bogdan425 Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 @Frog jeśli było tak, jak mówisz, to na 100% reklamacja zostanie uwzględniona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartoszkan Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 Umowę zakończyłem (po wypowiedzeniu) 30 kwietnia, brak sygnału, zero telefonów w tym czasie. Zdać sprzęt mam do 14 maja. Tak jak już pisałem jestem cierpliwy ale prawdopodobnie będę musiał jutro do nich zadzwonić lub zanieść sprzęt. Z drugiej strony przez te prawie 2 tygodnie jakoś specjalnie nie brakowało mi tv sat (oglądałem naziemną) i miałem więcej czasu na inne rzeczy może wcale nie potrzebuję nc+? Ciekawe samobadanie socjologiczne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spider74 Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 Co myślicie o takiej ofercie: Umowa na 24 miesiące: Comfort, Extra, Canal Sport+Film, HBO, multirom standart Mediabox+Box Cena: 12x59,90 12x79,90 multirom 12x0 + 12x10 + 24 x 5 wynajem dokodera średnia za miesiąc 79,90 Dotychczas miałem Comfort + Extra + Canal+ - stała cena 79 złotych. Wypowiedzenie wysłane, umowa do końca maja ??? Pozdrawiam mądre głowy !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 @bartoszkan ciekawa sprawa. Nie wiem co napisałeś w wypowiedzeniu? Czy były jakiekolwiek negocjacje? Niestety, telefon w dłoń i dzwoń. @spider74 ja bym sobie jeszcze ponegocjował. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kambap Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 Umowę zakończyłem (po wypowiedzeniu) 30 kwietnia, brak sygnału, zero telefonów w tym czasie. Zdać sprzęt mam do 14 maja. Tak jak już pisałem jestem cierpliwy ale prawdopodobnie będę musiał jutro do nich zadzwonić lub zanieść sprzęt. Z drugiej strony przez te prawie 2 tygodnie jakoś specjalnie nie brakowało mi tv sat (oglądałem naziemną) i miałem więcej czasu na inne rzeczy może wcale nie potrzebuję nc+? Ciekawe samobadanie socjologiczne @bartoszkan. Jestem w takiej samej sytuacji. Umowę zakończyłem (po wypowiedzeniu) 30 kwietnia, brak sygnału, zero telefonów w tym czasie, mimo nawet mojej prośby przesłanej e-mailem o przedstawienie oferty, bo jestem zainteresowany przedłużeniem umowy. Nawet dostałem odpowiedź i zapewnienie, że wkrótce zostanie mi przedstawiona wyjątkowa oferta. Do tej pory cisza, dekoder już oddałem, teraz mam UPC. nc+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartoszkan Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 Wypowiedzenie złożyłem w salonie sprzedaży nc+. Dostałem potwierdzenie. W trakcie wypowiedzenia (wcześnie także) dzwonili do mnie ale nie odpowiadały mi ich propozycje. 30 kwietnia ostatni telefon. W zasadzie problemem (dla nich) byłą wymiana dekodera na mediabox, bo ofertę - to co mam (czyli wszystkie kanały +C6 to co dawali w tamtym roku za 49 zł) plus dodatkowo HBO na 15 miesięcy bym brał (koszt znany powszechnie, łamaniec z ceną 53 zł z groszami). Pan się szybko rozłączył powiedział, że absolutnie nie ma możliwości wymiany dekodera (wcześniejszy konsultant wysłał mnie do salonu żebym zareklamował dekoder - poszedłem ale w salonie Pan powiedział, że na wymianę mogę dostać tylko ten dekoder z dyskiem 500). Historię opowiedziałem ostatniemu konsultantowi, który stwierdził, że mylę się i że poprzednik na 100% nie mówił, że w salonie wymienią mi na mediaboxa. Nie upierałem się, powiedziałem, że przykra sprawa i że się w takim razie nie dogadaliśmy. I tak jak pisałem wcześniej Pan się rozłączył ?! Potem w maju już nie miałem telefonów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 @kambap chyba nie za bardzo chciałeś przedłużyć umowę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gaultier Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 Witam, wypowiedzenie wysłane umowa do końca czerwca, przeszedłem z n, płaciłem 48 za pakiety podstawowe, wydaje się że odpowiednikiem jest teraźniejszy Comfort+ Ekstra, za ile można to przedłużyć, jest szansa na zejście w okolice 40 zł? Generalnie nie korzystam z tej oferty za wiele, dzieciaki oglądają bajki, ja czasami BBC Knowledge. Dekoder mam z dyskiem 500 GB. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boogiman86 Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 Comfort+,ekstra+ chodzi za 29-34zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 @bartoszkan chyba coś porządnie zamieszałeś z tymi dekoderami? Albo coś. Tak nie za bardzo, to mnie przekonuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poselsuski Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 @kambap @bartoszkan Zdarza się. Zawsze jest jakaś grupa kontaktów do zrobienia w danym czasie, są różne cele dla danego działu przedłużania i zawsze może się zdarzyć [chociaż rzadko], że ktoś po prostu zostanie pominięty. Czynników jest sporo. Może być tak, że ktoś komu kończy się umowa dostanie w danym czasie 12 telefonów, a ktoś inny [znacznie rzadziej] jeden telefon. Dlatego też czasami walka o przysłowiowego "piątaka" nie zawsze ma sens [mówię tu ogólnie o klientach, a nie konkretnie o Was] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartoszkan Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 @bogdan425 ale co Cię nie przekonuje? Mam dekoder 250, chciałem mediaboxa. Jeden konsultant wysłał mnie do salonu żebym reklamował cytat, że "dekoder nie spełnia moich oczekiwań, zawiesza się, działa wolno itd pomimo formatów itd" znalazłem chwilę cennego czasu i podjechałem do salonu - przedstawiłem sytuacje i otrzymałem informację że mogą mi wymienić tylko ewentualnie na ten z dyskiem 500. Za kilka dni zadzwonił inny (znowu inny) konsultant, byłem już zirytowany opowiadaniem wszystkiego po raz kolejny ale opowiedziałem historię, i po moich opowieściach konsultant powiedział, że niemożliwa jest wymiana na mediaboxa i że źle usłyszałem dalej już to co pisałem wyżej. Po co miałbym to wszystko pisać tu na forum? generalnie zadzwonię może do nich dziś lub jutro jeszcze ale w sumie to już bardziej ze względu na żonę bo jest w ciąży i marudzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boogiman86 Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 Dlatego też czasami walka o przysłowiowego "piątaka" nie zawsze ma sens i tu się z tobą nie zgodzę Podwyżka o "piątaka" przy każdym aneksie umowy sprawi że po kilku latach może okazać się że płacimy za drogo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gaultier Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 Dzwoniłem przed chwila ponownie do działu utrzymania klienta, proponują mi Comfort+ Ekstra na 15m za 44,90 i nie bardzo chcą zejść z ceny, typ mi mówi żebym do was zadzwonił, żebyście mi przedłużyli za 34 LOL, w stosunku do konsultanta poprawili się tylko o 5 zł, chyba wcześniej im za dużo płaciłem . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poselsuski Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 @boogiman86 Mówię w tym sensie, że nie zawsze masz gwarancję że dostaniesz to co chcesz. Ok są to mniejszościowe przypadki, ale się zdarzają. Wiem, że wielu sądzi że to wszystko zależy od umiejętności negocjacji. A ja powiem - i tak i nie. Nie mogę i nie chcę tutaj pisać szczegółów, ale uwierz że na pewne rzeczy po prostu konsultant nie ma wpływu. Oczywiście jeśli trafisz na ogarniętego gościa po drugiej stronie, to jest duża szansa na to, że coś wykombinuje, ale może być też osoba mniej ogarnięta która kombinować dla klienta nie będzie. Każdy ma rzecz jasna rzecz prawo negocjować i walczyć o swoje i to jest zupełnie naturalne. Trzeba się po prostu w jakimś stopniu liczyć z tym, że negocjacje to jest pewne ryzyko i nikt nie da Ci gwarancji że dostaniesz dokładnie to co chcesz. Uwierz mi niektórzy maskują brak wiedzy upartością [tak dla zasady] i naprawdę pomimo korzystnej oferty, rozmowy rozbijają się o straszne [beep]erele. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 @bogdan425 ale co Cię nie przekonuje? Mam dekoder 250, chciałem mediaboxa. Jeden konsultant wysłał mnie do salonu żebym reklamował cytat, że "dekoder nie spełnia moich oczekiwań, zawiesza się, działa wolno itd pomimo formatów itd" znalazłem chwilę cennego czasu i podjechałem do salonu - przedstawiłem sytuacje i otrzymałem informację że mogą mi wymienić tylko ewentualnie na ten z dyskiem 500. I było przystać na tę pięćsetkę. Całkiem przyzwoity dekoder. Poza tym nigdy się nie mówi, że dekoder nie spełnia oczekiwań. Po prostu źle działa, zawiesza się, przerywa nagrywanie itd. Może rzeczywiście miałeś pecha. A mediabox, to przereklamowany dekoder, za który każą sobie dodatkowo płacić + wydumana aktywacja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojt@s Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 obecnie mam Universe z paczką C+ i dekoder pace pvr płace za to 49 zl wypowiedzenie wysłane i zarejestrowane dziś miałem telefon z opcją Comfort + Ekstra + paczka C6+ umowa na 15 miesięcy za 4 mc x 0 + 11 mc x 69 zł co daje średnią koło 51 zł można coś więcej wytargać ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szyzag123 Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 Wojt@s - nie mam nc+, ale gdybym miał coś utargać do tego to może HBO na cały okres umowy za darmo, chyba, że HBO nie potrzebujesz to proponowałbym Ci ew. zejść z tych 4 x 0 + 11 x 69 na np. 3 x 0 + 12 x 62-64zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melania Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 Dzwoniłem przed chwila ponownie do działu utrzymania klienta, proponują mi Comfort+ Ekstra na 15m za 44,90 i nie bardzo chcą zejść z ceny, typ mi mówi żebym do was zadzwonił, żebyście mi przedłużyli za 34 LOL, w stosunku do konsultanta poprawili się tylko o 5 zł, chyba wcześniej im za dużo płaciłem . Umowę masz do końca czerwca (a zarejestrowali ci już wypowiedzenie?), a ty już sam do nich dzwonisz. Gdzie ci się śpieszy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boogiman86 Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 Kolega chyba w gorącej wodzie kąpany Nie dzwonimy do duk to operatorowi powinno na nas zależeć a nie odwrotnie. No chyba że już sygnał wyłączą to można zadzwonić i zapytać się o ostateczną ofertę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 Pośpiech do migracji tudzież przedłużenia umowy bywa zgubny. Przejęcie całej operacji w swoje ręce bez jakiegokolwiek ruchu usługodawcy osłabia zainteresowanego przed uzyskaniem dobrej oferty. A później zdziwienie i płacz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marecky Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 wypowiedzenie wysłane i zarejestrowane dziś miałem telefon z opcją Comfort + Ekstra + paczka C6+ umowa na 15 miesięcy za 4 mc x 0 + 11 mc x 69 zł co daje średnią koło 51 zł jeżeli masz w tym opcję Multi+ to wg mnie oferta świetna. średniej poniżej 53,26 zł chyba nikt nie "wytargał":) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojt@s Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 bez Multi+ ale za dekoder Pace HD PVR 0 zł bo z tego co czytałem na forum mediabox-a nie chcą dać za free a bez mediabox-a NC+ GO nie można aktywować prawda ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gaultier Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 @melania - wypowiedzenie zarejestrowali, ok - przyznaje nie znam zasad, poczekam do końca umowy, ostatecznie jak nie będę miał nc+ też świat się nie zawali. A tak na marginesie, dzięki za rady. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slavio19 Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 Pytanie do forumowiczów, którzy wymieniali dekodery na mediaboxy przy aneksie: czy ktoś dostał go bez opłaty miesięcznej, ewentualnie za 5pln/miesiąc, przy umowie na 15 miesięcy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.