Skocz do zawartości

Oferty - dla stałych abonentów platformy CANAL+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert!)


marcin7650
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Bo nie chcą dawać abonentom niższych pakietów w mniejszej cenie. Nie potrafią zrozumieć, że ktoś np.nie potrzebuje śmieci typu ManPack za tak duże pieniądze, gdzie te kanały powinny być za free w pakiecie, tak jak to miało miejsce.. prócz Hustlera

Edytowane przez ircios
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wiec tak po 3 nie udanych negocjacjach poszło wypowiedzenie :D i nastąpił przełom obecnie posiadam w cenie 99zl :

 

Comfort+

HBO

Canal + 8

CANAL+ VOD

Cinemax

netVOD+ konto dodatkowe

EXTRA+

HBO GO

Filmbox

netVOD+

Multi+

History HD

Premium Sport &Film

Multi+

SunDance HD

 

Dzisiejsza propozycja to to samo co teraz prócz Filmbox za 106zł do tego men packa za 5 zł razem 111zł

Co wy o tym sądzicie

Edytowane przez yogi85
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witkacy, oferta z dziś, umowa do końca lipca.

 

Kwota do zapłaty za pierwszy miesiąc po aktywacji promocji za wymienione oferty/usługi 77,94

Kwota do zapłaty w kolejnych miesiącach W zależności od wybranych usług - zgodnie z Warunkami Promocji

Okres oznaczony umowy od dnia aktywacji promocji do końca dotychczasowego okresu oznaczonego + 24 mies.

Wybrane usługi Pakiet Extra+ z CANAL+ (6), HBO,, Eleven Sports, Filmbox Pack, MULTIROOM STANDARD, Najem PVR (Multiroom)

Wybrane promocje Extra+ z CANAL+ (6) 69,99 zł 24 m dla Abonentów, HBO 0 zł 6 m i 25 zł 6 m dla Abonentów, Multiroom Standard C+ 0zł 0zł dla Abonentów

 

Chyba się zgodzę, łamaniec z HBO na rok a potem skorzystam z następnej promocji albo je wyłączę jak nie będzie nic ciekawego.

 

To samo Eleveny, mam w promocji do października za 7.95 a potem się zobaczy.

 

Filmboxy "aż na miesiąc" gratis. Obecnie płacę 87,95 za to samo więc wychodzi praktycznie ta sama średnia cena przez pierwszy rok.

 

Wypowiedzenia nie wysyłałem, wypytałem dokładnie jak wyczułem z kim mam do czynienia i nie zmieni to w moim wypadku niczego. Konsultant fajny mi się trafił, pogadaliśmy z pół godziny, poinformował mnie również, że w połowie lipca ma być wielka zmiana pakietów i wszystkim będą wciskać 8xC+ za odpowiednią cenę.

Edytowane przez lamparcicho
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Było : 89.90

- +Extra, 6C, 3 x HBO, HBO GO, nc+ seriale, MR miałem1 miesiąc- 10 zł, Mediabox -0

 

Cienko teraz  :/

3 dni  do końca propozycja-

94.90 

 +Extra, 6C, 3 x HBO, HBO GO,  MR 1 rok gratis/drugi 10 , Mediabox -0 + erotyka 6m - 0zł

wybrałem :

 

69,90 + MR 1 rok gratis/drugi 10 , HBO -6m -0zł , Filmbox Pack 1m-0, Mediabox -0

 

Kwota do zapłaty za pierwszy miesiąc po aktywacji promocji za wymienione oferty/usługi

69,99

Kwota do zapłaty w kolejnych miesiącach

W zależności od wybranych usług - zgodnie z Warunkami Promocji

Okres oznaczony umowy

od dnia aktywacji promocji do końca dotychczasowego okresu oznaczonego + 24 mies.

Wybrane usługi

Pakiet Extra+ z CANAL+ (6), HBO,, Filmbox Pack

Wybrane promocje

Extra+ z CANAL+ (6) 69,99 zł 24 m dla Abonentów, HBO 0 zł 6m dla Abonentów, Multiroom Standard 0/49/99zł i najem 0/5/10 zł do końca okresu oznaczonego dla Abonentów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Dostałem odpowiedź na reklamację.

 

Szanowny Panie, dziękuję za zgłoszenie z 22 czerwca 2016 roku. Uprzejmie informuję, iż rozmowa telefoniczna z 18 czerwca 2016 roku została odsłuchana. W jej trakcie został Pan zapewniony o możliwości wymiany terminalu na WiFi PremiumBox+ z Opłatą Aktywacyjną w kwocie 29 zł i miesięcznym czynszem najmu w wysokości 5 zł. Wyjaśniam, że obecnie ze względów technicznych i proceduralnych, w ramach Umowy ze sprzętem własnościowym nie jest możliwe pobranie u Autoryzowanego Przedstawiciela dekodera na zasadzie dzierżawy. Pana Umowa może być kontynuowana wyłącznie z obecnie użytkowanym terminalem. Jednocześnie informuję, że nie jest znany termin, kiedy powyższa procedura ulegnie zmianie. W wyniku powstałego błędu, wiadomość e-mail z ofertą nie została wygenerowana przez system. W razie chęci korzystania z innego dekodera, ma Pan możliwość podpisania nowej Umowy w dowolnej ofercie w punkcie dystrybucyjnym. Lista placówek znajduje się na stronie internetowej www.ncplus.pl w zakładce „strefa abonenta/punkty obsługi nc+”. Kontrakt proszę zawrzeć po 30 czerwca 2016 roku. Kontrakt numer  zostanie rozwiązany 30 czerwca 2016 roku na podstawie złożonego wypowiedzenia. Przepraszam za powstałe niedogodności i wierzę, że przedstawione wyjaśnienia przyjmie Pan ze zrozumieniem. W razie pytań zapraszam do kontaktu za pośrednictwem serwisu https://moje.ncplus.pl (zakładka „Napisz do nas”). Wszelkie informacje dostępne są także w Telefonicznym Centrum Abonenta pod numerami 801 044 944 lub 22 310 47 47.

 

Rozumiem że opłata za nową umowę wyniesie tyle ile mi przedstawiono w rozmowie telefonicznej?

Wstawiłem dowód że były osoby które dostały atrakcyjną ofertę i wymieniły dekoder.Kwestia tego by to dobrze rozegrać.Co to kogo interesuje że oni nie mają technicznych możliwości wymiany dekodera.Miałeś przedstawiona taka ofertę  przez ich konsultanta którą wstępnie zaakceptowałeś.Składaj odwołanie od reklamacji tbo to jest wprowadzanie w błąd przez konsultanta NC+.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam wszystkich, niedawno przedłużyłem umowę. Mam teraz extra+, wcześniej miałem comforta.

W comforcie miałem sportklub, konsultant przy przedłużaniu powiedział, że zmieniła się nomenklatura i by mieć te kanały, co wcześniej, muszę wziąć pakiet extra.

W pakiecie extra nie ma sportklubu, a wcześniej miałem go w umowie. Czy to plus te słowa konsultanta o zachowaniu kanałów mogą być podstawą do złożenia jakiejś reklamacji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Złożyłem wczoraj wypowiedzenie. Umowa do końca lipca. Nie chce mi się z nimi pałować. Z uporem maniaka twierdzą że 6C+ extra jest tylko za 79,90 a ze zgodą marketingową 74,90. Oferta Z 69,90 była dawno i jest nieaktualna. Do tego bez zmiany dekodera sagemzłom, bez żadnego darmowego okresu HBO i czegokolwiek innego. Poczekam na lepsze propozycje z ich strony. Jedyny plus to promocja na Eleven 7,95 która jest u mnie ważna do listopada.

Edytowane przez Jawor86
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wstawiłem dowód że były osoby które dostały atrakcyjną ofertę i wymieniły dekoder.Kwestia tego by to dobrze rozegrać.Co to kogo interesuje że oni nie mają technicznych możliwości wymiany dekodera.Miałeś przedstawiona taka ofertę  przez ich konsultanta którą wstępnie zaakceptowałeś.Składaj odwołanie od reklamacji tbo to jest wprowadzanie w błąd przez konsultanta NC+.

 

Cześć.

Ja miałem taką sytuację, że zepsuł mi się dekoder sagemcom podstawowy, który kiedyś (ze 3-4 lata temu) wykupiłem od nich na własność. Mam jeszcze drugi taki w dzierżawie za 0zł do MR.

W rozmowach tel. z konsultantami w tej sprawie, każdy opowiadał inne rzeczy. Jedni, że nie ma możliwości dobrania i muszę kupić sobie jakiś na wolnym rynku. Inni, proponowali te wifi i premiumboxy z opłatami aktywacyjnymi i za dzierżawę.

Ja byłem na stanowisku, że nie chcę ponosić dodatkowych opłat za dekodery i MR :)

 

Wreszcie 4 czy 5 rozmowa z konsultantką, która powiedziała, że mogę złożyć u niej reklamację i domagać się w niej dobrania w dzierżawę za 0zł drugiego dekodera (powiedziała to po konsultacji z kierownikiem i że jest szansa wg niej na pozytywne rozpatrzenie).

 

Wahałem się, czy składać, czy dać spokój i kupić jakiegoś fergusona. Ale złożyłem, czekałem miesiąc i dostałem odmowę.

 

Zadzwoniłem wkurzony, że kazali mi miesiąc czekać bez sensu i że z rozmowy z konsultantką wywnioskowałem, że będzie odpowiedź pozytywna dla mnie. W sumie zadzwoniłem nie licząc już na nic, tylko żeby trochę wyładować złość.. Konsultant powiedział, że mu przykro i nic nie może zrobić, ale zapyta jeszcze kierownika.

Poszedł. Czekałem parę minut. Wrócił i mówi, że jutro mogę iść do punktu i wziąć dekoder za 0zł aktywacji i 0zł dzierżawy z punktu :)

 

Reasumując, z konfiguracji sagemcom na własność + sagemcom w dzierżawie, udało się zrobić 2 x sagemcom w dzierżawie za 0zł.

Co ciekawe w ICA, w zakładce 'Mój sprzęt' widnieją 3 dekodery, ten mój na własność + 2 dzierżawione.

------------------------------------

 

Przepraszam za off-top. Teraz na temat wątku.

 

Umowę mam do końca września, nic jeszcze nie wysyłałem, a wczoraj pierwszy telefon od nich i dość słabe chyba propozycje:

1. Superpremium za 99,99zł

2. Extra+ z 8C za 79,99zł (HBO na 6 miechów za 0zł, potem 25zł+10zł za HBO GO)

3. Extra+ z 6C za 69,99zł (HBO na 6 miechów za 0zł, potem 25zł+10zł za HBO GO)

Do tego Eleven mam w promocji do końca listopada za 7,95; potem musiałbym dobierać na nowych warunkach.

 

Obecnie mam umowę w łamańcu (6x0+18x79,90), w jej trakcie dobrałem Eleven za 7,95zł oraz HBO GO za 10zł.

Obecny rachunek wynosi więc 97,85zł (mogę wyłączyć HBO GO i będzie -10zł).

W tej cenie mam:

Extra+

Multi+

Premium Sport&Film (8C+)

HBO (z GO)

Eleven Sports

Multuroom Standard

NC+GO 100godzin

i jakieś tam NetVOD+ Multi+

 

Konsultantowi powiedziałem, że poczekam aż zadzwoni z tą ofertą za 69,99zł (6C+) lub 79,99zł (8C+) i będzie HBO na całą umowę. Stwierdził, że raczej takich ofert już nie będzie.

No ale mam jeszcze czas, więc poczekam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam prosze specjalistow o porade.

 

Dzis o 20h konczy mi sie umowa z nc+. Dzis o 20h, bo o 20h zamykaja DUK w Krakowie. Dzwonili przez caly miesiac i zawracali 4litery chyba 6 razy. Mam dosc ciekawa umowe, posiadam wszystkie kanaly tv, takze Eleveny oraz HBO GO i nc+ GO. Brakuje tylko erotyki oraz innych serwisow VOD, ktore mi sa niepotrzebne. Mam dwie karty Cameleon w MR na wlasnych tunerach sat. Place teraz chyba 114.82PLN/m. Myslalem, ze dadza mi jakis cukiereczek, moze dwa miesiace w prezencie albo Hustlera i Private gratis? A tu klapa, nawet na starych warunkach nie chca przedluzyc. Gdakaja cos o 129zl i ze sa podwyzki, nie moga juz dac w tej cenie. Co Wy na to? Dostane dzis przed 20h jeszcze telefon? Samemu dzwonic dzis o 19:55h, czy do jutra czekac? Jakie macie pomysly?

 

Dziekuje za szybka odpowiedz, jestem wdzieczny.. :)

Edytowane przez Barti
Przeniesiono post do bardziej odpowiedniego wątku.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spokojnie i bez emocji!

Rozmowy o ofercie u3maniowej trwają w nc+ do momentu zdania sprzętu przez abonenta!

Więc czas jest nie do dzisiaj do końca dnia lecz jeszcze 2 tygodnie!

Mam wrażenie że warto poczekać do jutra - może pojawią się nowe możliwości wraz z nowym miesiącem ?!

 

W moim przypadku dosłownie każdy kolejny telefon z działu u3mania w ciągu ostatniego tygodnia zawierał gorszą wersję poprzednio złożonej oferty!!

Dosłownie!

 

E+ 6C+ za 69,90 była jeszcze wczoraj dostępna.

 

Powodzenia!

Edytowane przez zito
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...