakceptowałem, dobierając sobie do tego jeszcze kanał Eurosport 2 za 4.99. Dodatkowo w grudniu posiadam dopełnienie do pakietu Extra.

Edytowane przez kar23
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki jeszcze za odpowiedź. U mnie jest właśnie o tyle niekomfortowa sytuacja, że osoba na którą jest umowa jest jeszcze jutro. A później dopiero 2-go stycznia. Potwierdzacie, że kiedy umowa się skończy (31.12) na pewno dostanę co najwyżej kontynuację umowy w tej samej cenie (34,99zł). Bez tych dodatków z canal+? Bo jeśli na pewno tak, to mam "nóż na gardle" i muszę się godzić jutro nawet na ofertę za 29,99zł za comfort+.

Edytowane przez amigo007
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wcześniej 2 osoby mówiły, że dostanę CO NAJWYŻEJ kontynuację swojej umowy. I już sam nie wiem, czy godzić się jutro na comfort za 29,99zł.. Oczywiście spytam czy da radę taniej, ale jeśli nie da. A będzie ten canal+ na 3m gratis, a potem 30zł to się godzić? Obawiam się że w styczniu może tego nie być.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Vitaminum C

Nikt nie wie na pewno co będzie w styczniu :crazy:  Chłopie musisz sam podjąć decyzję, skąd ktoś tu może wiedzieć na pewno co Ci zaproponują w styczniu ??? Nikt :idea:

Możesz tylko dowiedzieć się jakie oferty były do tej pory i to też z dystansem bo w 1/3 to pewnie czyjaś fantazja... :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powołujesz  sie  na osobę która napisała jeden post pisząc że nie ma oferty Comfort poniżej 20 zł.Zaraz kilka osób temu zaprzeczyło potwierdzając że dostali taką ofertę.A Ty dalej sie powołujesz na jego informacje.Nikt nie wie co będzie po nowym roku jak i na kogo trafisz po drugiej stronie słuchawki.Sam przedłużałem swojego czasu po zakończonej umowie jak i wiele osób z tego wątku.Większość żle na tym nie wyszło.Co zrobisz to Twoja decyzja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chłopie mniej więcej wiem jakie są oferty. Myślałem że są tu też jacyś pracownicy nc+/punktów sprzedaży. I potwierdzą, że jest może jakaś reguła że po końcu umowy. W tych 14 dniach, dostaje się co najwyżej kontynuację umowy. Ale widzę, że chyba nie ma żadnej reguły.

I wiem że były/może są oferty za comfort za 14,99zł. Konsultantka mi powiedziała, że mili takie oferty. Ale dla mnie nie było.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Vitaminum C

Nie ma, dużo ryzykujesz wchodząc w te 14 dni na zwrot sprzętu, miałem już takich klientów, na ostatni dzień umowy nie chcieli nawt dobrej oferty bo może będzie jeszcze 5 zł taniej a po rozwiązaniu umowy klops, ceny jak dla nowych... :>  Co do tych tanich komfortów to widziałem w systemie dla tych co mieli tani Start+ albo Comfort+ też za tak niską cenę :idea:
 W piątek miałem przedłużenie, klientka miała Comfort+ za 34.90 zł to maksymalnie można było zejść na 6 mies za 0 zł a potem 24 mies po 39.90 zł i nic taniej w systemie a koniec umowy w grudniu :popcorn:


Nie, tylko Extra+ C+ za 79.90 i można było do tego dobrać HBO za 0 zł na 6 mies :-)

 

@Vitaminum C  spotkałeś się się z ofertą na Superpremium na 12 miesięcy za 79.90 zł?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Vitaminum C

Spotkałem się z taką ofertą ale tylko dla pracowników punktów nc+ , jest ona dostępna w chwili obecnej dla każdego pracownika APS, który jest zatrudniony i aktywny w systemie rejestracji umów i nie ma to nic wspólnego z tematem wątku :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Vitaminum C  spotkałeś się się z ofertą na Superpremium na 12 miesięcy za 79.90 zł?

To jest oferta pracownicza. W skład tego wchodzi wifipremium box 0akt/0 miesiecznie. 

Inna to Exra 8C+ za 64,99 tez na 12 miesiecy. 

 

Tak czy siak, nie dla zwykłego Kowalskiego, chyba żę.. :P

Edytowane przez Mikizncplus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...