Kibo no Hikari Opublikowano 5 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2014 Dokładnie, skoro teraz kilkukrotne starania np. dzwoniąc do DUK nie przynoszą efektu to pozostaje rezygnacja/wypowiedzenie i negocjacje a to zawsze zwiększa szanse. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marko 345 Opublikowano 7 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2014 Umowę z nc+ mam do kwietnia. Wypowiedzenie poszło na Sylwestra. A już DUK wydzwania, nie mogłem odebrać telefonu. Zobaczymy co zaoferują. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolosr Opublikowano 7 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2014 No ciekawy jestem co Ci zaoferuja bo jak narazie mi nic sensownego nie zoferowali Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz14422 Opublikowano 7 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2014 Umowe podpisałem pod koniec sierpnia 2013r. To znaczy, że mam do końca sierpnia 2014r.??Kiedy mogę wysłać wypowiedzenie??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolosr Opublikowano 7 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2014 Umowe podpisałem pod koniec sierpnia 2013r. To znaczy, że mam do końca sierpnia 2014r.??Kiedy mogę wysłać wypowiedzenie??? zależy na jaki okres zawarles umowe :) a wypowiedzenie mozesz zawsze wyslac tylko zeby bylo odpowiednio napisane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 7 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2014 To chyba masz dalej niż bliżej i już chcesz wypowiadać Po pierwsze to Ty powinieneś wiedzieć na jaki okres zawarłeś umowę, bo nie zawsze abonenci podpisują lojalkę na rok. Pismo o rezygnacji z usług z końcem okresu minimalnego możesz wysłać nawet dzisiaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz14422 Opublikowano 7 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2014 Wiem do kiedy mam do końca sierpnia. Okres wypowiedzenia jest 3 miesiące tak jak było. Pytam się bo chciałem się tylko upewnić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 7 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2014 Możesz wysłać już dziś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
godunow Opublikowano 7 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2014 Było zawsze tak że okres umowy czasowej .. Wypowiedzenie czas wypowiedzenia jeden miesiąc.. Czyli kończy ci się okres umowy czasowej w dniu 31 sierpnia .. Wypowiedzenie warto wysłać do dnia 31 lipca . By nie wpaść w czas umowy na czas nieoznaczony ..!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Olczyk Opublikowano 7 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2014 Szanowni Forumowicze Jestem byłym Cyfrowiczem, który w maju ub. roku zmigrował do nC+ na pakiet Universe+ z opcją 6xC+. Chcę w najbliższym czasie rozszerzyć abonament o opcje HBO i Cinemax. Zmodyfikowałem ostatnio instalację antenową o konwerter typu quad, co pozwala mi na odbiór satelitarny w trzech pomieszczeniach (do jednego pokoju doprowadzono dwa kable). Czas na pytanie. Czy jest obecnie możliwość dobrania drugiej karty typu Cameleon dla abonentów, którzy wcześniej jej nie posiadali ? Słyszałem, ale do końca nie jestem pewien, że można to uczynić za tzw. opłatę aktywacyjną 99zł i miesięczną dzierżawą 15zł. Czy ktoś z takiego rozwiązania skorzystał ? A może jest inna możliwość ? Będę wdzięczny za wszelkie wyjaśnienia w tej kwestii. Przyznaję, że być może ten wątek był już omawiany, ale nie starcza mi czasu na przeglądanie wszystkiego. Pozdrawiam: Piotr Olczyk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 7 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2014 Jeśli chcesz uniknąć opłat to zainwestuj w spliter Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dk67 Opublikowano 7 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2014 Teraz MR tylko z opłatami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomkowic Opublikowano 7 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2014 Dnia 09.08.2013, zawarłem pierwszą umowę z NC+ na pakiet "Canal+ Platinum" za 99 zł + multiroom standard 10 zł + dzierżawa mediaboxa+ 5 zł = 114zł, dziś udało mi się przejść na pakiet "Full Extra + Redlight HD" 109 zł + multiroom standard 10 zł = 119 zł, jak widać po 5 miesiącach udało mi się wynegocjować rozsądną i godną ofertę. Konsultant w trakcie rozmowy i omawianiu pakietów nic nie wspomniał o dzierżawie dekodera (też o tym nie wspominałem), pytałem go 2 razy ile wyniesie końcowy rachunek za każdym razem odpowiadał że 119 zł, chyba że będę korzystać dodatkowo z usługi NC+Go wtedy za nią dodatkowo 14.90 zapłacę. Jak myślicie "anulowali" mi opłatę za dekoder, czy celowo/nie celowo o niej nie wspomniał? Jeżeli kogoś interesuję przez ile walczyłem o owy pakiet, powiem że tylko 3 telefony, 2 pierwsze wykonałem na centrum abonentka ostatni końcowy na dział promocji "122947879" zostawiając numer telefonu, na początku konsultant za tą samą cenę jaką miałem wcześniej oferował tylko HBO i Cinemax na 5 miesięcy za darmo, gdy zapytałem o pakiet Full Extra, poprosił mnie o poczekanie kilka minut (musiał się skonsultować z kimś wyżej) na początku mi odmówił, ale zacząłem kombinować i wkręcać że mój rzekomy znajomy który podpisał umowę później ode mnie mówił mi że po kilku telefonach do działu promocji dręczeniu konsultantów, trafił na konkretnego konsultanta który zaoferował mu przejście na "Full Extra + Redligdt HD", po wypowiedzeniu tych słów "mój" pan konsultant niby znowu musiał skonsultować się z kimś powiedział że jak się teraz zdecyduję to przejdę na ten pakiet i "voila". Jednak jak chcą to potrafią. Na samym końcu chciałbym podziękować użytkownikom forum za pomoc, i zachęcić innych do podjęcia walki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndrU Opublikowano 7 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2014 To szybko załatwiłeś sprawę, ja to się już nawet zaczynam powoli bać negocjacji które czekają mnie w niedługim czasie… eh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomkowic Opublikowano 7 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2014 Wydaję mi się że to był fart, aczkolwiek może wszedłem mu na psychikę mówiąc że kiedyś trafię na sensownego i konkretnego konsultanta który mi to da.. A wracając do konsultanta powiedział mi żebym za pół roku zadzwonił i negocjował nową umowę (tą będę miał do końca stycznia 2015). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Q77 Opublikowano 7 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2014 Konsultanci od siebie generalnie nie mogą proponować tego Jak juz się powolasz to wtedy innym głosem mowia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dartman Opublikowano 7 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2014 Tzw wypowiedzenie umowy poszło. Czekam na gorące oferty.Tylko szanowni konsultanci jeżeli czytacie czasami to forum to proszę - nie wszyscy na raz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gliniok Opublikowano 7 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2014 Witam. Posiadam pakiet Canal+ Silver . Umowa kończy się w maju br. . Płacę za niego 71 zł , ale mam za darmo 6xC+ na cały okres umowy. Czy da się coś unegocjować taniej ? Z góry dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nobel157 Opublikowano 7 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2014 Ciekawi mnie jakie będą oferty dla przedłużających umowę. Sam mam silver + 6C+ i płace 64zl. Niedługo wysyłam wypowiedzenie i mam nadzieje przedłużyć umowę na tych samych warunkach w tej samej cenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 7 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2014 Witam. Posiadam pakiet Canal+ Silver . Umowa kończy się w maju br. . Płacę za niego 71 zł , ale mam za darmo 6xC+ na cały okres umowy. Czy da się coś unegocjować taniej ? Z góry dzięki Jeszcze nic nie wiadomo. Te rozmowy dopiero przed nami... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adryjon Opublikowano 7 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2014 Przy wypowiedzeniu na jaki adres należy wysłać list i do kogo go zatytułować ITI czy NC+, a może jeszcze inaczej. Proszę o pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krystianos90 Opublikowano 7 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2014 ITI NEOVISION Skr. pocztowa 8 02-100 WARSZAWA nazwa i adres:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p.saw Opublikowano 7 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2014 No to powoli się zaczyna. Umowa z nc+ kończy mi się 30 kwietnia. Wypowiedzenie powinienem wysłać do końca stycznia. A tu dzisiaj telefon od Pani konsultantki. Niestety mało kompetentna (ale za to miła), ponieważ nie potrafiła nawet przeczytać nazw niektórych kanałów (np. czytała Trans Urban zamiast Trace Urban). No ale to tak na marginesie. Wracając do sedna to pierwsza propozycja Universe+ za 89 zł (ha ha ha) z pakietem filmowym + (czyli 3xC+). Na to się pytam, a gdzie HBO i Cinemax, które posiadam? Cisza. To może mi zaproponować pełną ofertę czyli 6xC+ ale w pakiecie za 99 zł. Oczywiście o HBO i Cinemax już nie wspomniała. No i umowa na rewelacyjne 18 miesięcy!!!. Jak już zaznaczyłem, wypowiedzenie jeszcze nie poszło, więc nie spodziewałem się rewelacji. Ale takiej oferty też nie... Wysłałem miłą Panią na przysłowiowe "drzewo" z zaznaczeniem, że mogę przedłużyć umowę z pakietem, który posiadam czyli Gold (chodzi o zawartość a nie nazwę czyli 6xC+, HBO, Cinemax) oraz multiroom z jednym pejsem za free, w cenie nie większej niż teraz (79 zł) lub niższej. Miła Pani nie miała argumentów i zapytała, czy może zadzwonić gdy będzie miała lepszą propozycję. Oczywiście potwierdziłem z naciskiem na "lepszą". Swoją drogą jak myślicie, czy jest szansa na wyrwanie tego co posiadam w cenie przykładowo 69 zł. Biorąc pod uwagę, że "ostre negocjacje" powinny być finalizowane w okresie świąt wielkanocnych? P.S. Aha, sprawdziłem, że Pani zaproponowała mi promocję ze strony NC+ (taką dla nowych). Pozdrowienia dla tych, którzy już weszli w okres wypowiedzenia (negocjacji). Proszę o informację, gdy zostaną zarejestrowane pierwsze wypowiedzenia jaka jest reakcja (oferty) ze strony NC+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 7 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2014 Bez wypowiedzenia dalej będą jeleni szukać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p.saw Opublikowano 7 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2014 @ircios, mam nadzieję, że wysłanie wypowiedzenia będzie działało tak samo jak w C+. Oczywiście na początku rozmowy w oględny sposób zaznaczyłem, że "jelenia" z siebie nie dam zrobić i płacić więcej nie zamierzam. Ale też z oferty programowej nie będę rezygnował aby zmniejszyć koszty. Najwyżej się rozstaniemy... Tak, tak, wiem - wysłać wypowiedzenie i czekać. :> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.