Skocz do zawartości

Oferty - dla stałych abonentów platformy CANAL+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert!)


marcin7650
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Umowę zakończyłem (po wypowiedzeniu) 30 kwietnia, brak sygnału, zero telefonów w tym czasie. Zdać sprzęt mam do 14 maja. Tak jak już pisałem jestem cierpliwy ale prawdopodobnie będę musiał jutro do nich zadzwonić lub zanieść sprzęt. Z drugiej strony przez te prawie 2 tygodnie jakoś specjalnie nie brakowało mi tv sat (oglądałem naziemną) i miałem więcej czasu na inne rzeczy :) może wcale nie potrzebuję nc+? :) Ciekawe samobadanie socjologiczne :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co myślicie o takiej ofercie:

Umowa na 24 miesiące:

Comfort, Extra, Canal Sport+Film, HBO, multirom standart Mediabox+Box

Cena:

12x59,90

12x79,90

multirom 12x0 + 12x10 + 24 x 5 wynajem dokodera

średnia za miesiąc 79,90

Dotychczas miałem Comfort + Extra + Canal+ - stała cena 79 złotych.

Wypowiedzenie wysłane, umowa do końca maja ???

Pozdrawiam mądre głowy !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowę zakończyłem (po wypowiedzeniu) 30 kwietnia, brak sygnału, zero telefonów w tym czasie. Zdać sprzęt mam do 14 maja. Tak jak już pisałem jestem cierpliwy ale prawdopodobnie będę musiał jutro do nich zadzwonić lub zanieść sprzęt. Z drugiej strony przez te prawie 2 tygodnie jakoś specjalnie nie brakowało mi tv sat (oglądałem naziemną) i miałem więcej czasu na inne rzeczy :) może wcale nie potrzebuję nc+? :) Ciekawe samobadanie socjologiczne :)

 

@bartoszkan. Jestem w takiej samej sytuacji. Umowę zakończyłem (po wypowiedzeniu) 30 kwietnia, brak sygnału, zero telefonów w tym czasie, mimo nawet mojej prośby przesłanej e-mailem o przedstawienie oferty, bo jestem zainteresowany przedłużeniem umowy. Nawet dostałem odpowiedź i zapewnienie, że wkrótce zostanie mi przedstawiona wyjątkowa oferta. Do tej pory cisza, dekoder już oddałem, teraz mam UPC. :brawo: nc+.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wypowiedzenie złożyłem w salonie sprzedaży nc+. Dostałem potwierdzenie. W trakcie wypowiedzenia (wcześnie także) dzwonili do mnie ale nie odpowiadały mi ich propozycje. 30 kwietnia ostatni telefon. W zasadzie problemem (dla nich) byłą wymiana dekodera na mediabox, bo ofertę - to co mam (czyli wszystkie kanały +C6 to co dawali w tamtym roku za 49 zł) plus dodatkowo HBO na 15 miesięcy bym brał (koszt znany powszechnie, łamaniec z ceną 53 zł z groszami). Pan się szybko rozłączył powiedział, że absolutnie nie ma możliwości wymiany dekodera (wcześniejszy konsultant wysłał mnie do salonu żebym zareklamował dekoder - poszedłem ale w salonie Pan powiedział, że na wymianę mogę dostać tylko ten dekoder z dyskiem 500). Historię opowiedziałem ostatniemu konsultantowi, który stwierdził, że mylę się i że poprzednik na 100% nie mówił, że w salonie wymienią mi na mediaboxa. Nie upierałem się, powiedziałem, że przykra sprawa i że się w takim razie nie dogadaliśmy. I tak jak pisałem wcześniej Pan się rozłączył ?! Potem w maju już nie miałem telefonów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, wypowiedzenie wysłane umowa do końca czerwca, przeszedłem z n, płaciłem 48 za pakiety podstawowe, wydaje się że odpowiednikiem jest teraźniejszy Comfort+ Ekstra, za ile można to przedłużyć, jest szansa na zejście w okolice 40 zł? Generalnie nie korzystam z tej oferty za wiele, dzieciaki oglądają bajki, ja czasami BBC Knowledge. Dekoder mam z dyskiem 500 GB.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kambap @bartoszkan

 

Zdarza się. Zawsze jest jakaś grupa kontaktów do zrobienia w danym czasie, są różne cele dla danego działu przedłużania i zawsze może się zdarzyć [chociaż rzadko], że ktoś po prostu zostanie pominięty. Czynników jest sporo.

 

Może być tak, że ktoś komu kończy się umowa dostanie w danym czasie 12 telefonów, a ktoś inny [znacznie rzadziej] jeden telefon.

Dlatego też czasami walka o przysłowiowego "piątaka" nie zawsze ma sens [mówię tu ogólnie o klientach, a nie konkretnie o Was]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@bogdan425 ale co Cię nie przekonuje? Mam dekoder 250, chciałem mediaboxa. Jeden konsultant wysłał mnie do salonu żebym reklamował cytat, że "dekoder nie spełnia moich oczekiwań, zawiesza się, działa wolno itd pomimo formatów itd" znalazłem chwilę cennego czasu i podjechałem do salonu - przedstawiłem sytuacje i otrzymałem informację że mogą mi wymienić tylko ewentualnie na ten z dyskiem 500. Za kilka dni zadzwonił inny (znowu inny) konsultant, byłem już zirytowany opowiadaniem wszystkiego po raz kolejny ale opowiedziałem historię, i po moich opowieściach konsultant powiedział, że niemożliwa jest wymiana na mediaboxa i że źle usłyszałem dalej już to co pisałem wyżej. Po co miałbym to wszystko pisać tu na forum? generalnie zadzwonię może do nich dziś lub jutro jeszcze ale w sumie to już bardziej ze względu na żonę bo jest w ciąży i marudzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzwoniłem przed chwila ponownie do działu utrzymania klienta, proponują mi Comfort+ Ekstra na 15m za 44,90 i nie bardzo chcą zejść z ceny, typ mi mówi żebym do was zadzwonił, żebyście mi przedłużyli za 34 ;) LOL, w stosunku do konsultanta poprawili się tylko o 5 zł, chyba wcześniej im za dużo płaciłem ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@boogiman86

 

Mówię w tym sensie, że nie zawsze masz gwarancję że dostaniesz to co chcesz. Ok są to mniejszościowe przypadki, ale się zdarzają. Wiem, że wielu sądzi że to wszystko zależy od umiejętności negocjacji. A ja powiem - i tak i nie. Nie mogę i nie chcę tutaj pisać szczegółów, ale uwierz że na pewne rzeczy po prostu konsultant nie ma wpływu.

Oczywiście jeśli trafisz na ogarniętego gościa po drugiej stronie, to jest duża szansa na to, że coś wykombinuje, ale może być też osoba mniej ogarnięta która kombinować dla klienta nie będzie.

 

Każdy ma rzecz jasna rzecz prawo negocjować i walczyć o swoje i to jest zupełnie naturalne. Trzeba się po prostu w jakimś stopniu liczyć z tym, że negocjacje to jest pewne ryzyko i nikt nie da Ci gwarancji że dostaniesz dokładnie to co chcesz. Uwierz mi niektórzy maskują brak wiedzy upartością [tak dla zasady] i naprawdę pomimo korzystnej oferty, rozmowy rozbijają się o straszne [beep]erele.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@bogdan425 ale co Cię nie przekonuje? Mam dekoder 250, chciałem mediaboxa. Jeden konsultant wysłał mnie do salonu żebym reklamował cytat, że "dekoder nie spełnia moich oczekiwań, zawiesza się, działa wolno itd pomimo formatów itd" znalazłem chwilę cennego czasu i podjechałem do salonu - przedstawiłem sytuacje i otrzymałem informację że mogą mi wymienić tylko ewentualnie na ten z dyskiem 500.

I było przystać na tę pięćsetkę. Całkiem przyzwoity dekoder.

Poza tym nigdy się nie mówi, że dekoder nie spełnia oczekiwań. Po prostu źle działa, zawiesza się, przerywa nagrywanie itd.

Może rzeczywiście miałeś pecha. A mediabox, to przereklamowany dekoder, za który każą sobie dodatkowo płacić + wydumana aktywacja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

obecnie mam Universe z paczką C+ i dekoder pace pvr

płace za to 49 zl

 

wypowiedzenie wysłane i zarejestrowane

dziś miałem telefon z opcją Comfort + Ekstra + paczka C6+

umowa na 15 miesięcy

za 4 mc x 0 + 11 mc x 69 zł co daje średnią koło 51 zł

 

można coś więcej wytargać ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzwoniłem przed chwila ponownie do działu utrzymania klienta, proponują mi Comfort+ Ekstra na 15m za 44,90 i nie bardzo chcą zejść z ceny, typ mi mówi żebym do was zadzwonił, żebyście mi przedłużyli za 34 ;) LOL, w stosunku do konsultanta poprawili się tylko o 5 zł, chyba wcześniej im za dużo płaciłem ;).

 

Umowę masz do końca czerwca (a zarejestrowali ci już wypowiedzenie?), a ty już sam do nich dzwonisz. Gdzie ci się śpieszy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wypowiedzenie wysłane i zarejestrowane

dziś miałem telefon z opcją Comfort + Ekstra + paczka C6+

umowa na 15 miesięcy

za 4 mc x 0 + 11 mc x 69 zł co daje średnią koło 51 zł

 

jeżeli masz w tym opcję Multi+ to wg mnie oferta świetna. średniej poniżej 53,26 zł chyba nikt nie "wytargał":)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...