Skocz do zawartości

Oferty - dla stałych abonentów platformy CANAL+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert!)


marcin7650
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, rodzice podpisali nowa umowe w grudniu 2013

pakiet uniwerse na 18m za 69PLN

W tym MR 2 dekodery (mediabox 5PLN za miesiac)

dostali pakiety

Premium Film na 3 miesiace potem 30 PLN przez 15 mcy

HBO na 3 miesiace potem 20 przez 15 mcy

 

czy mozna obnizyc cene w/w pakietow na pozostaly okres umowy ?

Jakie ceny bylyby jesli chcieli by dolaczyc jeszcze pakiet sportowy Sport +?

Czyli miec 6xc+ plus HBO, moze jakies cinemaxy na jakis czas ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może i tak być, ale kto pyta nie błądzi a skoro chcą płacić więcej to minimalne szanse na aneksowanie tej umowy na jako takich warunkach też są.

 

@piotreki byle po tych zamianach ten abo nie wyszedł drożej niż tożsama oferta dla nowego abonenta. +30zł/m-c do tego co płacą teraz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Czy proponowaną ofertę mogę dostać mailem przed podpisaniem umowy?

Jak najbardziej jest to wskazane jak chcesz mieć wszystko czarno na białym i nie daj się zbyć że to specjalna promocja i nie da się przesłać na maila bo taki konsul jest widocznie nieszczery i ma coś do ukrycia. :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytam wasze posty i muszę coś rzucić od siebie. Tak sie składa, że pracuję od wielu lat z klientem ale w innej instytucji. Kilka rad, dla chcących "coś ugrać"

1. Nie dzwonicie sami do nc+ tylko czekacie na telefony. Jesli sami dzwonicie tzn, że jesteście zainteresowani. więc nie liczcie na obniżki.

2. Jak dzwonią 2, 3 miesiące przed końcem umowy to w żadnym wypadku nie przedłużacie umowy. Należy mówić, że zamierza się zrezygnować, bo jest drogo i mało się ogląda. Konsultant to co mówicie wpisuje w system, więc następnym razem jak dzwonią wiedzą co mówiliście poprzednio.

3. Wysyłamy wypowiedzenie lub rezygnację z przedłużania umowy. Jeśli dzwowią więcej niż miesiąc przed końcem upływu wypowiedzenia szybko kończymy rozmowę, mówiąc że na tę chwilę nic nas nie interesuje. Jeśli pytają, czy i kiedy mogą dzwonić, to odpowiasacie, że z lepsza ofertą w każdej chwili.

4. Czekamy na telefony w ostatnim miesiącu. Wtedy dzwonią konsultanci z innego działu, z reguły z Krakowa ( umownie nazywam go retencja), mają większe możliwości obniżki cen. Wysłu[beep]emy ofertę i uwaga: w dalszym ciągu nie przedstawiamy zainteresowania, mówimy, że mało oglądamy, mamy np lepsze oferty i na tę chwilę podtrzymujemy rezygnację. Można mimochodem powiedzieć, że z całej oferty interesuje nasz np film , sport ( TO NA CZYM NAM ZALEŻY). Wtedy konsultant w porozumieniu z przełożonym postara się o lepszą ofertę. Odpowiadamy, że jeszcze się zastanowimy i umawiamy na następny telefon.

5. Nie ma się czego obawiać w negocjacjach, nawet jeśli się nie uda. Zawsze są oferty dla nowych klientów.

6. Jeszcze raz powtórzę. Wszystkie rozmowy są nagrywane, ze wszystkich kosultanci robią notatki, dlatego należy konsekwentnie odmawiać przedłużenia umowy, aż do czasu, w którym płynie okres wypowiedzenia.

7. Zapewniam was, że jeśli będziecie w rozmowach z konsultantem mówić, że jesteści zainteresowani tym plus to i tamto, to nie dostaniecie dobrej oferty, gdyż jest to oczywista informacja dla konsultanta, że zamierzacie kontynuować umowę. W tamim przypadku powie wam, że lepszej oferty już nie będzie i jest pewny, że to weźmiecie.

 

Dopiszę, że od 28.03.2013 miałem ofertę Universe+ 12razy 59 zl. Obecnie ( w całej nc+ interesuje mnie tylko nSport i ekstaliga żużlowa) za comfort+ zapłacę 6 razy 0 zł i 9 razy 24,90 zł. Czyli za 15 miesięcy 224,10 zł, miesięcznie wychodzi 14,94 zł. Pierwsza ich oferta ze stycznia br, to 12 razy 49 zł za comfort+.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cóż, czytam wcześniejsze wpisy i widzę coś innego w stylu: " zadzwoniłem, aby sie dowiedzieć" " chciałem dostać to i tamto". Oczywiście, że rady nie są odkrywcze, ale działają i do tego mała adrenalinka. Do tego dodam, że konsulatnci są dobrze wyszkoleni w zakresie "Sztuka Negocjacji". Wiedzą jak pociągnąć rozmowę z klientem, jak wyciągnąć czym jest zainteresowany, na co zwrócić uwagę i kiedy mają klienta na widelcu. Należy odpowiadać zdawkowo, najlepiej nie na temat, być lekko zirytowanym przedłużającą się rozmową i wieloma pytaniami w stylu " nieprawdaż, że ta oferta jest interesująca" ( dla mnie nie!) itp. Tylko poczucie realnej utraty klienta może skłonić do obniżki ceny

@teneo

Ameryki to Ty nie odkryłeś każdy kumaty zna te zasady problem jest w tym iż mało jest takich osób co potrafią wytrzymać to napięcie związane z migracją czy aneksowaniem :mrgreen:

A co doradzisz tym co mieszkają za granicą ,też mają nie dzwonić? :>

He, he, a myślisz, że nie wiedzą, że dzwoni ktoś nie z Polski. Wiedzą i takim dają nie najlepsze warunki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@teneo. Porada dobra,ale dla nowicjusza. Na następnej stronie,ktoś znów zapyta o coś podobnego. Tyle napisałeś o tym co wszyscy wiemy,a nowi i tak nie czytaja.

Dlatego powinno sie niecierpliwych i nowicjuszy jakos nakierowac na takie posty niech sobie poczytaja .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak zastrzegę numer to skąd mogą wiedzieć?

To zależy od jakiego operatora masz telefon: polskiego, zagranicznego, stacjonarny, czy komórka. Tego nie jestem pewien, ale chyba nie powinni rozmawiać, gdy klient dzwoni z innego telefonu, niż podany na poprzedniej umowie. Do tego dodam, że najprawdopodobniej z zastrzeżeń nr wyjęte są policja straż, proawdopodobnie banki. Mimo,że tel. jest zastrzeżony bank potrafi zidentyfikować nr telefonu i wykona operację zleconą z tego telefonu.Ale o to należy zapytac fachowca od telekomunikacji. Znalazłem coś w regulaminie obsługi konta w moim banku: " Klient wyraża zgodę na identyfikację numeru telefonu...."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@teneo To tu ci na wstepie powiem ze sie grubo mylisz. Wielokrotnie dzwonilem z innego numeru telefonu, jak i rowniez z zagranicznej komorki gdyz bylem akurat na wyjezdzie. I akurat wtedy migrowalem z n do nc+ po moim telefonie z zagranicy gdzie otrzymalem przyzwoite warunki Universe+,6xC+,Seriale+,Prapremiery TVP,VOD za 49zl na 12m z potwierdzeniem oferty na maila(z ktorego wlasnie skopiowalem zaproponowana przez agenta oferte)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teneo, dzwonię z innego telefonu i nie ma żadnego problemu. Nie ma opcji, żeby bank zidentyfikował zastrzeżony numer telefonu, bo wtedy Twój telefon nie wysyła informacji o numerze, z którego dzwonisz, do takich informacji ma dostęp jedynie operator i musi wydać tę informację na zlecenie policji czy sądu, ale to nie jest tak, że dzwonisz na policję to im się wyświetla Twój numer, po prostu w razie czego występują z wnioskiem :) Co do Twoich rad to w teorii tak się powinno robić, w praktyce nc+ niekoniecznie tak działa i nie notują co klient mówi, kilkukrotnie na forum nawet były przypadki, że ktoś już przedłużył umowę i do niego dzwonili :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teneo, dzwonię z innego telefonu i nie ma żadnego problemu. Nie ma opcji, żeby bank zidentyfikował zastrzeżony numer telefonu, bo wtedy Twój telefon nie wysyła informacji o numerze, z którego dzwonisz, do takich informacji ma dostęp jedynie operator i musi wydać tę informację na zlecenie policji czy sądu, ale to nie jest tak, że dzwonisz na policję to im się wyświetla Twój numer, po prostu w razie czego występują z wnioskiem :) Co do Twoich rad to w teorii tak się powinno robić, w praktyce nc+ niekoniecznie tak działa i nie notują co klient mówi, kilkukrotnie na forum nawet były przypadki, że ktoś już przedłużył umowę i do niego dzwonili :)

 

Primo - to nie telefon wysyła informację o numerze, a centrala. Telefon może co najwyżej wysłać do centrali restrykcję (polecenie nieprzesyłania numeru do drugiej strony). Secundo - powyższą restrykcję MOŻNA zignorować po stronie centrali. I tu spodziewałbym się (ale pewny nie jestem), że powyższe ignorowanie restrykcji prezentacji numeru dla powszechnie znanych numerów służb ratunkowych JEST aktywne (czyli policja, straż i pogotowie najprawdopodobniej twój numer dostaną niezależnie od tego, czy tego chcesz, czy nie). Natomiast nie spodziewam się, że bank (czy jakakolwiek inna firma działająca rynkowo) może wystąpić o taką funkcjonalność, podejrzewam, że prawo na to nie pozwala.

 

I ostatnia sprawa - o ile wiem w SMSie numer telefonu wysyłającego jest ZAWSZE.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...