Skocz do zawartości

Oferty - dla stałych abonentów platformy CANAL+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert!)


marcin7650
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Szanowni Forumowicze

Jestem byłym Cyfrowiczem, który w maju ub. roku zmigrował do nC+ na pakiet Universe+ z opcją 6xC+. Chcę w najbliższym czasie rozszerzyć abonament o opcje HBO i Cinemax. Zmodyfikowałem ostatnio instalację antenową o konwerter typu quad, co pozwala mi na odbiór satelitarny w trzech pomieszczeniach (do jednego pokoju doprowadzono dwa kable). Czas na pytanie. Czy jest obecnie możliwość dobrania drugiej karty typu Cameleon dla abonentów, którzy wcześniej jej nie posiadali ? Słyszałem, ale do końca nie jestem pewien, że można to uczynić za tzw. opłatę aktywacyjną 99zł i miesięczną dzierżawą 15zł. Czy ktoś z takiego rozwiązania skorzystał ? A może jest inna możliwość ? Będę wdzięczny za wszelkie wyjaśnienia w tej kwestii. Przyznaję, że być może ten wątek był już omawiany, ale nie starcza mi czasu na przeglądanie wszystkiego. Pozdrawiam: Piotr Olczyk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 09.08.2013, zawarłem pierwszą umowę z NC+ na pakiet "Canal+ Platinum" za 99 zł + multiroom standard 10 zł + dzierżawa mediaboxa+ 5 zł = 114zł, dziś udało mi się przejść na pakiet "Full Extra + Redlight HD" 109 zł + multiroom standard 10 zł = 119 zł, jak widać po 5 miesiącach udało mi się wynegocjować rozsądną i godną ofertę.

Konsultant w trakcie rozmowy i omawianiu pakietów nic nie wspomniał o dzierżawie dekodera (też o tym nie wspominałem), pytałem go 2 razy ile wyniesie końcowy rachunek za każdym razem odpowiadał że 119 zł, chyba że będę korzystać dodatkowo z usługi NC+Go wtedy za nią dodatkowo 14.90 zapłacę.

 

Jak myślicie "anulowali" mi opłatę za dekoder, czy celowo/nie celowo o niej nie wspomniał?

 

Jeżeli kogoś interesuję przez ile walczyłem o owy pakiet, powiem że tylko 3 telefony, 2 pierwsze wykonałem na centrum abonentka ostatni końcowy na dział promocji "122947879" zostawiając numer telefonu, na początku konsultant za tą samą cenę jaką miałem wcześniej oferował tylko HBO i Cinemax na 5 miesięcy za darmo, gdy zapytałem o pakiet Full Extra, poprosił mnie o poczekanie kilka minut (musiał się skonsultować z kimś wyżej) na początku mi odmówił, ale zacząłem kombinować i wkręcać że mój rzekomy znajomy który podpisał umowę później ode mnie mówił mi że po kilku telefonach do działu promocji dręczeniu konsultantów, trafił na konkretnego konsultanta który zaoferował mu przejście na "Full Extra + Redligdt HD", po wypowiedzeniu tych słów "mój" pan konsultant niby znowu musiał skonsultować się z kimś powiedział że jak się teraz zdecyduję to przejdę na ten pakiet i "voila".

Jednak jak chcą to potrafią.

 

Na samym końcu chciałbym podziękować użytkownikom forum za pomoc, i zachęcić innych do podjęcia walki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaję mi się że to był fart, aczkolwiek może wszedłem mu na psychikę mówiąc że kiedyś trafię na sensownego i konkretnego konsultanta który mi to da..

A wracając do konsultanta powiedział mi żebym za pół roku zadzwonił i negocjował nową umowę (tą będę miał do końca stycznia 2015).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to powoli się zaczyna. Umowa z nc+ kończy mi się 30 kwietnia. Wypowiedzenie powinienem wysłać do końca stycznia. A tu dzisiaj telefon od Pani konsultantki. Niestety mało kompetentna (ale za to miła), ponieważ nie potrafiła nawet przeczytać nazw niektórych kanałów (np. czytała Trans Urban zamiast Trace Urban). No ale to tak na marginesie. Wracając do sedna to pierwsza propozycja Universe+ za 89 zł (ha ha ha) z pakietem filmowym + (czyli 3xC+). Na to się pytam, a gdzie HBO i Cinemax, które posiadam? Cisza. To może mi zaproponować pełną ofertę czyli 6xC+ ale w pakiecie za 99 zł. Oczywiście o HBO i Cinemax już nie wspomniała. No i umowa na rewelacyjne 18 miesięcy!!!.

Jak już zaznaczyłem, wypowiedzenie jeszcze nie poszło, więc nie spodziewałem się rewelacji. Ale takiej oferty też nie...

Wysłałem miłą Panią na przysłowiowe "drzewo" z zaznaczeniem, że mogę przedłużyć umowę z pakietem, który posiadam czyli Gold (chodzi o zawartość a nie nazwę czyli 6xC+, HBO, Cinemax) oraz multiroom z jednym pejsem za free, w cenie nie większej niż teraz (79 zł) lub niższej.

Miła Pani nie miała argumentów i zapytała, czy może zadzwonić gdy będzie miała lepszą propozycję. Oczywiście potwierdziłem z naciskiem na "lepszą".

 

Swoją drogą jak myślicie, czy jest szansa na wyrwanie tego co posiadam w cenie przykładowo 69 zł. Biorąc pod uwagę, że "ostre negocjacje" powinny być finalizowane w okresie świąt wielkanocnych?

 

P.S. Aha, sprawdziłem, że Pani zaproponowała mi promocję ze strony NC+ (taką dla nowych). :brawo:

 

Pozdrowienia dla tych, którzy już weszli w okres wypowiedzenia (negocjacji). Proszę o informację, gdy zostaną zarejestrowane pierwsze wypowiedzenia jaka jest reakcja (oferty) ze strony NC+. :lol2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ircios, mam nadzieję, że wysłanie wypowiedzenia będzie działało tak samo jak w C+.

Oczywiście na początku rozmowy w oględny sposób zaznaczyłem, że "jelenia" z siebie nie dam zrobić i płacić więcej nie zamierzam. Ale też z oferty programowej nie będę rezygnował aby zmniejszyć koszty. Najwyżej się rozstaniemy...

8)

Tak, tak, wiem - wysłać wypowiedzenie i czekać.

:>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...