Skocz do zawartości

Oferty - dla stałych abonentów platformy CANAL+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert!)


marcin7650
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jestem klientem Cyfry+ kończy mi się umowy 31.08.2014 r. Obecnie posiadam pakiet Canal+ Optimum HD i płacę 77 zł. Na jaką ofertę mogą liczyć przy wysłaniu wypowiedzenie. Chciałbym ,żeby zostały mi obecne kanały jakie posiadam. Z góry dziękuje za odpowiedz i pozdrawiam

PS. Czy nc+ zadzwoni do mnie z propozycję lepsze ofert czy może się stać tak, że po prostu umowa przestanie obowiązywać zgodnie z datą wygaśnięcia umowy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, jestem klientem Cyfry+ kończy mi się umowy 31.08.2014 r. Obecnie posiadam pakiet Canal+ Optimum HD i płacę 77 zł. Na jaką ofertę mogą liczyć przy wysłaniu wypowiedzenie. Chciałbym ,żeby zostały mi obecne kanały jakie posiadam. Z góry dziękuje za odpowiedz i pozdrawiam

PS. Czy nc+ zadzwoni do mnie z propozycję lepsze ofert czy może się stać tak, że po prostu umowa przestanie obowiązywać zgodnie z datą wygaśnięcia umowy ?

Jeżeli jesteś klientem Cyfry to ten temat jest dla Ciebie ==> https://forum.satkurier.pl/viewtopic.php?f=174&t=30710&start=23385

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@placid - najpierw zadzwonić i się upewnić co do oferty i ceny.

Jeśli rzeczywiście namotali, to reklamować telefonicznie, nawet przy okazji tej samej rozmowy

z żądaniem np. odstąpienia od umowy z winy NC+.

Dodatkowo wysłać emilowo, lub przez ich stronę tę samą reklamację, dla pewności,

bo odsyłają emaila z potwierdzeniem przyjęcia, więc jakiś dowód będzie dla sądu konsumenckiego ;).

Można dodatkowo wysłać jeszcze raz tę samą reklamację na piśmie lub złożyć w punkcie z potwierdzeniem odbioru.

 

Mam to samo, i zrobiłem tak j/w bez reklamacji pisemnej (nie chce mi się biegać z papierami).

Umowa przyszła wczoraj po równo 14 dniach i okazało sie, że nie jest tak jak uzgadniałem telefonicznie,

co więcej nie jest nawet tak, jak mówił mi konsultant, kiedy dzwoniłem z reklamacją (inny koszt).

 

Powodzenia.

Czekam na rozpatrzenie reklamacji (do 30 dni), wnoszącej o odstąpienie od umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ircios - Dzięki!

Aha. Czy w pierwszej kolejności dzwonią z 12 a pod koniec z 22?

Warto mówić, czego się oczekuje od razu jak dzwonią z 12?

Mam już jednego PACE'a. Czy da radę wyrwać drugiego za free?

 

 

Nie wiem jak inni, ale jako abonent po cyfrze nie spotkałem się żeby dzwonili z kierunkowego krakowskiego-12, tylko i wyłącznie wawa-22

 

...a dzwonili nie raz hehe :):):)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...